Програма «Розгорни серветку»




Сторінка1/16
Дата конвертації05.10.2018
Розмір4,62 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   16


Сходинки до інформатики, 3 клас

Тематичне планування курсу «Сходинки до інформатики»

3 клас

1.


Техніка безпеки при роботі з комп’ютером. Правила поведінки у комп’ютерному класі. Програма «Розгорни серветку»

2.


Як підготувати комп’ютер до роботи. Програма «Калькулятор». Програма «Математичний космодром».

3.


Поняття про операційну систему. Програма «Калькулятор». Програма «Туристичні маршрути».

4.


Операційна система Windows. Вікна. Робота з вікнами.

Програма «Курчата».



5.

У світі інформації. Програма «Розкидайка».

6.

Способи упорядкування інформації. Програма «Магазин».

7.

Збереження інформації. Сучасні засоби збереження інформації. Програма «Кросворд «Явища природи»

8.

Способи збереження інформації. Програма «Магазин»

9.

Пам'ять комп’ютера. Типи пам’яті комп’ютера. Носії інформації. Програма «Куди податися вояку»

10

Передавання інформації. Програма «Туристичні маршрути»

11.

Способи передавання інформації. Програма «Телевізор»

12.

Кодування інформації. Програма «Курчата»

13.

Кодування інформації. Клавіатурний тренажер.

14.

Обробка інформації. Клавіатурний тренажер

15.

Пам’ять і процесор. Клавіатурний тренажер. Програма «Кіт-риболов»

16.

Текстовий редактор. Знайомство з текстовим редактором WordPad.

17.

Текст. Тема, заголовок, будова тексту. Абзац. «Word Pad

18.

Типи текстів. Прийоми форматування текстів.

19.

Стилі текстів. Виправлення помилок.

20.

Стилі текстів.

21.

Розташування текстів. Набирання та збереження текстів.

22.

Комп’ютерна підтримка української мови. Програма

23.

Команди. Графічний редактор Paint. Замкнена ламана..

24.

Поняття про алгоритм. Складання алгоритмів для виконавців. Програма «Садівник».

25

Кроки алгоритму. Програма «Садівник».

26.

Команди виконавцю. Програма «Навантажувач».

27.

Кроки алгоритму. Програма «Навантажувач».

28.

Текст-інструкція. Програма «Навантажувач».

29

Алгоритми в нашому житті. Програма «Кенгуру».

30.

Знайомі алгоритми. Програма «Кенгуру».

31.

Комп’ютерна підтримка навчальних предметів. Програма «Незвичайний потяг»

32.

Старовинна гра «Ханойська вежа».

33.

Старовинна гра «Ханойська вежа».

34.

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу.

35.

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу.


Урок 1

Тема. Техніка безпеки при роботі з комп’ютером. Правила поведінки у комп’ютерному класі. Програма «Розверни серветку»

Мета.

  1. Закріпити знання правил техніки безпеки при роботі з комп’ютером та правил поведінки в комп’ютерному класі, формувати потребу в розумовій роботі, інтелектуальній та творчій активності.

  2. Розвивати просторову уяву, логічне мислення, уміння аналізувати послідовність, увагу, спостережливість.

  3. Виховувати культуру поведінки в комп’ютерному класі, культуру мовлення, бережливе ставлення до комп’ютерної техніки, інтерес до вивчення предмета.

Обладнання. Персональні комп’ютери, програма «Розверни серветку», ножиці, серветки.
Хід уроку

І. Організація класу до уроку.

Добрий день, в добрий час,

Рада, діти, бачить вас.

Ви почули всі дзвінок?

Він покликав на урок.

У комп’ютерному класі

Правила слід пам’ятати

І старанно працювати,

Щоб знання хороші мати.

ІІ. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Актуалізація опорних знань

Відкриваються двері . До кабінету забігає Пеппі Довга панчоха

– Салют! Ух ти! Комп’ютери! Як цікаво! Зараз я з ними розберусь! (Витягає з рюкзака булку, «Кока-колу», ляльку, рогатку…)

– Зачекай, Пеппі. Ти потрапила у незвичайний клас, і поводитись так не можна! Діти, які правила в комп’ютерному класі порушила наша гостя?



(Відповіді дітей)

Вчитель:


– Які ще правила поведінки в кабінеті інформатики слід пам’ятати при роботі з комп’ютером ?

Гра «Мікрофон»

Вчитель:


– Перш ніж сісти за комп’ютери, нам слід пригадати всі правила безпечної роботи та поведінки в кабінеті інформатики. Потім ознайомимось з правилами гри «Розверни серветку» і пограємо в неї.

ІІІ. Робота над темою уроку

  1. Перегляд слайдів «Як поводитись з комп’ютером».

Пеппі Довгапанчоха:

– Дякую! Я все зрозуміла. Піду розповім усім, що я дізналась у вашому незвичайному класі. Бувайте!



2. Робота з підручником. (с.4)

Опрацювання статті «У знайомому класі».



3. Гра «Закінчи речення»:

  • Заходити у кабінет інформатики потрібно… (спокійно, не поспішаючи)

  • Їсти, пити… (не можна)

  • При роботі з комп’ютером руки повинні бути… (сухими, чистими)

  • Не можна торкатися до… (дротів, розеток, кнопок клавіатури, з якими незнайомий, екрану монітора, тильної сторони комп’ютера)

  • Від монітора треба сидіти на відстані… (не менше 50 см)

4. Фізкультхвилинка

5. Практична робота.

Вчитель:


– Перед вами серветка, складена вчетверо. Ножицями відріжте кут, який знаходиться у центрі серветки, а на бічній стороні зробіть фігурний виріз (трикутник, квадрат, півкруг тощо). Розгорніть серветку. Переконайтеся, що в процесі вирізання з’явилися прорізи на кожній з чотирьох частин серветки. (Вчитель звертає увагу на те, що вирізи серветки симетричні).

6. Практична робота на комп’ютері.

Вчитель:


– А зараз пограємо у гру «Розверни серветку». У лівому кутку екрана зображена серветка, складена вчетверо. Слід подумки розгорнути її і визначити, як вона буде виглядати у розгорнутому стані. На екрані є три розгорнуті серветки. Слід, орієнтуючись на візерунок, визначити, яка з серветок є тією, що складена, і виділити її мишею.

Учні під керівництвом учителя працюють за комп’ютерами.

7. Фізкультхвилинка.

Вправи для очей.

8. Логічна сторінка «Для розумників і розумниць», с. 5

  1. Збирання з частинок цілого.

  2. Нанизування намистинок.

ІV. Підсумок уроку.

Інтерактивна вправа «Піраміда позитивних почуттів»

Вчитель простягає руку і говорить: «На уроці мені сподобалось, що ви працювали наполегливо і старанно» Учні по черзі підходять, кладуть долоньку зверху і говорять: «Мені сподобалось…»

Вчитель:

– Пам’ятайте, що ви маєте добре знати і точно виконувати вказівки вчителя, щоб уникати нещасних випадків, берегти техніку. Ви відповідаєте за стан робочого місця і збереження розміщеного на ньому устаткування.



Добрих успіхів вам у крокуванні «Сходинками до інформатики»!

Додатки



Урок 2

  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   16


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка