Проведення уроку з предмету „ Захист Вітчизни з учнями 10 класів. Розділ військово-медична підготовка. Тема організація надання першої медичної допомоги в бою. Реанімація потерпілих. Урок



Сторінка1/6
Дата конвертації23.11.2018
Розмір4,41 Mb.
ТипУрок
  1   2   3   4   5   6
ПЛАН

Проведення уроку з предмету „ Захист Вітчизни" з учнями 10 класів.



РОЗДІЛ 9. Військово-медична підготовка.

ТЕМА 9. 2. Організація надання першої медичної допомоги в бою. Реанімація потерпілих.

УРОК 2. - Розшук поранених та хворих на полі бою (в осередках ураження), огляд та надання першої медичної допомоги, збір, винос (вивіз) і евакуація поранених з поля бою (осередків масових санітарних втрат). Тренування у відтягненні пораненого (Н-М-1). Алгоритм огляду та надання допомоги потерпілому. Ознаки смерті. Реанімація (оживлення) потерпілих: перша допомога при гострих порушеннях дихання; перша допомога при зупинці серця.

Ціль: Познайомити учнів з заходами щодо організації допомоги в бою, алгоритмом огляду та надання допомоги потерпілому , ознаками смерті, технікою проведення реанімаційних заходів одним та двома рятівниками, навчити техніці проведення штучної вентиляції легенів та непрямого масажу серця .

ТЕРМІНОЛОГІЧНА БАЗА:

Розшук поранених. Евакуація. Реанімація , штучна вентиляція легенів , непрямий масаж серця.



УСТАТКУВАННЯ УРОКУ: Підручник : М.М. Бака „Захист Вітчизни". Персональна ЕОМ, мультимедійний проектор, презентація до теми уроку.

ТИП УРОКУ: засвоєння нових знань і вмінь .

СТРУКТУРА УРОКУ:

1. Організаційний момент.

2.Актуалізація опорних знань.

3.Мотивація навчальної діяльності учнів.

4.Вивчення нового матеріалу.


  1. Розшук поранених та хворих на полі бою. Збір, винос і евакуація поранених з поля бою.

  2. Алгоритм огляду та надання допомоги потерпілому. Реанімація (оживлення) потерпілих. 5. Закріплення нових знань і вмінь учнів.

6. Підведення підсумків.

7. Домашнє завдання.



ХІД УРОКУ : ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.

Учитель приймає доповідь командира взводу, привітання, перевіряє наявність,

зовнішній вигляд учнів, доповідає тему й ціль уроку, перелік навчальних питань і

порядок їхнього розгляду.



Учитель, проводить стройове тренування: « перешикування в одну шеренгу , тренування поворотів на місці, перешикування в двошеренговий стрій.»

2. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ

УЧНІВ.

Учитель проводить контроль засвоєння матеріалу попереднього уроку:



  1. Що таке міжнародне гуманітарне право?

  2. Заборонені засоби та методи ведення воєнних дій ?

З.МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

Учитель ставить перед учнями питання :

« Чи потрібно в бою надавати допомогу пораненим та хворим?»

« Чи можна оживити померлу людину?»



4.ВИВЧЕННЯ НОВОГО матеріАлу.

4.1 Учитель, використовуючи відповіді учнів, розкриває загальне
подання про організацію надання першої медичної допомоги в бою.

Мультимедійний супровід

Діяльність учителя

Діяльність учнів



Вчитель пояснює як проводити розшук поранених на полі бою.

Запам`ятовують,

обговорюють, роблять нотатки.





Вчитель пояснює як проводити розшук поранених у наступальному бою.

Запам`ятовують,

обговорюють, роблять нотатки.



Каталог: attachments
attachments -> Обґрунтування вибору проблеми
attachments -> Обладнання: комп’ютерні слайди, тексти поезій Архілока, Тіртея Актуалізація опорних знань
attachments -> Урок з Зарубіжної художньої культури 11 клас Культова арабо-мусульманська архітектура
attachments -> Склад і функції крові. Лабораторна робота. Мікроскопічна будова крові людини та жаби
attachments -> Серцево судинні
attachments -> Тема: Хімія та їжа Девіз: Хіміки це ті, хто дійсно розуміють світ!
attachments -> План Пояснювальна записка. Тема Науково-теоретична підготовка вчителя фізичної культури. Тема Питання педагогіки та психології в фізичному вихованні
attachments -> Урок Обміркуйте ситуацію


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка