Райнко наталії іванівни викладач фізики Зміст портфоліо



Дата конвертації14.11.2018
Розмір14,9 Kb.

Зміст портфоліо

  • Зміст портфоліо
  • Портрет автора
  • Науково-методична діяльність  
    • Тема та план самоосвіти
    • Педагогічні технології в професійній діяльності
    • Виступи на педагогічних радах, засіданнях методичних об’єднань та обласних семінарах
  • Позаурочна діяльність  
  • Результати педагогічної діяльності
    • Аналіз підсумкового оцінювання з фізики:
    • моніторинг НДУ за І, ІІ семестри 2011-2012 навчального року
    • моніторинг НДУ з Державної підсумкової атестації
    • моніторинг директорських контрольних робіт
    • Наявність розроблених дидактичних засобів навчання
    • Розроблені презентацій до уроків
    • План професійного зростання

РАЙНКО НАТАЛІЯ ІВАНІВНА

  • Педагогічний стаж 23 роки
  • Стаж роботи в Харківському
  • професійному ліцеї машинобудування
  • 23 роки
  • Кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»
  • Педагогічне звання “старший викладач”
  • Посада викладач фізики

Педагогічне кредо

  • Щоб мати право навчати, необхідно постійно
  • навчатися самому.
  • При цьому учневі необхідно віддавати не тільки
  • певну суму знань, але і частинку своєї душі.
  • Життєве кредо: Ми не маємо бути ідеальними, але маємо цього прагнути.

Освіта

  • Харківський
  • державний університет
  • ім. О.М. Горького, 1989 р.;
  • фізика, фізик,
  • викладач фізики

Підвищення кваліфікації

  • Комунальний вищий навчальний заклад «Харківська академія неперервної освіти»
  • Підвищення кваліфікації

Нагороди

Навчально-методична діяльність

  • Науково - методична тема: удосконалення педагогічної майстерності в напрямку психолого-педагогічного забезпечення особистісно-орієнтованого розвитку творчих здібностей учнів, їх самореалізації, самовдосконалення
  • Керівник творчої групи з вивчення перспективного педагогічного досвіду
  • Керівник “Школи молодого викладача та майстра виробничого навчання”
  • Організація та проведення педагогічної семінарів, конференцій
  • Робота з обдарованими учнями за індивідуальним планом
  • Відпрацювання технології методу проектів та методу критичного мислення
  • Підготовка учнів до участі у предметних олімпіадах

Методична робота

Розроблені презентації з навчальних тем

  • ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ НАВЧАЛЬНО-
  • ПІДЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ТА РОЗВИТОКУ ЇХ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ТЕМ:
  • - “АТОМНЕ ЯДРО. ЯДЕРНА ЕНЕРГЕТИКА”;
  • “КІНЕМАТИКА”;
  • “МОЛЕКУЛЯРНА ФІЗИКА”;
  • “ТЕРМОДИНАМІКА;

Нетрадиційні уроки

  • Лекції на інтерактивній основі
  • Урок – дослідження
  • Урок – віртуальна подорож
  • Урок – захист проекту
  • Урок – презентація здобутих знань
  • Урок - семінар

Мотивація уроку

  • - Заохочення, щоб учні самі окреслювали власні цілі;
  • Створення проблемних ситуацій: суперечності, порівняння, зіставлення;
  • Використання технологій “Мозкова атака”, “Незакінчене речення”;
  • Використання творчих завдань;
  • Створення ситуації успіху.

Методи та прийоми роботи

  • Проблемно-пошукові
  • Прийоми інтерактивного навчання
  • Мозковий штурм
  • Мікрофон
  • Навчаючи-вчусь
  • Використання ігрових ситуацій
  • Використання прийомів контролю та самоконтролю

Моніторинг директорських контрольних робіт з фізики

Позаурочна робота з фізики

Учнівські проекти

  • ПРОЕКТ
  • “Молекулярна фізика”
  • Підготував:
  • учень гр. СТ 2-1 Сухарєв Владислав

Моніторинг навчальних досягнень учнів

  • Моніторинг навчальних досягнень з фізики за результатами Державних підсумкових атестацій

ПЛАН ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ

  • Проходження курсів підвищення кваліфікації з фізики
  • Завершити проходження дистанційних курсів «Підготовка до атестації: як оформити власне портфоліо» (листопад-грудень).
  • Продовжувати вдосконалювати наповнюваність та зміст портфоліо (постійно).
  • Розробити методичні рекомендації при використанні новітніх технологій на уроках фізики, астрономії.
  • Взяти участь у виставці педагогічного досвіду (січень).
  • Працювати над розвитком творчої компетентності учнів, їх обдарованості (постійно).
  • З метою підвищення педагогічної майстерності продовжувати займатися самоосвітою (постійно).

УЧАСТЬ В ІННОВАЦІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

  • РІК
  • ВИД ДІЯЛЬНОСТІ
  • 2010
  • Член творчої групи інноваційних сучасних технологій, що працює над проблемою «Використання мультимедійних технологій на уроках»
  • 2011
  • Участь в обласному семінарі «Інновацій діяльність педагога в умовах модернізації ПТО
  • 2012
  • Доповідь на педагогічній раді «Інноваційні підходи до Викладання фізики в Харківському професійному ліцеї машинобудування»
  • ЦОР «Симулятори з фізики» (розміщені для загального доступу й використання на сайті http://phet.colorado.edu)

УЧАСТЬ В ОБЛАСНИХ СЕМІНАРАХ-ПРАКТИКУМАХ

  • з/п
  • Тематика засідань (доповіді)
  • Дата
  • Результат
  • 1
  • В рамках обласного семінару викладачів фізики ПТНП проведено відкритий урок на тему: «Ізопроцеси»
  • 11.03.2010
  • урок оцінено на «відмінно»
  • 2
  • Доповідь на тему: «Підвищення ефективності професійної діяльності викладача фізики як чинник якості природничо-математичної підготовки»
  • 12.03.2009
  • надано до НМЦ ПТО ХО
  • 3
  • Проведено обласну школу досвіду роботи за методичною темою: «Професійна компетентність та майстерність викладача природничо-математичних дисциплін»
  • 18.11.2010
  • рекомендовано узагальнити досвід роботи
  • 4
  • Доповідь на тему: «Система виявлення та апробацій та впровадження в педагогічну діяльність ППД, нових освітніх виробничих технологій»
  • 04.10.2011
  • розміщено на сайті Харківського професійного ліцею машинобудування
  • та НМЦ ПТО ХО

Каталог: wp-content -> uploads -> 2013
2013 -> Архітектура та скульптура в Україні 19 століття
2013 -> Київський національний лінгвістичний університет
2013 -> «Архітектура І скульптура XX століття» Неокласицизм
2013 -> Тема. Основи Інтернету. Всесвітня павутина й пошук в Інтернеті Розгляд питань
2013 -> Робоча програма навчальної дисципліни пп права людини у сфері кримінальної юстиції
2013 -> Реферат обов’язково повинен мати такі структурні частини : Титульна сторінка; Зміст; Основна частина
2013 -> Програма Фахового вступного випробовування для здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста, магістра
2013 -> Локальні релігії


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка