Резюме Тарасевич Наталія Ростиславівна




Сторінка1/9
Дата конвертації11.03.2019
Розмір1,43 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9
Резюме

Тарасевич Наталія Ростиславівна



Мета

Висококваліфікований педагог з 35-ти річним стажем викладацької та педагогічної роботи. Претендую на посаду директора КЗ «Олександрійська загальноосвітня школа-інтернатІ-ІІІ ступенів» Рівненської обласної ради.

Кваліфікація

  • Досконале володіння української та російською мовами

  • Знання основних засад педагогічної роботи в середній школі

  • Володіння сучасними науково-педагогічними та методичними методиками

  • Вміння складати навчально-методичні матеріали




Особисті дані

  • Д.н. 17 січня 1961 р.

  • Розлучена

  • Маю сина

Професійний досвід

2010- 2015 рр.
КЗ «Олександрійська загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів» Рівненської обласної ради
Директор

2007- 2010 рр.


Обласний центр соціально-психологічної реабілітації дітей Рівненської обласної державної адміністрації

Директор

Вересень 2007р. – Жовтень 2007р.


Рівненська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №23

Керівник гуртка «Юний дизайнер»

____________________________________________________________________

2006-2007рр.

Рівненська загальноосвітня школа №10



Директор, вчитель зарубіжної літератури

____________________________________________________________________

1994-2006рр.

Рівненська міська гімназія №1



Заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель зарубіжної літератури

____________________________________________________________________

1991-1994рр.

Рівненська загальноосвітня школа №23



Заступник директора з виховної роботи, вчитель російської мови

____________________________________________________________________

1988-1991рр.

Рівненський міський комітет комсомолу

Комісар по групі шкіл

____________________________________________________________________

1979-1986рр.

Рівненська загальноосвітня школа №5

Старша піонервожата

____________________________________________________________________

1978-1979 рр.

Козлинська восьмирічна школа

Старша піонервожата



Освіта

1979-1984 рр.

Ровенський державний педагогічний інститут ім. Мануїльського



Факультет: Філології
Спеціальність: вчитель російської мови та літератури.


Додаткові відомості

Досвідчений краєзнавець, має велику кількість публікацій.

Звіт

про виконання контракту директором КЗ «Олександрійська загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів» Рівненської обласної ради

Тарасевич Н.Р.

За період з 02 листопада 2010 року директор закладу здійснює загальне керівництво всіма напрямками діяльності школи відповідно до законодавства України та Статуту закладу.

За звітний період були внесені зміни до Статуту закладу у 2011р. рішенням обласної ради від 05.12.2008р. №1039, які дозволяли приймати дітей, що опинилися у складних життєвих обставинах та звільняли батьків, опікунів чи інших осіб, що є відповідальними згідно із законодавством України за дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах, від плати за перебування в школі-інтернаті.

25.10.2013р. рішенням Рівненської обласної ради був затверджений Статут у новій редакції, відповідно до нового положення про школу-інтернат для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

З метою підвищення рівня організації навчально-виховного процесу та якісного функціонування і розвитку школи, була розроблена система роботи всіх структурних підрозділів закладу.

Упродовж звітного періоду заклад повністю був укомплектований педагогічними кадрами, медичними працівниками, обслуговуючим персоналом. На сьогоднішній день у школі-інтернаті працює 11 педагогів, з них з вищою кваліфікаційною категорією – 5, 1 має звання «вчитель-методист», 2 - звання «старший вчитель»; 1 педагог з другою кваліфікаційною категорією; 5 педагогів з категорією «спеціаліст».

Для підвищення ефективності навчально-виховного процесу в школі працює 3 методичних об’єднання, проблемний семінар «Морально-духовні основи розвитку особистості», семінар-тренінг «Попередження негативних проявів суїцидальної поведінки в дитячому середовищі», семінар «Здоров’язберігаючі технології в школі».

За звітний період у закладі створений науково-методичний центр для підвищення фахової майстерності педагогічних працівників, який обладнаний сучасною комп’ютерною технікою та шкільний історико-етнографічний музей «Ремесла Волині», в якому вихованці закладу отримують орієнтацію на професії різьбярів по дереву, гончарів, ковалів, вишивальників та ін.

У 2014 році в закладі був проведений науково-практичний семінар «Творче використання пошукового краєзнавчого матеріалу шкільного музею у навчально-виховному процесі» для заступників директорів з навчально-виховної роботи шкіл області, триденна методична сесія методистів із виховної роботи методичних кабінетів, центрів, відділів управлінь освіти райдержадміністрацій, міст обласного підпорядкування з теми «Теоретико-методологічні засади діяльності навчальних закладів із батьківською громадськістю».

У закладі створені комфортні умови для дітей, обладнаний спальний корпус, ігрові кімнати, кімната школяра та ін.

Щорічно адміністрацією школи вживалися конкретні заходи щодо збереження, зміцнення та модернізації матеріально-технічної бази закладу.

За звітний період проведено ремонт даху та встановлено відео спостереження у спальному корпусі №1, проведено поточний ремонт у 12 будівлях, встановлено електроводонагрівач у медичному корпусі, проведено технічне обслуговування пожежних кранів і перевірку опору ізоляції електричних мереж та електроустановок, проведено перевірку блискавко захисту на усіх приміщеннях, проведено технічне обслуговування 50 наявних вогнегасників, куплено одну потужну пральну машину, м’який інвентар та ін.

У 2015 р. всі вихованці школи-інтернату отримали дипломи «Оператор комп’ютерного набору», навчання пройшли на базі Рівненського інформаційно-комп’ютерного центру.

За звітний період на базі закладу був проведений обласний фестиваль-конкурс художньої творчості серед вихованців інтернатних закладів «З вірою в майбутнє», вихованці отримали дипломи переможців у номінації «вокал» та «художнє читання».

Щороку вихованці закладу беруть активну участь в обласному святі «Музейні гостини», Всеукраїнському благодійному ярмарку «Дитячий

Handmade», всеукраїнських змаганнях з футболу та в багатьох інших конкурсах, де отримують престижні перемоги.

Колектив закладу за результатами роботи упродовж звітного періоду був нагороджений багатьма грамотами та подяками.

Щорічно директор закладу, який є головою комітету з конкурсних торгів, проводить процедури закупівлі товарів, послуг за державні кошти. Проведено закупівлі послуг теплопостачання, електроенергії, послуг охорони, послуг з оздоровлення дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування. За результатами проведення торгів укладені договори:

2011 р. – на загальну суму – 485 тис. 600 грн.

2012р. – на загальну суму – 1 млн. 559 тис. 790 грн.

2013р. – на загальну суму – 2 млн. 040 тис. 244 грн.

2014 р. – на загальну суму – 1 млн. 608 тис. 661 грн.

2015р. – на загальну суму – 2 млн. 408 тис. 394 грн.

Для повного забезпечення функціонування закладу укладені договори з п’ятнадцятьма організаціями та дев’ятьма підприємцями.

Директором закладу забезпечується раціональний добір і розстановка медичних, господарських та педагогічних (за погодженням) кадрів. Так:

у 2011 році в закладі було 97 штатних одиниць;

у 2012 році – 92;

у 2013 році – 97;

у 2014 році – 63;

у 2015 році – 48.

Кошторис закладу складав:

2011р. – 5 млн. 818 тис. 587 грн.

2012р. – 7 млн. 382 тис. 700 грн.

2013 р. – 7 млн. 621 тис. 190 грн.

2014 р. – 6 лн. 322 тис. 600 грн.

2015р. – 4 млн 265 тис. 00 грн.

Своєчасно перераховувались до бюджету податки, збори та інші обов’язкові платежі; своєчасно виплачувалась заробітна плата працівникам закладу.

Щорічно проводилась інвентаризація. Основних засобів обліковується на балансі на суму 27 млн. 077 тис. 426 грн., інших необоротних матеріальних активів на суму 1 млн. 141 тис.297 грн.

Протягом звітного періоду було забезпечене дотримання вимог чинного законодавства України з охорони дитинства, санітарно-гігієнічних, протипожежних норм, техніки безпеки.

Директор сприяє соціальному захисту вихованців школи-інтернату, захищає законні права та інтереси дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, вживає заходів щодо створення їм умов для підтримки родинних зв’язків, сприяє створенню хороших умов для утримання та проживання вихованців школи-інтернату відповідно до встановлених норм, активно працює над проблемою соціалізації вихованців. За п’ять років 45 вихованців влаштовані у сімейні форми виховання. Із більшістю випускників підтримує дружні стосунки.

Директор Н.Р. Тарасевич

Затверджено на засіданні

педагогічної ради

школи-інтернату

Протокол № 1

від 28.08. 2015 р.

ПЛАН ДІЯЛЬНОСТІ
комунального закладу

«ОЛЕКСАНДРІЙСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ

ШКОЛА-ІНТЕРНАТ І - ІІІ СТУПЕНІВ»

РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

Зміст плану діяльності


  1. Вступ

  2. Організацція навчально-виховного процесу.

  3. Виховна робота.

  4. Науково-методична робота з педагогічними кадрами.

  5. Система внутрішнього контролю.

  6. Робота соціально-психологічної служби.

  7. Господарська діяльність.

  8. Матеріально-технічна та навчально-методична база.

  9. Фінансова діяльність.

  10. Охорона праці. Пожежна безпека. Цивільний захист.

І. ВСТУП
В Олександрійській загальноосвітній школі-інтернаті І-ІІІ ступенів нараховується всього 63 працівники (з них 18 у декретній відпустці): з адміністративної роботи – 3 (директор та 2 заступники); з господарської роботи – 30, з них 3 – перебувають в декретній відпустці; медичних працівників – 8, з них 4 – в декретній відпустці; педагогічних працівників – 22, з низ 11 – в декретній відпустці. Станом на 10.08.2015 фактично працює 45 працівників, з яких: адміністрації – 3; з господарської роботи – 27; медичних – 4; педагогічних – 11, з них вихователів – 3, вчителів – 7, соціальний педагог – 1.

Протягом 2014 – 2015 н.р. звільнилося 11 педпрацівників (1 вихователь, 9 вчителів та 1 педагог-організатор).


У школі-інтернаті станом на 05 вересня 2015 року функціонувало 4 класи, навчалося 16 учнів. Протягом навчального року вибуло 5 учнів: з 8-го класу – 1 учень, з 9-го класу – 1 учень, з 10-го класу – 2 учні, з 11-го класу – 1 учень. Всі вони перейшли на навчання в інші школи.

Станом на 30 червня 2015 року у школі 4 класи, 11 учнів всі вихованці закладу.

Статистична звітність навчальних досягнень учнів за 2014-2015 н.р.

Клас

Учнів у класі

Дівчат

Хлоп-ців

Високий рівень

У %

Достат. рівень

У %

Серед. рівень

У %

Низь-кий

Рі-вень


У %

8 кл.

3

-

3

-

-

-

-

3

100

-




9 кл.

1

-

1

-

-

-

-

1

100

-




10 кл.

4

1

3

-

-

-

-

3

75

1

25

11 кл.

3

-

3

-

-

-

-

3

100

-




Початковий рівень навчальних досягнень за навчальний рік у Мелещука Михайла, учня 10 класу.

У школі-інтернаті функціонує 16 предметних кабінетів, створені належні умови для організації навчання учнів. Обладнання кабінетів здійснюється відповідно до типових переліків навчально-наочних посібників, технічних засобів навчання та обладнання загального призначення. Кабінет інформатики оснащений комп’ютерною технікою, містить необхідні інформаційні матеріали, стенди для успішного засвоєння учнями даної дисципліни. Кабінет фізики, хімії забезпечений новими приладами для проведення демонстраційних дослідів, лабораторних та практичних робіт. В кабінеті трудового навчання створені умови для того, щоб учні 9 – 11 класів змогли оволодіти навиками роботи на швейному обладнанні. Також на уроках дітей навчають художній вишивці, в’язанню гачком та спицями, виготовленню предметів декоративного та повсякденного вжитку.

Кабінети фізики, історії, зарубіжної літератури, інформатики, трудового навчання, спортивна зала відповідають вимогам, затвердженим постановою Головного державного санітарного лікаря України від 14.08.2001р. № 63. Всі вони паспортизовані.

У закладі створений науково-методичний кабінет, який є організуючим центром роботи щодо підвищення кваліфікації та фахової майстерності педагогічних працівників.

Науково-методична проблема школи-інтернату «Превентивне виховання – пріоритетний напрям у навчально-виховній роботі школи-інтернату».

У 2014-2015 н.р. колектив працював над вирішенням завдань ІV етапу проблемної теми «Морально-духовні основи розвитку особистості». Проводились методичні наради, анкетування учнів з метою вивчення дітей «групи ризику» та з’ясування труднощів у морально-духовному розвиткові підлітків, тренінги, круглі столи, проблемний семінар «Морально-духовні основи розвитку учнів школи», лекція «Про попередження насильства в дитячому колективі», класні години «Про попередження негативних проявів і суїцидальної поведінки в дитячому середовищі». Завершилась вся робота проведенням педагогічної ради «Морально-духовні основи розвитку особистостей».

У 2015-2016 н.р. планується проведення шкільного конкурсу «Сучасні технології з превентивного виховання», педагогічної ради «Підсумки проведення роботи з превентивного виховання та визначення наступних завдань», презентація досвіду роботи педагогів з проблемної теми школи, творчі звіти методичних структур, виставка вчителів-предметників, вихователів «Педагогічні знахідки», конференція з висвітлення досягнутих конкретних результатів.

З метою цілеспрямованої роботи та забезпечення колективного керівництва методичною роботою, було визначено та затверджено плани роботи методичних структур на 2014-2015 навчальний рік.

Основними завданнями методичної роботи з педагогічними кадрами були:


  • створення відповідної матеріально-технічної бази для забезпечення належного рівня викладання предметів у 2014-2015 н.р.;

  • надання дієвої допомоги педпрацівникам, особливо молодим, у підвищенні професійної майстерності, створенні творчої атмосфери, яка сприяла б пошуку новітніх технологій навчання та виховання;

  • організація безперервного удосконалення фахової освіти та кваліфікації педагогічних кадрів;

  • систематична пропаганда досягнень педагогічної науки та перспективного педагогічного досвіду.

На початку навчального року була створена методична рада. До її складу ввійшли: заступник директора з навчально-виховної роботи, керівники методичних об’єднань.

Протягом навчальноо року відбулися засідання методичної ради школи за темами: аналіз роботи шкільного колективу за минулий навчальний рік; задання та затвердження робочого навчального плану на новий навчальний рік; удосконалення та пошук активних і цікавих форм ведення уроку; унаочнення в навчально-виховному процесі; здійснення індивідуального та диференційованого підходу до учнів під час навчання та виховання.

У минулому 2014-2015 навчальному році було організовано роботу шкільних методичних об’єднань: вчителів гуманітарно-суспільного циклу (керівник Марач С.М), вчителів математично-природничого циклу (керівник Косинець С.П.), класних керівників і вихователів (керівник Сидорчук А.Т.).

Робота методичних структур була спрямована на удосконалення методичної підготовки, фахової майстерноості педагога, удосконалення методики проведення уроку, занять із самопідготовки, виховних годин.

Були провeдені заплановані 4-5 засідань, на яких обговорювалися як організаційні питання (підготовка і проведення олімпіад, предметних тижнів, проведення контрольних зрізів, підготовка учнями домашніх завдань) так і питання впровадження інноваційних технологій у навчально-виховному процесі.

Засідання методичного об’єднання вчителів гуманітарно-суспільного циклу (керівник Марач С.М.) з теми «Викладання предметів гуманітарно-суспільного циклу з акцентуванням на розвиток інноваційних технологій» (квітень 2015р.) пройшло у вигляді теоретичного семінару із застосуванням мультимедійних технологій. На цьому засіданні Кононець П.Є., вчитель історії, поділився досвідом роботи з використання мультимедійного обладнання на уроках історії.

На засіданнях методичних об’єднань вчителів природничо-математичного циклу педагоги опрацювали питання:


  • впровадження інноваційних технологій при вивченні фізики (листопад, 2014р.);

  • застосування інноваційних технологій на уроках географії (січень, 2015р.).

Практичні заняття на засіданнях класних керівників і вихователів (керівник Сидорчук А.Т.) висвітлені у виступах педагогів та при проведенні годин спілкування:

  • моральне виховання у практичній роботі вчителя та виховна година «Вчимося толерантності» (Козачок Л.В., листопад 2014р.);

  • правова освіта і виховання та виховна година «Діти та їх права» (січень, 2015р., Сидорчук А.Т.).

Проте слід відмітити, що не всі засідання методичних об’єднань проводилися вчасно і результативно. Не проведені заплановані відкриті уроки з алгебри у 10 класі «Розв’язування показникових рівнянь» (вчитель Косинець С.П.), з географії у 8 класі «Фізична географія України» (вчитель Кузьмич Є.І.), і лише теорія у виступах: «Психологічні аспекти уроку» (вчитель Косинець С.П.), «Розвиток пізнавальної активності на уроках біології та хімії через інтерактивні технології навчання» (вчитель Скрипка Є.В.), «Застосування текстових завдань на уроках ОБЖ» (вчитель Мельник Н.О.), «Формування інформаційної компетентності учнів на уроках інформатики» (вчитель Середюк А.Р.).

Важливим моментом у роботі із забезпечення методичного та професійного рівня є атестація та курсова перепідготовка. Курсову перепідготовку при Рівненському інституті підвищення кваліфікації педагогічних кадрів пройшли Кононець П.Є. (01.12. по 24.12.2014р.) – художня культура, Тарасевич Н.Р. (23.03. -16.04.2015р.) як директор школи, Мирончук О.В. (23.03. – 16.04.2015р.) – соціальний педагог.

У 2014-2015 н.р. пройшли атестацію Тарасевич Н.Р., директор, Ярмушко В.В., заступник директора з навчально-виховної роботи, за наказом атестаційної комісії управління освіти і науки від 02.04.2015р. (протокол №2) визнані такими, що відповідають займаній посаді.

Список педпрацівників, які атестуються у 2015-2016 н.р.:

Петракович Т.С., вчитель англійської мови;

Каленик Т.М., вчитель української мови та літератури;

Мирончук О.В., соціальний педагог;

Щербук В.М., вихователь.

В методичній роботі навчального закладу є чимало не вирішених проблем, над якими треба працювати в новому 2015-2016 н.р:


  • формально поставилась керівник методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу (Косинець С.П.) до проведення окремих засідань. Рекомендуємо проводити засідання з відвідуванням і аналізом уроків;

  • не досконалий аналіз роботи МО за минулий 2014-2015 р. (керівник Косинець С.П.);

  • недостатньо організована робота з узагальнення передового педагогічного досвіду вчителів школи та створення банку даних із застосування інноваційних технологій педагогами;

  • потребує вдосконалення робота шкільної методичної ради, до якої входять вчителі вищої категорії;

  • недостатньо використані можливості колективних форм методичної роботи;

  • не в повному обсязі використано інтерактивні форми навчання, сучасні технології навчання і виховання.

Виконання навчальних планів і програм – один з найважливіших критеріїв забезпечення ефективності навчального процесу, якості знань, умінь, і навичок учнів.

Відповідно до робочого навчального плану школи на 2014 – 2015 н.рік та згідно з графіком внутрішкільного контролю, адміністрація школи-інтернату здійснила контроль за виконанням навчальних планів поточного навчального року.

Контроль проводився у три етапи ( попередній, проміжний, підсумковий) за таким планом: готовність календарних планів учителів-предметників, їхня відповідність вимогам навчальних програм (вересень, 2014р.); проходження програмового матеріалу згідно з календарними планами (січень, 2015р.); проведення контрольних, практичних, лабораторних робіт, тематичних оцінювань; виконання навчальних програм за записами в класних журналах (травень, 2015р.).

Основними засобами отримання інформації стало вивчення навчальної документації, звіти вчителів-предметників. В основі аналізу стану викладання навчальних програм і навчальних планів були використані такі документи: інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін у 2014 – 2015 навчальному році (лист МОН України № 1/9- 343 від 01.07.2014р.), інструкція з ведення класних журналів учнів 5 – 11 (12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів, науково-методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів та оформлення сторінок класних журналів у загальноосвітніх навчальних закладах, навчальні програми з предметів, календарні плани вчителів-предметників, класні журнали, журнали пропущених та замінених уроків, звітна документація вчителів-предметників.

Робочий навчальний план школи-інтернату відповідає вимогам статуту й рівному доступу до якісної освіти всіх учнів навчального закладу.

Викладання предметів інваріантної та варіативної складових робочого навчального плану на 2014 – 2015 н.р. учителями-предметниками здійснювалося відповідно до державних навчальних програм, рекомендованих МОН України.

Відповідно до плану внутрішкільного контролю у травні 2015 року перевірено стан виконання навчальних програм і мінімум письмових, практичних і лабораторних робіт учнями школи-інтернату. Із цією метою було звірено календарно-тематичні плани, навчальні програми та записи на сторінках класних журналів. Перевіркою встановлено, що виконання практичної частини програм відповідає вимогам державних стандартів освіти.

Таблиця №1



Форми контролю

Класи




8 клас

9 клас

10 клас

11 клас

Українська мова

Мовна тема

4

4

4

4

Письмовий переказ

2

2

2

2

Письмовий твір

2

2

2

2

Диктант

2

2

2

2

Аудіювання

1

1

1

1

Читання мовчки

1

1

1

1

Українська література

Тематичні контрольні роботи

6

6

6

6

РМ (усні та письмові роботи)

5

5

4

4

Позакласне читання

5

2

3

2

Світова література

Тематичні контрольні роботи

6

5

6

5

РМ (усні та письмові роботи)

6

6

5

6

Позакласне читання

4

3

3

2

  1   2   3   4   5   6   7   8   9


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка