Рідна школа 33




Сторінка1/3
Дата конвертації09.07.2017
Розмір1,06 Mb.
  1   2   3


7-8 (липень-серпень) 2010 РІДНА ШКОЛА

33







Алла ЛОБАНОВА,

доктор соціологічних наук, професор, завідувач кафедри соціології та економіки,

Людмила КУЧЕРЯ

кандидат соціологічних наук, доцент кафедри соціології та економіки


У сучасному соціологічному товаристві поши­реною є думка про те, що в українському соціумі відбувається ціннісно-нормативна дезінтеграція на різних рівнях його організації, яка виявляється у порушенні або ігноруванні значною частиною мо­лоді не лише соціальних норм, а й традицій, стерео­типів, усталених стилів мислення та діяльності. Як констатувала Н.Паніна, в умовах соціальної аномії суспільства повністю руйнується звичний механізм адаптації- пристосування людиною своєї поведін­ки до соціальних норм. Починається протилежний процес - кристалізація нової ціннісно-нормативної системи суспільства на основі особливостей індиві­дуальної свідомості його членів, індивідуальних ціннісних переваг і ціннісних орієнтацій [1].

Усвідомлення науковцями факту поширення асоціальної та антисоціальної поведінки саме в молодіжному середовищі дає підстави вважати це характерною властивістю сучасної суспільної сві­домості соціуму. Про це свідчать матеріали статис­тичних установ різного рівня, які фіксують суттєве зростання молодіжної злочинності, наркотизації, алкоголізації та суїцидальної поведінки молоді, найуразливішим осередком якої є промислові цен­три. Тож актуальним є науковий пошук ефективних чинників формування у студентів вищих педагогіч­них закладів таких ціннісних орієнтацій, які б умож­ливлювали їхню майбутню професійну діяльність з


© АЛобанова, Л.Кучерявенко, 2010


  1   2   3


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка