Рішення для врегулювання цієї проблеми. Поки немає кворуму, переговоримо деякі контроверсійні законопроекти




Сторінка1/5
Дата конвертації07.11.2018
Розмір0,66 Mb.
  1   2   3   4   5
СТЕНОГРАМА

засідання Комітету з питань національної безпеки і оборони

від 17 червня 2015 року

Веде засідання Голова Комітету С.В.ПАШИНСЬКИЙ


ГОЛОВУЮЧИЙ. Доброго дня, шановні колеги. В даний момент відбуваються декілька паралельних комітетів, наші колеги там доповідають важливі питання, а саме: законопроект 2101, авторством моїм і пана Вінника, бюджетний комітет, це щодо передачі Міністерству оборони арештованого пального в рамках кримінальної справи проти Курченка. І в даний момент іде засідання антикорупційного комітету, члени нашого комітету висунули серйозні звинувачення проти Служби безпеки України за покривання і співучасть в корупційних оборудках, в даний момент іде заслуховування першого заступника Артюхова, так що в нас трошечки, я бачу, так.

Тільки що ж пан Семенченко був, де він вже пропав?


_______________. (Не чути)

ГОЛОВУЮЧИЙ. Да, я пропоную наступне.

В нас є Міністерство оборони по речовому забезпеченню? Немає ще?
_______________. (Не чути)

ГОЛОВУЮЧИЙ. Через 15 хвилин, так.

Тоді ми чекаємо… Пан Гусєв буде, так?

В нас сьогодні доповідь, дуже багато нарікань з усіх усюд і проблемне речове забезпечення. Зараз нам Міністерство оборони нам зробить доповідь, ми обговоримо питання і приймемо необхідні рішення для врегулювання цієї проблеми.

Поки немає кворуму, переговоримо деякі контроверсійні законопроекти.

Перший законопроект, це про мобілізаційну підготовку та мобілізацію щодо звільнення від призову на військову службу під час мобілізації викладацького складу вищих учбових закладів та наукових співробітників. Ви пам'ятаєте доповідь пана Барни, так. Ні, ні, я пам'ятаю цей… А ви є, так. Тоді давайте… Вибачте, я думав, що він за столом.

Нагадаю два слова. Ми е обговорили, мова йшла про викладачів з науковим ступенем, які мають 0,75 ставки в вищих учбових закладах найвищої категорії.

Потім в результаті там з'явилися деякі правки, і я хочу, пане Барна, ми рішення приймати остаточне не будемо. В тексті з'явилось не 0,75, а 0,5 ставки, додатково з'явилися ще інші категорії. Ну, пан Барна зараз нам доповість, і ми будемо приймати якесь проміжне або кінцеве рішення


БАРНА О.С. Ситуація така, що поки цей законопроект був зареєстрований і деяке обговорення в суспільстві набув, і зверталися науковці і спеціалісти, зокрема, я можу сказати і по… Львівська політехніка, Київська політехніка. Суть полягає у тому, що є ряд специфічних технічних спеціальності, де, фактично, у вузі, в університеті викладач викладає їх на 0,5 ставки, ну, там 0,6 і так далі. І от цю наукову еліту, яка, фактично, зараз є фундаментальна, зокрема ІТ-технології, інше, ну, проблематично, якщо вони залишать університет і не будуть навчати студентів.

Другий момент, значить, тому от попала така необхідність від 0,75 до 0,5 зменшити, але залишалося в тому ракурсі якісному, що це повинні бути із вченим ступенем чи із вченим званням – кандидат, доктор, доцент чи професор.

І другий момент, що я дуже би просив, шановні колеги, про те, що є дуже страшна ситуація взагалі в освіті середній, а під час мобілізації та взагалі цікаві речі творяться: замість того, щоби вручати повістки всім пенсіонерам, що вийшли на спец пенсії і мають бойову підготовку, і в 40 років вони мають нормальні спецпенсії, це військовослужбовців Збройних Сил України, пенсіонери МВС, Генпрокуратури, Податкової міліції і так далі. Ви знаєте, воєнкоми просто тупо завалюють в школу під час уроку, вручають там фізкультурнику чи навіть ….. колегу, чи з фізики вчителю, чи захисту Вітчизни. Потім виникає питання: хто буде піднімати військово-патріотичну роботу, зокрема, на селі? І по даних, вот я передзвонив, у районі всього є, на цілий район, 78 тисяч населення всього-на-всього 30 чоловіків, які працюють в сфері освіти, з яких 19 – тільки педагоги-чоловіки. Тобто коли зараз предмет "Захисту Вітчизни" дають, вибачте, жінці, яка викладає трудове навчання, ну, ми знаємо, що буде в результаті із цим військово-патріотичним вихованням. І зважаючи на те, що і за Союзу певні обмеження були відносно освіти, маю, представників щодо мобілізації, не кажучи про те, що питання обмеження відносно мобілізації або військових дій було ще введено на... і в древні Греції навіть, де вчителів шанували, тому що вони дбали про підростаюче покоління.

Тому я би дуже вас просив, зважити на ці моменти, зокрема, щодо науково-педагогічних працівників, які мають вчене звання або ступінь там 0,5 ставки і зважити принаймні на педагогічних працівників, припустимо, 0,75 ставки їм зробити. Але зважте це, тому що, повірте, резерви є і ми всі знаємо, що резерви по мобілізації є, але чіпають найбільш тих витриманих, організованих, які дійсно займаються роботою, займаються підростаючим поколінням. Дякую.


ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую, пане Барна.

Ще раз трошки так підсумую. Мова йде про викладачів вищих учбових закладів із ставкою 0,5, з вченим ступенем чи званням – це ми технічно там, може, відкоригуємо, це не проблема. Як вони там правильно називаються, пане? Четвертої... четвертого рівня?


БАРНА О.С. Третього-четвертого. Хоча сказали...
ГОЛОВУЮЧИЙ. Так, третього... Між третім і четвертим, наскільки я розумію, велика різниця. Правильно я розумію?
_______________. Це середня.. (Шум у залі)

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ні, ні, хвилиночку.


_______________. Перший і другий.
БАРНА О.С. Перший і другий – середній.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Ні, ні, хвилиночку. Третій і четвертий… Четвертий – це ті, скажімо так, в яких дипломи визнаються, третій – там є якісь обмеження, да, то есть, якби це приватні оці вузи і все інше.
БАРНА О.С. Ні, це університети.
ГОЛОВУЮЧИЙ. І друге питання. Друге питання, давайте ми розділимо, спочатку була концепція і, по-моєму, ми прийняли це все, що викладачів середніх шкіл в сільській місцевості. Ми ж таке прийняли рішення, правильно, я розумію? Не пройшло?

Добре. На ставки… Ну, я розумію, що Міністерство оборони заперечує. Давайте ми приймаємо якесь своє консультативне рішення, тому що в любому випадку у нас немає зараз кворуму і ми повинні будемо це рішення підписувати в членів комітету. Які є думки? Так, Тарас.


ПАСТУХ Т.Т. Ну, в принципі, тут питання якби достатньо дискусійне чи є кого мобілізовувати, не мобілізовувати, це якби, Олег, відхилення. Просто, думаю, що ти як ніхто інший знаєш про те, що 1 серпня буде демобілізуватися не тільки наша бригада, а цілий ряд інших бригад. І ми, коли після того періоду як вийшли з Дебальцево за ……….. ми не могли відновити тих втрат, які там були, я вже не говорю про те, щоб вивести бригаду на той норматив, який би мав би в неї все-таки бути, і навіть не говорячи про Тернопіль. Тому, якщо ми там будемо говорити за всіх підряд фактично, хто працює в освіті і говорити про те, що вони будуть займатися патріотичним вихованням, то, не дай Бог, воно піде не в ту сторону просто-на-просто не буде кого виховувати. Тобто, але це риторика, ну, така відхід. Я, ми тільки що просто були на комітеті в себе, там, закритому і зараз доведено Кабміну прийняти положення про резервування спеціальностей, які захищаються фактично від мобілізації, в тому числі там є цілий ряд працівників, які працюють у сфері Міністерства освіти. Тобто майже 80 відсотків там зарезервовано, що вони не підуть на, але там навіть немає обумовлення 10 відсотків, 25 відсотків, 50 відсотків окладу, тобто їх всіх там фактично майже забирають, в тому числі, що в ПТУ, от я показував Димі, навіть водіїв вантажних автомобілів захищають від мобілізації. Це те, що зараз на сьогоднішній день в армії треба, то Кабінет Міністрів і їх позабирав з армії, навіть спецтехніки… Тобто тут питання полягає у тому, що цей закон він на багато получиться ліберальніший для Міністерства оборони, ніж те, що вже сьогодні зробив Кабмін. Щоб тут якийсь такий дисонанс у нас не було.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Я зрозумів.
БАРНА О.С. Тобто Кабмін вже вирішив водіїв навіть ПТУ звільнити.
ПАСТУХ Т.Т. Ота книжка, кого не можна брати, там такий спосіб, що я думаю, зараз півармії треба розпустити.
БАРНА О.С. Тому я думаю, що нам потрібно взяти цю ініціативу у свої руки і дійсно захистити тих, кому потрібно, тому що, знаєте так…
ГОЛОВУЮЧИЙ. Тарасе, я тільки сьогодні це отримав буквально за 5 хвилин. Так що це, дійсно, цікава інформація. Я думаю, що нам треба тоді перевернути трошки ситуацію взагалі.
_______________. Моїм десятьом, хто служать, прийшли уже повестки повторно.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Добре. Ми тоді приймаємо наступне рішення. Ваша позиція зрозуміла.

З врахуванням тої інформації, що надав Тарас Пастух, ми будемо рекомендувати його або до прийняття, або ми будемо рекомендувати Кабінету Міністрів України все-таки більш детальніше розглянути свою постанову з врахуванням потреби Міноборони. Да, ………..?


БАРНА О.С. Ну я би хотів, вибачте, будь ласка, ще сказати. Знаєте, суть не в тому, що можна мобілізувати на захист Вітчизни всіх. Суть в тому, що хто залишиться вчити взагалі студентів в першу чергу? Взагалі я був прихильником на самих початках дійсно звільнити науковців певної спеціальності. А саме прикладних наук – фізико-математичних, природничих і так далі. Ну, а ті, філологічні і так далі, ну, це вже таке, було би дискримінація.

Але, знаєте, тут навіть не врахована така цікава категорія людей, які не мають наукового поки що звання і ступеня, але це є мозгова еліта нації. Це які закінчили аспірантуру і ще пишуть дисертацію, але два рази ставали переможцями міжнародних олімпіад з фізики чи математики. Це дуже велика рідкість. Таких на Україну буде 5-6 людей.

Але, знаєте, що доказувати тим у військкоматі, коли вони ідуть і шукають не тих, хто має бойову підготовку і тиняється, гроші платить. А просто ідуть до викладача на пару і при студентах вручають повістки. Ну, я просто прошу всіх звернути на це увагу. Тому що, в кінці, кінців, хтось і робить нам зброю і основний щит держави. Дякую.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую, пане Барна. Я думаю, що ми будемо підтримувати цей законопроект, враховуючи постанову Кабміну.
БАРНА О.С. (Не чути)

ГОЛОВУЮЧИЙ. Так, де у нас пан Гусєв, нема ще? Тоді до відома, до відома, ми тут не головні.

Постанова про деякі заходи, спрямовані на створення механізмів протидії та ліквідації наслідків агресії Російської Федерації (Ляшко, Сироїд, Березюк, Тетерук, Вовк).

У нас нема кворуму. Але я думаю, що ми шляхом опитування підтримаємо цю постанову. Я так розумію, це… Да. Ні, 2895, да-да. Сім. Колеги, приймаю до уваги, ми оформимо це завтра в залі шляхом, да, шляхом …….. опитування. Якщо є якісь зауваження, давайте обговоримо. Немає?

Я вже проінформував, майте на увазі, в даний момент наш колега… О, пан Гусєв, заходьте, пан Гусєв. Сідайте зразу.

В даний момент профільний комітет – це бюджетний, це законопроект 2011а: про Державний бюджет України щодо особливостей правочинів із заарештованим у кримінальному провадженні майном, що виступає речовим доказом у вигляді товарів або продукції, що підлягають швидкому псуванню. Що мається на увазі, я говорив. Це так легендарне заарештоване паливо Курченка. Он сидить пан Гусєв, він розуміє, про що ми говоримо. Він не може укласти контракт - там майже мільярд гривень, - тому що у нього немає на це бюджету. Йому треба дати дозвіл укласти цей контракт поза бюджетним розписом. Це вносяться зміни до "Прикінцевих положень". Теж завтра це оформимо. І я надіюся, що зараз бюджетний комітет це прийме, що ми завтра це проголосуємо. Я прошу всіх членів фракції активнішу зайняти позицію, тому що це зараз використовується виключно для піару і брехні, а ми маємо шанс зробити для армії колосальну, так сказать, колосальний крок назустріч.

Колеги, немає заперечень проти такого законопроекту?
ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. Немає.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Немає, тоді ми його оформимо згідно Регламенту.

Дякую, Гусєв, що прийшли до нас на комітет. Технічні засоби готові у нас? Пане Гусєв, у чому проблема: останніх декілька тижнів у зв'язку з жарою, скажімо так, не тільки з жарою, дуже багато і на Погоджувальній раді в понеділок, і дуже, ви знаєте, що члени нашого комітету дуже глибоко інтегровані в конкретні бойові частини. По всіх каналах нам йде наступна інформація: що набагато менше зауважень до озброєння, до поставки боєприпасів. І це, я вважаю, позитивний такий сигнал. Набагато менше уже зауважень до харчування. І я дякую, пане Гусєв, що ви знаходите час і з членами нашого комітету займаєтеся цією проблемою. Але колосальна кількість нарікань на речове забезпечення, а саме, ну, от є такі факти, що ті ж берці - зимові, і хлопці зараз на тридцятиградусній жарі під час виконання бойових завдань просто вбивають собі ноги. Є дуже багато сигналів про те, що немає заміни форми вчасно. Дуже багато інформації про те, що навіть зривається план мобілізації і призови за відсутності форми. Якщо можливо, поясніть, яка ситуація зараз, які проблеми є і, які шляхи, і яке вирішення цих проблем ви бачите. Прошу вас.


ГУСЄВ Ю.В. Шановний Сергій Володимирович, шановні члени Комітету з національної безпеки і оборони, почну з того, що пріоритетом діяльності волонтерського десанта і мене як заступника міністра, який був призначений 4 березня було забезпечення чергових хвиль мобілізації, четвертої, п'ятої і шостої, яка наближується.

Хочу сказати, що декілька разів Генеральний штаб змінював плати по мобілізації, не завжди вчасно надходив особовий склад. І зараз вже всі плани по мобілізації скореговані з тими планами, які ми маємо по постачанню речового майна і там зривів мобілізації не було, насправді, там було планове корегування.


ГОЛОВУЮЧИЙ. Я правильно розумію, що корегування якраз було у зв'язку з тим, що ми не встигали забезпечити речовим майном. Правильно, я розумію?
ГУСЄВ Ю.В. Не зовсім там. Планове корегування, наприклад, шоста хвиля мобілізації відбувалась, спочатку Генеральний штаб хотів її наблизити у зв'язку з тим, що були певні питання по завершенні п'ятої хвилі мобілізації з липня на червень. Зараз вона віддалена так як і планувалось на липень. Тобто це робота, яка пов'язана з багатьма факторами, в тому числі і виконання плану по мобілізації військовими комісаріатами різних областей.

На сьогоднішній день питання по забезпеченню чергових хвиль мобілізації визначених законом і Президентом України відбуваються планово без зривів. У нас є питання, я почну просто з, Сергій Володимирович, з тих питань, які ви озвучили, просто я підготував більш системний матеріал по тій кількості речового майна, яке вже поставлено для Збройних Сил. Є питання по заміні форми тих людей, які вже понад півроку знаходяться в зоні АТО, тому що термін заміни речового забезпечення, костюм літнього польового берцю, вони визначені, що півроку по костюму літньому польовому, наприклад. Дуже часто люди, які знаходяться більше, ніж півроку, вони не отримували вчасно спорядження, речове забезпечення їдучи на фронт і вони не отримували вчасно заміну цього спорядження.

На сьогоднішній день така заміна спланована, з тилом узгоджені графіки цієї заміни, і навіть Генеральним штабом було запропоновано і зараз це питання опрацьовується, щоб ми видали грошову компенсацію тим, хто вчасно не отримав форму на заміну.

Але все ж таки, що дозволите, перейду до цифр. У зв'язку з тим, що це надзвичайно важливо, у нас позавчора відбулась нарада у Прем'єр-міністра України, присвячена тому що Міністерство оборони просить додатковий ресурс на, в тому числі, речове забезпечення і харчування. Я думаю, що по додатковому ресурсу харчування мені якраз Тетяна Чорновол може допомогти, яка нам допомагає покращувати якість харчування. Я кажу про додатковий ресурс, якість харчування.

На сьогоднішній день призначеннями на 2015 рік для Міністерства оборони на харчування і речове забезпечення, власне, ті теми заради яких я сьогодні присутній на засіданні комітету, визначено 4 мільярди 392 мільйони гривень, з яких на харчування визначено мільярд 594 мільйони гривень, з яких мільярд 552 мільйони гривень, тобто 97 відсотків вже взяті зобов'язання по 1 серпня.

Безумовно, у нас і у мене особисто залишається дуже багато питань до тих компаній, які харчують. Ну, ми от разом з Тетяною боремося за підвищення якості. Ми покращили норми харчування, ввівши туди додатково і шоколад, і сало, хліб, курятину.

Але зараз працюємо активно з Генеральним штабом, щоб ті командири, які не задоволені якістю харчування по тих договорах, які приведені у відповідності до Закону про державні закупівлі, не підписували відповідні акти, і ми робимо більш жорсткими умови договорів для того, щоб ті компанії, які харчують неякісно, ми могли односторонньо розривати договори і залучати інші компанії до харчування.

Щодо речового забезпечення, на речове забезпечення на цей рік було передбачено 2 мільярда 797 мільйонів гривень, з яких взято зобов'язань вже на понад 1,5 мільярди гривень. І що це за зобов'язання, які договори укладені і скільки вже речового майна постачено для Збройних Сил України?

Наступний слайд, будь ласка. Тут видно детальні дані по тому, скільки майна передано для Збройних Сил України. А фактично процес відбувається наступним чином: ми отримуємо заявку від тилу Збройних Сил, ця заявка надходить до департаменту державних закупівель, департамент державних закупівель в межах бюджетних призначень, у відповідності до Закону про здійснення державних закупівель, здійснює державні закупівлі з передбаченням в договорах місця постачання речового майна, потім це речове майно приймає військова прийомка і речове майно надходить до складів тилу Збройних Сил.

На сьогоднішній день серед основних позицій, а основних позицій у нас є п'ять, це костюми літній польовий – укладено договори на 242 тисячі. Тривають процедури по укладанню договорів додатково на 160 тисяч. Загальна заявка по костюмам літнім польовим на 2015 рік складає 400 тисяч комплектів, що дозволить нам, в тому числі вперше за історію Незалежності, закласти непорушні запаси костюмів літніх польових, хоча б в обсягах 10-20 тисяч. Костюмів літніх польових вже постачено близько 80 тисяч. Мені повідомили, що станом на ранок ще допостачено 4 тисячі, тобто складає 77 тисяч 760 одиниць.

По куртці утепленій польовій з урахуванням того, що благодійна допомога, яка надходила від Канади, вона є інвентарною і вона була... зараз складена на склади Збройних Сил України. Додатково по костюмам літнім, по зимовим курткам і зимовим штанам планується до кінця року поставити, вірніше не до кінця року, планується до початку зимового періоду, тобто крайній термін, це серпень-вересень поставити 200 тисяч костюмів літніх польових, костюмів зимових, курток мається на увазі і штанів. Зараз тривають процедури на додатково вже об'явлені процедури на закупівлю додатково 80 тисяч курток, 60 тисяч теплих штанів.

По берцям. По берцям дійсно були проблеми, проблеми полягали в тому, що на озброєні Збройних сил стояли берці, які солдати називали "берці тисячу кроків", більше тисячу кроків вони, на жаль, не витримували, через тиждень – два, після активного носіння, після виконання бойових завдань берці виходили з ладу, потребували заміни.

Ми попрацювали з Асоціацією легкої промисловості, з Федерацією роботодавців в сфері легкої промисловості, з українськими виробниками, а також проаналізували за допомогою радників НАТО які аналоги можуть бути для берців, прийняли кілька важливих рішень.

Перше. Берці і це позиція, яку сьогодні сповідують країни НАТО, берці у нас будуть міжсезонними, тобто вони не будуть спеціалізовані під літо і під зиму. Додатково утеплення досягається завдяки шкарпеткам і шкарпетки ми зараз теж розроблюємо по натівським стандартам. Розроблено ТУ на міжсезонні берці, затверджено міністром оборони. Сьогодні вже підписано угод, зараз, секундочку, на берці, от тип А, 130 тисяч, це якраз міжсезонні берці. І сьогодні щоденно відбувається відвантаження на склади Збройних сил від 2 до 4, в залежності від дня, тисяч берців, і сьогодні вже ми почали перевдягати хлопців в АТО, поза тим, що всі ті, хто приходять в рамках чергової хвилі мобілізації, забезпечені берцями міжсезонними. Безумовно, зараз ми окремо ще проводимо активну роботу по закупівлі трекінгових шкарпеток, тому що від якості і кількості трекінгових шкарпеток залежатиме, чи буде морозно під час зимового періоду в цих міжсезонних берцях. І поза тим ми маємо ще додатково берці, які ми отримали в рамках канадської допомоги. Це щодо основних позицій.

Хочу також сказати, що у нас була певна затримка, пов'язана із кашкетами. Цю затримку ми зараз надолужуємо. Вже 45 тисяч кашкетів передану до тилу збройних Сил, відбувається планова передача цих кашкетів для військовослужбовців.

Наступний слайд, будь ласка. Це слайд ми спеціально присвітили питанню перевдягання військовослужбовців, які проходять службу в АТО і служать 6 і більше місяців. На сьогодні об'єктивна потреба, яку нам доводить штаб проведення Антитерористичної операції, тил Збройних Сил – це заміна костюмів літніх польових – 32 тисячі комплектів, кашкети літні польові – 46 тисяч комплектів, черевики із високими берцями – 30. Ми почали вже цю роботу. Станом на вчора 6 тисяч костюмів літніх польових, 6 тисяч берців передано. Сплановане, що 15 липня буде повністю проведена планова заміна всіх тих, хто проходить службу в зоні проведення Антитерористичної операції. Повторюсь, це поряд з тим, що мобілізовані забезпечуються вчасно.

У нас є проблема пов'язана з тим, що не врегульоване питання обліку розмірів. Часто відбувається так, що приходить одна кількість розмірів, а мобілізуються люди з іншими специфічними – надмалими чи надвеликими розмірами. Для вирішення цієї проблеми вже прийнято рішення про створення ательє на базах двох полігонів – це Яворівський і Широколанівський. Ми спільно з траст-фондом НАТО зараз реалізуємо логістичний проект, який дозволить мати облік, в тому числі розмірів всіх військовослужбовців поки що двох бригад, і плануємо на наступний рік розширити цей проект. Також тут написано, що сплановано до 20 липня створити запас речового майна для забезпечення мобілізації і розгортання шостої черги, яка якраз на липень була спланована.

Наступний слайд. Питання додаткової потреби, яке сьогодні лунає і в засобах масової інформації. Позавчора відбулась нарада під головуванням Прем'єр-міністра Україна і, я сподіваюсь, що народні депутати підтримають зміни до Закону про державний бюджет. Я вже говорив про те, що, напевно, пані Тетяна ваша колега розповість краще про потребу в харчуванні, в додатковому ресурсі на харчування. Я хочу розказати про додатковий ресурс для речового забезпечення. Це та, це та, те питання, яке стосується того, що на сьогоднішній день середня чисельність Збройних Сил складає більше ніж 250 тисяч, тому що відбувається демобілізація з певним запізненням в порівнянні з мобілізацією. Планування бюджетного періоду 2015 року відбувалось в вересні-грудні минулого року, були інші, інший курс долару, ми по-іншому, департамент фінансів Міністерства оборони, я тоді ще не працював заступником міністра, по-іншому планували чисельність Збройних Сил. Тому відповідно є і сьогодні заявки тилу Збройних Сил не можуть бути задоволені у зв'язку з відсутністю призначень.

В цьому сенсі ми, безумовно, дякуємо і підтримуємо, активно працюємо з секретарем вашого комітету з Іваном Вінником над тим, щоб безкоштовно отримати, вірніше, без відповідних призначень отримати паливо, про яке Сергій Володимирович говорив. Але втім нам все рівно не вистачає близько одного мільярда гривень на додаткове речове забезпечення, яке в тому числі нам дозволить створити непорушні запаси речового забезпечення, а саме таких позицій як: костюми літні-польові, черевики з високими берцями, куртки і штани утеплені. Пропозиції обговорені з Міністерством фінансів. Міністерство фінансів пішло нам на зустріч в позиціях харчування і додаткового фінансування речового забезпечення, за що ми дякуємо. І сподіваємось, що також депутати вашого комітету нас підтримають. По продовольчому забезпеченню нам не вистачає мільярд 355 мільйонів.

Тетяно, можливо ти додаш? Тому що це якраз те, на чому я хотів завершити виступ по харчуванню і харчовому забезпеченню.


ГОЛОВУЮЧИЙ. …. пробачення. Ми давайте розіб'ємо все-таки ці 2 питання, тому що речове забезпечення – це одна концепція і одні проблеми, харчування – це трошки інша концепція і інші проблеми. Так що давайте все-таки повернемося до теми нашого слухання.

Ми про харчове забезпечення, то єсть про харчування у нас є своє бачення, ми з вами ним поділимося, якщо ви його підтримаєте, ми будемо разом з вами імплементувати. Але я хотів би повернутися до речового забезпечення армії.

  1   2   3   4   5


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка