Робоча програма дисципліни мета




Скачати 60,94 Kb.
Дата конвертації30.05.2017
Розмір60,94 Kb.
Кафедра соціальної роботи та соціальної педагогіки

Напрям підготовки 6.13102 - Соціальна робота

Соціальна робота у сфері дозвілля

Робоча програма дисципліни


МЕТА: формування теоретичних знань у галузі дозвілля, розвиток умінь організації і проведення дозвілля різних категорій населення

Завдання: Допомогти студентам засвоїти теоретичні основи педагогіки дозвілля,ознайомити студентів з і історією організації дозвілля в Україні та інших країнах,допомогти студентам оволодіти уміннями і навичками організації дозвілля.

Теми семінарських занять

Генеза педагогіки дозвілля

Особливості організації дозвілля молоді

Соціально-психологічні особливості культурно-дозвіллєвого середовища Методика культурно-дозвіллєвої діяльності як феномен

Гра у структурі дозвілля

Колективні форми організації вільного часу

Методика організації і проведення масових форм дозвілля

Організація вільного часу молоді у науково-просвітницьких закладах.

Особливості організації сімейного дозвілля

Педагогічна майстерність в управлінні та організації культурно-дозвіллєвої діяльності


ЗАВДАННЯ  ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ

Підготувати сценарій українського народного свята

Підготувати сценарій народного свята однієї із зарубіжних країн

Підібрати ігри для різних вікових категорій: пізнавально-інтелектуальну, рольову, ділову, гру-жарт, рухливу.

Розробити конспект гри-театралізації

Підготувати конспект проведення диспуту

Розробити конспект проведення вікторини

Розробити конспект заочної мандрівки

Розробити конспект тематичного вечору

Скласти план роботи гуртка

Підготувати екскурсію до культурних-історичних місць Черкас.

Розробити конспект майстер-класу за одним із напрямків дозвіллєвої діяльності.


Теми рефератів:

  1. Культурні центри України

  2. Літературна Черкащина

  3. По Золотій підкові

  4. Черкаські майстри живопису

  5. Садово-паркова архітектура Черкащини

  6. Історичні місця Черкащини

  7. Парки культури і дозвілля рідного міста

  8. Центри дозвілля для дітей та молоді

  9. Музична культура Черкаського краю

  10. Митці театру Черкащини

  11. Зимові свята у сучасному житті

  12. Свята весняного циклу

  13. Осінні свята у житті сучасного села

  14. Літні свята у історії та сучасності

  15. Організація дозвілля у літніх таборах відпочинку

  16. Організація дозвілля людей похилого віку

  17. Дозвілля у Японії

  18. Традиції у організації дозвілля Китаю

  19. Організація вільного часу у Німеччині

  20. Особливості французького дозвілля

  21. Дозвілля у США

Питання до заліку

  1. Дозвільна діяльність українців у XIX столітті.

  2. Гра в структурі дозвільної діяльності.

  3. Дозвільна діяльність людини Середньовіччя.

  4. Індивілуальні форми організації дозвілля.

  5. Форми організації і проведення вільного часу XVI-XIX ст. у Європі.

  6. Сучасні класифікації форм і методів організації дозвілля

  7. Вітчизняна історія дозвілля (буденне і святкове дозвілля).

  8. Теорія і практика гри та її пізнавальні й виховні можливості

  9. Розваги, ігри, видовища як основні форми вітчизняного дозвілля.

  10. Колективні форми організації дозвілля.

  11. Вітчизняна дозвільна діяльність у ХІХ столітті.

  12. Види ігор

  13. Соціальні інститути дозвілля в роки радянської влади.

  14. Особливості організації дозвілля у клубах.

  15. Принципи організації вільного часу

  16. Сучасні ігрові технології

  17. Чинники організації вільного часу.

  18. Масові форми організації дозвілля.

  19. Вік людини як важливий чинник розмежування часу на зайнятий і вільний.

  20. Сучасні ігрові технології

  21. Основні ціннісні орієнтири в сфері дозвілля у юнацькому віці.

  22. Методика проведення конкурсу.

  23. Роль дозвільної діяльності людини в зрілому віці.

  24. Методика проведення ігрової програми.

  25. Соціальний стан як важливий чинник який визначає ціннісні орієнтації в сфері дозвілля.

  26. Методика проведення масових форм дозвілля

  27. Національні традиції як важливий чинник, який впливає на ціннісні орієнтації в сфері дозвілля.

  28. Рольова гра у структурі дозвілля.

  29. Соціальна інфраструктура дозвілля

  30. Методика проведення КВК

  31. Споживання як рівень дозвільної діяльності.

  32. Масові форми дозвільної діяльності

  33. Творчість як рівень дозвільної діяльності

  34. Релігійні свята і обряди в структурі дозвільної діяльності.

  35. Екстеріоризація як рівень дозвільної діяльності.

  36. Соціальний педагог, соціальний працівник як організатор масової дозвільної діяльності.

  37. Роль дозвільної діяльності людини в зрілому віці.

  38. Методика проведення вікторин.

  39. Соціальний стан – важливий чинник, який визначає ціннісні орієнтації.

  40. Методика проведення КВК.

  41. Вітчизняна історія дозвілля: буденне і святкове дозвілля.

  42. Методика проведення ігрової програми.

  43. Дозвілля в античну епоху: стародавня Греція і Давній Рим

  44. Гра у структурі дозвілля



ЛІТЕРАТУРА

Основна:

  1. Бочелюк В.Й. ,Бочелюк В.В. Дозвіллєзнавство.-К.,2006.-205с.

  2. Воловик А, Воловик Педагогіка дозвілля.-К.,1996.

  3. Харченко С.Я., Бєлецька І.В. Організація вільного часу школярів.-Луганськ,»Альма-матер»,2007.-303с


Додаткова

  1. Дворшна Ю.В. Клуб и свободное время // Клуб - М 1999 -№ 6. - С. 2

  2. Ерасов Б.С. Социальная культурология: Учеб. пособие. - М: Аспект пресс, 1997. - С. 196-233.

  3. Земба М. Елементи персонального управлшня в неурядових оргагазаціях. - Львів: Товариство Лева, 1998. - С. 16.

  4. Камаева Г.И., Позднякова Т.С. Подросток в клубе. - М.,1985.

  5. Каникулы, игра, воспитание. О педагогическом руководстве игровой деятельностью школьников: Кн.для учителя / Под ред. Газмана О.С. - М., 1988.

  6. Картотека коллективных и познавательных ролевых игр школьников. - Вьіп. 1. - Челябинск, 1989.

  7. Коваль М.В. Рациональнее использовать досуг учащихся // Сов. педагогика. - 1986. - №5.

  8. Ковтун В. Зустрінемось у парку? Парки культури і відпо­
    чинку України на сучасному етапі: деякі моменти соціологічно­
    го аналізу // Укр. культура. - 1999. - №2.

  9. Кон И.С. Психология ранней юности: Кн. для родителей. - М., 1989.

  10. Кондратьева О. Игротека // Учительская газета. - 1996.- 2 июня.

  11. Кравець В. Теорія і практика дошлюбної підготовки мо­лоді. - К., 2000.

  12. Кузьминова М.П. Специфика воспитательной работы в микрорайоне школы // Сов. педагогика. - 1982. - №10.

  13. Курипова И.А. Технология воспитательных дел в школе.- Чебоксари, 1999.

  14. Левина Л.А. Свободное время как фактор формирования развития личности: Автореф. дис. ... канд, филос. наук. -М., 1984

  15. Маркова Л.Ф. Конкурс-змагання "Козацькі забави" //Почат. шк. - 1996. - № 10.

  16. Мельничук О. Сучасні моделі клубних закладів для учн­івської молоді // Рід. шк. - 2001. - № 5.

  17. Мельніков І.М. Позашкільні заклади України: основні напрямки розвитку та оновлення діяльності. - К., 1993.

  18. Меренков А., Кленова Н., Ломова В. Саморазвитие де­тей в досуговой деятельности // Нар. образование. - 1999. -№9.

  19. Мид М. Культура й мир детства. - М., 1988.

  20. Мирошкина М. Как составить программу работы клуба по месту жительства // Нар. образование. - 2001. - №3.

  21. Мукачи А. Игры детей мира. - М., 1987.


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка