Розділ ІV. Засоби навчання для вивчення тем, розділів І вузлових питань матеріалу предмета



Сторінка1/3
Дата конвертації12.12.2018
Розмір467 Kb.
  1   2   3
РОЗДІЛ ІV. ЗАСОБИ НАВЧАННЯ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ТЕМ, РОЗДІЛІВ І ВУЗЛОВИХ ПИТАНЬ МАТЕРІАЛУ ПРЕДМЕТА «ХІМІЯ»


з/п

Вузлові питання навчального матеріалу теми, розділу (назва уроку)


Вид і найменування основних засобів навчання

Відмітка про наявність (кількість)

Запланований термін розробки, виготовлення, придбання


Відповідальний

Відмітка про розробку, виготовлення, придбання

Повторення питань курсу хімії основної школи (2 год)

1

Найважливіші класи неорганічних сполук.

План уроку;

Конспект лекції;

• Картки «Алгоритм складання рівняння реакції» (АРР №1 - 9);

• Картки «Порядок роботи з підручником» (ПРП №1 - 9);

• Картки «Алгоритм розв’язування розрахункових задач» (АРЗ №1 - 9);

• Навчальні плакати: «Класифікація неорганічних речовин» (НП №1);

• Навчальні плакати: «Класифікація основ» (НП №2);

• Навчальні плакати: «Номенклатура основ» (НП №3);

• Навчальні плакати: «Хімічні властивості основ» (НП №4);

• Навчальні плакати: «Хімічні властивості основних та кислотних оксидів» (НП №5);

• Навчальні плакати: «Класифікація кислот» (НП №6);

• Навчальні плакати: «Номенклатура кислот» (НП №7);

• Навчальні плакати: «Класифікація солей» (НП №8);

• Навчальні плакати: «Хімічні властивості кислот» (НП №9);

• Навчальні плакати: «Номенклатура солей» (НП №10);

• Навчальні плакати: «Хімічні властивості солей» (НП №11);

• Навчальні плакати: «Кислоти і солі» (НП №12);

• Навчальні плакати: «Хімічні властивості амфотерних оксидів» (НП №15);

• Опорний конспект: «Оксиди, Основи, Кислоти» (ОК №1 – 15);


1

1

9



9
9
1

1
1
1


1
1
1

1
1
1


1

1
1
15



До 01.09.2012

Озерова І. О.

Триполка О.А.






2

Періодичний закон і періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва. Будова атома і види хімічного зв’язку.

• План уроку;

• Конспект лекції;

• Картки «Алгоритм складання рівняння реакції» (АРР №1 - 9);

• Картки «Порядок роботи з підручником» (ПРП №1 - 9);

• Картки «Алгоритм розв’язування розрахункових задач» (АРЗ №1 - 9);

• Навчальні плакати: «Знаки хімічних елементів» (НП №13);

• Навчальні плакати: «Типи хімічних зв’язків» (НП №14);

• Опорний конспект: «Хімічний зв’язок» (ОК №1 – 5);

• Тестові завдання на закріплення нового матеріалу: «Оксиди, Основи, Кислоти, Солі» (ТЗЗ №1 – 15);


1

1

9



9
9
1
1

5
15



До 01.09.2012

Озерова І. О.

Триполка О.А.






Тема 1. Неметалічні елементи та їхні сполуки (17 год)

1.1

Загальна характеристика неметалічних елементів. Неметали як прості речовини.

• План уроку;

• Конспект лекції;

• Картки «Алгоритм складання рівняння реакції» (АРР №1 - 9);

• Картки «Порядок роботи з підручником» (ПРП №1 - 9);

• Картки «Алгоритм розв’язування розрахункових задач» (АРЗ №1 - 9);

• Навчальні плакати: «Знаки хімічних елементів» (НП №13);

• Навчальні плакати: «Типи хімічних зв’язків» (НП №14);

• Багатофункціональні дидактичні завдання (БЗ №1 – 14);

• Картки – ребуси (КР №1 – 5);

• Опорний конспект: «Порівняльна характеристика металів та неметалів (за хімічною будовою) (ОК №1 – 7);

• Міні – таблиця: «Валентність хімічних елементів» (МТ №1 – 16);

• План характеристики елемента за положенням у періодичній системі (ПХЕ №1 – 6);

• Міні – таблиця: «Величини» (МТ №1 – 6);


1

1

9



9
9
1
1
14

5

7


16
6

6


До 01.09.2012

Озерова І. О.

Триполка О.А.






1.2

Явище алотропії, алотропні видозміни Оксигену і Карбону. Значення озонового шару для життя організмів на Землі. Поширення неметалічних елементів у природі, застосування неметалів. Поняття про адсорбцію.

• План уроку;

• Конспект лекції;

• Картки «Алгоритм складання рівняння реакції» (АРР №1 - 9);

• Картки «Порядок роботи з підручником» (ПРП №1 - 9);

• Картки «Алгоритм розв’язування розрахункових задач» (АРЗ №1 - 9);

• Багатофункціональні дидактичні завдання (БЗ №1 – 14);

• Міні – таблиця: «Валентність хімічних елементів» (МТ №1 – 16);

• Міні – таблиця: «Величини» (МТ №1 – 6);



1

1

9



9
9
14
16

6


До 01.09.2012

Озерова І. О.

Триполка О.А.






1.3

Основні фізичні та хімічні властивості неметалів.

• План уроку;

• Конспект лекції;

• Картки «Алгоритм складання рівняння реакції» (АРР №1 - 9);

• Картки «Порядок роботи з підручником» (ПРП №1 - 9);

• Картки «Алгоритм розв’язування розрахункових задач» (АРЗ №1 - 9);

• Багатофункціональні дидактичні завдання (БЗ №1 – 14);

• Опорний конспект: «Порівняльна характеристика металів та неметалів (за хімічною будовою) (ОК №1 – 7);

• Міні – таблиця: «Валентність хімічних елементів» (МТ №1 – 16);

• План характеристики елемента за положенням у періодичній системі (ПХЕ №1 – 6);

• Міні – таблиця: «Величини» (МТ №1 – 6);



1

1

9



9
9
14

7
16


6

6


До 01.09.2012

Озерова І. О.

Триполка О.А.






1.4

Сполуки неметалічних елементів з Гідрогеном. Склад, фізичні властивості, добування в лабораторії аміаку і хлороводню. Взаємодія амоніаку та хлороводню з водою.

• План уроку;

• Конспект лекції;

• Картки «Алгоритм складання рівняння реакції» (АРР №1 - 9);

• Картки «Порядок роботи з підручником» (ПРП №1 - 9);

• Картки «Алгоритм розв’язування розрахункових задач» (АРЗ №1 - 9);

• Багатофункціональні дидактичні завдання (БЗ №1 – 14);

• Міні – таблиця: «Валентність хімічних елементів» (МТ №1 – 16);

• Завдання на продовження вислову: «Сполуки неметалічних елементів з Гідрогеном» (ЗПВ №1 – 9);

• План характеристики елемента за положенням у періодичній системі (ПХЕ №1 – 6);

• Міні – таблиця: «Величини» (МТ №1 – 6);



1

1

9



9
9
14
16
9
6

6


До 01.09.2012

Озерова І. О.

Триполка О.А.






1.5

Солі амонію. Якісна реакція на йони амонію та хлорид-іони.
Оксиди неметалічних елементів. Кислотний характер оксидів та гідратів оксидів неметалічних елементів.

• План уроку;

• Конспект лекції;

• Картки «Алгоритм складання рівняння реакції» (АРР №1 - 9);

• Картки «Порядок роботи з підручником» (ПРП №1 - 9);

• Картки «Алгоритм розв’язування розрахункових задач» (АРЗ №1 - 9);

• Навчальні плакати: «Хімічні властивості основних та кислотних оксидів» (НП №5);

• Навчальні плакати: «Хімічні властивості амфотерних оксидів» (НП №15);

• Багатофункціональні дидактичні завдання (БЗ №1 – 14);

• Міні – таблиця: «Валентність хімічних елементів» (МТ №1 – 16);

• Хімічне лото (ХЛ №1 – 8);

• Завдання на відповідність (ЗВ №1 – 9);

• План характеристики елемента за положенням у періодичній системі (ПХЕ №1 – 6);

• Міні – таблиця: «Величини» (МТ №1 – 6);


1

1

9



9
9
1
1
14
16

8

9


6

6


До 01.09.2012

Озерова І. О.

Триполка О.А.






1.6

Сульфатна кислота і сульфати. Найважливіші природні сульфати, якісна реакція на сульфат-іон. Застосування сульфатної кислоти і сульфатів.

• План уроку;

• Конспект лекції;

• Картки «Алгоритм складання рівняння реакції» (АРР №1 - 9);

• Картки «Порядок роботи з підручником» (ПРП №1 - 9);

• Картки «Алгоритм розв’язування розрахункових задач» (АРЗ №1 - 9);

• Навчальні плакати: «Застосування сірчаної кислоти» (НП №19);

• Багатофункціональні дидактичні завдання (БЗ №1 – 14);

• Міні – таблиця: «Валентність хімічних елементів» (МТ №1 – 16);

• Завдання на відповідність (ЗВ №1 – 9);

• План характеристики елемента за положенням у періодичній системі (ПХЕ №1 – 6);

• Міні – таблиця: «Величини» (МТ №1 – 6);


1

1

9



9
9
1
14
16

9
6


6

До 01.09.2012

Озерова І. О.

Триполка О.А.






1.7

Охорона навколишнього середовища від забруднення викидами сульфуровмісних речовин.

• План уроку;

• Конспект лекції;

• Картки «Алгоритм складання рівняння реакції» (АРР №1 - 9);

• Картки «Порядок роботи з підручником» (ПРП №1 - 9);

• Картки «Алгоритм розв’язування розрахункових задач» (АРЗ №1 - 9);

• Навчальні плакати: «Колообіг Кисню в природі» (НП №16);

• Багатофункціональні дидактичні завдання (БЗ №1 – 14);

• Міні – таблиця: «Валентність хімічних елементів» (МТ №1 – 16);

• Хімічне лото (ХЛ №1 – 8);


1

1

9



9
9
1
14
16

8


До 01.09.2012

Озерова І. О.

Триполка О.А.






1.8

Контрольна робота №1

• Завдання для тематичного оцінювання №1: «Неметалічні елементи та їх сполуки» (ЗКР №1 – 16);

• Міні – таблиця: «Валентність хімічних елементів» (МТ №1 – 16);



16
16



До 01.09.2012

Озерова І. О.




1.9

Нітратна кислота і нітрати, їх поширення в природі. Проблема вмісту нітратів у харчових продуктах.

• План уроку;

• Конспект лекції;

• Картки «Алгоритм складання рівняння реакції» (АРР №1 - 9);

• Картки «Порядок роботи з підручником» (ПРП №1 - 9);

• Картки «Алгоритм розв’язування розрахункових задач» (АРЗ №1 - 9);

• Навчальні плакати: «Схема виробництва Нітратної кислоти» (НП №17);

• Навчальні плакати: «Виробництво Нітратної кислоти» (НП №18);

• Багатофункціональні дидактичні завдання (БЗ №1 – 14);

• Тестове завдання: «Нітрати» (ТЗ № 1 – 12);

• Міні – таблиця: «Валентність хімічних елементів» (МТ №1 – 16);

• Міні – таблиця: «Хімічні властивості нітратів» (МТ №1 – 16);

• Завдання на відповідність (ЗВ №1 – 9);

• Опорний конспект: «Солі. Нітрати» (ОК №1 – 10);

• План характеристики елемента за положенням у періодичній системі (ПХЕ №1 – 6);

• Міні – таблиця: «Величини» (МТ №1 – 6);


1

1

9



9
9
1
1
14

12
16


16

9

10


6

6


До 01.09.2012

Озерова І. О.

Триполка О.А.






1.10

Загальні відомості про мiнеральні добрива. Раціональне використання добрив та проблеми охорони природи.

• План уроку;

• Конспект лекції;

• Картки «Алгоритм складання рівняння реакції» (АРР №1 - 9);

• Картки «Порядок роботи з підручником» (ПРП №1 - 9);

• Картки «Алгоритм розв’язування розрахункових задач» (АРЗ №1 - 9);

• Навчальні колекції: «Набір добрив» (НК № 1 – 15);

• Навчальні плакати: «Схема виробництва Нітратної кислоти» (НП №17);

• Навчальні плакати: «Виробництво Нітратної кислоти» (НП №18);

• Багатофункціональні дидактичні завдання (БЗ №1 – 14);

• Міні – таблиця: «Валентність хімічних елементів» (МТ №1 – 16);

• Хімічне лото (ХЛ №1 – 8);

• Кластер: «Добрива» (К №1 – 15);



1

1

9



9
9

15
1


1
14
16

8

15



До 01.09.2012

Озерова І. О.

Триполка О.А.






1.11

Роль хімії у розв’язуванні продовольчої проблеми.

• План уроку;

• Конспект лекції;

• Картки «Алгоритм складання рівняння реакції» (АРР №1 - 9);

• Картки «Порядок роботи з підручником» (ПРП №1 - 9);

• Картки «Алгоритм розв’язування розрахункових задач» (АРЗ №1 - 9);

• Багатофункціональні дидактичні завдання (БЗ №1 – 14);

• Міні – таблиця: «Валентність хімічних елементів» (МТ №1 – 16);

• Завдання на відповідність (ЗВ №1 – 9);



1

1

9



9
9
14
16

9


До 01.09.2012

Озерова І. О.

Триполка О.А.






1.12

Карбонатна кислота.

• План уроку;

• Конспект лекції;

• Картки «Алгоритм складання рівняння реакції» (АРР №1 - 9);

• Картки «Порядок роботи з підручником» (ПРП №1 - 9);

• Картки «Алгоритм розв’язування розрахункових задач» (АРЗ №1 - 9);

• Багатофункціональні дидактичні завдання (БЗ №1 – 14);

• Міні – таблиця: «Валентність хімічних елементів» (МТ №1 – 16);

• План характеристики елемента за положенням у періодичній системі (ПХЕ №1 – 6);

• Міні – таблиця: «Величини» (МТ №1 – 6);


1

1

9



9
9
14
16
6

6


До 01.09.2012

Озерова І. О.

Триполка О.А.






1.13

Солі карбонатної кислоти, їх поширення в природі та застосування. Принцип дії вогнегасника. Якісна реакція на карбонат-іон.

• План уроку;

• Конспект лекції;

• Картки «Алгоритм складання рівняння реакції» (АРР №1 - 9);

• Картки «Порядок роботи з підручником» (ПРП №1 - 9);

• Картки «Алгоритм розв’язування розрахункових задач» (АРЗ №1 - 9);

• Навчальні колекції: «Вапняки» (НК № 59 – 62);

• Багатофункціональні дидактичні завдання (БЗ №1 – 14);

• Міні – таблиця: «Валентність хімічних елементів» (МТ №1 – 16);

• Хімічне лото (ХЛ №1 – 8);

• Завдання на відповідність (ЗВ №1 – 9);

• Опорний конспект: «Карбонати та Гідрогенкарбонати» (ОК №1 – 7);

• Міні – таблиця: «Величини» (МТ №1 – 6);



1

1

9



9
9

4
14


16

8

9


7

6


До 01.09.2012

Озерова І. О.

Триполка О.А.






1.14

Практична робота:
1. Добування вуглекислого газу. Взаємоперетворення карбонатів і гідрогенкарбонатів.

• Міні – таблиця: «Валентність хімічних елементів» (МТ №1 – 16);

• Інструкція з безпеки під час виконання практичної роботи «Добування вуглекислого газу. Взаємоперетворення карбонатів і гідроген карбонатів»;

• Інструкція до виконання практичної роботи;


16

16
16




До 01.09.2012

Озерова І. О.

Триполка О.А.






1.15

Будівельні матеріали: скло, цемент, бетон, їх використання.

• План уроку;

• Конспект лекції;

• Картки «Алгоритм складання рівняння реакції» (АРР №1 - 9);

• Картки «Порядок роботи з підручником» (ПРП №1 - 9);

• Картки «Алгоритм розв’язування розрахункових задач» (АРЗ №1 - 9);

• Навчальні колекції: «Скло та вироби із скла» (НК № 16 - 30);

• Багатофункціональні дидактичні завдання (БЗ №1 – 14);

• Міні – таблиця: «Валентність хімічних елементів» (МТ №1 – 16);

• Хімічне лото (ХЛ №1 – 8);

• Опорний конспект: «Цемент, бетон, залізобетон» (ОК №1 – 13);



1

1

9



9
9
15
14
16

8
13



До 01.09.2012

Озерова І. О.

Триполка О.А.






1.16

Колообіг Оксигену, Нітрогену, Карбону в природі.

• План уроку;

• Конспект лекції;

• Картки «Алгоритм складання рівняння реакції» (АРР №1 - 9);

• Картки «Порядок роботи з підручником» (ПРП №1 - 9);

• Картки «Алгоритм розв’язування розрахункових задач» (АРЗ №1 - 9);

• Навчальні плакати: «Колообіг Кисню в природі» (НП №16);

• Багатофункціональні дидактичні завдання (БЗ №1 – 14);

• Міні – таблиця: «Валентність хімічних елементів» (МТ №1 – 16);

• Завдання на відповідність (ЗВ №1 – 9);


1

1

9



9
9
1
14
16

9


До 01.09.2012

Озерова І. О.

Триполка О.А.






1.17

Тематичне оцінювання №1

• Завдання для контрольної роботи №2: «Неметалічні елементи та їх сполуки» (ЗКР №1 – 16);

• Міні – таблиця: «Валентність хімічних елементів» (МТ №1 – 16);


16
16



До 01.09.2012

Озерова І. О.




Тема 2. Металічні елементи та їхні сполуки (16 год)

2.1

Загальна характеристика металічних елементів за їх положенням у періодичній системі та будовою атомів.

• План уроку;

• Конспект лекції;

• Картки «Алгоритм складання рівняння реакції» (АРР №1 - 9);

• Картки «Порядок роботи з підручником» (ПРП №1 - 9);

• Картки «Алгоритм розв’язування розрахункових задач» (АРЗ №1 - 9);

• Навчальні плакати: «Знаки хімічних елементів» (НП №13);

• Навчальні плакати: «Типи хімічних зв’язків» (НП №14);

• Багатофункціональні дидактичні завдання (БЗ №1 – 14);

• Картки – ребуси (КР №6 – 10);

• Опорний конспект: «Порівняльна характеристика металів та неметалів (за хімічною будовою) (ОК №1 – 7);

• Міні – таблиця: «Валентність хімічних елементів» (МТ №1 – 16);

• Хімічне лото (ХЛ №1 – 8);

• Кросворд: «Це ми проходили по хімії» (КРД №1 – 6);

• План характеристики елемента за положенням у періодичній системі (ПХЕ №1 – 6);

• Міні – таблиця: «Величини» (МТ №1 – 6);


1

1

9



9
9
1
1
14

5

7


16

8
6
6

6


До 01.09.2012

Озерова І. О.

Триполка О.А.






Каталог: attachments -> article
article -> Методичні рекомендації до самостійної роботи з дисципліни «історія україни» для студентів окр «Молодший спеціаліст»
article -> Основи теорії літератури
article -> До листа Міністерства освіти і науки України від 17. 08. 2016р. №1/9-437
article -> План роботи методичного об’єднання вчителів-предметників суспільно-гуманітарних наук на 2015/2016 навчальний рік
article -> План роботи методичного осередку вчителів-предметників природничо-математичних наук на 2015/2016 навчальний рік
article -> Рішення щодо оцінювання навчальних досягнень учнів курсів за вибором приймається навчальним закладом
article -> Получение патента на полезную модель


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка