Розвиток творчих здібностей на уроках української мови Проблема



Дата конвертації11.01.2019
Розмір7,6 Kb.

Навчаючи інших, ми вчимося самі

Розвиток творчих здібностей на уроках української мови

Проблема:

Практичні завдання з української мови для 5 – 7 класів

Л.В.Булгаченко, Т.Г.Максимець

зміст

  • Тема 1.Фонетика
  • Тема 2. Орфографія
  • Тема 3. Словотвір
  • Тема 4. Частини мови
  • Тема 5. Дидактичний матеріал
  • Тема 6. Творчі диктанти

Форми роботи

Лінгвістичні загадки

  • Які морфеми треба додати до кореня –гор-, щоб мати слова з різними значеннями? (гора, горіти, горе,..)
  • З якої назви кінської збруї можна утворити два прийменники? (повід)
  • У яких сполучниках є по три частки? (якбито, нібито, немовбито, начебто)
  • Що треба зробити з вигуком еге, щоб він виразив:
  • а) здивування (еге?); б) радість (еге!);

    в) незадоволення (еге…); г) заперечення (е-ге).

Дидактичний матеріал

Як працювати над заміткою

  • Доберіть тему, яка б зацікавила всіх.
  • Визначте адресата і мету мовлення.
  • Сформулюйте основну думку.
  • Чітко продумайте композицію замітки.
  • Добирайте переконливі докази.
  • Дотримуйтеся відповідного стилю і типу мовлення.
  • Дбайте про мовленнєве оформлення замітки.

Творчі диктанти

Поширити речення.

Надійшла осінь. Пожовкла трава. Листя почало сохнути. Подув вітерець. Хмаринки розповзлись.

Для сильніших учнів: поширте речення так, щоб утворився текст. Доберіть заголовок.

Скласти вірш,заримувавши:

а) короткі прикметники дрібен, ладен, повен, зелен;

б) повні нестягнені форми прикметників вечірняя, вірная, милая, молодая, святая.

Розширити вислів відомого письменника.

Сглоотвроезббарчоиясяткиутсияйкдуозгблряодюайтои

(“Слово – зброя. Як усяку зброю, його треба чистити й доглядати”. М.Рильський)

Результати учнівської діяльності


Прояви активності

Уміння висловлювати свою думку

Уміння виконувати завдання

Уміння вирішувати проблеми

Самооцінювання

Аналіз власної діяльності


Результативність діяльності

2005 -2006 н.р.

Конкурс ім. П.Яцика

Слиган Олена – 4 місце (11 клас)

Рижих Ірина – 4 місце (9 клас)

2006 – 2007 н.р.

Конкурс ім. П.Яцика

Осадча Ірина – 2 місце (7 клас)

2007 – 2008 н.р.

Олімпіада з української мови та літератури

Рижих Ірина – 4 місце (11 клас)

Конкурс ім. П.Яцика

Рижих Ірина – 3 місце (11 клас)

2008 – 2009 н.р.

Олімпіада з української мови та літератури

Левадня Вікторія – 4 місце (7 клас)

Конкурс ім. П.Яцика

Левадня Вікторія – 3 місце (7 клас)

2009 – 2010 н.р.

Конкурс ім. П.Яцика

Левадня Вікторія – 3 місце (8 клас)

Всеукраїнський конкурс “ Об’єднаймося ж, брати мої!” збірки поезій


Горда Сергій

2007


Грицаюк Юлія

2008


Матеріали до багатотомника “Українські народні казки”

Всеукраїнський конкурс “Вірю в майбутнє твоє, Україно!”

Левадня Вікторія

2009


Кривошея Юлія

2004

Творчість – це могутній засіб розумового розвитку людини, перед якою розкривається світ. В.Сухомлинський

Учень – не посуд, який треба наповнити, а смолоскип, який треба запалити.


Учень – не посуд, який тре
Каталог: Files -> downloads
downloads -> Урок 2 Тема. Архітектура кам'яний літопис століть
downloads -> Уроках «Художньої культури»
downloads -> Науковий керівник : учитель стасюк о. С. Консультанти: батьки, бібліотекар, вчитель географії
downloads -> Реферат з основ корекційної педагогіки та спеціальної психології на тему: Психолого-педагогічна допомога сім'ям, які мають дітей з порушенням у розвитку
downloads -> Образотворче мистецтво
downloads -> Чернігівська міська централізована бібліотечна система
downloads -> Особливості розвитку культури Галицько – Волинської держави
downloads -> Визначні місця України краю незвіданих красот
downloads -> Розрахунок сил І засобів по ліквідації нс


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка