Розвиток творчого потенціалу учнів через ікт на уроках художньої культури Підготувала презентацію вчитель художньої культури Городищенської зош і-іііст. №1



Дата конвертації28.10.2018
Розмір11.2 Kb.

Розвиток творчого потенціалу учнів через ІКТ на уроках художньої культури

Підготувала презентацію вчитель художньої культури Городищенської ЗОШ І-ІІІст. №1

Кріт Л.А.

2013р.

К.Д.Ушинський

«Дитяча природа ясно вимагає наочності. Учіть дитину яким-небудь п'яти невідомим йому словам, і він буде довго і марно мучитися над ними, але зв'яжіть з малюнками двадцять таких слів і - дитина засвоїть їх нальоту. Ви пояснюєте дитині дуже просту думку, і він вас не розуміє: ви пояснюєте дитині складну картину, і він вас розуміє швидко. Якщо ви заходите до класу, від якого важко добитися слова - почніть показувати картинки, і клас заговорить, а головне, заговорить вільно, невимушено».


МЕТА: підвищення ефективності та якості навчання за рахунок реалізації можливостей інформаційно- комунікаційних технологій.

ЗАВДАННЯ:


  • Розвиток мислення, творчих здібностей ; естетичне виховання; розвиток уміння здійснювати експериментально-дослідницьку діяльність.
  • Реалізація соціального заказу, який обумовлений інформатизацією сучасного суспільства.
  • Підвищення ефективності у якості навчального процесу за рахунок реалізації можливостей інформаційно-комунікаційних технологій.
  • Активізація пізнавальної діяльності з використанням ІКТ.
  • Поглиблення міжпредметних зв’язків за рахунок використання ІКТ.
  • Зробити ІКТ новим засобом художньо-творчого розвитку учнів.

Для себе я визначила моделі використання ІКТ на уроках художньої культури.
  • Використання медіа-ресурсів як джерел інформації.
  • Виступ з опорою на мультимедійну презентацію.
  • Організація проектної діяльності учнів.
  • Робота з електронними енциклопедіями, підручниками, журналами.
  • Використання графічного редактора «Paint» у якості інструмента

  • художньої діяльності.

    Розробка блок-схем по узагальнюючим темам.


Під час педагогічної діяльності я визначила, що використання медіа-ресурсів підвищує інтерес учнів до творчості художників, напрямів у мистецтві, дозволяє використовувати на уроці окрім творів мистецтва, музичні, літературні твори, фольклор.


Використання на уроці програми Power Point дає позитивний результат.
  • Збагачує урок емоційною забарвленістю.
  • Психологічно полегшує процес засвоєння.
  • Розширює загальний кругозір.
  • Зростає рівень використання наочних посібників на уроках.
  • Підвищується продуктивність праці вчителя та учня на уроці.

Технічними перевагами програмиPower Point є оперативність, можливість перегляду та прослуховування фрагментів, створення динамічних алгоритмів при поясненні нового матеріалу та багато інших мультимедійних можливостей.

Формування інформаційної компетентності – необхідна умова включення підростаючого покоління у світовий інформаційний простір.

Слайд-фільми та фільми-презентації можна використовувати в усіх темах та включати у будь-який етап уроку.

Дані слайди я використовую під час знайомства з життям та творчістю художників, видів та жанрів мистецтва.

“Музичні інструменти”

Перед учителем на уроці стоїть завдання: відібрати, скомпонувати та оформити матеріал так, щоб учні змогли швидко освіжити в пам’яті, систематизувати вже знайому інформацію.

При цьому учні мали б змогу побачити на які аспекти потрібно звернути увагу в темах, які будуть вивчатися пізніше.


Блок-схема, яка допомагає при вивченні явищ японської культури

Робота з журналами та підручниками в електронному вигляді

Сайт “Світове мистецтво”

Державний центр сучасного мистецтва

Музеї світу

Віртуальна екскурсія по Ватикану http://www.vatican.va/various/basiliche/san_giovanni/vr_tour/index-en.html

«Мистецький арсенал»

Сайт «Світова художня культура»

Сайт “Класична музика”

Для сучасної школи потрібний учитель, який може вільно мислити, самостійно генерувати та втілювати нові ідеї та технології навчання.

Важливу роль в нашій роботі відіграє професійна компетентність педагога на сучасному етапі розвитку освіти. Постійно займаюсь самоосвітою.

Безумовно, весь урок з використанням комп’ютера ми проводити не будемо, але ж є прийоми та методи ІКТ, які при умілому використанні пожвавлять наш урок, відправлять дітей у подорож по віртуальному музею, конкретизуватимуть теоретичний матеріал та привернуть увагу учнів.

Дякую за увагу!


Література

1. Радул В. В., Соціальна зрілість особистості вчителя: фактори формування/ В. В. Радул. -К. Вища шк., 2008. -240с.



2. Жаболенко М. В. Инновации в области использования информационно-коммуникационных технологий в учебном процессе/ М. В. Жаболенко, Н. О. Жданова // Стратегія інноваційного розвитку системи вищої освіти в Україні: матеріали міжнародної науково-практичної конференції/ гол. ред. С. В. Смерічевська. - Донецьк: Кальміус, 2007 р.

3. Кочевой Р. А. Информационные технологии в процесе обучения/ Р. А. Кочевой //доп. Учасників V Всеукр. Наук. -метод. Конф. Впровадження нових інформаційних технологій навчання. - Запоріжжя:ЗДІА, 2005 р.
Каталог: uploads -> editor -> 5098 -> 407825 -> sitepage 11 -> files
files -> Особливості культур заходу і сходу Презентація до уроку (9 клас)
files -> Основи художньої культури
files -> Актуалізація опорних знань Вправа «Прдовж речення»
files -> Н. А. Лємешева, методист Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради навчити людину жити в світі прекрасного
files -> Сайфудінова Г. П., вчитель художньої культури Худяківської зош І-ІІІ ст. Черкаської районної ради Черкаської області технології інтегрованого навчання як один із шляхів підвищення ефективності уроку художня культура
files -> Використання інфрмаційно комунікаційних
files -> Літературний процес на межі ХІХ-ХХ ст. Символізм – один із найзначніших мистецьких напрямів к. ХІХ – п. ХХ ст. Основні естетичні принципи та новаторство поетів-символістів
files -> Використання інформаційно комунікаційних технологій під час вивчення предметів
files -> Зміст уроку музичного мистецтва
files -> Урок №10 Тема. Засоби виразності живопису, ахроматичний, хроматичний колір, насиченість, світлота, відтінок, мазок, пляма, тонова розмивка. Вправи накладання фарб акварелі в техніці «сухим по сухому або багатошаровий живопис»


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка