Сценарій останнього уроку в 11 класі «Прощавай, мій рідний клас»



Скачати 53,44 Kb.
Дата конвертації11.03.2019
Розмір53,44 Kb.
ТипСценарій
Сценарій

останнього уроку в 11 класі

«Прощавай, мій рідний клас»


  1. Ось і все! Нам дзвоник пролунав,

Вже не повернуть роки назад.

Хтось радіє: «Yes! Вже час настав!»

В когось, на очах бринить сльоза.


  1. Так, настав час вирушать в дорогу,

У доросле, нелегке життя.

Вилітаєм із гнізда шкільного

І сюди не буде вороття.


  1. Вже не треба вчити нам уроки,

Не лунатиме вже клятий той дзвінок

У життя ми робим перші кроки,

Тож оце останній наш урок.
Класний керівник:: Урок цей у нас останній, тому і буде він незвичайний. Чому? Я вам поясню:


  • по-перше, він складатиметься з різних предметів, які ви вивчали протягом 10років;

  • по-друге, на цьому уроці не буде нового матеріалу, а ми будемо перевіряти ваші знання, отримані протягом навчання у школі;

  • по-третє, на цьому уроці присутні ваші батьки і за порушення дисципліни не доведеться йти за батьками додому;

  • по-четверте, у випадку, якщо ви не знаєте правильної відповіді ви маєте право на:

= мобільний дзвінок другу;

= підказку від … батьків.

Тож, починаємо урок математики. І перше моє запитання Чернікову В.


  • Скільки очей дивилося в зошит Рогач Дар’ї під час останнього тематичного оцінювання? (багато)

А слідуючу загадку з математики я загадаю Шолохову А.

- Трішки з зошита Маринки,

Трішки з зошита Даринки,

Переніс все до свого

Так і написав … (що?) (Відповідь Т.О.)

А ти не знаєш про кого ця загадка?

А це запитання для Малого Сашка.

- Скажи, яку геометричну фігуру ви створювали навколо зошита Панченко Марини під час тематичного оцінювання, коли Наталія Іванівна виходила з класу. (Відповідь – коло)
А тепер переходимо до української мови. Перевіримо, як ви вивчили правила та орфограми. Завдання дуже просте: вам потрібно розтлумачити (бажано жартівливо) запропоновані слова:

- Салюков Д. – щоденник

- Панченко М. – урок

- Мельник Т. – підказка

- Ковтун С. – шпаргалка

- Шунько С. – дзвоник з уроку

- Сердюк А. – класний журнал
Продовжуємо далі. І наступний урок ваш улюблений урок – історія.

Запитання до Луць Т.



  • Яка і сторична подія відбулася 1 вересня 1998року? Які її причини і наслідки? (Прийшли в перший клас)

А тепер відповідає Терновенко О.

  • Яка найцікавіший фрагмент уроку історії тобі запам’ятався тобі найбільше?

Наступне запитання до Тєрєхової А.

  • Яка героїчна подія відбулася 31 травня 2008року? Які її причини і наслідки? (Закінчили школу)

А це запитання до Фільченкова Євгена?

- Хто був отаманом революційних повстань на уроках історії і чим ці повстання закінчувались?

Непогано ви справились із запитаннями по історії тому переходимо до хімії?

Почнемо з перевірки знань вами формул.

Запитання Погорілому Сашку.



  • Виведи формулу … успішного написання т/о з хімії?

А тепер запитання до Тітова Євгена.

- Назви формулу конфіскованої у вас речовини?

Запитання до Стрільцової І.



  • Скільки разів твій мобільний телефон самовільно спрацьовував на уроках хімії?

Запитання до Шведнюк Е.

  • Гарно пригадай хімію і скажи: Хто чи що виступало у ролі каталізатора під час т/о з хімії?

А тепер переходимо до уроку біології.

Запитання до Лебідь І.


  • На яких маленьких сіреньких звірят були схожі учні 11 класу під час опитування домашнього завдання вчителем? (Мишенят)

А ось запитання до Каторгіної Л.

- Які основні ознаки … хорошого настрою вашого вчителя біології?

Запитання до Мовчан О.



  • Який найпростіший спосіб «закосити урок біології»

А тепер ваша улюблена інформатика.

Запитання до Тосхопарана М.



  • Склади алгоритм доведення вчителя учнями 11класу до «білого каління».

А тепер відповідає Трубаков М.

- Що потрібно було пообіцяти вчителю інформатики, щоб він дозволив програти цілий урок в Контр-страйк?

Запитання до Сіцинської К. Слухай уважно загадку і відгадай її.



Чи не буде в класі лиха?

Чому хочуть всі мовчати?

Бо працюють всі … де (У ЧАТІ)

А про кого ця загадка ти не знаєш?

Запитання до Махна М.


  • Якими словами вчителя закінчувався кожен урок інформатика?

А тепер – фізика.

Запитання до Ситніченко В.



  • З якою швидкістю ти рухалась щоранку до школи, щоб спізнитися на урок?

Запитання до Рогач Д.

  • З чого починався кожен урок фізики і які від цього наслідки?

Запитання до Паліводи А.

  • Як залежить швидкість електрички від того який урок у розкладі 11класу?

Запитання до Захолодило А.

  • Чому швидкість пересування учня зі школи додому більша ніш з дому до школи при однаковій відстані?

А тепер останній урок географія:

Перше запитання Астаф’євій А.

- Який вид клімату переважав у вас на уроках географії?

А наступне запитання Свідуновій І.



- Яка улюблена фраза вчителя географії?

І останнє запитання Пономаренко А.



- Які були твої дії, коли ти була не готова до уроку?
Ось так і провели ми з вами останнє т/о. Хай це жартівливе т/о залишиться в вашій пам’яті як найцікавіше і найвеселіше. А оцінки сьогодні, звичайно, тільки 12балів.

Ще кілька хвилин наш урок скінчиться. А життя продовжується, сповнюється новими подіями, враженнями, сподіваннями.

В народі кажуть: якщо під час зорепаду людина встигне загадати бажання, то воно обов’язково збудеться.

Сьогодні, в такий святковий день, як виняток ми створимо штучний зорепад. Я вам видаю кожному зірочку на якій ви повинні написати своє бажання чи мрію, а потім при зустрічі через 10рокі ми ці бажання порівняємо з дійсністю.



(Дітям видаються зірочки і вони пишуть бажання)

А щоб ваші бажання для всіх були секретом і про них ніхто не дізнався ми їх надійно заховаємо.



Для цього створимо БАНКу МРІЙ.

(Поміщають зірочки в банку) і закривають її.

От і все. Наш урок закінчився. Попереду у вас ще випускний. Я вам бажаю успішно скласти державну атестацію, а потім піти навчатися далі і щоб ваші всі бажання і мрії обов’язково здійснилися. Удачі вам і всього найкращого.
Каталог: download -> version
version -> Захист навколишнього середовища від забруднення мийними засобами
version -> «Валеологічне виховання дітей дошкільного віку, як фактор формування здорового способу життя»
version -> Виписка з навчального плану
version -> Методичні рекомендації щодо викладання уроків для стійкого розвитку «Моя щаслива планета» розділ Система уроків-зустрічей для 3 класу курсу за вибором «Моя щаслива планета»
version -> Затверджую директор Зіньківської спеціалізованої школи І-ІІІ ст.№2 Л. В. Литус
version -> Наказ №526 " Про затвердження Науково-методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів та оформлення сторінок класних журналів загальноосвітніх
version -> Методичні рекомендації Донецьк  2006 ббк 64. 9 (ІІ) 722 ш 30
version -> Вимоги до оформлення посібника
version -> Програма бібліотечно-бібліографічних знань для учнів 1-11 класів


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка