Сценарії шкільних заходів морально-патріотичного спрямування День партизанської слави Вед. 1: Уже минули ті часи, Коли гула війна. З усіх країн почуєш ти: «Ура! Ура! Ура!»



Скачати 420.51 Kb.
Дата конвертації25.11.2018
Розмір420.51 Kb.



Сценарії шкільних заходів морально-патріотичного спрямування

День партизанської слави
Вед. 1:

Уже минули ті часи,


Коли гула війна.
З усіх країн почуєш ти:
«Ура! Ура! Ура!»
Та за свободу Ви боролись,
За це ми дякуємо Вам,
Що в час важкий і в час негоди
Життя подарували нам.

Вед. 2:

Тим, хто йшов у бій, вистояв і переміг.


Тим, хто навік безіменно загинув в фашистськім полоні.
Тим, хто заради правого діла серце віддати був готовий.
Всім, хто пішов у безсмертя, присвячується цей мітинг.

Мітинг присвячений Дню вшанування Пертизанської слави вважати відкритим.



Лунає гімн України.

Вед. 2:Вже 68 років відділяє нас від того дня, коли розкрилися величезні від Баренцева до Чорного морів двері війни. Для історії це небагато, а для людини – це майже все життя. Виросле нове покоління. Але в пам’яті людей 22 червня 1941 року залишиться навіки як рубіж, початок відліку довгих 1418 днів і ночей Великої вітчизняної війни нашого народу.


Муз частина на фоні вальсу воєнних років

Вед. 2:

Надходив ранок.

Червень. Двадцять друге.

Народжувався з квітів і роси.

Хтось на базар собі збирався,

А хтось травичку зранку вже косив.

Не знали ще, що тінь лягла на плечі,

Що буде боляче дорослим і малечі...



Вед. 1: Україно моя! Чисті хвилі ланів,
Променисті міста, голубінь легкокрила!
Україно! Сьогодні звірів-ворогів
Ти грудьми вогняними зустріла.

Вед. 2: 41 – найтяжчий. Гіркі шляхи відступу, згарища на місці сіл, чорні руїни там де зовсім нещодавно вирувало щасливе життя.

Вед. 1: 41 – рік небаченої людської мужності. Неповторна повість людської стійкості. До останнього патрона, до останнього подиху.

Вед. 2: Вереснем грізного і неймовірно тяжкого 1941 року датується розгортання організованої партизанської боротьби на окупованій фашистами території України, а сам рух Опору зароджувався з перших днів фашистського вторгнення на нашу землю.

22 вересня наш народ відзначає День партизанської слави. Свято, яке уособлює наше глибоко шанобливе ставлення до історичної пам’яті, повагу до героїв опору на окупованій землі. Діяльність партизанів та підпільників на території України стала важливим чинником Перемоги. Імена патріотів, які чинили опір ворогу з перших же днів окупації рідної землі, навічно вписані в нашу історію.




Вед. 1: Право відкрити мітингнадається___.

Сьогодні на мітингу присутні ___.



Вед. 2: У липні-грудні 1941 року в Україні було створено понад 800 партизанських загонів, численні диверсійні та розвідувальні групи, підпільні організації. Скільки тривала окупація, стільки діяли підпільні обкоми, міськкоми та райкоми, координуючи сили опору. На Дніпропетровщині цією небезпечною роботою керував легендарний Микола Сташков. Партизани та підпільники Дніпропетровщини вписали такі яскраві сторінки в історію боротьби за визволення України, що їхбудуть читати і перечитувати нові й нові покоління.За рок окупації було знищено біль ніж 23000німецьких солдат і офіцерів, 20 залізнодорожних ешелонів та 260 автомашин з військами і технікой, виведено зі строю 40 залізнодорожних та шосейних мостів.

Вед. 1: З листів секретаря Дніпропетровського підпільного обкому партії Миколи Івановича Сташкова дружині, сину, доньці.

Виходить учень в ролі Сташкова.

Сташков: 26 вересня 1941 року.

Добрій день, Катенька, Валерик!

Остаюсь работать без страха, без принуждения. Буду жив – встретимся, рас скажу. Если умру, пусть дети знают, что их отец был не трус и отдал жизнь за дело Родины.

Знайте, что вас я любил также, как свою Родину-мать. Умру за Родину – значит умру за ваше счастье. Не осуждайте, так нужно, так требует обстановка, так требует история, а историю делают люди. На мою долю выпало счастье продолжать борьбу с фашистской гадиной в подполье. За кровь отцов, за разорение и муки миллионов людей, за разорение любимого города, мы подпольщики, отомстим тысячам фашистских шакалов.

Мои родненькие! Иду на очень опасное дело, но иду смело, без хныканья потому, что знаю, что наше дело правое, победа за нами. Лучше погибнуть героем, чем стать рабом.

До свидания. Мне не пиши.

Папа.

Вед. 2:В липні 1942 року Сташкова було заарештовано. За гратами фашисти його жорстоко питали. Але не змогли зломити мужнього підпільника. До кінця життя він залишився вірним своєму народові.

З листа товарищам.



Сташков.24 сентября 1942г.

Товарищи!

Тюрьма переполнена провокаторами. Знайте, что уколы не страшны. Делается это так: агент сидит с вами, задает вам вопросы. Слабые люди заводят разговор. В болтовне выдают тайны. Агент передает следователю. Когда вы приходите к следователю, он задает вам вопрос. Если вы не отвечаете делают уколы.Очень болезненно проводится эта пытка. Когда вы приходите в себя, вам говорят, что вы говорили то-то и то-то. На самом деле это записи провокатора.

Прощайте, товарищи! Будет возможность передать наволю записку, передайте или сохраните до освобождения.

Ваш Н.Сташков.

Вед. 2.26 січня 1943 року Миколу Івановича Сташкова було розстріляно. Указом президії Верховної Ради СРСР від 2 травня 1945 року Миколі Івановичу Сташкову було присвоєно звання Героя Радянського Союзу (посмертно).

Вед. 1.Батьківщина відзначила орденами й медалями 35 тисяч учасників партизанського й підпільного руху України. Близько шести десяти тисяч партизанів та підпільників віддали за Перемогу життя.

Муз.частина «Вставай, страна огромная»

Вед. 2.

Сонце палило нестерпно,

Гнулось садове гілля.

Падали яблука в серпень,

Глухо стогнала земля.

Рвали снаряди їй груди,

Всюди гриміла війна,

Вед. 1:

Падали скошені люди.

Їх не щадила війна.

Якої огненної мови

Знайти мені ?В пожежі я.

В огні фронтів мій край чудовий,

Вітчизна звихрена моя.
Вед. 2:

Читать не можу я молитви

В розмаху хресному руки.

За рядом в ряд ідуть на битву

В сталевих касках юнаки.

 

Вед. 1:

За рідний край віддать готові

Вони свою гарячу кров.

О, де знайти такої мови,

Щоб передать до них любов?


Музичний фон – бій. Виходять юнаки - солдати.
І.Потьмарилось сонце на ясному сході

Вогнями в життя огризається зло

Нам дуже нелегко, нам тяжко в поході,

Майбутнє землі нам на плечі лягло.

 

ІІ.Ще зброї в нас мало, печалі багато,

Та впертості стане на всіх ворогів.

В нелюдських роках ми чесно ,мій брате,

Вкладаєм в тригранні багнети свій гнів.

 

ІІІ. Грудьми зустрічаєм підступність змііну,

На виліт вбиваємо сталь у заброд.

Ми можем померти – не вмре Батьківщина

Ми можем загинуть – не згине народ.

 

ІУ.Тож бережи у серці пам'ять стріч.
Бо ми прийшли, коли була потреба,
Щоб — знову — тиха українська ніч,
Спокійні зорі і прозоре небо.

Завмирають. Муз.подложка з відеоролика Є.Вагнера «Будут помнить»

Вед. 1:

Уклонимось тим, хто поліг у бою,

Хто покрив землю рідну собою.

Усім поіменно, хто впав у бою,

Хто відстояв нашу свободу.

Вед. 2:

Солдатів подвиг,про який сьогодні

Згадали ми, не вимовить словами

А тільки серцем можна це сказати,

Але воно, на жаль, не має мови,

Лиш має біль .І тому я прошу

Солдатів пам’ять вшанувать мовчанням.

Хвилина мовчання. Метроном.

Вед. 1:

Пам’ятайте , друзі, цих людей довіку,

Тих, хто повернувся ,і поліг в боях.

І вклонімось всі ми ,низько до землі їм,

Квітами устелим їх тернистий шлях.

 

Звучить „Лунна соната” Бетховена,



діти покладають гірлянди із квітів до обеліска.
Вед. 2: З давніх часів люди очищувались вогнем. Запалювали свічку і мовчки клялися, що пам’ятають, що незабудуть, і тягар гріха з душі спадав.

Хай палає свіча…хай палає,

Поєднає нас вона в цей час.

Хай сьогодні спогади лунають.

Пам'ять чиста, світла і велична

Хай єднає нас!



Пісня «Свіча» Н.Май у виконанні шкільного дитячого хору

Вед. 2:Вшановуючи  у цей урочистий день тих , хто ціною свого життя захищав людство від фашизму, ми звертаємо свої вдячні погляди до ветеранів Великої Вітчизняної війни.

 Вед. 1:Сьогодні серед нас живуть ті, хто у воєнні роки наближав світлий день Перемоги, кого ми називаємо переможцями, ветеранами, ті , хто в той жахливий час зустрічав свою юність, дивлячись в очі смерті на фронті або в тилу, у рабському фашистському полоні.



Вед. 2:

Дитинство й юність винесли страждання.

Крізь сльози й крик у розпачі гучнім.

Пліч-о-пліч з старістю, крізь всі поневіряння

Пройшли похід жорстокий і страшний.

Вед. 1:

А юність вабила... Та фронтові дороги

Ламали долі людям знов і знов.

І рятівним ставав, крім віри в Бога ,

Надії промінь і палка любов .

Вед. 2:

В атаку йшли не ради нагород ,

Поранені страждали в медсанбатах.

За цвіт життя завдячує народ

Полеглим і посивілим солдатам.

 

Вед. 1:Вернулися живі з полків і рот,

І мир подарували рідним  хатам.

За цвіт життя завдячує народ

Полеглим і посивілим солдатам.

 

Вед. 2:З роками вас все меншає в строю

Та йдете ви попереду в бурани.

І трудитесь звитяжно, як в бою

З синами молодими, ветерани.

 

Вед. 1:Слово для виступу надається ветерану   __.



Виступ ветерана

Хочеться зібрати всі квіти землі  і покласти їх до ніг ветеранів.

Шановні ветерани! Прийміть від нас ці квіти в дарунок, як символ радості життя, як символ його безкінечності.

Звучить музика„Живите долго, ветераны”, діти вручають квіти.

Дівчина:

Я не писала віршів про війну –


Хто я така, щоб про війну писати?
Не набула шляхетну сивину,
Не відчувала болю від утрати.

Я не писала віршів про війну


Бо не свистіли кулі біля скроні,
Не знала смак одвіку полину
І не здирала я у кров долоні.

І хлібом я не марила у сні,


Не сліпли очі в спалахах вогненних.
За те що я мовчу – простіть мені,
За те що я скажу прошу прощення.

Вед. 1:

Наш час пливе. І народились діти,

Для подвигів, для пісні, для сім’ї

Хай рано на світанку їх розбудять

Томливі та бентежні солов’ї.

Вед. 2:

Ми — не діти війни,

Лихоліття страшного не знаєм.

Із книжок про війну, про бої ми читаєм.



Вед. 1:Ми — не діти війни.

Ми дітьми її тьми не були.

Ми у мирі, у щасті, у тиші зросли.

Але пам 'ять про те, що творила пекельна війна

В душі нашій навічно жива.

Вед. 2:Свято – День партизанської слави – не скінчиться у часі доки живі ветерани підпільно-партизанської боротьби, а далі їх діти, онуки і правнуки, наше молоде покоління зберігатимуть у своєму серці такі святі поняття, як Батьківщина, честь, обов’язок, пам’ять.

Ми, що родилися в мирі


Не чули останніх залпів,
Любимо ніжно й щиро
Росси весняних ранків.

Шумлять вітри в знаменах синьо-жовтих


Сміється щиро небо голубе
В святкових, пишних, радісних обновах
Ще більш люблю, Державо, я тебе.

Вінком длятебе перемоги слава


І чисте небо, мирне, голубе,
Квітуй, рости в труді, моя державо,
Ми ще не раз прославимо тебе.
Пісня «Не сумуй, моя Вкраїно» Н.Май

Тематична лінійка

Афганістан болить в моїй душі”


Відеоряд «Ветеранам бойових дій ДРА присвячується»
Перший ведучий:

Війна… чужа, неждана, непотрібна.


Геройство. Біль. Дочасна сивина.
Прокляття чаша випита до дна.
Жорстока тиша вибухоподібна.
Другий ведучий:Будь-яка війна - це катастрофа для людства. Вона нехтує найбільшою цінністю на землі - людським життям.
Перший ведучий: Правда про Афганську війну… Вона різна. Нерідко хвороблива й гірка.

Афганська війна… брудна, неоголошена.… А хіба війни можуть бути чистими? Кожна несе смерть, інвалідність, одягає в жалість тисячі сердець, материнських сердець. У війни холодні очі… У війни свій рахунок, своя безжалісна арифметика…




Другий ведучий: 25 грудня 1979 року Радянські війська були введені в Афганістан для виконання інтернаціонального обов’язку. Для тисяч радянських солдат, їхніх батьків, матерів, сестер, братів розпочалася жорстока, кривава війна в Афганістані.

Перший ведучий: Потрапивши на палаючу афганську землю, мужні воїни – інтернаціоналісти всім серцем прийняли її біль, як свій, і до останнього подиху захищали інтереси її багатостраждального народу. В ім’я волелюбного афганського народу, в ім’я миру, братерства на землі вони, не вагаючись, готові були віддати найдорожче – життя. „Немає більшої любові, ніж та, коли положиш душу свою за друзів своїх”, - говориться в Євангелії

Другий ведучий: Багатьом із них вже ніколи не повернутися до рідної хати, не побачити ні рідних, ні неба, ні гарної землі. Вони поляжуть навіки. Кого поховають товариші, хто пошматований розлетиться в прах на гігантських фугасах. І тільки гнівний його дим понесуть над землю східні вітри.

Перший ведучий: Сьогодні ми зібралися, щоб вшанувати пам'ять тих, хто поліг у афганських ущелинах. Молоді люди йшли туди не за орденами і медалями - вони свято вірили, що виконують інтернаціональний обов'язок. Афганська війна тривала майже 10 років. Генерал-полковник Борис Громов, який командував в Афганістані 40-ю армією, стверджує: "Афганська війна - це страхітливий військово-політичний прорахунок колишніх господарів "Кремля". Проте, ніщо не применшує героїзму наших воїнів там, в афганському пеклі".


Другий ведучий: Скільки безглуздих смертей, скільки горя ... У декого з воїнів дружини-вдови посивіли молодими, діти повиростали сиротами, а вони залишилися 20-річними. І знову, цитуючи генерал-полковника Громова, наголошуємо: "Ніхто та ніщо не має бути забутим, аби не забути - треба пам'ятати, а щоб пам'ятати - треба знати.
Разом: Знати і пам'ятати"


Музика. Виходять діти і читають вірші.
Чит 1: Старенька мати йде до свого сина,
Гранітні плити плачуть під ногами,
Стукоче серце в грудях, ниє спина:
- Синочку, рідний, йди в обійми мами.

Тече сльоза і падає на плечі.


Із стелі очі дивляться хлоп’ячі.
Їм тільки жити, жити і творити,
Вони ж на вік залишаються дитячі.

Стоїть старенька й плаче. Ні, ридає...


Перед очима в неї похоронка,
І бій, що котрий день вже не згасає,
І у землі пекуча та воронка.

Чит 2: Синочку, рідний, чуєш, як курличуть
У синім небі сумно журавлі?
Вони ж , тебе, до себе, сину, кличуть,
А ти лежиш в холодній цій землі.

Чит 3: Я чую, мамо, чую, як співають
Мені над Україною пісні.
Ти не журись, я крила розпростаю
І прилечу до тебе уві сні.
Вкраїнським рушником зітру сльозину
І поцілую в сивеє чоло:

Чит 2: – О, синку рідний, мій єдиний сину,
Як хороше мені тоді б було!

Чит 1: Стоїть старенька мати на могилі,
І навіть квіти плачуть мовчазні.
Від сина погляд відвести не в силі,
А син довічно житиме у сні.
Перший ведучий:15 лютого 1989 року останній наш солдат був виведений за межі республіки Афганістан. Цей день і є закінченням афганської війни для радянських людей. Закрилася остання сторінка героїчного і драматичного літопису. Перестали йти похоронки з Кандагара і Гардеса, Джелелебада і Кабула.

Другий ведучий: Але Афганістан ще довго буде щемити в грудях багатьох із нас – загиблих не повернути. Наша пам’ять до цього часу, свято зберігаючи подвиг батьків і дідів у Великі Вітчизняній війні, назавжди ввібрала в себе і новий біль афганських втрат.

Перший ведучий: Афганська війна героїчна і трагічна не тільки із – за обелісків, вона тривала вдвічі довше, ніж Велика Вітчизняна. Ніким і нікому не оголошена, вона потребує глибокого осмислення. Немає такого комп’ютера, щоб водночас здобути всі її уроки, політичні і військові, які необхідні для долі суспільства. Тому, нехай пам’ять прокручує: що було? як було? і чи так це було?


Другий ведучий: Покоління воїнів-афганців знає ціну життя, дружби, єдності, воно зберегло військову відданість і братерство. Ще досі тим, хто пройшов крізь афганське пекло, сниться, як горіли небо і земля. Наші хлопці у свої 20 років падали, як скошені снопи, одне в одного на очах. А до того ще й географічні умови: нестача води і гарячий пісок навкруги, або гори, в яких не пройти. Ковток води цінувався, як золото. Але краще про це вам розкажуть очевидці.

Я запрошую на сцену виконавців Дитячого шкільного хору.


«Білі янголи»муз. Н.Май, текст адаптовано Н.Скакун
Здригнувся світ і знову тиша,

А мати десь дитя колише –

Співає пісню, про те, яка земля чудова,

А за вікном летять лелеки і крила спалені несуть,

Бо десь далеко – так далеко

Вже без вини відбувся суд.

Приспів:

Тільки біль Афганістану –

Сльози й смуток матерів.

Як це можна пережити –

Ви скажіть, скажіть мені.

А сини - в пекельній пащі,

У далекій стороні,

Наче спалені лелеки

Потерпали без вини.
А за вікном буяють квіти,

Та гірко на душі мені:

Бо десь у пустелі

Страждали янголи земні

І доки ж будуть сльози литись

Нам Бог такого простить!

Я заклинаю, люди, схаменіться!

Своїх дітей від лиха захистіть

Приспів:

(Пром. під ритм мелодії)

То встанемо всім людом,

Щоб більше не стріляли,

То ж станемо всім людом,

Щоб більше не вбивали,

Бо сонце в небі синім

Для всіх світить,

Давайте жити в мирі

Заради миру в світі.


Другий ведучий:Всі дані про жорстоку війну тримали в секреті. І лише в останні роки на шпальти преси потрапили деякі цифри. За 9 років і 2 місяці в Афганістані побувало 620 тисяч радянських солдатів, офіцерів, генералів і 21 тисяча робітників та службовців. Нині в Україні живе 150 тис.колишніх воїнів-афганців.
Перший ведучий: Летіли в Україну «чорні тюльпани» з цинковими гробами. Україна втратила близько 4 тисяч молодих хлопців, 6 тисяч стали інвалідами, ще 72 чоловіки залишились у полоні або пропали безвісти. В числі тих хто не повернувся з афганської війни Сергій Кривошея – випускник нашої школи.
Відеоряд «Тим, хто не повернувся присвячується…»
Другий ведучий: Закінчилась війна. Багато молодих воїнів – інтернаціоналістів були нагороджені орденами і медалями. Але найвищою нагородою для тих, хто уцілів – є життя, а для загиблих – пам’ять. Летять, відлітають у вічність роки. Роки, скільки б їх не минуло, не зітруть у народній пам’яті імена воїнів – афганців. Схилимо ж голови перед світлою пам’яттю тих, хто віддав своє життя, увійшовши в безсмертя.

Перший ведучий:

Послухай – і серцем почуєш в цей час, -


Як гомін струмка, як пташине ячання.
Здаля голоси долітають до нас
Ця мить – не прощання.
А вічне стрічання
Із тими кого вже не стрінемо ми,
Коли наступає хвилина мовчання
І пам’яті нашій клекочуть громи.


Другий ведучий: На знак вшанування світлою пам'яттю тих, хто віддав своє життя, увійшовши в безсмертя, схилімо голови і вшануймо їх хвилиною мовчання.

Поставте скибку хліба на стакан


І голову схиліть в скорботі вічній
За тих, кого убив Афганістан,
Чиї він душі зранив і скалічив.

Хвилина мовчання

Перший ведучий:Бої кінчаються, а історія вічна. Пішла в історію й афганська війна. Але в пам’яті людській їй ще жити довго, тому що її історія написана кров’ю солдатів і слізьми матерів.
Покоління обпалене її вогнем, як ніхто засвоїло військові й моральні уроки тієї ніким і нікому неоголошеної, героїчної й трагічної афганської війни.

Скільки років щасливої тиші!


Та вривається голос в ефір,
Що благає, нагадує, кличе:
"Захистіть, збережіть, люди, мир!
Кожен день, кожен час пам'ятайте,
Скільки жертв нам війна принесла.
Все, що можна, для миру віддайте,
Збережіть для нащадків життя!"

О, Україно! Ніжно пригорни


Усіх живих своїх синів, як мати,
Щоб ми уже не бачили війни,
Не чули щоб ніколи звук гармати.

Відеоряд «Запаліть свічки»


Перший ведучий: Право покласти квіти до меморіальної дошки Сергія Кривошеї надається учням___ класу нашого навчального закладу.

Ми запрошуємо всіх присутніх приєднатися і віддати шану герою.


Другий ведучий: Всім присутнім у залі ми бажаємо здоров’я, щастя, миру, душевного спокою, злагоди, добробуту у великому домі, який зветься – Україна.


На фоні пісні «В Афганістані, чорнім тюльпані…»

учні несуть квіти на покладання.

Мы помним, мы гордимся…
Фоновая мелодия «Победа»Н.Бужинская

Ведущий:
Ты помнишь, солдат, много весен назад
Полыхало закатами небо?
Ты шел через боль и твердил как пароль,
Как священную клятву: «Победа».
Ты помнишь, солдат, обгоревший рейхстаг,
Алый стяг, озаривший полнеба?
Ты помнишь друзей?
К ним на несколько дней
Опоздала в Берлине победа.
Мир помнит, солдат, много весен назад
Твое твердое слово: «Победа!»

Песня «Нам нужна одна победа»

Ведущая:Дорогие гости! Мы родились и выросли в мирное время. Мы никогда не слышали воя сирен, извещающих о военной тревоге, не видели разрушенных фашистскими бомбами домов, не знаем, что такое нетопленое жилище и скудный военный паек. Нам трудно поверить, что человеческую жизнь оборвать так же просто, как утренний сон. Об окопах и траншеях мы можем судить только по кинофильмам да рассказам фронтовиков. Для нас война — история.
Ведущий:

Чтоб снова на земной планете


Не повторилось той зимы,
Нам нужно, чтобы наши дети
Об этом помнили, как мы.
Ведущая:

Я не напрасно беспокоюсь,


Чтоб не забылась та война;
Ведь эта память – наша совесть,
Она как сила нам нужна.
Этот день особенный, желанный.
Солнце светит ярко в вышине.
День Победы — праздник долгожданный
Отмечается у нас в стране.

Ведущий:
Но особенно он дорог ветеранам,
Слезы радости и боли в их глазах.
Не зажить никак душевным ранам,
И дрожат цветы у них в руках.
Видеоролик «День Победы», Евгений Вагнер
Ведущий:

Война закончилась,

Но песней опаленной

Над каждым домом

До сих пор она кружит,

И не забудем мы,

Что 20 миллионов

Ушли в бессмертие,

Чтоб нам с тобою жить.
Ведущая:

Победой кончилась война,

Те годы позади,

Горят медали, ордена

У многих на груди.

Кто носит орден боевой

За подвиги в бою.

А кто за подвиг трудовой

В своем родном краю.

Благодарим солдаты, вас!

(перекличка)

1-й. ЗА ЖИЗНЬ!

2-й. ЗА ДЕТСВО!

1-й. ЗА ВЕСНУ!

2-й. ЗА ТИШИНУ!

1-й. ЗА МИРНЫЙ ДОМ

2-й. ЗА МИР, В КОТОРОМ МЫ ЖИВЕМ

Вместе: БЛАГОДАРИМ! БЛАГОДАРИМ! БЛАГОДАРИМ!
Ведущий :

Неугасима память поколений

О тех, кого так свято чтим.

Давайте, люди, встанем на мгновенье

И в скорби постоим и помолчим.

 Помянем всех погибших на войне,



Кто голову сложил в годину злую,

Но не отдал свою страну родную

На поруганье вражьей стороне.

Давайте тихо тосты возгласим,

Чтоб память их не осквернить словами.

Давайте мы минуту помолчим,

Погибшие, мы все в долгу пред вами!
Ведущая:

Тихо, ребята, минутой молчанья


Память героев почтим,
И их голоса когда-то звучали,
По утрам они солнце встречали,
Сверстники наши почти.

Метроном. Минута молчания
Ведущий:

В память павших своих земляков


Зажигаем потухшие свечи.
Пусть расправит неяркий их свет
Всех участников усталые плечи.
Поколенье не знавших войны.
Как свою – вашу боль принимаем,
Чтобы не было больше беды,
Мы сегодня свечу зажигаем.
Песня «Свеча»Н.Май
Ведущая:

Как хорошо проснуться на рассвете,

Как хорошо, что ночью снятся сны,

Как хорошо, что кружится планета,

Как хорошо на свете без войны.
Ведущий:

Как хорошо влюбляться и смеяться,

Как хорошо порою погрустить,

Как хорошо встречаться и прощаться,

И просто хорошо на свете жить!
Ведущая:

Весна и победа. Дни песни и света

Два солнечных, дивно скрещенных луча

Два счастья, два свежих, два ярких букета

Танцует для вас детвора.
Танец «Весеннее настроение»

Ведущая:

Так хочется, чтоб память возвращала

Нам только яркие и праздничные дни,

Чтоб теплою волной воспоминаний

Нас обнимая берегли они.
Этюд на гитаре «Воспоминание»
Ведущий:

Пробежаться босиком бы по асфальту с лужами.


Ведущая:

А потом лежать неделю с горлышком простуженным.


Ведущий:

Нет, вернуться в детство можно

С дождиком на счастье,

Ни за что не испугает нас тогда ненастье.


Ведущая:

Встречаем развеселый хор 5-А класса с их любимой песней «Кап-кап».


Песня «Кап-кап»Н.Май
Ведущая:

Всякое в жизни случается

И настроение может исчезнуть,

Но и оно возвращается

Если с улыбкой исполнить

Хорошую, добрую песню.


«Песенка о хорошем настроении»

Сценка учителя и ученика
Наталья Николаевна:

Ну, что, хоть немножечко стало веселее?



Мальчик шепчет на ухо.
Наталья Николаевна:

Я скажу вам по секрету – наш Дима немножко влюблен. И сейчас он решает вопрос, любит ли она его? Друзья, помогаем.


Песня «Любит не любит»Н.Май
Наталья Николаевна: Дима, приоткрой тайну, кто же она?
Дима: Нужна гитара.
Шуточный романс «Неразделенная любовь»
Ведущий:

Любовь – это самое светлое чувство,

Его береги – не теряй.

И каждой минутой его согревая

Земной красотой пополняй.
Песня «Баллада о любви» Н.Май.

Ведущий:

Когда для чувств и слов нам не хватает,

Они в мелодиях живут:

В них и парят, и дышат, и летают

И утешенье каждому несут.
Фортепианный этюд «Настроение»
Ведущая:

Любовь настолько велика,


Настолько неземно ее отличье.
Что нам, земным, не подобрать слова,
Чтоб стало ясно все ее величье.
Ведущий:

Её нельзя открыть, нельзя принять,


Нельзя купить и прочь нельзя прогнать.
Любовь – образованье неземное.
Любовью невозможно обладать.


Песня «Адажио»

Декламирование: исп. Педагог-организатор

Я не хочу, чтоб голос орудийной канонады

Услышал мой ребенок. Мой и твой.

Я не хочу, чтоб голод Ленинграда

Коснулся их блокадною рукой.

Я не хочу, чтоб доты обнажались,

Как раковая опухоль земли,

Я не хочу, чтоб вновь они ожили

И чью-то жизнь с собою унесли.

Пусть вскинут люди миллион ладоней

И защитят прекрасный солнца лик

От гари, пепелищ и от хатынской боли,

Навечно! Навсегда! А не на миг!

Я не хочу, чтоб голос орудийной канонады

Услышал мой ребенок. Мой и твой.

Пусть мир взорвется криком: “Нет! Не надо!

Мне нужен сын не мертвый, а живой!”
Песня «Мамина глаза»

Ведущая:

Как хочется сберечь прекрасный миг

Когда нас радость всех объединяет

Когда слеза от радости блестит,

А встреча теплотою наполняет.
Этюд на гитаре «Встреча»

Ведущий: Уважаемые гости, давайте вернемся по реке времени немного назад. Представим мы у голубого экрана, тогда еще черно-белого. В эфире «Голубой огонек» и мы поем вместе с любимыми артистами.
Ведущая:

Как бы не шумел наш просвещенный век,

Но даже затихает он,

Когда поет какой-то мудрый человек

Ту песню про любовь, про старый клен.
Караоке\песня «Старый клен»

Ведущий:

Мы разными дорогами ходили,

Нас разные сведут еще пути,

Но понимать друг друга помогают

Лишь песни, что роднее не найти.
Ведущая:

По дорогам разным, длинным и коротким,

Чуть витиеватым иль совсем прямым,

Так приятно в дом свой всем нам возвращаться

И. конечно, лучше места не найти.
Караоке\песня «На побывку едет»

Ведущая: Мы, молодое поколение, всегда будем помнить героические подвиги нашего народа в годы Великой Отечественной войны. Навечно останутся в наших сердцах имена героев, отдавших свою жизнь за наше будущее. Никогда не забудем мы тех, кто, не жалея своей жизни, завоевал свободу и счастье для грядущих поколений. Обещаем упорно учиться, чтобы быть достойными нашей великой Родины, нашего героического народа.

Ведущий:

Знамя Победы алое — символ дружбы и счастья людей!



Ведущая:

Знамя Победы алое — это мир для планеты людей!



Ведущий:
С праздником, дорогие ветераны!

Ведущая:

Солнце светит, день погожий.


Стала вся земля моложе.
Даже бабушки и деды
От улыбок расцвели.
С Днем прекрасным!
С Днем Победы!
Светлым праздником Земли!!!
Песня «День Победы»\исполняют ведущие и зал


Концерт-встреча: От сердца к сердцу
Музыкальный фон под слова ведущих мелодии вальсов и песен «Довоенный вальс», «Журавли», «Амурские волны», «А зори здесь тихие».
Марш Победы

исполняет«Реверанс»\дети остаются на сцене

1вед:

Победа к нам приходит вновь и вновь:

Прекрасна и юна, как в сорок пятом.

Приходит в блеске старых орденов

На пиджаке бывалого солдата…
2вед:

Умытая слезами – не дождем,

Сверкая не огнем, а счастьем жизни.

Победа к нам приходит вешним днем,

Чтоб никогда не позабыть о том,

Какой был подвиг совершен Отчизной!


1вед:

Дорогие друзья! Сегодня, здесь, в гостеприимных стенах Мариинской гимназии, собрались все те, кто силой любви своих сердец, бесконечной верой в победу, надеждой на светлое завтра подарил нам мирное сегодня.



2вед:

Сегодня, здесь – происходит единение поколений! И мы можем от всей души поблагодарить и низко поклониться вам, ветераны Великой отечественной войны и вам, вам, труженики тыла, вам, дети войны!



1вед:

Наша встреча – как книга, которую мы будем листать, страницу за страницей… это строки о вашей молодости, о вашей любви…



2вед:

…о стремлении к радости, к свету, к Победе, страницы боли и тревоги, которые принесла с собой война, строки о добре и красоте – красоте человеческой души, красоте дружбы и мира, которые не сгинули в аду войны за пять тревожных лет.


Танцоры выстраиваются «Пятиконечна звезда – звезда Победы»
1вед:

Минута молчания объявляется в память о всех, отдавших жизнь за Великую Победу.


Песня «Вечный огонь»

2вед:

Праздник Победы – это праздник живой памяти и искренней благодарности. Слово предоставляется ___.

С приветственным словом ко всем присутствующим также обращается председатель совета ветеранов___.
Песня «Победа»Н.Бужинской
1вед:

Пускай назад история листает

Страницы легендарные свои,

И память, через годы пролетая,

Ведет опять в походы и бои
Победа, как она досталась?

Каким путем Вы к ней пришли?

И раны были, и усталость,

И шрамы на груди земли…

Но вы дошли, вы не сдавались,

Друзья, товарищи, соратники мои…


Вальс «В лесу прифронтовом»\солист, гости танцуют

1вед:

И разве мог такой трогательный вальс не разбудить воспоминания о тех, прошедших, но по-прежнему дорогих сердцу мгновениях?



2вед:

Дорогие друзья, вы, наверняка, обратили внимание на то, что наша встреча фиксируется на пленку – эти видеозаписи, ваши воспоминания - бесценный подарок для нас и наших детей.

Я хочу обратиться к____с вопросом

- Вы знаете о войне не понаслышке, многое и многие проявились в ней – но сохранилось ли в Вашей истории имя человека, благодаря которому состоялась Ваша личная победа в той войне?

У нас в зале присутствует ___и к Вам вопрос:



- когда началась война, Вам исполнилось 20 лет, юноша, паренек – что помогло выдержать войну, не испугаться, не струсить, не сдаться? Общаетесь ли сейчас с друзьями-однополчанами?

1вед:

Слушаю Вас, восхищаюсь, не верится, что годы берут свое – в душе Вы – те же, отчаянные смельчаки, с прекрасной душой и возвышенным духом… так и хочется сказать вам, Здравствуй, юность фронтовая – но, пожалуй, лучше меня это сделают наши юные гимназисты, встречаем…


Поздравления гимназистов 5-А

1вед:

Нашу встречу-воспоминание продолжает видео-фильм, подготовленный студией «МАгия», под руководством С.В.Завертайло


Видео-ряд «Фильм о ветеранах района»\паузы и комментарий\
2вед:

Сколько бы времени не прошло – ваш подвиг не перестает быть подвигом, ваше мужество заслуживает самых высоких наград и нашего признания за мир, мир под крышей каждого дома.



1вед:

Примите в подарок от нас песню, которая является символом мира – «Аист под крышей»



Песня «Аист под крышей»

1вед:

Как хорошо проснуться на рассвете,

Как хорошо, что ночью снятся сны,

Как хорошо, что кружится планета,

Как хорошо на свете без войны.
2вед:

Как хорошо влюбляться и смеяться,

Как хорошо порою погрустить,

Как хорошо встречаться и прощаться,

И просто хорошо на свете жить.
Среди нас есть люди, которые прошли войну и несмотря ни на что – обрели любовь, пронесли ее и сохранили на целых 55 лет. Я говорю___он начал войну рядовым в Беларуссии, а закончил в Праге, награжден Орденом Отечественной войны, орденом Красной звезды, медалью «За освобождение Праги», «За отвагу», «За победу»…

Еще одна пара___:



- какими же путями-дорогами Вы оказались на Днепропетровщине? Как зародилась Ваша любовь и что помогло пронести ее через столько лет?

В знак благодарности и восхищения примите от нас в подарок музыкально-хореографическую композицию…
Танец «Синий платочек»
2вед:

Продолжая тему кристалльно-чистых, или вернее было бы сказать закаленных в горниле испытаний, отношений, я обращаюсь к еще одной нашей фронтовой паре___18-летним парнем ___был призван в армию, воевал на первом, втором, третьем Белорусском фронтах. Проявил мужество и отвагу при освобождении городов Белоруссии, Польши, Кенигсберга, дошел до Берлина, имеет 27 боевых наград. Среди них: Орден отечественной войны, «За взятие Кенигсберга», медаль «За отвагу», «Красная Звезда»…

Еще одна пара___

- Сложно ли быть женой такого мужа?

- Как вы познакомились?

- Как проходила война для вас, Галина Степановна?

- Что давало надежду и согревало, не давало унынию и страху взять верх?

1вед:

Весна и Победа. Дни песни и света

Два солнечных, дивно скрещенных луча,

Два счастья, два свежих, два ярких букета -

Любовь и Победа, Судьба и Весна.
Песня «Старый клен»
1вед:

Любовь – это самое светлое чувство,

Его береги – не теряй,

И каждой минутой его согревая,

Земной красотой наполняй.

2вед:

Самое дорогое украшение – это прекрасные чувства, это не просто дар, который дается в руки – это сокровище, которое должно пронести и не растерять по жизненному пути. Люди попадают разные жизненные обстоятельства, порой затруднительны и крайне опасные. Такими могут по праву считаться условия жизни в партизанском отряде – среди нас – с родителями и младшей сестрой она была в партизанском отряде в Беларуси:



- Уклад жизни в партизанском отряде – непрост, нужно было мириться не только с бытовым неустройством… Что помогало поддерживать дружбу, добрососедство, лад в партизанской семье? А были ли праздники? Как вы их отмечали? А смогла ли, на Ваш вздгляд, современная молодежь достойно и мирно сосуществовать в партизанском отряде?

Несмотря ни на какие перипетии жизнь продолжает жительствовать на нашей земле. Вот как это видят в танце наши воспитанники студии танца «Реверанс».



Танец «Жизнь»

1вед:

Как хочется сберечь прекрасный миг,

Когда нас радость всех объединяет,

Когда слеза от радости блестит,

А встреча теплотою наполняет.

2вед:

Мы разными дорогами ходили,

Нас разные сведут еще пути,

НО понимать друг друга помогают,

Слова… и их роднее не найти.
Чтение отрывка прозы

2вед:

Разными путями-дорогами шла к нам Победа. Семнадцатилетним ушел на фронт ___воевал рядовым, со Вторым украинским фронтом освобождал Днепропетровск, Белоруссию, Западную Украину. Награжден 9 медалями и орденом Славы 2-й степени.

- Какие чувства бывают у бойца, который освобождает от врага родной дом?

- Какие самые яркие воспоминания из военного времени?

- Кто самый дорогой Вашему сердцу?

- - Любимая фронтовая песня?

Мы хотим подарить Вам песню


Песня «Смуглянка»

1вед:

Когда она пришла в наш город,

Мы растерялись – столько ждать.

Ловить душою каждый шорох

И этих залпов не узнать.

И было столько муки прежней,

Ночей и дней такой клубок,

Что даже крохотный подснежник

В то утро расцвести не смог.

И только видел он – ребенок,

В ладоши хлопал и кричал,

Как будто он, невинный понял,

Какую гостью увидал.

Эти строки написал в мае 1945 Илья Эренбург…



2вед:

Пусть без рифмы, но не менее чувственно и пылко, встречали победу и помнят ее до сего дня дети войны. Я хочу обратиться к Ольге Андреевне Сереженко, великолепному учителю математики…с вопросом:



- помните ли Вы, как встречали Победу Вы и ваши родные в мае 1945?

- как Вы думаете, почему несмотря на возраст, эти картины запали а душу?

1вед:

Нет, они не герои, просто дети, дети войны. Недоели, недоиграли, недоучились… Страшным было их военное детство. Детская память очень избирательна, в ней остаются самые яркие моменты.


Видео «Дети войны»
1вед:

Победу приближали день ото дня…мирное время, мирная жизнь – ее, как мечту, берег в себе каждый, кто прошел войну. И словно на крылатых качелях, жизнь начинала новый виток.


Песня «Крылатые качели»
2вед:

Женщины войны – о них отдельные написаны страницы

Победа помнит их суровые от напряженья лица…

Она была в линялой гимнастерке,

И ноги были до крови натерты.

Она пришла и постучала в дом.

Открыла мать – был стол накрыт к обеду.

«Твой сын служил со мной в полку одном.

И я пришла – меня зовут Победа».

Перечень имен фронтовичек. Это имена присутствующих здесь женщин, прошедших войну. Я хочу обратиться к___, пережившей блокаду Ленинграда, имеющей три медали «За блокаду Ленинграда»:



- В тяжелое время блокадное в чем люди находили отдушину, как поддерживали друг друга, кто был с вами рядом в то время?

Были ли концерты в Блокадном Ленинграде?

Какие песни любимые?
Караоке для ветеранов

1вед:

В праздничные дни и дни печали,

Радости и горя не тая,

Их поют друзья-однополчане

И друзей-героев сыновья…

И теперь в пути они нас греют.

Их огонь с годами не угас,

Фронтовые песни не стареют,

Не уходят песни и в запас…

Фронтовые песни величаво

Гимнами звучат немало лет

Над землей, где солнца светит слава

Боевых сражений и побед.
2вед:

Мы не только любим песни Вашего времени – нашим воспитанникам студии «Реверанс» стало интересно, а какие танцы были самыми популярными во времена их бабушек и прабабушек , заинтересовались дети и… выучили танец «Летка-Енька».

.

Танец «Летка-Енька»

1вед:

Сегодняшняя встреча – не очередное мероприятие «для протокола», благодаря Вашей искренности, душевной теплоте, жизненному опыту и духовному богатству эта встреча стала бесценным сокровищем, которое должно передаваться из поколения в поколение.



2вед:

И второй немаловажный момент – это хорошее настроение, которое царило в этом зале на протяжении всей нашей встречи. Мы прощаемся с вами до новых встреч и желаем сохранить Хорошее настроение \фонограмма\


Песня «Хорошее настроение»

Финал – выходят все участники


Каталог: uploads -> editor -> 1807 -> 92681
editor -> Бібліотечні уроки для учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів 2013 Греджева Н. О
editor -> Календарно-тематичне планування уроків з художньої культури на І семестр для 9-11 класів. Художня культура 9 – 11 класи Розробка змісту навчальної програми «Художня культура»
editor -> Методичні рекомендації щодо ведення класних журналів Упорядник: Сергата Світлана Миколаївна завідувач районного методичного кабінету відділу освіти Новомиргородської районної державної адміністрації
92681 -> Україна і глобальні небезпеки
92681 -> Навчальна програма з позашкільної освіти танцювального гуртка ”Гармонія”
92681 -> Комунальний заклад освіти середня загальноосвітня школа №12 з профільними класами
92681 -> Наказ № Про підсумки організації виховної роботи у закладі за 2013-2014 н р
92681 -> Дієприслівниковий зворот, розділові знаки при
92681 -> Навчальна програма з позашкільної освіти художньо-естетичного напряму гуртка «Школа мистецтв»


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка