Широківська зош І-ІІ ступенів днз




Скачати 30,54 Kb.
Дата конвертації28.10.2018
Розмір30,54 Kb.

Портфоліо

вчителя хімії та біології

Широківського НВК

Галас Тетяни Михайлівни

НВК “ Широківська ЗОШ І-ІІ ступенів – ДНЗ”

2017 р.





























Портфоліо вчителя – це…

П – педагогічні інновації

О – освітні маршрути

Р – робота над собою

Т – технології навчання

Ф – фіксування результатів

О – оцінка власних досягнень

Л – любов до професії

І – імпульс до активності

О – об`єктивний погляд на себе

Зміст

- Візитна картка(загальні відомості, службові відомості)

-Шлях, який я обрала …

-Самоосвіта

(Науково-методична

проблема над якою я працюю)

- Педагогічна майстерня

-Методична робота

-Позаурочна робота

Мета портфоліо
  • систематизувати навчальні матеріали і напрацювання;


  • спланувати роботу для подальшого досягнення більш високих результатів;


  • презентувати власні педагогічні досягнення;


  • підвищити рівень методичної культури.

Прізвище, імя по батькові - Галас Тетяна Михайлівна

Дата народження - 16.08.1983 р

Фах за дипломом – викладач хімії , вчитель біології та хімії

Візитна картка

(загальні відомості)

Службові відомості

Освіта - вища, УЖНУ 2006 р.

Спеціальність – “Біологія”

Кваліфікаційна категорія - І категорія

Посада- вчитель хімії та біології Педагогічний стаж – 13 років

Диплом


Нагороди

Посвідчення



Я - вчитель....

Як по-різному можна вимовити цю фразу....



Можна з гордістю, приречено, байдуже... Варіантів багато.



Я пишаюся тим, що я вчитель, що я працюю в Широківському НВК.



Робота вчителя складна і цікава, кожен навчальний рік не схожий на попередній.



Бути вчителем - це значить вміти розуміти учня, стати на його місце, допомогти йому набути знання і, звичайно, захопити своїм предметом.

Шлях, який я обрала …

Завдання вчителя:

Не передавати знання предмета учневі,

а через прихильність, емоції, уяву,

терпеливість розбудити нестримне

бажання пошуку відповідей, які збагачують

його власне життя і надають йому сенсу.

Творче кредо:

В кого яка доля, а моя -прекрасна. У своїм натхненні я знаходжу щастя.

Молодість і сила, у майбутнє віра; Виростають крила і зліта надія. Труд педагогічний і любов до школи - Не дадуть спинитись творчості ніколи.

Моє педагогічне кредо:

…Найдосвідченіший педагог ніколи не повинен спинятися на досягнутому, бо якщо

немає руху вперед, то неминуче починається відставання. В.О.Сухомлинський

Життєве кредо:

"Мудрість людей вимірюється не їх досвідом, а їх здатністю набувати досвід"

Б. Шоу

НАУКОВО_МЕТОДИЧНА

ПРОБЛЕМА, НАД ЯКОЮ

ПРАЦЮЮ:

“Використання інтерактивних

форм і методів роботи

на уроках хімії та біології-

один із напрямів активізації

пізнавальної діяльності учнів”

Девіз інтерактивного навчання:

Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу й чую, я трохи пам'ятаю. Те, що я чую, бачу й обговорюю, я починаю розуміти. Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю я набуваю знань і навичок. Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром.

Конфуцій, китайський філософ

Основні переваги інтерактивних технологій навчання:

Значно підвищується роль особистості педагога: він менше часу витрачає на вирішення проблеми з дисципліною, педагог сильніше розкривається перед учнями як лідер, організатор.

Вчитель отримує можливість диференційованого підходу до учнів із спеціальними потребами – особистісними та інтелектуальними.

Змінюється роль учнів: вони приймають важливі рішення щодо процесу навчання.

Інтерактивні технології дозволяють забезпечити глибину вивчення змісту. Учні освоюють усі рівні пізнання (знання, розуміння, аналіз, синтез, оцінка).

Учні, які отримують власний досвід вчителювання, з нової точки зору дивляться на навчально-виховний процес, на роль вчителя і учня в ньому.

Основним джерелом мотивації навчання стає інтерес самого учня.

це навчання в режимі діалогу, постійна активна взаємодія всіх його учасників з використанням моделей комунікацій, стосунків, ролей тощо.


.

Інтерактивне навчання



Інтерактивні

Інтерактивні

Інтерактивні

Інтерактивні

Ефективність інтерактивних технологій залежить від роботи вчителя :

Інтерактивні методи у моїй практиці.

Мистецтво навчання не в умінні повідомляти,

а в умінні збуджувати, будити, оживляти

(А.Дистерверг).

Зодчий будує храми та палаци. Композитор пише музичні твори, художник – картини… А вчитель, якщо він не «урокодавець», а творець, який створює урок як твір педагогічної майстерності, створює його для дітей й разом із дітьми.

Інтерактивні методи у моїй практиці.

обота Ажурна пилка

в

Мозковий штурм

Упіймай помилку

Вправа

”Коректор”

Робота в групах

“Хімічна мозаїка”

Асоціативний кущ

-Два-чотири-всі разом

Рольова ситуація



Нетрадиційні види диктантів: бінарний, графічний диктант

ОРР


Робота в парах

“Морський бій”

Кубування

Незакінчене речення

Метод проектів

Розминка

Метод

«Прес»

Хто швидше

Мікрофон

Мозковий штурм

Карусель

Вірю-не вірю

Біологічне та хімічне лото

Хто зайвий

Гра “Чорний ящик”

Моє педагогічне кредо:

…Найдосвідченіший педагог ніколи не повинен спинятися на досягнутому, бо якщо

немає руху вперед, то неминуче починається відставання. В.О.Сухомлинський

“Використання інтерактивних форм і методів роботи

на уроках хімії та біології”

ПРОБЛЕМА, НАД ЯКОЮ

ПРАЦЮЮ:

Життєве кредо:

"Мудрість людей вимірюється не їх досвідом, а їх здатністю набувати досвід"

Б. Шоу

«Педагогічна майстерня»

Інтерактивна вправа “Коректор”

Робота в групах “Хімічна мозаїка”

Інтерактивна вправа

”Ромашка”

Інтерактивна вправа “Квітка успіху”

Інтерактивна вправа “Морський бій”

«Педагогічна майстерня»



“Творча лабораторія”



“Знайди

зайве ”

Робота в парах “Розгадай ребуси”

Робота в групах”Головоломка”

“Кубування”

“Незавершене речення”

«Відкриті уроки»

Урок-подорож у 9 класі

“Подорож океаном речовин”

«Відкриті уроки»

Урок -подорож у 7 класі

“Подорож у Країну Хіміленд”
  • Метод «Мікрофон» застосовую на етапі актуалізації опорних знань учнів або на етапі закріплення
  • вивченого матеріалу.
  • Суть полягяє в тому, що кожному учневі дають можливість сказати щось швидко, по черзі, висловити свою думку;

  • Метод «Мозковий штурм» застосовую на етапі уроку – актуалізація опорних знань учнів. Цей метод базується на  використанні знань учнів, здобутих на попередньому уроці; він потребує від них короткої, швидкої точної відповіді, передбачає вислуховування ідей без їх обговорення;
  • «Метод -прес» використовую на етапі вивчення нового матеріалу. Учні дають відповіді на поставлені питання, аргументуючи їх.
  • Інтерактивні ігри, такі як:

  • «Морський бій» - якнайшвидше охарактеризувати певне поняття за схемою (Додаток 1);
  • «Хто швидше» - якнайшвидше виконати певне завдання
  • (наприклад: вибрати з таблиці певні формули класів речовин
  • та обчислити молекулярну масу);
  • «Хто зайвий» - якнайшвидше знайти зайве
  • (Додаток 2).

Методика застосування інтерактивних методів і форм навчання на уроках хімії

Гра "Знайди пару".

Na- Галогени

Ar – Лужні метали

СL2- Інертні гази

Галогени Лужні метали

Технології ситуативного моделювання .

Девіз таких уроків:

«Гра – це іскра , яка запалює вогник допитливості».

Я використовую імітаційні сюжетно – рольові ігри,ігри-подорожі.

Гра


Гра "Біологічне лото" та "Хімічне лото" .

Гра “Знайди пару" .

Гра “Третій зайвий” або “Біла ворона" .

Гра “Хімічний крос"

Морський бій



1

2

3

А

Б

В

Г

KOH

C

H2O

Ca(OH)2

CuO

Na2O

MgBr2

Cu

O2

Si

SO3

Ag

Гра «Хрестики – нулики»

Гра «Розгадай

Гра”Відгадай

Гра

HCl

H3PO4

H2O

Ca(OH)2

Al2O3

CaO

Cl2O7

SO3

NaOH

8 клас

«Основні класи неорганічних сполук»

«Оксиди»

H2SO4

O2

Al2O3

H2

Cl2

Al

CO2

HCl

Fe

«Прості і складні речовини»

Cl2O7

CaSiO3

HBr

NaSiO3

Ca(NO3)2

HNO3

Pb(OH)2

Na2SO4

Ba3(PO4)2

«Солі»

HCl

MgCO3

H2CO3

CuCl2

HNO3

K2SO3

Na2SO4

H2SO4

HBr

«Кислоти»

Технології опрацювання дискусійних питань

“Займи або зміни позицію”

“Безперервна шкала думок

“Дебати”

“Незавершене речення”



Метод

“ Прес”

Впроваджую:

Інтеграцію

Проектних технологій

Інтерактивних технологій

Особистісно-орієнтованого навчання



Технології комп’ютерного навчання.

«Учитель – технологія-вчитель»













































































«ДВА – ЧОТИРИ

– ВСІ РАЗОМ»

“Хімічна карусель”
  • PO4
  • NO3
  • SO3
  • S
  • SO4
  • K

Метод позначки

Самостійна робота



- Знайома інформація- +

- Нова інформація-V

-Суперечлива інформація

(я думаю інакше)-?

- Цікава інформація- !

Прийом "Приваблива мета"

Щось цікаве, незвичне,

дивовижне.



Тестові завдання

Творчі завдання учням

Метод “Завдання у конверті”

Опитування

” Ланцюжок”

Усне опитування

І.Участь у роботі засідань шкільного МО

природничо-математичних дисциплін.



II. Виступ з доповіддю на педагогічній раді на тему

«Втілення Концепції Національно-патріотичного

Виховання у виховний процес в Широківському НВК»



III. Виступ з доповіддю на батьківських зборах

на тему :«Конфлікт в учнівському колективі, шляхи

запобігання та конструктивного розв'язання

конфліктів»







Методична робота

























ІV.Співдоповідь на тему:

«Конфлікт в учнівському

колективі, шляхи запобігання та конструктивного

розв'язання конфліктів»

V. Керівник МО класних керівників



Позакласна робота

Тиждень біології та хімії

Акція “Прикрась шкільне подвіря”

Акція “Домога птахам узимку”

Акція “Годівничка”

Тренінг “Птахи-наші друзі”

Конкурс малюнка “ Водоплавні птахи України”

Акція “Ми – за чисте довкілля”



Операція “Парад квітів біля школи”

Бали ставимо не тільки ми, але і нам.

Від того, який бал ми з вами отримуємо,

великою мірою залежить ставлення дитини

навчання.

Тому кожний справжній вчитель

використовує весь можливий арсенал педагогіки,

психології і дидактики для самовдосконалення

своєї особистості і сприяє становленню нового

покоління, здатного іти далі і бути кращим, ніж ми.

Поки вчення триває – життя продовжується.

Всі ми один для одного і вчителі, і учні, досвід кожного цінний і неповторний.

Памятайте!


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка