Шкідливим звичкам немає місця серед нас Проект коррекційно-аналітичної групи «Я-за корисні звички»




Скачати 13,82 Kb.
Дата конвертації08.05.2017
Розмір13,82 Kb.

Шкідливим звичкам немає місця серед нас

Проект коррекційно-аналітичної групи «Я-за корисні звички»


Підготували:

ВакулаЛ.І.,

Горохова І.Ю.,

Зайцева С.В.


Мета проекту:оволодіння учнями активними,відповідно до віку знаннями,а також формування здорових установок і навичок відповідальної поведінки,що знижують імовірність прилучення до вживання тютюну,алкоголю і інших речовин . Сприяти формуванню особистісної і соціальної компетентності дітей для зниження ризику інфікування ВІЛ. Завдання проекту: 1)надати дітям активну,відповідно до віку інформацію про тютюн і алкоголь;сприяти збільшенню знань учнів шляхом обговорення проблем; 2)вчити дітей краще розуміти самих себе і критично ставитися до власної поведінки; 3)вчити дітей ефективно спілкуватися,сприяти прагненню дітей зрозуміти оточуючих і аналізувати свої стосунки з ними; 4)вчити робити здоровий вибір і приймати адекватні рішення; 5)формувати загальні уявлення про інфекційне захворювання; 6)розвивати гігієнічно доцільні поведінкові навички; 7)формувати толерантне ставлення до хворих Очікуванні результати:учні знатимуть про переваги здорового способу життя й негативний вплив на людський організм шкідливих звичок ;учні вмітимуть оцінювати різноманітні джерела інформації про проблему та критично ставитись до власних дій і вчинків.

                  • ОПИТУВАННЯ БАТЬКІВ


Були проведені опитування батьків учнів 3-А,4-А і 4-Б класів. Усього 67 батьків . У таблиці наведені дані (%) про ставлення батьків до шкідливих речовин взагалі.

Результати показали,що батькам ця проблема не байдужа. Вони позитивно ставляться до реалізації цих завдань і до створення в школі превентивних заходів.


ОПИТУВАННЯ УЧНІВ


Опитування було проведено у вересні (пре-тест ) серед учнів 3-А , 4-А, 4-Б класів. Усього 69 учнів.

Пост- тест буде проходити після закінчення проектів у січні місяці. Також пройде аналіз двох опитувань.


УЧАСТЬ У ПРОЕКТІ:

Учні 3-А класу-класний керівник Вакула Л.І.

Тема проекту: «Геть паління! Ми-здорове

Покоління!»

Учні 4-А класу-класний керівник Горохова І.Ю.

Тема проекту: « Ні- наркотикам! »

Учні 4-Б класу-класний керівник Зайцева С.В.

Тема проекту: «Алкоголь – це небезпечно!»


Назва проекту: «Геть паління! Ми-здорове покоління!»

Даний проект проводиться з учнями 3-А класу

Термін реалізації:жовтень-грудень 2013 року

Мета проекту:формування навичок здорового способу життя,негативного

ставлення до куріння.

Основні задачи:вчити дітей аналізувати негативні вчинки людей,робити

висновки для себе;розвивати творчі здібності учнів;реалізувати право

школяра на вільне висловлювання,провести заходи по пропаганді здорового

способу життя.

І етап-підготовчий.

-створення ініціативної групи;підбір матеріалів про здоровий спосіб життя;поширення інформації серед учнів;проведення анкетування серед учнів 3-А класу.

ІІ етап-основний етап.

-проведення позакласних заходів на тему профілактики шкідливих звичок;

-проведення виставки малюнків «Ми-за здоровий спосіб життя!»;

-випуск інформаційних буклетів «Ні-палінню!»;

-веселі старти «Спорт проти паління!»,акція «Краще цукерка,ніж цигарка1».

ІІІ етап-заключний.Очикувані результати: сформування

негативного ставлення до тютюнопаління;створення

умов для пропаганди здорового способу життя ;

розширення знань дітей щодо здорового способу життя,

про негативний вплив на

людський організм такої

шкідливої звички ,як

куріння.



Назва проекту: «Ні-наркотикам!» Проект для учнів 4-А класу Термін реалізації:вересень-грудень 2013 року Мета проекту:запобігти наркоманіі,пропагуючи здоровий спосіб життя;сприяти позбавленню в дітях шкідливих для них звичок. Основні задачи:дослідити ставлення дітей до наркоманії;провести опитування школярів про їхню оцінку наркоманії як суспільного явища;формувати загальне уявлення про шкідливий вплив наркотичних речовин;пропагувати заборону наркотиків і дотримання здорового способу життя; організувати та провести заходи,спрямовані на вирішення проблеми. Очикувані результати:учні знатимуть про переваги здорового способу життя й негативний вплив на організм наркотиків; учні вмітимуть оцінювати джерела інформації про проблему,ставитись до власних дій і вчинків. І етап-підготовчий.Збір необхідної інформації. Зміст:вибір та обговорення теми;теоретична підготовка учасників;розподіл дітей на групи ознайомлення з метою проекта; визначення часу;проведення анкетування учнів, необхідних заходів з метою зацікавленості учнів проектом;збір інформації; накопичення матеріалів;вивчення проблеми за матеріалами преси,інтернету. ІІетап-планування діяльності. Зміст:узагальнення зібраного матеріалу;розподіл обов’язків;аналіз інформації,планування подальшої діяльності;розробка буклета «Корисні звички-так!»;робота над портфоліо «Здорова людина»;розробка презентації групи дітей «Ні-наркотикам!»;розробки учнями міні-проектів;творчі конкурси;гра «Мрії на майбутнє». ІІІ етап-презентація результатів діяльності. Презентаціїї результатів діяльності перед учнями класу.Вибір учнями шляхів вирішення проблеми.

Тема проекту: « Алкоголь-це небезпечно» Проект для учнів 4-Б класу Термін реалізаціїї-вересень-грудень 2013 року Мета проекту:виховувати негативне ставлення до алкоголю;розширити знання про згубну дію даної звички на організм людини;розвивати здібність до самоаналізу та спостереження;виховувати здоровий спосіб життя. Основні задачи:розвити вміння і навички щодо свідомого вибору здорового способу життя;довести руйнівну дію алкоголя на організм людини;розвити навички дослідницької роботи,уміти висловлювати власну думку. Очикувані результати:розвиток почуття відповідальності за свої дії,набуття учнями навичок дослідника,усвідомлене ведення здорового способу життя. І етап-підготовчий. Зміст:створення груп учнів для роботи;визначення завдань групам;ознайомлення з темою, метою, основними завданнями проекту;збір інформаціїї з різних джерел. ІІ етап-планування діяльності.Вирішення проблеми. Зміст:обговорення,аналіз,систематизація зібраного матеріалу,відбір матеріалу; вікторини, гра «Храм здоров’я»,кросворди, рольові ігри, конкурс «Антиреклама-двигун дії»,презентація «Життя без алкоголю» . ІІІ етап-презентації результатів діяльності. Зміст:презентаціїї проводяться перед учнями класу,перед батьками;узагальнення отриманого досвіду.



База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка