Система роботи Смородинського нвк: зош І-ІІ ст. Днз щодо морально-етичного виховання школярів через пізнання сімейних цінностей українського народу



Скачати 11,62 Kb.
Дата конвертації11.01.2019
Розмір11,62 Kb.

Система роботи Смородинського НВК: ЗОШ І-ІІ ст.-ДНЗ щодо морально-етичного виховання школярів через пізнання сімейних цінностей українського народу

  • Куделя Н.О., класний керівник 9 класу, керівник методичного об’єднання класних керівників Смородинського НВК: ЗОШ І-ІІ ст.-ДНЗ

Завдання класного керівника

  • ■ актуалізувати знання про теоретичні аспекти морального та етичного виховання в сучасному суспільстві;
  • ■ виховання високої моралі у підростаючого покоління
  • формувати моральну та етичну свідомість школярів;
  • ■ роз’яснювати дітям суть моральних цінностей;
  • ■ створити умови для реалізації завдань морально-етичного виховання в процесі навчання;
  • організувати роботу з батьками;
  • ■ розробити систему інтегрованих уроків, виховних заходів, спрямованих на формування морально-етичної культуриучнів.

Очікувані результати :

  • ■ наявність в учнів уявлень про моральні та етичні принципи, норми, що регулюють суспільні відносини;
  • ■ сформованість основних етичних понять та моральних якостей (чесність, чуйність, любов, доброта, працьовитість, самостійність, справедливість, шанобливість, ввічливість);
  • ■ вміння аналізувати моральні вчинки відповідно до певних моральних норм;
  • ■ втілення у практичній діяльності морально-етичних , ідеалів, переконань, почуттів та принципів.

Морально-етичне виховання –

  • виховна діяльність школи і сім’ї, що має на меті формування стійких моральних якостей, потреб, почуттів, навичок і звичок поведінки на основі засвоєння ідеалів, норм і принципів моралі, участь у практичній діяльності.

СТРУКТУРА МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ

  • Моральне виховання
  • Моральна
  • норма
  • Мораль
  • Моральна свідомість
  • Моральна спрямованість
  • Моральні звички
  • Моральні почуття
  • Моральні переконання
  • Моральні
  • якості
  • Моральний
  • ідеал
  • Сімейні
  • цінності
  • Громадянські цінності
  • Національні цінності
  • Абсолютно вічні цінності
  • Система моральних цінностей людства
  • Цінності
  • особистого життя

Завдання морально-етичного виховання у школі

  • формування національної свідомості;
  • самосвідомості;
  • свідомої дисципліни;
  • обов’язку та відповідальності;
  • поваги до закону,
  • до старших,
  • до жінки;
  • прагнення жити в гармонії з
  • природою.
  • Ступені процесу морально-етичного виховання учнів
  • Засвоєння початкових
  • правил поведінки, які
  • становлять азбуку
  • моралі; розвиток
  • моральних почуттів
  • Формування
  • етичних понять
  • Вироблення переконань,
  • стійких звичок
  • поведінки, продовження
  • розвитку моральних
  • почуттів

Форми й методи морально-етичного виховання

  • уроки;
  • етичні бесіди;
  • відверті розмови;
  • диступи;
  • тематичні вечори
  • лекції;
  • зустрічі;
  • благодійні заходи;
  • створення альманахів із історії родоводу

“ Потужним засобом морально-етитичного виховання є твори В. Сухомлинського”

  • Уся творчість В.Сухомлинського як дитячого письменника є своєрідною програмою виховання і розвитку дитини. Кожна казка, кожне оповідання є основою для морально-етичних роздумів, висловлювання учнями власних оціночних суджень, імпульсом до самоаналізу. У них знайшли своє предметне відображення низка надзвичайно актуальних в усі часи проблем морального виховання, які заслуговують на творчу реалізацію сучасними педагогами.

Інтегрований урок, спрямований на виховання морально-етичних почуттів

  • ПРЕДМЕТ 2
  • ПРЕДМЕТ 1
  • ПРЕДМЕТ 3
  • Загальна тема, що їх об’єднує
  • Головна ідея (мета) уроку
  • Завдання 1
  • предмета
  • Завдання 2
  • предмета
  • Завдання 3
  • предмета
  • Завдання морального виховання

Алгоритм підготовки виховного заходу

  • Визначення теми заходу, яка відображає
  • певну моральну якість
  • Формулювання мети виховного заходу
  • Визначення найбільш доцільних для реалізації
  • мети методів та прийомів ТРВЗ
  • Моделювання даних методів в залежності від
  • теми і мети виховного заходу
  • Визначення їх місця у структурі
  • конкретного заходу
  • Складання конспекту виховного заходу

Збережемо память …

Ми - українці

Праця возвеличує людину

Сім’я і школа – велика родина

Книга вчить як на світі жить

Уроки краси українського слова

Стежками рідної України

Виховання починається із сім’ї

«Ти живеш серед людей. Не забувай, що кожний твій вчинок, кожне твоє бажання позначається на людях, що тебе оточують …  Роби все так, щоб людям, які тебе оточують, було добре» - одне з правил моральної культури учня за В.Сухомлинським.

Дякую за увагу!


Каталог: wp-content -> uploads -> 2015
2015 -> Правила прийому до аспірантури державної наукової установи «Науково-практичний центр профілактичної та клінічної медицини»
2015 -> Положення про аспірантуру Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського Загальна частина
2015 -> Анотаці я Історія України
2015 -> Кримінальний процес україни
2015 -> Дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «спеціаліст» зі спеціальності
2015 -> Львівський національний університет імені івана франка кафедра історії філософії «затверджую»
2015 -> Організація та порядок проведення “Дня цз” в навчальному закладі. Методика підготовки до Дня цз у загальноосвітніх навчальних закладах таке завдання виконується під час вивчення курсу «Основи життя І здоров’я учнів»
2015 -> Методичні вказівки до виконання та захисту дипломних робіт освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр» Київ 2013


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка