Скласти власну байку




Скачати 12,38 Kb.
Дата конвертації20.01.2018
Розмір12,38 Kb.

Якось звірі в одному ліску зібралися, щоб вирішити таке питання: чому в лісі царюють Вовк з Лисицею, а не Заєць ? Лисиця і Вовк були не проти віддати Зайцю всі права. Та Заєць той, з переляку, не знав куди подітися, що сказати, куди сховатися. Зрозуміли звірі: при таких заячих стараннях нічого не вийде.

  • Якось звірі в одному ліску зібралися, щоб вирішити таке питання: чому в лісі царюють Вовк з Лисицею, а не Заєць ? Лисиця і Вовк були не проти віддати Зайцю всі права. Та Заєць той, з переляку, не знав куди подітися, що сказати, куди сховатися. Зрозуміли звірі: при таких заячих стараннях нічого не вийде.
  • І ось вам повчання всім. Борися сміло за те діло, якого не ти боїшся, а тебе воно боїться.
  • Скласти власну байку
  • Завдання
  • Байка
  • 6 клас
  • Автор: Сєдих Вікторія

В осінню пору холодненьку

  • В осінню пору холодненьку
  • В петлю попало зайченя маленьке.
  • Сердешне гірко рветься, б'ється,
  • А лиска весело сміється:
  • “Ну що, попавсь, так тобі й треба,
  • А я розумніша від тебе.
  • Хоч щоб не говорили.”
  • І раптом, ба, лисячий писк:
  • В петлі сидить мудріша всіх.
  • І ти ніколи не хвалися,
  • Що ти розумніший за всіх,
  • Бо може статися й з тобою
  • Така історія, як в них.
  • Скласти власну байку
  • Байка
  • Завдання:
  • 6 клас
  • Автор: Луговий Максим

Байка

  • Коли в болоті висохла вода
  • Так жаба мовила одна:
  • - Ой, що ж ми будемо робити?
  • Деж нам, Жабо, жити?
  • Від другої почула відповідь таку:
  • - Як хочеш жити колоритно
  • Ходімо до колодця жити!
  • Біля колодязі ті Жаби
  • Знову і знову сперечались:
  • “А ну бо, Жабко, стрибни перша в нього!”
  • “Е ні, тут справа не легка. Бо коли висохне вода, з колодязя на гору нам вже не дістатись”.
  • Ця думка Жаби другої така.
  • Тримала перша річ свою:
  • “Тому на світі легко жити, чиї проблеми можуть інші вирішити”.
  • Завдання:
  • Скласти власну байку
  • 6 клас

Залікова картка Тематичне оцінювання № 5-6. “Ф.Петрарка,В.Шекспір,Мігель Сервантес де Сааведра.

  • Коли хочуть підкреслити досконалість якогось поетичного твору, кажуть:”Це чудово, як сонет Петрарки”.
  • Розкажіть про сонет Петрарки, що найбільше вразив вас.
  • З ким або чим у вас асоціюються слова:балкон, келія, сон, отрута?
  • Що таке “вічний образ”?
  • Як ви уявляєте собі поняття “конфлікт”? Намалюйте.
  • Напишіть звертання Ромео до Джульєтти своїми словами або доберіть приклади із світової поезії.
  • Напишіть твір – мініатюру “Чи готовий я вирушити в похід разом з Дон Кіхотом?”
  • Запишіть афоризми за п’єсою “Гамлет”.
  • 8 клас

Залікова карта 8 клас.

  • Тема № 2 (Вступ. Людина та її світ у давніх літературах. Давньоримська література).
  • Напишіть уявного листа нащадкам від імені Вергілія. Розпочніть його цитатою з епітафії: “Я оспівував пасовиська, села і героїв”.
  • Створіть сторінку : “Афоризми від…”
  • Напишіть твір – роздум “Моральні принципи давніх римлян, що знайшли своє відображення в образі Енея”.
  • Створіть презентацію “Сучасність образів Античності”.

Залікова карта 8 клас.

  • Тема 1. Вступ. Людина та її світ у давніх літературах. Давньогрецька література).
  • Створіть презентацію доби (культура , мова , література, архітектура, тощо.)
  • Намалювати ілюстрації до прочитаних творів.
  • Створити візитку “Види давньогрецької лірики”.
  • Вивчити напам’ять одну з поезій.
  • “Прометей – світла людина”. Твір – мініатюра про сучасника або історичну особу, чиє життя можна порівняти з життям Прометея.

Залікова карта 8 клас.

  • Тема 3 (Поезія Сходу).
  • Оформіть поетичну сторінку про природу, використовуючи вірші Лі Бо.
  • Оформіть поетичну сторінку “Гіркі сльози Ду Фу.”
  • “Адресовані людям вірші – найщиріший у світі лист.”(Ліна Костенко). Напишіть листа сучасникам , від імені Омара Хайяма, використовуючи його поетичні рядки.
  • Твір – мініатюра ”За чим плаче Ду Фу?”.
  • Створіть сторінку “Афоризми від…”

Залікова картка Тематичне оцінювання №3 “Мольєр, Гете”

  • Доведіть, що Мольєр дотримується вимог класицизму в комедії “Міщанин Шляхтич”
  • Розподіліть жанри на високі і низькі: сатира, епопея, ода, трагедія, поема, байка, комедія.
  • Розподіліть за графами:(бароко, класицизм, просвітителі) Дж. Мільтон, П. Корнель, Вольтер, Ж. Расін, Дж. Донн, Н.Буало, Й.В. Гете, Кальдерон де Ла Барка, Мольєр.
  • “Сатира – є вид дзеркала”.(Дж.Свіфт)
  • Яким ви побачили у дзеркалі сатири пана Журдена (зовнішній і внуртішній світ). Що б ви порадили йому змінити у собі?
  • Поясніть слова Гете: “Теорія завжди, мій друже, сіра, а дерево життя – золоте”. Кому з героїв належить цей вислів?
  • Доведіть, що “Фауст” Гете – це трагедія.
  • 9 клас

Залікова картка Тематичне оцінюваня №3 “В.Вітмен, Ф.Тютчев, А.Фет, Шарль Бодлер”

  • Складіть словничок літературознавчих понять “романтизм”, “імпресіонізм”, “верлібр”.
  • “Волт Вітмен був не тільки речником Америки. Він був її дзеркалом”. (В.Коротич)
  • Створіть поетичну сторінку “Волт Вітмен – “дзеркало Америки”(випишіть цитати з поезій В.Вітмена, що найповніше характеризують тематику його творів, коротко прокоментуйте їх).
  • Створіть сторінку-враження “Всі барви й кольори, всі аромати й тони в поезії чистого мистецтва”(процитуйте улюблені вірші, напишіть про свої власні враження).
  • Висловте свою думку: що таке Краса і де її шукати?(Використайте поетичні ряди Ш.Бодлера).
  • Напишіть твір-мініатюру “Поезія, що запала в душу”.
  • 10 клас

Залікова картка Тематичне Оцінювання №3 “А.Ахматова, В.Маяковський, Б. Пастернак”.

  • Створіть літературний портрет ліричної героїні з “Реквієму” А. Ахматової для уявної галереї літературних портретів героїв ХХ ст.
  • Намалюйте малюнки-асоціації до прочитаних творів, визначивши в них авторське начало.
  • Створіть сторінку комп'ютерної публікації або запропонуйте матеріал до неї на тему: ”Любов – це серце усього” (В. Маяковський), у якій розкажіть про свої враження від поезії “Срібної доби”.
  • Напишіть власний твір(вірш) – відгук на твори “срібної доби”.
  • 11 клас


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка