Спільна франко-українська магістерська програма подвійного диплома з туризму




Скачати 16,24 Kb.
Дата конвертації23.10.2016
Розмір16,24 Kb.
  • СПІЛЬНА ФРАНКО-УКРАЇНСЬКА МАГІСТЕРСЬКА ПРОГРАМА ПОДВІЙНОГО ДИПЛОМА З ТУРИЗМУ
  • Кафедра туризму ХНЕУ
  • Департамент туризму Університету Ліон Люм'єр 2
  • Харківський національний Університет
  • економічний університет Ліон-Люм'єр 2

Туризм як фактор зростання добробуту держави...

  • Частка туристичної діяльності у світовому ВВП складає 5 %, близько 10 % у країнах світу, де туризм є основою економіки
  • За даними Всесвітньої туристичної організації ООН, в цьому секторі зайнято 6 – 7 % економічно активного населення планети

... В той час як в Україні

  • Туризм набуває все більшого значення в економіці, при цьому потерпаючи від:
  • - дефіциту кваліфікованих кадрів
  • - низького або недостатнього рівня мовної підготовки спеціалістів
  • - часом відсутності стратегічного бачення щодо прогнозування та перспективного розвитку територій

Місія проекту

Мета проекту

  • Полягає в досягненні нової якості підготовки фахівців сфери туризму шляхом
  • - Дослідження передового досвіду організації туристичної індустрії у Франції та в Європейському Союзі під час стажувань
  • - Впровадження кращих європейських та світових практик на основі практично-орієнтованого навчання

Завдання проекту

  • - формування нової генерації менеджерів, конкурентоспроможних на внутрішньому та міжнародному ринках праці
  • - розвитку вмінь і навичок з організації та надання туристичних послуг,
  • - підвищення якості управління туристичним бізнесом за допомогою найсучасніших маркетингових та інформаційних технологій,
  • - використання новітніх методик діагностики туристичного потенціалу регіонів

Взаємний інтерес до співробітництва

  • Організація довгострокових проектів співробітництва українських та французьких студентів, аспірантів, викладачів та адміністративного персоналу
  • - з метою підвищення конкурентоспроможності та престижу університетів-партнерів
  • Залучення студентів та професорсько-викладацького складу до розробки та реалізації проектів в рамках європейських програм ТЕМПУС, ТВІННІНГ, та Університетської агенції з франкофонії
  • - з метою пошуку фінансування для розвитку 2 університетів

Взаємний інтерес до співробітництва

  • Стимулювати обмін студентів та викладачів
  • - з метою підвищення мобільності студентів та професорсько-викладацького складу
  • Обмін досвідом, навчально-методичними та науковими матеріалами
  • - з метою покращення та вдосконалення навчального процесу
  • Впровадження спільних програм наукових досліджень та підготовки кваліфікованих наукових кадрів в процесі сумісного керівництва дисертаціями
  • - з метою поліпшення якості наукових досліджень в університетах-партнерах

Партнери проекту

  • Департамент туризму університету Ліон-Люм'єр 2, який засновано у 1979 й історично є одним з перших у Франції. Пріоритетним завданням департаменту є професіоналізація підготовки шляхом залучення до навчання професіоналів туризму
  • Кафедра туризму ХНЕУ, заснована у 2007 році при факультеті міжнародних економічних відносин внаслідок високого попиту на відповідну спеціальність

Підтримка проекту

  • За сприяння Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України і Харківської міської ради
  • За підтримки Посольства Франції в Україні та Міністерства закордонних справ Франції
  • Перспективним є співробітництво з Університетською агенцією з франкофонії, членом якої є ХНЕУ
  • Потенційними партнерами є міжнародні фонди, недержавні організації, туристичні компанії, інші вищі навчальні заклади країн світу

Структура програми

  • Академічний ступінь Магістр (з французької та української сторін)
  • Напрям підготовки «Туризм» ХНЕУ - диплом магістра
  • Напрям підготовки «Туризм.Дозвілля.Національне надбання» Університету Ліон-Люм‘єр 2 - диплом магістра

Структура програми (в ХНЕУ) Викладання французькою та англійською мовами

  • Іноземна мова (французька)
  • Друга іноземна мова (ділова англійська)
  • Міжнародний туризм
  • Міжнародне право
  • Європейське право
  • Економіка та інтернет-комунікації в туризмі
  • Інноваційні технології в туризмі
  • Маркетинг в туризмі
  • Туристична діагностика територій
  • Інтелектуальна власність
  • Стратегічний аналіз
  • Менеджмент якості туристичних послуг
  • Публічний менеджмент туристичної діяльності
  • Проектний менеджмент в туризмі та інші

Структура програми (в Ліон-Люм'єр 2) Викладання французькою мовою

  • Комунікації та маркетинг територій
  • Методики та засоби діагностики
  • Англійська мова
  • Підприємства та форми туризму
  • Територіальний туризм та місцнвий розвиток
  • Економіка туризму
  • Маркетинг в туризмі
  • Інформатика та картографія
  • Право та публічні фінанси
  • Право та приватні фінанси
  • Приватно-публічне партнерство
  • Інтерактивні технології та комунікації та інші

Організація навчання

  • 120 ECTS (4 семестри = 2 роки) - 3 семестри в ХНЕУ (Харкові за участю викладачів Університету Ліон-2) + стажування за кордоном - 1 семестр + стажування (6 місяців) = 30 ECTS в ЛІОНІ
  • Використовуються практично-орієнтовані та інтерактивні методики навчання. Завдання, які пропонуються, в основному є частинами реальних проектів підприємств та організацій
  • Передбачається, що 80% стажувань проходитимуть на підприємствах Франції. 20% - на підприємствах України та Європейського Союзу

Критерії зарахування

  • До програми приймаються кандидати, які мають ступінь бакалавра та продовжують навчання для отримання диплому спеціаліста або магістра, та особи, що мають повну вищу освіту та працюють
  • Перший рік в програмі задіяно 13 студентів, в цілому розрахована до 30 українських слухачів з можливістю участі 3-5 французьких студентів, які вивчають російську мову

Відбір проводить спільна франко-українська комісія Члени комісії під час співбесіди з кандидатами  

  • Відбір кандидатів до програми здійснюється двічі на рік – у квітні та серпні за результатами співбесіди

Перспективи для студентів

  • Можливість опанувати сучасні методики маркетингу та діагностики розвитку туризму в регіонах
  • Практичне стажування протягом 6 місяців
  • Безпосередні контакти з керівниками та менеджерами підприємств Франції
  • Ознайомлення та практичне застосування правил ведення бізнесу в Європі
  • Гарне знання двох або трьох іноземних мов (мінімум – французька та англійська)
  • Розширення діяльності та присутності французьких підприємств в Україні
  • Для кращих студентів – продовження навчання й підготовка кандидатської дисертації під спільним франко-українським керівництвом

Співробітництво з УЄФА

  • 5 слухачів франко-української програми з туризму, серед 22 студентів-переможців конкурсу від ХНЕУ, працювали на фінальному турнірі УЄФА ЄВРО 2012
  • ХНЕУ є єдиним у м. Харкові академічним партнером УЄФА з Програми телекомпанії-транслятора ЄВРО-2012 з пошуку талантів (The UEFA EURO 2012 Host Broadcast Talent Programme).

Очікувані результати

  • Наразі приватний та публічний сектори потребують фахівців принципово іншої, нової якості, які вільно володіють кількома іноземними мовами, спроможні задовольняти потреби зростаючої економіки нашої держави та вирішувати завдання збільшення туристьких прибуттів в Україну за допомогою апробованих в Європі практик.
  • Ми створюємо своє майбутнє власними зусиллями!

Контакти

  • В Україні, ХНЕУ, 61001 Харків, пр.Леніна 9а
  • Кафедра туризму
  • завідувач Володимир Єгорович Єрмаченко,
  • координатор Максим Колісник
  • координатор Олена Преображенська
  • +38 057-758-77-26, fr-ukr@rambler.ru
  • Web: www.hneu.edu.ua
  • У Франції, Університет Ліон-Люм'єр 2
  • Венсан Рене е-mail: vincent.renner@gmail.com
  • Ізабель Лєфор E-mail: Isabelle.Lefor@univ-lyon2.fr
  • Web:www.univ-lyon2.fr
  •  


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка