Сутність технологічного підходу в освіті. Вчення про педагогічні технології. «Сучасні технології викладання російської мови»



Скачати 316,27 Kb.
Дата конвертації07.11.2018
Розмір316,27 Kb.
Лекційне заняття № 1

Тема 1. Технологічний підхід в освіті
План


  1. Сутність технологічного підходу в освіті. Вчення про педагогічні технології.

  2. «Сучасні технології викладання російської мови» і технологічна компетентність.

  3. Інтерактивні технології. Технологія організації групової навчальної діяльності. Проектна технологія. Текстоцентрична технологія. Інформаційна технологія. Технологія диференційованого навчання.



Базова література


  1. Педагогічні технології : теорія та практика : [навч.-метод. посібник] / [за ред. проф. М.В. Гриньової]. – Полтава : АСМІ, 2006. – 230 с.

  2. Освітні технології : навч.-метод. посібник / [О.М. Пєхота, А.З. Піктенко, О.М. Любарська та ін.] ; за ред. О.М. Пєхоти. – К. : А.С.К., 2004. – 256 с.

  3. Кучерук О.А. Перспективні технології навчання в шкільному курсі української мови : [навч. посібник] / О.А. Кучерук. – Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2007. – 182 с.

  4. Інноваційні технології навчання української мови і літератури / Укладач О.І Когут. Тернопіль : Астон, 2005. – 204 с.

  5. Перспективні педагогічні технології в шкільній освіті : Навчальний посібник / За заг. ред.. С.П. Бондар. – Рівне : Редакційно-видавничий центр «Теніс» Міжнародного університету «РЕГІ» ім. академіка С. Дем’янчука, 2003. – 560 с.

  6. Даниленко Л.І. Системи освітніх технологій : навч.-метод. комплекс з дисципліни / Л.І. Даниленко. – К. : Міленіум, 2003. – 24 с.

  7. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання : Науково-методичний посібник / О.І. Пометун, Л.В. Пироженко ; За ред.. О.І. Пометун. – К. : А.С.К., 2004. – 192 с.

  8. Сиротинко Г.О. Сучасний урок : інтерактивні технології навчання. – Х. : Видав. гр. «Основа», 2003. – 78 с.

  9. Теория и практика обучения русскому языку : Учебн. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / Е.В. Архипова, Т.М. Воителева, А.Д. Дейкина и др. / Под ред. Р.Б. Сабаткоева. 2-е изд. – М. : Издательский центр «Академия», 2007. – 320 с.

  10. Шатова Е.Г. Уроки русского языка в современной школе : типы, структура, методика. – М. : Дрофа, 2007. – 264 с.

  11. Новые педагогические и информационные технологи в системе образования : учеб. пособие для студентов пед. вузов и системы повышения квалиф. пед. кадров / [Е.С. Полат, М.Ю. Бухаркина, М.В. Моисеева, А.Е. Петров] ; под ред. Е.С. Полат. – [2-е изд., стер.]. – М. : Академия, 2005. – 227 с.

Допоміжна література

  1. Технологія сучасного уроку рідної мови / Н.Б. Голуб, Л.М. Дяченко, Н.М. Остапенко, В.В. Шляхова / За ред. Н.М. Остапенко. – Черкаси : Відлуння, 1999. – 128 с.

  2. Освітні технології : Навч.-метод. посіб. / О.М. Пєхота, А.З Кіктенко, О.М. Любарська та ін. ; за заг. ред. О.М. Пєхоти. – К. : А.С.К., 2001. – 256 с.

  3. Баханов К. Сучасна шкільна історична освіта : інноваційні аспекти / Костянтин Баханов. – Донецьк : ТОВ «Юго-Восток, Лтд», 2005. – 384 с.

  4. Русский язык : Программа для 5–12 классов общеобразовательных учебных заведений с украинским языком обучения (начало изучения с 5 класса) / И.Ф. Ґудзик, В.А. Корсаков. – Черновцы : Издательский дом “Букрек”, 2006. – 192 с.

  5. Русский язык : Программа для 5–12 классов общеобразовательных учебных заведений с руссским языком обучения (начало изучения с 5 класса) / Н.Г. Озерова, Г.И. Михайловская, Л.В. Дави дюк, В.И. Стативка, Е.И. Быкова. – Черновцы : Издательский дом “Букрек”, 2005. – 175 с.

  6. Методика навчання української мови в середніх освітніх закладах / Колектив авторів за редакцією М.І. Пентилюк : М.І. Пентилюк, С.О. Караман, О.В. Караман, О.М. Горюшкіна, З.П. Бакум, М.М. Барахтян, І.В. Гайдаєнко, А.Г. Галетова, Т.В. Коршун, А.В. Нікітіна, Т.Г. Окуневич, О.М. Решетилова. – К. : Ленвіт, 2004. – 400 с.

  7. Словник-довідник з української лінгводидактики : Навч. посібник / кол. Авторів за ред. М. Пентилюк.  К. : Ленвіт, 2003. 149 с.

  8. Кочан Н.І., Захлюпана Н.М. Словник-довідник з методики викладання української мови. – Львів : Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2002. – 249 с.

  9. Львов М.Р. Словарь-справочник по методике русского языка. 2-е изд., испр. и доп. – М. : РОСТСКРИН, 1997. 429 с.

  10. Педагогическое речеведение : Словарь-справочник / Под ред.. Т.А. Ладыженской и А.К. Михальской ; Сост. А.А. Князьков. М., Флинта, 2004. 497 с.

  11. Никишина И.В. Инновационные педагогические технологии и организация учебно-воспитательного и методического процессов в школе : использование интерактивных форм и методов в процессе обучения учащихся и педагогов. – Волгоград, 2007. – 247 с.

  12. Селевко Г.К. Энциклопедия образовательных технологий : в 2 т. / Г.К. Селевко. – М. : НИИ школьных технологий, 2006. – Т. 1. – 816 с.

  13. Селевко Г.К. Энциклопедия образовательных технологий : в 2 т. / Г.К. Селевко. – М. : НИИ школьных технологий, 2006. – Т. 2. – 816 с.


Лекційне заняття № 2

Тема 2. Особистісно зорієнтований підхід у навчанні російської мови
План


  1. Сутність особистісно зорієнтованого підходу в освіті.

  2. Особистісно зорієнтований урок.

  3. Аналіз особистісно зорієнтованого уроку російської мови.



Базова література


  1. Педагогічні технології : теорія та практика : [навч.-метод. посібник] / [за ред. проф. М.В. Гриньової]. – Полтава : АСМІ, 2006. – 230 с.

  2. Освітні технології : навч.-метод. посібник / [О.М. Пєхота, А.З. Піктенко, О.М. Любарська та ін.] ; за ред. О.М. Пєхоти. – К. : А.С.К., 2004. – 256 с.

  3. Кучерук О.А. Перспективні технології навчання в шкільному курсі української мови : [навч. посібник] / О.А. Кучерук. – Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2007. – 182 с.

  4. Інноваційні технології навчання української мови і літератури / Укладач О.І Когут. Тернопіль : Астон, 2005. – 204 с.

  5. Перспективні педагогічні технології в шкільній освіті : Навчальний посібник / За заг. ред.. С.П. Бондар. – Рівне : Редакційно-видавничий центр «Теніс» Міжнародного університету «РЕГІ» ім. академіка С. Дем’янчука, 2003. – 560 с.

  6. Даниленко Л.І. Системи освітніх технологій : навч.-метод. комплекс з дисципліни / Л.І. Даниленко. – К. : Міленіум, 2003. – 24 с.

  7. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання : Науково-методичний посібник / О.І. Пометун, Л.В. Пироженко ; За ред.. О.І. Пометун. – К. : А.С.К., 2004. – 192 с.

  8. Сиротинко Г.О. Сучасний урок : інтерактивні технології навчання. – Х. : Видав. гр. «Основа», 2003. – 78 с.

  9. Теория и практика обучения русскому языку : Учебн. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / Е.В. Архипова, Т.М. Воителева, А.Д. Дейкина и др. / Под ред. Р.Б. Сабаткоева. 2-е изд. – М. : Издательский центр «Академия», 2007. – 320 с.

  10. Шатова Е.Г. Уроки русского языка в современной школе : типы, структура, методика. – М. : Дрофа, 2007. – 264 с.

  11. Новые педагогические и информационные технологи в системе образования : учеб. пособие для студентов пед. вузов и системы повышения квалиф. пед. кадров / [Е.С. Полат, М.Ю. Бухаркина, М.В. Моисеева, А.Е. Петров] ; под ред. Е.С. Полат. – [2-е изд., стер.]. – М. : Академия, 2005. – 227 с.

Допоміжна література

  1. Технологія сучасного уроку рідної мови / Н.Б. Голуб, Л.М. Дяченко, Н.М. Остапенко, В.В. Шляхова / За ред. Н.М. Остапенко. – Черкаси : Відлуння, 1999. – 128 с.

  2. Освітні технології : Навч.-метод. посіб. / О.М. Пєхота, А.З Кіктенко, О.М. Любарська та ін. ; за заг. ред. О.М. Пєхоти. – К. : А.С.К., 2001. – 256 с.

  3. Баханов К. Сучасна шкільна історична освіта : інноваційні аспекти / Костянтин Баханов. – Донецьк : ТОВ «Юго-Восток, Лтд», 2005. – 384 с.

  4. Русский язык : Программа для 5–12 классов общеобразовательных учебных заведений с украинским языком обучения (начало изучения с 5 класса) / И.Ф. Ґудзик, В.А. Корсаков. – Черновцы : Издательский дом “Букрек”, 2006. – 192 с.

  5. Русский язык : Программа для 5–12 классов общеобразовательных учебных заведений с руссским языком обучения (начало изучения с 5 класса) / Н.Г. Озерова, Г.И. Михайловская, Л.В. Дави дюк, В.И. Стативка, Е.И. Быкова. – Черновцы : Издательский дом “Букрек”, 2005. – 175 с.

  6. Методика навчання української мови в середніх освітніх закладах / Колектив авторів за редакцією М.І. Пентилюк : М.І. Пентилюк, С.О. Караман, О.В. Караман, О.М. Горюшкіна, З.П. Бакум, М.М. Барахтян, І.В. Гайдаєнко, А.Г. Галетова, Т.В. Коршун, А.В. Нікітіна, Т.Г. Окуневич, О.М. Решетилова. – К. : Ленвіт, 2004. – 400 с.

  7. Словник-довідник з української лінгводидактики : Навч. посібник / кол. Авторів за ред. М. Пентилюк.  К. : Ленвіт, 2003. 149 с.

  8. Кочан Н.І., Захлюпана Н.М. Словник-довідник з методики викладання української мови. – Львів : Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2002. – 249 с.

  9. Львов М.Р. Словарь-справочник по методике русского языка. 2-е изд., испр. и доп. – М. : РОСТСКРИН, 1997. 429 с.

  10. Педагогическое речеведение : Словарь-справочник / Под ред.. Т.А. Ладыженской и А.К. Михальской ; Сост. А.А. Князьков. М., Флинта, 2004. 497 с.

  11. Никишина И.В. Инновационные педагогические технологии и организация учебно-воспитательного и методического процессов в школе : использование интерактивных форм и методов в процессе обучения учащихся и педагогов. – Волгоград, 2007. – 247 с.

  12. Селевко Г.К. Энциклопедия образовательных технологий : в 2 т. / Г.К. Селевко. – М. : НИИ школьных технологий, 2006. – Т. 1. – 816 с.

  13. Селевко Г.К. Энциклопедия образовательных технологий : в 2 т. / Г.К. Селевко. – М. : НИИ школьных технологий, 2006. – Т. 2. – 816 с.


Лекційне заняття № 3

Тема 3. Особистісно зорієнтований підхід у навчанні російської мови
План


  1. Сутність особистісно зорієнтованого підходу в освіті.

  2. Особистісно зорієнтований урок.

  3. Аналіз особистісно зорієнтованого уроку російської мови.



Базова література


  1. Педагогічні технології : теорія та практика : [навч.-метод. посібник] / [за ред. проф. М.В. Гриньової]. – Полтава : АСМІ, 2006. – 230 с.

  2. Освітні технології : навч.-метод. посібник / [О.М. Пєхота, А.З. Піктенко, О.М. Любарська та ін.] ; за ред. О.М. Пєхоти. – К. : А.С.К., 2004. – 256 с.

  3. Кучерук О.А. Перспективні технології навчання в шкільному курсі української мови : [навч. посібник] / О.А. Кучерук. – Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2007. – 182 с.

  4. Інноваційні технології навчання української мови і літератури / Укладач О.І Когут. Тернопіль : Астон, 2005. – 204 с.

  5. Перспективні педагогічні технології в шкільній освіті : Навчальний посібник / За заг. ред.. С.П. Бондар. – Рівне : Редакційно-видавничий центр «Теніс» Міжнародного університету «РЕГІ» ім. академіка С. Дем’янчука, 2003. – 560 с.

  6. Даниленко Л.І. Системи освітніх технологій : навч.-метод. комплекс з дисципліни / Л.І. Даниленко. – К. : Міленіум, 2003. – 24 с.

  7. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання : Науково-методичний посібник / О.І. Пометун, Л.В. Пироженко ; За ред.. О.І. Пометун. – К. : А.С.К., 2004. – 192 с.

  8. Сиротинко Г.О. Сучасний урок : інтерактивні технології навчання. – Х. : Видав. гр. «Основа», 2003. – 78 с.

  9. Теория и практика обучения русскому языку : Учебн. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / Е.В. Архипова, Т.М. Воителева, А.Д. Дейкина и др. / Под ред. Р.Б. Сабаткоева. 2-е изд. – М. : Издательский центр «Академия», 2007. – 320 с.

  10. Шатова Е.Г. Уроки русского языка в современной школе : типы, структура, методика. – М. : Дрофа, 2007. – 264 с.

  11. Новые педагогические и информационные технологи в системе образования : учеб. пособие для студентов пед. вузов и системы повышения квалиф. пед. кадров / [Е.С. Полат, М.Ю. Бухаркина, М.В. Моисеева, А.Е. Петров] ; под ред. Е.С. Полат. – [2-е изд., стер.]. – М. : Академия, 2005. – 227 с.

Допоміжна література

  1. Технологія сучасного уроку рідної мови / Н.Б. Голуб, Л.М. Дяченко, Н.М. Остапенко, В.В. Шляхова / За ред. Н.М. Остапенко. – Черкаси : Відлуння, 1999. – 128 с.

  2. Освітні технології : Навч.-метод. посіб. / О.М. Пєхота, А.З Кіктенко, О.М. Любарська та ін. ; за заг. ред. О.М. Пєхоти. – К. : А.С.К., 2001. – 256 с.

  3. Баханов К. Сучасна шкільна історична освіта : інноваційні аспекти / Костянтин Баханов. – Донецьк : ТОВ «Юго-Восток, Лтд», 2005. – 384 с.

  4. Русский язык : Программа для 5–12 классов общеобразовательных учебных заведений с украинским языком обучения (начало изучения с 5 класса) / И.Ф. Ґудзик, В.А. Корсаков. – Черновцы : Издательский дом “Букрек”, 2006. – 192 с.

  5. Русский язык : Программа для 5–12 классов общеобразовательных учебных заведений с руссским языком обучения (начало изучения с 5 класса) / Н.Г. Озерова, Г.И. Михайловская, Л.В. Дави дюк, В.И. Стативка, Е.И. Быкова. – Черновцы : Издательский дом “Букрек”, 2005. – 175 с.

  6. Методика навчання української мови в середніх освітніх закладах / Колектив авторів за редакцією М.І. Пентилюк : М.І. Пентилюк, С.О. Караман, О.В. Караман, О.М. Горюшкіна, З.П. Бакум, М.М. Барахтян, І.В. Гайдаєнко, А.Г. Галетова, Т.В. Коршун, А.В. Нікітіна, Т.Г. Окуневич, О.М. Решетилова. – К. : Ленвіт, 2004. – 400 с.

  7. Словник-довідник з української лінгводидактики : Навч. посібник / кол. Авторів за ред. М. Пентилюк.  К. : Ленвіт, 2003. 149 с.

  8. Кочан Н.І., Захлюпана Н.М. Словник-довідник з методики викладання української мови. – Львів : Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2002. – 249 с.

  9. Львов М.Р. Словарь-справочник по методике русского языка. 2-е изд., испр. и доп. – М. : РОСТСКРИН, 1997. 429 с.

  10. Педагогическое речеведение : Словарь-справочник / Под ред.. Т.А. Ладыженской и А.К. Михальской ; Сост. А.А. Князьков. М., Флинта, 2004. 497 с.

  11. Никишина И.В. Инновационные педагогические технологии и организация учебно-воспитательного и методического процессов в школе : использование интерактивных форм и методов в процессе обучения учащихся и педагогов. – Волгоград, 2007. – 247 с.

  12. Селевко Г.К. Энциклопедия образовательных технологий : в 2 т. / Г.К. Селевко. – М. : НИИ школьных технологий, 2006. – Т. 1. – 816 с.

  13. Селевко Г.К. Энциклопедия образовательных технологий : в 2 т. / Г.К. Селевко. – М. : НИИ школьных технологий, 2006. – Т. 2. – 816 с.


Лекційне заняття № 4

Тема 4. Розвиток критичного мислення на уроках російської мови
План


  1. Сутність технології розвитку критичного мислення.

  2. Специфіка уроку російської мови за технологією розвитку критичного мислення.



Базова література


  1. Педагогічні технології : теорія та практика : [навч.-метод. посібник] / [за ред. проф. М.В. Гриньової]. – Полтава : АСМІ, 2006. – 230 с.

  2. Освітні технології : навч.-метод. посібник / [О.М. Пєхота, А.З. Піктенко, О.М. Любарська та ін.] ; за ред. О.М. Пєхоти. – К. : А.С.К., 2004. – 256 с.

  3. Кучерук О.А. Перспективні технології навчання в шкільному курсі української мови : [навч. посібник] / О.А. Кучерук. – Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2007. – 182 с.

  4. Інноваційні технології навчання української мови і літератури / Укладач О.І Когут. Тернопіль : Астон, 2005. – 204 с.

  5. Перспективні педагогічні технології в шкільній освіті : Навчальний посібник / За заг. ред.. С.П. Бондар. – Рівне : Редакційно-видавничий центр «Теніс» Міжнародного університету «РЕГІ» ім. академіка С. Дем’янчука, 2003. – 560 с.

  6. Даниленко Л.І. Системи освітніх технологій : навч.-метод. комплекс з дисципліни / Л.І. Даниленко. – К. : Міленіум, 2003. – 24 с.

  7. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання : Науково-методичний посібник / О.І. Пометун, Л.В. Пироженко ; За ред.. О.І. Пометун. – К. : А.С.К., 2004. – 192 с.

  8. Сиротинко Г.О. Сучасний урок : інтерактивні технології навчання. – Х. : Видав. гр. «Основа», 2003. – 78 с.

  9. Теория и практика обучения русскому языку : Учебн. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / Е.В. Архипова, Т.М. Воителева, А.Д. Дейкина и др. / Под ред. Р.Б. Сабаткоева. 2-е изд. – М. : Издательский центр «Академия», 2007. – 320 с.

  10. Шатова Е.Г. Уроки русского языка в современной школе : типы, структура, методика. – М. : Дрофа, 2007. – 264 с.

  11. Новые педагогические и информационные технологи в системе образования : учеб. пособие для студентов пед. вузов и системы повышения квалиф. пед. кадров / [Е.С. Полат, М.Ю. Бухаркина, М.В. Моисеева, А.Е. Петров] ; под ред. Е.С. Полат. – [2-е изд., стер.]. – М. : Академия, 2005. – 227 с.

Допоміжна література

  1. Технологія сучасного уроку рідної мови / Н.Б. Голуб, Л.М. Дяченко, Н.М. Остапенко, В.В. Шляхова / За ред. Н.М. Остапенко. – Черкаси : Відлуння, 1999. – 128 с.

  2. Освітні технології : Навч.-метод. посіб. / О.М. Пєхота, А.З Кіктенко, О.М. Любарська та ін. ; за заг. ред. О.М. Пєхоти. – К. : А.С.К., 2001. – 256 с.

  3. Баханов К. Сучасна шкільна історична освіта : інноваційні аспекти / Костянтин Баханов. – Донецьк : ТОВ «Юго-Восток, Лтд», 2005. – 384 с.

  4. Русский язык : Программа для 5–12 классов общеобразовательных учебных заведений с украинским языком обучения (начало изучения с 5 класса) / И.Ф. Ґудзик, В.А. Корсаков. – Черновцы : Издательский дом “Букрек”, 2006. – 192 с.

  5. Русский язык : Программа для 5–12 классов общеобразовательных учебных заведений с руссским языком обучения (начало изучения с 5 класса) / Н.Г. Озерова, Г.И. Михайловская, Л.В. Дави дюк, В.И. Стативка, Е.И. Быкова. – Черновцы : Издательский дом “Букрек”, 2005. – 175 с.

  6. Методика навчання української мови в середніх освітніх закладах / Колектив авторів за редакцією М.І. Пентилюк : М.І. Пентилюк, С.О. Караман, О.В. Караман, О.М. Горюшкіна, З.П. Бакум, М.М. Барахтян, І.В. Гайдаєнко, А.Г. Галетова, Т.В. Коршун, А.В. Нікітіна, Т.Г. Окуневич, О.М. Решетилова. – К. : Ленвіт, 2004. – 400 с.

  7. Словник-довідник з української лінгводидактики : Навч. посібник / кол. Авторів за ред. М. Пентилюк.  К. : Ленвіт, 2003. 149 с.

  8. Кочан Н.І., Захлюпана Н.М. Словник-довідник з методики викладання української мови. – Львів : Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2002. – 249 с.

  9. Львов М.Р. Словарь-справочник по методике русского языка. 2-е изд., испр. и доп. – М. : РОСТСКРИН, 1997. 429 с.

  10. Педагогическое речеведение : Словарь-справочник / Под ред.. Т.А. Ладыженской и А.К. Михальской ; Сост. А.А. Князьков. М., Флинта, 2004. 497 с.

  11. Никишина И.В. Инновационные педагогические технологии и организация учебно-воспитательного и методического процессов в школе : использование интерактивных форм и методов в процессе обучения учащихся и педагогов. – Волгоград, 2007. – 247 с.

  12. Селевко Г.К. Энциклопедия образовательных технологий : в 2 т. / Г.К. Селевко. – М. : НИИ школьных технологий, 2006. – Т. 1. – 816 с.

  13. Селевко Г.К. Энциклопедия образовательных технологий : в 2 т. / Г.К. Селевко. – М. : НИИ школьных технологий, 2006. – Т. 2. – 816 с.


Лекційне заняття № 5

Тема 5. Педагогічна технологія метод проектів
План


  1. Сутнісні характерологічні ознаки методу проектів як особистісно зорієнтованої педагогічної технології.

  2. Аналіз особистісно зорієнтованих уроків російської мови за методом проектів.



Базова література


  1. Педагогічні технології : теорія та практика : [навч.-метод. посібник] / [за ред. проф. М.В. Гриньової]. – Полтава : АСМІ, 2006. – 230 с.

  2. Освітні технології : навч.-метод. посібник / [О.М. Пєхота, А.З. Піктенко, О.М. Любарська та ін.] ; за ред. О.М. Пєхоти. – К. : А.С.К., 2004. – 256 с.

  3. Кучерук О.А. Перспективні технології навчання в шкільному курсі української мови : [навч. посібник] / О.А. Кучерук. – Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2007. – 182 с.

  4. Інноваційні технології навчання української мови і літератури / Укладач О.І Когут. Тернопіль : Астон, 2005. – 204 с.

  5. Перспективні педагогічні технології в шкільній освіті : Навчальний посібник / За заг. ред.. С.П. Бондар. – Рівне : Редакційно-видавничий центр «Теніс» Міжнародного університету «РЕГІ» ім. академіка С. Дем’янчука, 2003. – 560 с.

  6. Даниленко Л.І. Системи освітніх технологій : навч.-метод. комплекс з дисципліни / Л.І. Даниленко. – К. : Міленіум, 2003. – 24 с.

  7. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання : Науково-методичний посібник / О.І. Пометун, Л.В. Пироженко ; За ред.. О.І. Пометун. – К. : А.С.К., 2004. – 192 с.

  8. Сиротинко Г.О. Сучасний урок : інтерактивні технології навчання. – Х. : Видав. гр. «Основа», 2003. – 78 с.

  9. Теория и практика обучения русскому языку : Учебн. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / Е.В. Архипова, Т.М. Воителева, А.Д. Дейкина и др. / Под ред. Р.Б. Сабаткоева. 2-е изд. – М. : Издательский центр «Академия», 2007. – 320 с.

  10. Шатова Е.Г. Уроки русского языка в современной школе : типы, структура, методика. – М. : Дрофа, 2007. – 264 с.

  11. Новые педагогические и информационные технологи в системе образования : учеб. пособие для студентов пед. вузов и системы повышения квалиф. пед. кадров / [Е.С. Полат, М.Ю. Бухаркина, М.В. Моисеева, А.Е. Петров] ; под ред. Е.С. Полат. – [2-е изд., стер.]. – М. : Академия, 2005. – 227 с.

Допоміжна література

  1. Технологія сучасного уроку рідної мови / Н.Б. Голуб, Л.М. Дяченко, Н.М. Остапенко, В.В. Шляхова / За ред. Н.М. Остапенко. – Черкаси : Відлуння, 1999. – 128 с.

  2. Освітні технології : Навч.-метод. посіб. / О.М. Пєхота, А.З Кіктенко, О.М. Любарська та ін. ; за заг. ред. О.М. Пєхоти. – К. : А.С.К., 2001. – 256 с.

  3. Баханов К. Сучасна шкільна історична освіта : інноваційні аспекти / Костянтин Баханов. – Донецьк : ТОВ «Юго-Восток, Лтд», 2005. – 384 с.

  4. Русский язык : Программа для 5–12 классов общеобразовательных учебных заведений с украинским языком обучения (начало изучения с 5 класса) / И.Ф. Ґудзик, В.А. Корсаков. – Черновцы : Издательский дом “Букрек”, 2006. – 192 с.

  5. Русский язык : Программа для 5–12 классов общеобразовательных учебных заведений с руссским языком обучения (начало изучения с 5 класса) / Н.Г. Озерова, Г.И. Михайловская, Л.В. Дави дюк, В.И. Стативка, Е.И. Быкова. – Черновцы : Издательский дом “Букрек”, 2005. – 175 с.

  6. Методика навчання української мови в середніх освітніх закладах / Колектив авторів за редакцією М.І. Пентилюк : М.І. Пентилюк, С.О. Караман, О.В. Караман, О.М. Горюшкіна, З.П. Бакум, М.М. Барахтян, І.В. Гайдаєнко, А.Г. Галетова, Т.В. Коршун, А.В. Нікітіна, Т.Г. Окуневич, О.М. Решетилова. – К. : Ленвіт, 2004. – 400 с.

  7. Словник-довідник з української лінгводидактики : Навч. посібник / кол. Авторів за ред. М. Пентилюк.  К. : Ленвіт, 2003. 149 с.

  8. Кочан Н.І., Захлюпана Н.М. Словник-довідник з методики викладання української мови. – Львів : Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2002. – 249 с.

  9. Львов М.Р. Словарь-справочник по методике русского языка. 2-е изд., испр. и доп. – М. : РОСТСКРИН, 1997. 429 с.

  10. Педагогическое речеведение : Словарь-справочник / Под ред.. Т.А. Ладыженской и А.К. Михальской ; Сост. А.А. Князьков. М., Флинта, 2004. 497 с.

  11. Никишина И.В. Инновационные педагогические технологии и организация учебно-воспитательного и методического процессов в школе : использование интерактивных форм и методов в процессе обучения учащихся и педагогов. – Волгоград, 2007. – 247 с.

  12. Селевко Г.К. Энциклопедия образовательных технологий : в 2 т. / Г.К. Селевко. – М. : НИИ школьных технологий, 2006. – Т. 1. – 816 с.

  13. Селевко Г.К. Энциклопедия образовательных технологий : в 2 т. / Г.К. Селевко. – М. : НИИ школьных технологий, 2006. – Т. 2. – 816 с.


Лекційне заняття № 6

Тема 6. Педагогічна технологія метод проектів
План


  1. Сутнісні характерологічні ознаки методу проектів як особистісно зорієнтованої педагогічної технології.

  2. Аналіз особистісно зорієнтованих уроків російської мови за методом проектів.



Базова література


  1. Педагогічні технології : теорія та практика : [навч.-метод. посібник] / [за ред. проф. М.В. Гриньової]. – Полтава : АСМІ, 2006. – 230 с.

  2. Освітні технології : навч.-метод. посібник / [О.М. Пєхота, А.З. Піктенко, О.М. Любарська та ін.] ; за ред. О.М. Пєхоти. – К. : А.С.К., 2004. – 256 с.

  3. Кучерук О.А. Перспективні технології навчання в шкільному курсі української мови : [навч. посібник] / О.А. Кучерук. – Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2007. – 182 с.

  4. Інноваційні технології навчання української мови і літератури / Укладач О.І Когут. Тернопіль : Астон, 2005. – 204 с.

  5. Перспективні педагогічні технології в шкільній освіті : Навчальний посібник / За заг. ред.. С.П. Бондар. – Рівне : Редакційно-видавничий центр «Теніс» Міжнародного університету «РЕГІ» ім. академіка С. Дем’янчука, 2003. – 560 с.

  6. Даниленко Л.І. Системи освітніх технологій : навч.-метод. комплекс з дисципліни / Л.І. Даниленко. – К. : Міленіум, 2003. – 24 с.

  7. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання : Науково-методичний посібник / О.І. Пометун, Л.В. Пироженко ; За ред.. О.І. Пометун. – К. : А.С.К., 2004. – 192 с.

  8. Сиротинко Г.О. Сучасний урок : інтерактивні технології навчання. – Х. : Видав. гр. «Основа», 2003. – 78 с.

  9. Теория и практика обучения русскому языку : Учебн. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / Е.В. Архипова, Т.М. Воителева, А.Д. Дейкина и др. / Под ред. Р.Б. Сабаткоева. 2-е изд. – М. : Издательский центр «Академия», 2007. – 320 с.

  10. Шатова Е.Г. Уроки русского языка в современной школе : типы, структура, методика. – М. : Дрофа, 2007. – 264 с.

  11. Новые педагогические и информационные технологи в системе образования : учеб. пособие для студентов пед. вузов и системы повышения квалиф. пед. кадров / [Е.С. Полат, М.Ю. Бухаркина, М.В. Моисеева, А.Е. Петров] ; под ред. Е.С. Полат. – [2-е изд., стер.]. – М. : Академия, 2005. – 227 с.

Допоміжна література

  1. Технологія сучасного уроку рідної мови / Н.Б. Голуб, Л.М. Дяченко, Н.М. Остапенко, В.В. Шляхова / За ред. Н.М. Остапенко. – Черкаси : Відлуння, 1999. – 128 с.

  2. Освітні технології : Навч.-метод. посіб. / О.М. Пєхота, А.З Кіктенко, О.М. Любарська та ін. ; за заг. ред. О.М. Пєхоти. – К. : А.С.К., 2001. – 256 с.

  3. Баханов К. Сучасна шкільна історична освіта : інноваційні аспекти / Костянтин Баханов. – Донецьк : ТОВ «Юго-Восток, Лтд», 2005. – 384 с.

  4. Русский язык : Программа для 5–12 классов общеобразовательных учебных заведений с украинским языком обучения (начало изучения с 5 класса) / И.Ф. Ґудзик, В.А. Корсаков. – Черновцы : Издательский дом “Букрек”, 2006. – 192 с.

  5. Русский язык : Программа для 5–12 классов общеобразовательных учебных заведений с руссским языком обучения (начало изучения с 5 класса) / Н.Г. Озерова, Г.И. Михайловская, Л.В. Дави дюк, В.И. Стативка, Е.И. Быкова. – Черновцы : Издательский дом “Букрек”, 2005. – 175 с.

  6. Методика навчання української мови в середніх освітніх закладах / Колектив авторів за редакцією М.І. Пентилюк : М.І. Пентилюк, С.О. Караман, О.В. Караман, О.М. Горюшкіна, З.П. Бакум, М.М. Барахтян, І.В. Гайдаєнко, А.Г. Галетова, Т.В. Коршун, А.В. Нікітіна, Т.Г. Окуневич, О.М. Решетилова. – К. : Ленвіт, 2004. – 400 с.

  7. Словник-довідник з української лінгводидактики : Навч. посібник / кол. Авторів за ред. М. Пентилюк.  К. : Ленвіт, 2003. 149 с.

  8. Кочан Н.І., Захлюпана Н.М. Словник-довідник з методики викладання української мови. – Львів : Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2002. – 249 с.

  9. Львов М.Р. Словарь-справочник по методике русского языка. 2-е изд., испр. и доп. – М. : РОСТСКРИН, 1997. 429 с.

  10. Педагогическое речеведение : Словарь-справочник / Под ред.. Т.А. Ладыженской и А.К. Михальской ; Сост. А.А. Князьков. М., Флинта, 2004. 497 с.

  11. Никишина И.В. Инновационные педагогические технологии и организация учебно-воспитательного и методического процессов в школе : использование интерактивных форм и методов в процессе обучения учащихся и педагогов. – Волгоград, 2007. – 247 с.

  12. Селевко Г.К. Энциклопедия образовательных технологий : в 2 т. / Г.К. Селевко. – М. : НИИ школьных технологий, 2006. – Т. 1. – 816 с.

  13. Селевко Г.К. Энциклопедия образовательных технологий : в 2 т. / Г.К. Селевко. – М. : НИИ школьных технологий, 2006. – Т. 2. – 816 с.


Лекційне заняття № 7

Тема 7. Групова робота на уроках російської мови.
План


  1. Сутність групової роботи як форми організації навчальної діяльності учнів на уроці.

  2. Специфіка організації групової роботи на уроках російської мови.



Базова література


  1. Педагогічні технології : теорія та практика : [навч.-метод. посібник] / [за ред. проф. М.В. Гриньової]. – Полтава : АСМІ, 2006. – 230 с.

  2. Освітні технології : навч.-метод. посібник / [О.М. Пєхота, А.З. Піктенко, О.М. Любарська та ін.] ; за ред. О.М. Пєхоти. – К. : А.С.К., 2004. – 256 с.

  3. Кучерук О.А. Перспективні технології навчання в шкільному курсі української мови : [навч. посібник] / О.А. Кучерук. – Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2007. – 182 с.

  4. Інноваційні технології навчання української мови і літератури / Укладач О.І Когут. Тернопіль : Астон, 2005. – 204 с.

  5. Перспективні педагогічні технології в шкільній освіті : Навчальний посібник / За заг. ред.. С.П. Бондар. – Рівне : Редакційно-видавничий центр «Теніс» Міжнародного університету «РЕГІ» ім. академіка С. Дем’янчука, 2003. – 560 с.

  6. Даниленко Л.І. Системи освітніх технологій : навч.-метод. комплекс з дисципліни / Л.І. Даниленко. – К. : Міленіум, 2003. – 24 с.

  7. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання : Науково-методичний посібник / О.І. Пометун, Л.В. Пироженко ; За ред.. О.І. Пометун. – К. : А.С.К., 2004. – 192 с.

  8. Сиротинко Г.О. Сучасний урок : інтерактивні технології навчання. – Х. : Видав. гр. «Основа», 2003. – 78 с.

  9. Теория и практика обучения русскому языку : Учебн. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / Е.В. Архипова, Т.М. Воителева, А.Д. Дейкина и др. / Под ред. Р.Б. Сабаткоева. 2-е изд. – М. : Издательский центр «Академия», 2007. – 320 с.

  10. Шатова Е.Г. Уроки русского языка в современной школе : типы, структура, методика. – М. : Дрофа, 2007. – 264 с.

  11. Новые педагогические и информационные технологи в системе образования : учеб. пособие для студентов пед. вузов и системы повышения квалиф. пед. кадров / [Е.С. Полат, М.Ю. Бухаркина, М.В. Моисеева, А.Е. Петров] ; под ред. Е.С. Полат. – [2-е изд., стер.]. – М. : Академия, 2005. – 227 с.

Допоміжна література

  1. Технологія сучасного уроку рідної мови / Н.Б. Голуб, Л.М. Дяченко, Н.М. Остапенко, В.В. Шляхова / За ред. Н.М. Остапенко. – Черкаси : Відлуння, 1999. – 128 с.

  2. Освітні технології : Навч.-метод. посіб. / О.М. Пєхота, А.З Кіктенко, О.М. Любарська та ін. ; за заг. ред. О.М. Пєхоти. – К. : А.С.К., 2001. – 256 с.

  3. Баханов К. Сучасна шкільна історична освіта : інноваційні аспекти / Костянтин Баханов. – Донецьк : ТОВ «Юго-Восток, Лтд», 2005. – 384 с.

  4. Русский язык : Программа для 5–12 классов общеобразовательных учебных заведений с украинским языком обучения (начало изучения с 5 класса) / И.Ф. Ґудзик, В.А. Корсаков. – Черновцы : Издательский дом “Букрек”, 2006. – 192 с.

  5. Русский язык : Программа для 5–12 классов общеобразовательных учебных заведений с руссским языком обучения (начало изучения с 5 класса) / Н.Г. Озерова, Г.И. Михайловская, Л.В. Дави дюк, В.И. Стативка, Е.И. Быкова. – Черновцы : Издательский дом “Букрек”, 2005. – 175 с.

  6. Методика навчання української мови в середніх освітніх закладах / Колектив авторів за редакцією М.І. Пентилюк : М.І. Пентилюк, С.О. Караман, О.В. Караман, О.М. Горюшкіна, З.П. Бакум, М.М. Барахтян, І.В. Гайдаєнко, А.Г. Галетова, Т.В. Коршун, А.В. Нікітіна, Т.Г. Окуневич, О.М. Решетилова. – К. : Ленвіт, 2004. – 400 с.

  7. Словник-довідник з української лінгводидактики : Навч. посібник / кол. Авторів за ред. М. Пентилюк.  К. : Ленвіт, 2003. 149 с.

  8. Кочан Н.І., Захлюпана Н.М. Словник-довідник з методики викладання української мови. – Львів : Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2002. – 249 с.

  9. Львов М.Р. Словарь-справочник по методике русского языка. 2-е изд., испр. и доп. – М. : РОСТСКРИН, 1997. 429 с.

  10. Педагогическое речеведение : Словарь-справочник / Под ред.. Т.А. Ладыженской и А.К. Михальской ; Сост. А.А. Князьков. М., Флинта, 2004. 497 с.

  11. Никишина И.В. Инновационные педагогические технологии и организация учебно-воспитательного и методического процессов в школе : использование интерактивных форм и методов в процессе обучения учащихся и педагогов. – Волгоград, 2007. – 247 с.

  12. Селевко Г.К. Энциклопедия образовательных технологий : в 2 т. / Г.К. Селевко. – М. : НИИ школьных технологий, 2006. – Т. 1. – 816 с.

  13. Селевко Г.К. Энциклопедия образовательных технологий : в 2 т. / Г.К. Селевко. – М. : НИИ школьных технологий, 2006. – Т. 2. – 816 с.


Лекційне заняття № 8

Тема 8. Технологія крос-культурного навчання учнів-білінгвів російської мови
План


  1. Сутність крос-культурної компетентності у процесі навчання російської мови учнів-білінгвів.

  2. Технологія крос-культурного навчання учнів-білінгвів російської мови.



Базова література


  1. Педагогічні технології : теорія та практика : [навч.-метод. посібник] / [за ред. проф. М.В. Гриньової]. – Полтава : АСМІ, 2006. – 230 с.

  2. Освітні технології : навч.-метод. посібник / [О.М. Пєхота, А.З. Піктенко, О.М. Любарська та ін.] ; за ред. О.М. Пєхоти. – К. : А.С.К., 2004. – 256 с.

  3. Кучерук О.А. Перспективні технології навчання в шкільному курсі української мови : [навч. посібник] / О.А. Кучерук. – Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2007. – 182 с.

  4. Інноваційні технології навчання української мови і літератури / Укладач О.І Когут. Тернопіль : Астон, 2005. – 204 с.

  5. Перспективні педагогічні технології в шкільній освіті : Навчальний посібник / За заг. ред.. С.П. Бондар. – Рівне : Редакційно-видавничий центр «Теніс» Міжнародного університету «РЕГІ» ім. академіка С. Дем’янчука, 2003. – 560 с.

  6. Даниленко Л.І. Системи освітніх технологій : навч.-метод. комплекс з дисципліни / Л.І. Даниленко. – К. : Міленіум, 2003. – 24 с.

  7. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання : Науково-методичний посібник / О.І. Пометун, Л.В. Пироженко ; За ред.. О.І. Пометун. – К. : А.С.К., 2004. – 192 с.

  8. Сиротинко Г.О. Сучасний урок : інтерактивні технології навчання. – Х. : Видав. гр. «Основа», 2003. – 78 с.

  9. Теория и практика обучения русскому языку : Учебн. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / Е.В. Архипова, Т.М. Воителева, А.Д. Дейкина и др. / Под ред. Р.Б. Сабаткоева. 2-е изд. – М. : Издательский центр «Академия», 2007. – 320 с.

  10. Шатова Е.Г. Уроки русского языка в современной школе : типы, структура, методика. – М. : Дрофа, 2007. – 264 с.

  11. Новые педагогические и информационные технологи в системе образования : учеб. пособие для студентов пед. вузов и системы повышения квалиф. пед. кадров / [Е.С. Полат, М.Ю. Бухаркина, М.В. Моисеева, А.Е. Петров] ; под ред. Е.С. Полат. – [2-е изд., стер.]. – М. : Академия, 2005. – 227 с.

Допоміжна література

  1. Технологія сучасного уроку рідної мови / Н.Б. Голуб, Л.М. Дяченко, Н.М. Остапенко, В.В. Шляхова / За ред. Н.М. Остапенко. – Черкаси : Відлуння, 1999. – 128 с.

  2. Освітні технології : Навч.-метод. посіб. / О.М. Пєхота, А.З Кіктенко, О.М. Любарська та ін. ; за заг. ред. О.М. Пєхоти. – К. : А.С.К., 2001. – 256 с.

  3. Баханов К. Сучасна шкільна історична освіта : інноваційні аспекти / Костянтин Баханов. – Донецьк : ТОВ «Юго-Восток, Лтд», 2005. – 384 с.

  4. Русский язык : Программа для 5–12 классов общеобразовательных учебных заведений с украинским языком обучения (начало изучения с 5 класса) / И.Ф. Ґудзик, В.А. Корсаков. – Черновцы : Издательский дом “Букрек”, 2006. – 192 с.

  5. Русский язык : Программа для 5–12 классов общеобразовательных учебных заведений с руссским языком обучения (начало изучения с 5 класса) / Н.Г. Озерова, Г.И. Михайловская, Л.В. Дави дюк, В.И. Стативка, Е.И. Быкова. – Черновцы : Издательский дом “Букрек”, 2005. – 175 с.

  6. Методика навчання української мови в середніх освітніх закладах / Колектив авторів за редакцією М.І. Пентилюк : М.І. Пентилюк, С.О. Караман, О.В. Караман, О.М. Горюшкіна, З.П. Бакум, М.М. Барахтян, І.В. Гайдаєнко, А.Г. Галетова, Т.В. Коршун, А.В. Нікітіна, Т.Г. Окуневич, О.М. Решетилова. – К. : Ленвіт, 2004. – 400 с.

  7. Словник-довідник з української лінгводидактики : Навч. посібник / кол. Авторів за ред. М. Пентилюк.  К. : Ленвіт, 2003. 149 с.

  8. Кочан Н.І., Захлюпана Н.М. Словник-довідник з методики викладання української мови. – Львів : Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2002. – 249 с.

  9. Львов М.Р. Словарь-справочник по методике русского языка. 2-е изд., испр. и доп. – М. : РОСТСКРИН, 1997. 429 с.

  10. Педагогическое речеведение : Словарь-справочник / Под ред.. Т.А. Ладыженской и А.К. Михальской ; Сост. А.А. Князьков. М., Флинта, 2004. 497 с.

  11. Никишина И.В. Инновационные педагогические технологии и организация учебно-воспитательного и методического процессов в школе : использование интерактивных форм и методов в процессе обучения учащихся и педагогов. – Волгоград, 2007. – 247 с.

  12. Селевко Г.К. Энциклопедия образовательных технологий : в 2 т. / Г.К. Селевко. – М. : НИИ школьных технологий, 2006. – Т. 1. – 816 с.

  13. Селевко Г.К. Энциклопедия образовательных технологий : в 2 т. / Г.К. Селевко. – М. : НИИ школьных технологий, 2006. – Т. 2. – 816 с.


Лекційне заняття № 9

Тема 9. Технологія крос-культурного навчання учнів-білінгвів російської мови
План


  1. Сутність крос-культурної компетентності у процесі навчання російської мови учнів-білінгвів.

  2. Технологія крос-культурного навчання учнів-білінгвів російської мови.



Базова література


  1. Педагогічні технології : теорія та практика : [навч.-метод. посібник] / [за ред. проф. М.В. Гриньової]. – Полтава : АСМІ, 2006. – 230 с.

  2. Освітні технології : навч.-метод. посібник / [О.М. Пєхота, А.З. Піктенко, О.М. Любарська та ін.] ; за ред. О.М. Пєхоти. – К. : А.С.К., 2004. – 256 с.

  3. Кучерук О.А. Перспективні технології навчання в шкільному курсі української мови : [навч. посібник] / О.А. Кучерук. – Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2007. – 182 с.

  4. Інноваційні технології навчання української мови і літератури / Укладач О.І Когут. Тернопіль : Астон, 2005. – 204 с.

  5. Перспективні педагогічні технології в шкільній освіті : Навчальний посібник / За заг. ред.. С.П. Бондар. – Рівне : Редакційно-видавничий центр «Теніс» Міжнародного університету «РЕГІ» ім. академіка С. Дем’янчука, 2003. – 560 с.

  6. Даниленко Л.І. Системи освітніх технологій : навч.-метод. комплекс з дисципліни / Л.І. Даниленко. – К. : Міленіум, 2003. – 24 с.

  7. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання : Науково-методичний посібник / О.І. Пометун, Л.В. Пироженко ; За ред.. О.І. Пометун. – К. : А.С.К., 2004. – 192 с.

  8. Сиротинко Г.О. Сучасний урок : інтерактивні технології навчання. – Х. : Видав. гр. «Основа», 2003. – 78 с.

  9. Теория и практика обучения русскому языку : Учебн. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / Е.В. Архипова, Т.М. Воителева, А.Д. Дейкина и др. / Под ред. Р.Б. Сабаткоева. 2-е изд. – М. : Издательский центр «Академия», 2007. – 320 с.

  10. Шатова Е.Г. Уроки русского языка в современной школе : типы, структура, методика. – М. : Дрофа, 2007. – 264 с.

  11. Новые педагогические и информационные технологи в системе образования : учеб. пособие для студентов пед. вузов и системы повышения квалиф. пед. кадров / [Е.С. Полат, М.Ю. Бухаркина, М.В. Моисеева, А.Е. Петров] ; под ред. Е.С. Полат. – [2-е изд., стер.]. – М. : Академия, 2005. – 227 с.

Допоміжна література

  1. Технологія сучасного уроку рідної мови / Н.Б. Голуб, Л.М. Дяченко, Н.М. Остапенко, В.В. Шляхова / За ред. Н.М. Остапенко. – Черкаси : Відлуння, 1999. – 128 с.

  2. Освітні технології : Навч.-метод. посіб. / О.М. Пєхота, А.З Кіктенко, О.М. Любарська та ін. ; за заг. ред. О.М. Пєхоти. – К. : А.С.К., 2001. – 256 с.

  3. Баханов К. Сучасна шкільна історична освіта : інноваційні аспекти / Костянтин Баханов. – Донецьк : ТОВ «Юго-Восток, Лтд», 2005. – 384 с.

  4. Русский язык : Программа для 5–12 классов общеобразовательных учебных заведений с украинским языком обучения (начало изучения с 5 класса) / И.Ф. Ґудзик, В.А. Корсаков. – Черновцы : Издательский дом “Букрек”, 2006. – 192 с.

  5. Русский язык : Программа для 5–12 классов общеобразовательных учебных заведений с руссским языком обучения (начало изучения с 5 класса) / Н.Г. Озерова, Г.И. Михайловская, Л.В. Дави дюк, В.И. Стативка, Е.И. Быкова. – Черновцы : Издательский дом “Букрек”, 2005. – 175 с.

  6. Методика навчання української мови в середніх освітніх закладах / Колектив авторів за редакцією М.І. Пентилюк : М.І. Пентилюк, С.О. Караман, О.В. Караман, О.М. Горюшкіна, З.П. Бакум, М.М. Барахтян, І.В. Гайдаєнко, А.Г. Галетова, Т.В. Коршун, А.В. Нікітіна, Т.Г. Окуневич, О.М. Решетилова. – К. : Ленвіт, 2004. – 400 с.

  7. Словник-довідник з української лінгводидактики : Навч. посібник / кол. Авторів за ред. М. Пентилюк.  К. : Ленвіт, 2003. 149 с.

  8. Кочан Н.І., Захлюпана Н.М. Словник-довідник з методики викладання української мови. – Львів : Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2002. – 249 с.

  9. Львов М.Р. Словарь-справочник по методике русского языка. 2-е изд., испр. и доп. – М. : РОСТСКРИН, 1997. 429 с.

  10. Педагогическое речеведение : Словарь-справочник / Под ред.. Т.А. Ладыженской и А.К. Михальской ; Сост. А.А. Князьков. М., Флинта, 2004. 497 с.

  11. Никишина И.В. Инновационные педагогические технологии и организация учебно-воспитательного и методического процессов в школе : использование интерактивных форм и методов в процессе обучения учащихся и педагогов. – Волгоград, 2007. – 247 с.

  12. Селевко Г.К. Энциклопедия образовательных технологий : в 2 т. / Г.К. Селевко. – М. : НИИ школьных технологий, 2006. – Т. 1. – 816 с.

  13. Селевко Г.К. Энциклопедия образовательных технологий : в 2 т. / Г.К. Селевко. – М. : НИИ школьных технологий, 2006. – Т. 2. – 816 с.

Каталог: sites -> bdpu.org -> elearning -> ifsk -> zmsf
ifsk -> Семінарські (практичні, лабораторні) заняття, їх тематика та обсяг
ifsk -> Питання (завдання) для самоперевірки
ifsk -> Практичний блок
ifsk -> Змістовий модуль 1 практичне заняття №1 роль мови в житті суспільства план
zmsf -> Методичні поради до виконання самостійних робіт
zmsf -> Ольга сєнічева старослов’янська мова
zmsf -> Мова І суспільство
zmsf -> Вступ. Питання систематизації наукових напрямів у мовознавстві
zmsf -> Програма для 5-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (початок вивчення з 5 класу). Чернівці : Видавничий дім "Букрек", 2006. 192 с


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка