Т. А. Борзенкова




Скачати 21,51 Kb.
Дата конвертації18.06.2018
Розмір21,51 Kb.
  • Т.А.Борзенкова, заступник директора
  • гімназії № 136 м. Києва
  • Нині вони використовують соціальні мережі, щоб гуртуватися навколо найкрутішої групи у певний час та організовувати імпровізовані вечірки з дивовижно високою явкою учасників. Ставши дорослими, вони будуть мати інструменти, щоб згуртувати великі спільноти навколо справ, які є для них важливими, з небувалою швидкістю. Вони не проти невеликої реклами, але ненавидять великі надокучливі банери, вони довіряють один одному-більше, ніж політикам і великим компаніям. Я ставлю на те, що вони будуть вимогливими клієнтами і вимогливими виборцями.
  • У своїй старій школі я була вражена, як сильно змінилися підлітки. Але я була також вражена тим, як мало змінилася школа, і я не думаю, що це виняток. Вчителі праві, коли вони непокояться через дефіцит уваги і ледаче мислення учнів. Але, як здається, не було ніякого фундаментального переосмислення про те, як має відбуватися викладання і навчання в епоху соціальних мереж.
  • "Проблема у дорослих, - каже Лео. - Якщо вони кажуть, що ми дедалі тупішаємо, це можливо тому, що ми вчимося у системі шкільної освіти, яку вони самі винайшли".
  • "Нам потрібні кращі вчителі і дискусія про актуальніші навчальні матеріали у школі, - додає він. - Можливо, їм слід звернутися до нас за порадою".

Діти сприймають нове відразу кількома органами чуття - хочуть помацати, почути, побачити все зблизька. Нетбуки, ноутбуки та пристрої на зразок камери, планшету для письма чи мікрофону допомагають реалізувати цю потребу. Що більше органів чуття задіяні під час навчання, то більшою є ймовірність, що матеріал осяде в головах надовго;

  • Діти сприймають нове відразу кількома органами чуття - хочуть помацати, почути, побачити все зблизька. Нетбуки, ноутбуки та пристрої на зразок камери, планшету для письма чи мікрофону допомагають реалізувати цю потребу. Що більше органів чуття задіяні під час навчання, то більшою є ймовірність, що матеріал осяде в головах надовго;
  • Зазубрювання - не завжди найкращий спосіб навчання. Важливо показати дітям, що предмети на зразок математики чи фізики можуть бути цікавими та потрібними їм у житті. На прикладах із життя можна зробити цікавою будь-яку найнуднішу науку. Хіба не приємніше вивчати дроби, якщо за їх допомогою складати кулінарний рецепт? Тут до ваших послуг величезна кількість освітніх комп'ютерних програм, флеш-анімація та цілий ютьюб, повний цікавих та пізнавальних роликів.
  • Технологія дозволяє дітям відчути себе господарями свого власного освітнього процесу. Вони починають активніше діяти в процесі навчання, а не лише слухати, бачать плоди своєї роботи, оцінюють їх і пишаються, якщо є чим. Згідно з недавнім дослідженням, що більше учнів у класі постійно використовують комп'ютери, то кращими є оцінки. Працюючи на своєму комп'ютері, дитина почувається відповідальною за те, що робить.
  • Різні діти навчаються в різному темпі й по-різному сприймають крайні терміни виконання завдання. Деякі нормально почуваються, маючи обмежений час і самостійно плануючи роботу, інші, навпаки, губляться, потребують конкретніших указівок і додаткового часу. Технології дозволяють учителям і батькам встановлювати для дитини індивідуальний рівень дисципліни, а дитині - працювати у своєму власному темпі.
  • пункт 3.18 наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 11.05.11 № 436 «Про підготовку до початку 2011/2012 навчального року»
  • Учителі загальноосвітніх навчальних закладів до кінця 2011 повинні стовідсотково оволодіти основами інформаційно-комунікаційних технологій
  • Кожен вчитель загальноосвітнього навчального закладу, незалежно від ступеня, типу, форми власності закладу та рівня своєї кваліфікації, повинен вміти орієнтуватися в інформаційному просторі, отримувати інформацію та оперувати нею відповідно до власних потреб і вимог сучасного високотехнологічного суспільства.
  • Рекомендації, викладені в Листі Міністерства
  • «Щодо організації навчання вчителів з використання
  • інформаційно-комунікаційних технологій»
  • від 24 червня 2011 р. № 1/9-493
  • Адміністрація
  • керує роботою
  • зі створення єдиної бази даних з доступом через локальну мережу до Інтернету про загальні, предметні сайти, програми, що сприяють створенню навчально-методичного комплексу вчителя
  • з навчання педагогічного колективу навичкам роботи з комп'ютером та використанням можливостей Інтернету через систему групових та парних занять
  • доступ до шкільної бази даних про методичні матеріали: можливість календарного планування, створення уроків з використанням Інтернет – ресурсів, створення або корекція тестів, створення власних сайтів, робота з електронною поштою, організація дистанційного навчання
  • можливість на уроці працювати з комп'ютером, інтерактивною дошкою з використанням Інтернету в он лайн режимі
  • Інтернет як методично-інформаційне
  • середовище
  • Учитель має
  • нести персональну відповідальність за самонавчання, саморозвиток у галузі використання інформаційних технологій
  • на уроці працювати з комп'ютером, інтерактивною дошкою з використанням Інтернету в он лайн режимі
  • вдома працювати з учителем в режимі дистанційного навчання або за допомогою електронної пошти
  • Учні можуть
  • батьки мають можливість контролювати навчання дитини в режимі дистанційного навчання або за допомогою електронної пошти
  • Створювати
  • Здійснювати
  • Використовувати
  • Поєднувати
  • Розробляти
  • Учитель сучасної школи сьогодні має вміти
  • Створювати
  • Текстові
  • документи
  • Таблиці
  • Діаграми
  • Малюнки
  • Презентації
  • Тренажери клавіатури:
  • “Аленка”, “Почитай-ка”, “Stamina”
  • http://verstak.hoha.ru/sections/
  • http://teachpro.ru
  • http://novichek.com/images/stories/videos/
  • http://office.microsoft.com/ru-ru/training
  • http://konstantinfirst.com/freevideo/diagrammi/
  • http://www.nachalka.com/node/
  • http://www.income-business.com/2011/02/kak-sdelat-prezentaciu-power-point-and.htmL
  • http://www.nachalka.com/book/export/
  • Бази
  • даних
  • Локальні
  • мережі
  • Інтернет -
  • технології
  • Інтернет-технології - це технології створення і підтримки різних інформаційних ресурсів в  комп'ютерній  мережі  Інтернет: 
  • сайтів, блогів,  форумів,  чатів, електронних бібліотек та енциклопедій.
  • В основі Інтернет та Інтернет-технологій лежать  гіпертексти  і сайти, що розміщуються в глобальній мережі Інтернет або в локальних мережах ЕОМ.
  • Локальна комп'ютерна мережа  являє собою об'єднання певного числа комп'ютерів  на відносно невеликій території. За допомогою локальної мережі один комп'ютер отримує доступ до ресурсів іншого таких, як дані та периферійні пристрої (принтери, модеми, факси тощо). Використання комп'ютерних мереж дає можливість розподілу ресурсів великої вартості, покращання доступу до інформації. Прикладом застосування цієї технології може бути E-mail 
  • База даних являє собою файл спеціального формату, який містить інформацію, належним чином структуровану. Більшість сучасних баз даних (БД)  мають дані, що доступні користувачеві, організовані у вигляді таблиць, зв'язані між собою, а всі операції, що виконуються з даними, зводяться до дій із цими таблицями.
  • Анкетування
  • Діагностування
  • Тестування
  • Пошук необхідної інформації
  • в мережі Інтернет
  • Поясненнія за допомогою спеціальної мови запитів того, що необхідно знайти в Інтернеті
  • Особливо важливе значення мають структура запитань, мова і стиль їх формулювання, рекомендації щодо заповнення анкети, а також її графічне оформлення.
  • Власні електронні
  • продукти
  • Розробки уроків
  • Демонстраційний
  • матеріал
  • http://baseshtml.bolgovcourses.ru/
  • Створення власної сторінки в Інтернеті
  • http://skolakras.narod.ru/opyt.htm
  • http://ifilip.narod.ru
  • /dem/index.html
  • Програми-тренажери виконують функції дидактичних матеріалів, можуть відслідковувати хід розв'язання завдань та інформувати про помилки
  • Збірки завдань, диктантів, вправ, а також прикладів рефератів, творів, що представлені в електронному вигляді, як правило, у вигляді простого набору текстових файлів у форматі doc, txt та об'єднаних у певну логічну структуру засобами гіпертексту
  • http://pedsovet.org/
  • http://metodsovet.su/load/russ_yaz/did_mater
  • http://www.zavuch.info/metodichka/
  • http://ru.wikipedia.org
  • http://pochemy.net
  • http://www.megabook.ru/
  • http://www.rubricon.com/
  • http://slovari.yandex.ru/
  • http://www.encyclopedia.ru/
  • Є аналогами звичайних довідково-інформаційних видань: енциклопедій, словників, довідників тощо
  • Об'єднують в єдиний комплекс всі або декілька вищезазначених типів
  • 1С: Репетитор.
  • Русский язык. 
  • Электронный
  • репетитор-тренажер
  • http://pedsovet.su/load/
  • http://www.uchportal.ru
  • http://tolessons.ru/load
  • Це електронні діафільми, що можуть включати анімацію, аудіо – та відео фрагменти, елементи інтеракцій
  • http://peressa2009.narod2.ru/IKT_na_urokah/
  • http://www.alleng.ru/edu/ruslang1.htm
  • Опитувальники та тести – основні складові програмних систем контролю знань
  • Контрольно-діагностична система Test‑W2
  • http://www.ivanivkask.inf.ua/


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка