ТЕ, що я встигла пізнати, чудово. Сподіваюсь, таке ж чудове те, що мені ще доведеться пізнати




Дата конвертації02.12.2018
Розмір8,67 Kb.

БЕРШАКОВА ТЕТЯНА ФЕДОРІВНА

МОЄ КРЕДО: “ТЕ, ЩО Я ВСТИГла ПІЗНАТИ, - ЧУДОВО. СПОДІВАЮСЬ, ТАКЕ Ж ЧУДОВЕ ТЕ, ЩО МЕНІ ЩЕ ДОВЕДЕТЬСЯ ПІЗНАТИ.”

ДАТА НАРОДЖЕННЯ: 23.08.1976 р. освіта: вища (бердянський державний педагогічний інститут). Стаж роботи : 14 років.

ТЕМА,НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЮ: ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ.

ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ


Стимулюють активність кожного учасника, бо важливим є досвід кожного!

Дозволяють здійснювати самостійне та колективне планування навчального процесу –і своє ототожнення з ним.

Переформують чужих собі людей у команду, де існує взаємна допомога при отриманні знань і умінь.

Роблять можливим швидке перетворення теорії у практику.

Роблять процес навчання привабливим, приємним.

НЕ ЗАБОРОНЯТИ, А СПРЯМОВУВАТИ; НЕ КЕРУВАТИ, А СКЕРОВУВАТИ; НЕ ПРИМУШУВАТИ, А ПЕРЕКОНУВАТИ; НЕ ОБМЕЖУВАТИ, А НАДАВАТИ СВОБОДУ ВИБОРУ БЕЗ ПРИМУСУ.

СТИЛЬ МОЇХ СТОСУНКІВ ІЗ УЧНЯМИ:

ПРИКЛАДИ ВПРАВ НА УЧІННЯ БЕЗ ПРИМУСУ

( ВИКОРСТОВУЮ НА ПРАКТИЦІ У

8-х КЛАСАХ)

ВІРШ СКЛАДАЄТЬСЯ З 6 РЯДКІВ : 1. КОЛІР; 2. СМАК; 3. ЗАПАХ; 4. ЗОВНІШНІСТЬ, ВИГЛЯД; 5. ЗВУК; 6. ВРАЖЕННЯ, ПЕРЕЖИВАННЯ, ЯКІСТЬ. ЗРАЗОК: СЛОВО - ЗОЛОТЕ НАМИСТО, СЛОВО - СОЛОДКІ ВУСТА, СЛОВО – ТЕРПКЕ ПОЧУТТЯ, СЛОВО – ПРОРОЧИТЬ БАРВИСТО, СЛОВО – МЕЛОДІЯ ЧИСТА, СЛОВО – ПЕРЕМОГА СВЯТА.

ВІРШ ЗА МЕТАФОРОЮ

“КІНОСТРІЧКА ОБРАЗІВ” УЧНЕВІ ДАЮТЬСЯ 5 СЛІВ, З ЯКИХ ПОТРІБНО СТВОРИТИ МІНІ-КІНОСЦЕНАРІЙ ОБРАЗІВ. КОЖНЕ РЕЧЕННЯ – КАДР ФІЛЬМУ. ПРИКЛАДИ СЛІВ: ХЛІБ, ХЛОПЧИК, ЛІТАК, ЦЕРКВА, ПОДАРУНОК.

“ВІРШ Я” 1,3,5,7 РЯДОК ПОЧИНАЄТЬСЯ СЛОВОМ “я”. УСЬОГО 8 РЯДКІВ.ПИШЕТЬСЯ ВІД ІМЕНІ ПРЕДМЕТІВ НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА. Зразок: Я – усмішка, обличчя прикрашаю. Я – усмішка, усіх людей вітаю. Я – усмішка, і хто мене побачить. Я – усмішка , ніколи не заплаче.

ВІДКРИТІ УРОКИ: 1. “ГРИГОРІЙ САВИЧ СКОВОРОДА – ГОРДІСТЬ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ” (9КЛАС) – 2007 Р. 2. “ВОЛОДИМИР ФЕДОРОВИЧ ЧЕРЕПКОВ : Я ВІД ДУШІ ДОБРА НАСІЯВ…” ( 8 КЛАС) – 2010Р.

УРОКИ – ПРОЕКТИ: 1. “ БУДЕШ,БАТЬКУ, ПАНУВАТИ…” ( ПІДСУМКОВИЙ УРОК ЗА ТВОРЧІСТЮ Котляревського у 8 класі) – 2008 р.

2. “ПРОБЛЕМИ ЕКОЛОГІЇ” (УРОК ЛІТЕРАТУРИ У 7 КЛАСІ) - 2008 Р.

2. “Я маю в серці те, що не вмирає…” (підсумковий урок за творчістю лесі українки у 8 класі) – 2010р.

3. “ІВАН КАРПЕНКО-КАРИЙ – КОРИФЕЙ УКРАЇНСЬКОГО ТЕАТРУ”(ІНСЦЕНІЗАЦІЯ П`ЄСИ “СТО ТИСЯЧ” У 8 КЛАСІ ) – 2010Р.

ПОЗАКЛАСНІ ТА ВИХОВНІ ЗАХОДИ: 1. Літературно -музичне свято “О слово рідне, хто я без тебе?” – 2008р. 2. Літературно - музичне свято “уклін тобі, Тарасе…” – 2010р. 3. Брейн-ринг за творчістю Шевченка –2009р., 2010р. 4. відкрита класна година “конфлікти , їхні причини та шляхи вирішення” ( 11 клас – 2010р.)

2008-2009 навчальний рік – керівник районної “школи молодого учителя” (шму) за темою : “Принципи педагогічної техніки”.

УЧАСТЬ У КОНКУРСАХ: 1. “КРАЩИЙ ПРАЦІВНИК РОКУ” В НОМІНАЦІЇ “КРАЩИЙ КЛАСНИЙ КЕРІВНИК”(2007-2008Н.Р.) – ІІ МІСЦЕ.

2. “УЧИТЕЛЬ РОКУ” В НОМІНАЦІЇ “УЧИТЕЛЬ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ” ( 2008-2009 Н.Р.) – ІІ МІСЦЕ.

СПИСКИ ПЕРЕМОЖЦІВ ОЛІМПІАД ТА КОНКУРСІВ: 1. Харченко Аліна – і місце (конкурс знавців української мови ім.п.Яцика 2007-2008 н.р.) 2.Чеграхчі Ліра – і місце (олімпіада з української мови та літератури 2008-2009 н.р.) 3.Харченко Аліна – іі місце ( олімпіада з української мови та літератури 2008-2009 н.р.) 4. харченко аліна – іі місце ( олімпіада з української мови та літератури 2009-2010 н.р.) 5. чеграхчі ліра – ііі місце ( олімпіада з української мови та літератури 2009-2010 н.р.)

ЩИРО ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!



База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка