Тема: Ф. Д. Рузвельт



Дата конвертації09.12.2018
Розмір9,63 Kb.

ПОЛІТИЧНІ ПОРТРЕТИ Ф.Д.РУЗВЕЛЬТА, Б.МУССОЛІНІ, А.ГІТЛЕРА

  • ТЕМА:
  • Ф.Д.Рузвельт
  • Б.Муссоліні
  • А.Гітлер

МЕТА:

  • закріпити матеріал теми “Провідні держави світу в 20-30-х рр. ХХ ст.”;
  • закріпити навички аналізу і порівняння історичного матеріалу, уміння розглядати історичні явища в конкретно-історичних умовах;
  • вдосконалювати навички політичного портретування;
  • сприяти осмисленню ролі людини в історії, відповідальності кожного за власні дії;
  • виховувати в учнів високі моральні якості;
  • сприяти утвердженню стійких демократичних переконань, поваги до прав і свобод людини;

Актуалізація опорних знань.

  • Згадайте, історію яких країн ми вивчали на останніх уроках?
  • Назвіть політичних лідерів цих країн.
  • Які політичні режими існували в цих країнах?
  • Згадайте основні пункти плану складання політичного портрету.
  • Згадайте основні терміни, які ми вивчали на попередніх уроках.
  • Вкажіть, чим політичний портрет відрізняється від історичного.

Країни, історію яких ми вивчали

  • Сполучені Штати Америки;
  • Велика Британія;
  • Франція;
  • Іспанія;
  • Німеччина;
  • Італія.

Країни і їх лідери

  • Сполучені Штати Америки – В.Вільсон, У.Гардінг, К.Кулідж, Г.Гувер, Ф.Д.Рузвельт;
  • Велика Британія – Д.Ллойд-Джордж, Е.Бонар Лоу, С.Болдуїн, Р.Макдональд, Н.Чемберлен;
  • Франція – Ж.Клемансо, А.Мільєран, Р.Пуанкаре, Е.Ерріо, Л.Блюм, Е.Деладьє;
  • Іспанія – Альфонс ХІІІ, Прімо де Рівера, Ф.Франко;
  • Німеччина – Вільгельм ІІ, Ф.Еберт, П.Гінденбург, А.Гітлер;
  • Італія – Віктор-Еммануїл, Б.Муссоліні.

Політичні режими

  • Сполучені Штати Америки - демократичний;
  • Велика Британія - демократичний;
  • Франція - демократичний;
  • Іспанія – військова диктатура,тоталітарний фашистський;
  • Німеччина – тоталітарний нацистський;
  • Італія – тоталітарний фашистський.

ПЛАН СКЛАДАННЯ ПОЛІТИЧНОГО ПОРТРЕТУ

  • Ідеологічні симпатії (консерватор, ліберал, соціаліст, тощо).
  • Власні оригінальні політичні погляди (завдання, засоби реалізації).
  • Шлях становлення політичного діяча (основні етапи).
  • Основні напрямки діяльності політичного діяча.
  • Результати діяльності політичного діяча з погляду сучасників та істориків (політологів).

Основні терміни і поняття

  • Антикомінтернівський пакт, аншлюс, соціалізм, шовінізм, Велика депресія, новий курс, фашизм, нацизм, тоталітаризм, корпоративна держава, антисемітизм, демократія.

Вивчення нового матеріалу.

  • План.
  • Політичний портрет Ф.Д.Рузвельта (виклад матеріалу супроводжується демонстрацією презентації).
  • Політичний портрет Б.Муссоліні (виклад матеріалу супроводжується демонстрацією презентації).
  • Політичний портрет А.Гітлера (виклад матеріалу супроводжується демонстрацією презентації).

Закріплення навчального матеріалу.

  • На вашу думку, який вплив на історію своєї країни справили ці політичні діячі?
  • Поміркуйте, якими методами демократичними чи тоталітарними можна привести країну до стабільності і процвітання?
  • На вашу думку, у сьогоднішній ситуації в нашій країні, для виходу з кризи нам потрібен Рузвельт чи Гітлер?

Підсумки

  • 12 років перебування Рузвельта на чолі Сполучених Штатів, з березня 1933 року по квітень 1945 року, майже точно збіглися з часом правління Гітлера в Німеччині. В ці роки ліберальний президент позбавив свій народ від катастрофи, за ці ж роки фашистський диктатор увергнув свою країну в хаос.
  • Не дивлячись на початкові успіхи тоталітарних диктаторів у виведенні Італії та Німеччини з прірви економічної та політичної кризи, Рузвельт довів, що найбільш здатною протистояти викликам епохи є демократична організація влади, конкурентна економіка, яка спонукається приватними інтересами, поставленими в рамки розумного регулювання й обмеження в інтересах усього суспільства.
  • Гітлер і Муссоліні довели, якщо керівник держави стає на шлях терору в управлінні державою, то він ніколи не буде дозованим і буде зростати у геометричній прогресії. І навпаки, Рузвельт переконав, що спільні зусилля вільних індивідів які самі вносять ініціативу в загальну справу стратегічно значно ефективніші, ніж підневільні колективні дії людей, що сліпо виконують наказ під страхом насильства.

Домашнє завдання.

    • Записати в зошит тези політичного портрету Ф.Д.Рузвельта, Б.Муссоліні, А.Гітлера.
    • Скласти політичний портрет В.Леніна та Й.Сталіна. (для груп операторів комп’ютерного набору – конкурс на кращу презентацію).
    • Підготуватися до тематичного оцінювання

Каталог: attachments
attachments -> Обґрунтування вибору проблеми
attachments -> Обладнання: комп’ютерні слайди, тексти поезій Архілока, Тіртея Актуалізація опорних знань
attachments -> Урок з Зарубіжної художньої культури 11 клас Культова арабо-мусульманська архітектура
attachments -> Склад і функції крові. Лабораторна робота. Мікроскопічна будова крові людини та жаби
attachments -> Серцево судинні
attachments -> Тема: Хімія та їжа Девіз: Хіміки це ті, хто дійсно розуміють світ!
attachments -> План Пояснювальна записка. Тема Науково-теоретична підготовка вчителя фізичної культури. Тема Питання педагогіки та психології в фізичному вихованні
attachments -> Урок Обміркуйте ситуацію


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка