Тема. Інноваційні підходи до творчої індивідуальної діяльності учнів з метою розвитку в них стійкої позитивної мотивації навчальної діяльності як важливого чинника формування соціально активної особистості



Скачати 11.26 Kb.
Дата конвертації28.10.2018
Розмір11.26 Kb.

Тема. Інноваційні підходи до творчої індивідуальної діяльності учнів з метою розвитку в них стійкої позитивної мотивації навчальної діяльності як важливого чинника формування соціально активної особистості

Тема. Інноваційні підходи до творчої індивідуальної діяльності учнів з метою розвитку в них стійкої позитивної мотивації навчальної діяльності як важливого чинника формування соціально активної особистості

Мета:

Мета:

1. Проаналізувати, яким чином інноваційні підходи до творчої, індивідуальної діяльності учнів впливають на розвиток в них стійкої позитивної мотивації навчальної діяльності як важливого чинника формування соціально активної особистості.

2. Проаналізувати рівень навчально-виховної роботи вчителів та рівень успішності учнів школи за І семестр з урахуванням вищезазначеної теми.

ЛІТЕРАТУРА

  • Амброзяк, О. Умови для навчання – умови для творчості /О. Амброзяк// Завуч. – 2017. - № 12. – С.19-22
  • Антонюк, Л. Упровадження інноваційних технологій в освітній процес /Л. Антонюк// Завучу. Усе для роботи. - № 23-24. – С.28-9 – 29-13
  • Климко, Л. Концептуальні підходи до створення інноваційного освітнього середовища /Л. Климко// Завучу. Усе для роботи. – 2017. - № 23-24. – С.28-1 – 28-3
  • Ковальова, В. Становлення та розвиток творчої особистості молодшого школяра засобами інноваційних педагогічних технологій /В. Ковальова// Початкова школа. – 2016. - № 6. – С.5-8
  • Компютерно-орієнтовне середовище навчання //Завуч. – 2018. - № 1. – С.4-12
  • Падалко, О. Сучасний урок: інтерактивні технології навчання /О. Падалко // Завучу.Усе для роботи. – 2015. - № 7-8. – С.14-13 – 14-17
  • Скрипник, В. Проектування готовності вчителя до інноваційної діяльності /В. Скрипник// Завучу. Усе для роботи. – 2018. - № 1-2. – С.29-37
  • Хімін, Н. Інноваційний простір закладу освіти: практичний аспект /Н. Хімін// Завучу.Усе для роботи. – 2017. - № 23-24. - С.28-6 – 28-8

  ПЛАН ПЕДАГОІЧНОЇ РАДИ

1. Виконання рішень педагогічної ради від 27.11.2017 року.

Бойко Н.В.

2. Інноваційні підходи до творчої індивідуальної діяльності учнів з метою розвитку в них стійкої позитивної мотивації навчальної діяльності як важливого чинника формування соціально активної особистості.

Хапун С.М.

3. Інноваційні технології – шлях до створення ситуації успіху в навчальній діяльності молодшого школяра.

Севастьянова Т.А.

4. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроці зарубіжної літератури.

Адамська С.Л.

5.Компетентісний підхід при вивченні предметів природно-математичного циклу. Астрономія.

Картузова О.В.

6. Використання здоров'язберігаючих технологій на уроках фізкультури.

Азаров В.І

Не сама дитина має пристосувати себе до наших методів, а навпаки: наші методи мають бути пристосовані до кожної дитини

Не сама дитина має пристосувати себе до наших методів, а навпаки: наші методи мають бути пристосовані до кожної дитини

С. Русова

Інноваційна педагогічна технологія – це системний метод створення, застосування і визначення всього процесу викладання і засвоєння знань з урахуванням технічних і людських ресурсів та їх взаємодії, що ставить своїм завданням оптимізацію форм освіти

Інноваційна педагогічна технологія – це системний метод створення, застосування і визначення всього процесу викладання і засвоєння знань з урахуванням технічних і людських ресурсів та їх взаємодії, що ставить своїм завданням оптимізацію форм освіти

ЮНЕСКО

Педагогічні інновації

  • Інформаційно-комунікаційні технології
  • Ігрові технології
  • Інтерактивні методики
  • Технології проблемного навчання
  • Технологію «створення ситуації успіху»
  • Проектні технології
  • Технологію розвивального навчання та інші технології.

Навчання, що базується на інтересі, не дає змінити волі учня, оскільки не все в навчанні цікаве, і доведеться багато брати силою волі

Навчання, що базується на інтересі, не дає змінити волі учня, оскільки не все в навчанні цікаве, і доведеться багато брати силою волі

К.Д.Ушинський

Питання оновлення змісту і запровадження компетентнісного підходу – основа реформи середньої школи. Ми повинні навчити наших дітей використовувати знання і уміння, які вони отримали, для вирішення повсякденних життєвих ситуацій. Додати нашим дітям ті компетентності, які знадобляться їм у сучасному світі: володіння іноземними мовами та інформаційними технологіями, уміння критично мислити, співпрацювати з іншими, навчитися впродовж життя бути відповідальними громадянами своєї країни

Питання оновлення змісту і запровадження компетентнісного підходу – основа реформи середньої школи. Ми повинні навчити наших дітей використовувати знання і уміння, які вони отримали, для вирішення повсякденних життєвих ситуацій. Додати нашим дітям ті компетентності, які знадобляться їм у сучасному світі: володіння іноземними мовами та інформаційними технологіями, уміння критично мислити, співпрацювати з іншими, навчитися впродовж життя бути відповідальними громадянами своєї країни

Л.Гриневич


Каталог: wp-content -> uploads -> 2018
2018 -> Міністерство освіти І науки україни миколаївський національний університет
2018 -> Тема дослідження традиційної культури та народної творчості українців етнологами київської
2018 -> Робоча програма навчальної дисципліни теорія міжнародних відносин та геополітика частина І окр
2018 -> Програма навчальної дисципліни Політична історія україни Ступінь бакалавра
2018 -> Музеєзнавство академічна характеристика дисципліни


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка