Тема майстер-класу: використання хмарних технологій у навчанні англійської мови. Мета: Освітня



Сторінка1/7
Дата конвертації08.11.2016
Розмір1,38 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7
Тема майстер-класу: використання хмарних технологій у навчанні англійської мови.

Мета:

Освітня – ознайомлення учасників майстер-класу з особливостями, призначенням і можливостями використання хмарних технологій в проектуванні сучасного уроку англійської мови.

Розвиваюча – розгляд та освоєння перспективних напрямків розвитку системи освіти з використанням сучасних веб-орієнтованих технологій глобальної мережі Інтернет; ознайомлення з сучасними методами і формами роботи вчителя з використанням хмарних технологій.

Виховна – створення умов для професійного самовдосконалення вчителя, при якому формується досвід підготовки до проектування адаптивної освітнього середовища учня, формується індивідуальний стиль творчої педагогічної діяльності в процесі дослідно-експериментальної роботи.

Завдання:

  • ознайомити учасників майстер-класу з поняттям «хмарні сервіси»;

  • ознайомити з інструментами хмарних сервісів, прийомами роботи з ними і можливостями використання їх в освітніх цілях;

  • розглянути варіанти використання сервісів Google у спільній роботі членів навчальної групи;

  • навчити учасників майстер-класу конструюванню уроку із застосуванням хмарних технологій.

Етапи майстер-класу:

1) Подання педагогічної концепції технології.

2) Моделювання заняття на основі даної технології.

3) Імітація уроку.

4) Рефлексія (дискусія за результатами діяльності)

Обладнання: ноутбуки, проектор, мультимедійна презентація майстер - класу.

Сьогодні уявити життя без комп'ютера, Інтернету та IT технологій практично неможливо. Сучасні діти не уявляють своє життя без Інтернету з його соціальним спілкуванням та інформаційними ресурсами. Ми спостерігаємо, як росте покоління візуалів, для яких головним джерелом інформації є зоровий ряд. Все це пояснює необхідність використання нових світових інформаційних розробок в освітній діяльності. Однією з інновацій в освітньому процесі, використовуваному в сучасному світі, є хмарні сервіси. Як показує досвід розвинених зарубіжних країн, впровадження в навчальний процес «хмарних обчислень» є відмінним рішенням проблем комп'ютеризації освіти.

Сам англомовний термін Сloud сomputing був вперше використаний ще в 1993 р Еріком Шмідтом для позначення сервісів, що дистанційно підтримують різні дані і додатки, розміщені на віддалених серверах. За два десятиліття хмарні технології повністю завоювали інформаційний простір. У сфері мережевих технологій це словосполучення є символом сьогоднішнього часу. Чому саме хмара? Графічний прообраз терміна зобов'язаний своєю появою діаграмам та іншим ілюстраціям у вигляді хмарок, за допомогою яких прийнято зображати мережу Інтернет. Хмарні види сервісів – це всі сервіси, що надають свої послуги через Інтернет.

Що насправді являють собою хмарні сервіси?

SaaS (Software As a Service)

Цей тип хмарних сервісів використовує мультиабонентську архітектуру: надає через браузер доступ до окремого додатку тисячам клієнтів. Абревіатура SaaS розшифровується як програмне забезпечення як Cервіс, на відміну від SAAP - Програмне забезпечення як Продукт - коли ви купуєте програмний продукт «в коробці». Цей вид послуг зручний для споживача тим, що не вимагає авансових інвестицій в сервер або ліцензування програмного забезпечення.



Хмарні веб-сервіси

Близько до SaaS знаходяться провайдери веб-сервісів, що пропонують програмні продукти, якими розробники мають можливість скористатися через Інтернет - без необхідності завантажувати повнофункціональний додаток. Такі види послуг пропонує широкий спектр провайдерів: від компаній, що постачають окремі бізнес-сервіси (в тому числі, традиційні сервіси обробки кредитних карт), до повномасштабних пакетів програмних продуктів, від операційної системи до програми, наприклад, обробки фото, наданих, наприклад, Google. Ви отримуєте доступ до ваших даних за допомогою веб-браузера, використовуючи будь-який комп'ютер, підключений до мережі Інтернет, і перебуваючи в будь-якій точці земної кулі.

Варіанти використання даних інформаційних технологій на уроках англійської мови ми пропонуємо розглянути далі. Само собою, що тут чудово вписуються хмарні технології, від простих online-інструментів, де діти можуть спільно малювати і робити записи, до складних технологій спільної роботи над проектами, тобто від початкової до старшої школи. Учитель і учні тут – активні учасники. Найбільше тут підходять технології SaaS (оренда ІТ-додатків і хмарні веб-сервіси), адже серед них є багато абсолютно безкоштовних.

Для того, щоб захопити дітей, зробити виконання домашніх завдань цікавим заняттям, ми навчимося працювати в сервісі Google Drive - безкоштовному онлайн-офісі, що включає в себе текстовий, табличний процесор і сервіс для створення презентацій, а також інтернет-сервіс хмарного зберігання файлів з функціями файлообміну. Це веб-орієнтоване програмне забезпечення, тобто програма, що працює в рамках веб-браузера без інсталяції на комп'ютер користувача. Документи і таблиці, створювані користувачем, зберігаються на спеціальному сервері Google, або можуть бути експортовані в файл. Це одна з ключових переваг програми, оскільки доступ до введених даних може здійснюватися з будь-якого комп'ютера, підключеного до Інтернету (при цьому доступ захищений паролем).



Першою дією користувач повинен пройти реєстрацію аккаунту (поштової скриньки) на Google.



Малюнок 1. Головна сторінка Google

Для цього в пошуковику вводимо слова «Google Drive» і переходимо за посиланням, або знаходимо на головній сторінці іконку Google-диску, як показано на маюнку 1. Процедура реєстрації досить таки проста (мал. 2), але надає користувачеві можливість користуваися всім, що пропонує Google.






Каталог: doc -> files -> news -> 442 -> 44289
442 -> Мета: Виховна: виховувати інтерес до української мови Навчальна
442 -> Тема: Таблиці в текстових документах. Практична робота
442 -> Учнівська конференція «Чорнобиль – біль і трагедія України» Мета
442 -> Конспект уроку у 8 класі Розробила вчитель фізики Карповець О. В. Тема. Плавання. Умови плавання тіл. Мета уроку
442 -> І. велика французька революція кінця XVIII ст. Європа в період наполеонівських війн тема ІІ. Європа та америка за доби реакції та революцій
442 -> Валентність атомів хімічних елементів. Складання хімічних формул за валентністю атомів елементів
442 -> Тема. Розв’язування вправ та задач на засвоєння таблиці множення і ділення на Порівняння виразів
442 -> Контрольна робота Молекулярний рівень організації життя Варіант 1 Рівень 1 (3 бали)


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка