Тема. Теорема про три перпендикуляри. Розв’язування задач




Скачати 296,84 Kb.
Сторінка1/4
Дата конвертації12.12.2018
Розмір296,84 Kb.
  1   2   3   4
УРОК 11

Тема. Теорема про три перпендикуляри. Розв’язування задач.

Мета: формувати навички застосування теореми про три перпендикуляри, розвивати навички самостійної розумової діяльності, культури математичного мислення.

ХІД УРОКУ



I. Організаційний момент.

II. Актуалізація опорних знань.

Фронтальне опитування.

  • Що називається перпендикуляром, проведеним з даної точки до площини?

  • Що називається похилою до площини?

  • Що називається проекцією похилої на площину?

  • Яка властивість перпендикуляра і похилої до площини?

  • Сформулювати теорему про три перпендикуляри.

  • Довести теорему (всі учні на аркушах доводять теорему).


III. Розв'язування задач.

    1. Усно за готовими малюнками.

Задача 1. Відрізок МС перпендикулярний до площини рівнобедреного трикутника АВС (АС = ВС). Провести через точку M перпендикуляр до прямої АВ.
Відповідь. АD = ВD, СD АВ, МD АВ.



Задача 2. Відрізок МD перпендикулярний до площини прямокутника АВСD. Через точку М провести перпендикуляри до прямих АВ і BС.
Відповідь. DА АВ, тоді МА АВ; DС СВ, тоді МС СВ.



Задача 3. Відрізок МN перпендикулярний до площини рівнобедреного трикутника АВС (АВ = АС), точка N лежить на АС. Через точку М провести перпендикуляр до прямої ВС.
Відповідь. АО ВС, ВО = DС, NK || АD, МК ВС.



  1   2   3   4


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка