Твір-опис природи за картиною І. К. Айвазовського



Скачати 58,37 Kb.
Дата конвертації06.02.2019
Розмір58,37 Kb.
Інтегрований урок з рідної мови та мовлення

Тема:Твір-опис природи за картиною І.К.Айвазовського

«Кораблі біля берега»

Зауваги: зінтегровано зміст предметів,види діяльності

Дидактичні й розвивальні цілі:

Головні:вчити учнів будувати художній опис,системно мислити й викладати думки;розвивати вміння вмотивованого добору і використання виражальних засобів мови;формувати вміння аналізувати художнє полотно з точки зору композиційного, колірного,світлового рішення;знайомити естетичними й літературними термінами;спонукати до самостійної аналітичної і пошуково-творчої діяльності

Супровідні:удосконалювати навички монологічного й діалогічного мовлення;сприяти розвитку спостережливості,уваги;

Виховні:викликати позитивні емоції ,бажання вчитися словами передавати красу навколишньому світу;знайомити зі світом мистецтва

Тип уроку:розвиток зв’язного мовлення

Обладнання: ілюстрації , репродукції картин , магнітофон , картки із завданнями,міні-конспекти , аплікація , ватмани для роботи груп

Хід уроку

Оргмомент

Моделювання ситуації

Технологія «Мікрофон»

- Вч.-Вода-одна із стихій.

Море-бездонний світ.Ласкаве,спокійне,

Бурхливе,невблаганне-воно однако

Привертає нашу увагу.

-Уявіть себе на березі моря:хвиля приємно торкається

Ніг,залишаючи бульбашки піни.Шелестить ритмічно

Прибій.Свіжий вітер ворушить волосся,овіває щоки.

А куди направленні ваші обличчя?Чому?

-Тисячі років назад сліпий співець Гомер під розмірений

Шум морського прибою складав свої безсмертні гекзаметри.

Про море співають і мріють,його вічну красу й

Намагаються передати у звуках і фарбами.

-Погляньте на репродукції картин у галереї.

Автор полотен-художник-мареніст І.Айвазовський.

-Розкажіть про враження від побаченого.

Виразіть думку 1 словом.

-Чи хотілось би вам навчитися так само гарно,

Емоційно описувати природу словами?

- Ми і будемо передавати побачене словами.

- Оберіть цілі кожен для себе. Ми починаємо

працювати. Ви можете дописати свої цілі.

-Сьогодні ми працюватимемо над спільним

Проектом.Ми одна команда


Дізнатися

Обговорити

Повторити

З’ясувати

Дібрати

Скласти
-Сплануємо роботу. Які етапи повинні пройти?

-Отже,кінцевий етап-твір-опис. Ми працюємо на результат.

Як ви себе почуваєте?Передавайте настрій,замалюйте кружечок. Пам’ятайте,коли будете осмислювати,теж позначите настрій.

Випереджувальне індивідуальне завдання

Репродуктивна бесіда

Індивідуальні Завдання «Огляд галереї»

Колективний аналіз,технологія «Думай-ділися думками»

Технологія «Розумовий штурм»


О море,ти чарівний край,

До тебе лину в мріях,

Туди,де сонце з вітерцем

Танцює в синіх хвилях

-Хто ж він,художник,який присвятив себе морю,

покликаний був увічнювати на полотні безмежність його

просторів?(розповідь І.К Айвазовського)

-Жив біля моря,бо був закоханий у нього.

Як писати картини,йому підказували талант,

любов і природа.

-А що нам треба знати,щоб почати роботу?

-У якому стилі будемо описувати море?

- Що характерне?

-А чому не можемо виконати роботу в науковому стилі?

- Так,наші пензлі – ручки,палітра-слова,ми будемо творити

за допомогою своїх фарб-синонімів,епітетів,порівнянь

Запрошую групу мистецтвознавців,які готували матеріал

про картини.

(огляд картин і розповідь про полотно «Кораблі біля берега»)

- Починаємо обговорення:

- Яке враження?Чи подобається?

- Чи тільки корабель є головним на полотні?

- Що в центрі нашої уваги,що є головним предметом

зображення?

- Яке море?Чому неспокійне?

- Ми бачимо землю? Чому?

- Для чого корабель?

- Корабель допливе до берега?

-Що рухається,а що здається нерухомим?

-Його ми не бачимо,не відчуваємо.Що це?

-Мені здається,що це 2 світи.

Море Корабель

живе застиглий

природа зроблено руками людини


Робота в групах

«Гронування»

«Морфологічний

Ящик»


«Багатовимірна

Матриця»


Творча робота

Рефлексія

Самооцінюван.



Мотивація оцінок Д/з
- Які кольори переважають?

- Ми пройшли черговий етап,виконали підготовчу роботу

- Далі - робота великими групами .Спікер вибирає

1 завдання для своєї групи.(Добір робочого матеріалу)



Група 1. Скласти гроно до слова «картина»

Група 2. Виділити кольори,які ви бачите на картині. Який

настрій вони випромінюють?



Група 3. Створити багатовимірну матрицю,дібравши

Відповідні мовні засоби: •корабель •хвилі •море•небо•повітря



Група 4. Вибрати зі словника образотворчу лексику,яка допоможе

При роботі над описом.

-Доповісти про результати роботи в групах.

Весь матеріал заносимо в міні-конспекти.

-Пригадаймо план опису.(група експертів обробляє,систематизує

матеріал)

-Робота була насиченою,плідною.

-Думаю,зараз саме час дати вихід емоціям

-Як ми це зробимо?Оберіть собі спосіб по душі:хоку або сенкан.

Які ключові слова до сенканів?(художник,море,хвиля,корабель)

-Можна вибрати завдання «дібрати заголовок»

-Поділіться творчими знахідками(учні зачитують сенкани і хоку,

заголовки)Група експертів (по частинах плану)зачитує опис картини

-Спільний проект прозвучав.

-Чого навчились?Як досягли?

-Оцініть роботу на уроці за питанням в міні-конспекті

-Підготувались до написання твору-опису

Люби природу не як символ Душі своєї,Люби природу не для себе,

Люби для неї,Вона не тільки тема вірша,Або картини.В ній є висоти

Незмірні.Й святі глибини (М.Рильский )


-






Каталог: uploads -> editor -> 1916 -> 92791 -> sitepage 174 -> files
editor -> Індивідуальний характер перевірки
editor -> Відділ освіти Нікопольської міської ради Комунальний заклад «Нікопольська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №8»
editor -> Методичні рекомендації щодо організації роботи в групах продовженого дня./ Упорядник Л. В. Пономаренко Пирятин: рмк, 2015
editor -> Гайдаренко Світлана Анатоліївна
editor -> Сталий розвиток суспільства
editor -> Бібліотечні уроки для учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів 2013 Греджева Н. О
editor -> Календарно-тематичне планування уроків з художньої культури на І семестр для 9-11 класів. Художня культура 9 – 11 класи Розробка змісту навчальної програми «Художня культура»
editor -> Методичні рекомендації щодо ведення класних журналів Упорядник: Сергата Світлана Миколаївна завідувач районного методичного кабінету відділу освіти Новомиргородської районної державної адміністрації
files -> Урок у творчому пошуку вчителя
92791 -> Урок географії в 6 класі Тема уроку: Вулканізм і вулкани. Джерела, гейзери. Мета уроку


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка