Україна токмацька міська рада сьома сесія сьомого скликання рішенн я



Сторінка1/4
Дата конвертації24.11.2018
Розмір0,81 Mb.
  1   2   3   4


Україна

ТОКМАЦЬКА МІСЬКА РАДА
Сьома сесія сьомого скликання

Р І Ш Е Н Н Я

25 лютого 2016р. №8

Про хід виконання у 2015 році

Стратегічного плану розвитку міста

Токмак Запорізької області до 2015 року

Відповідно до п. 22 ч. 1 ст. 26 Закону України „ Про місцеве самоврядування в Україні”, ст. 71 Статуту територіальної громади м. Токмак, на виконання рішення міської ради від 20.04.2011р. № 3 «Про затвердження Стратегічного плану розвитку міста Токмака Запорізької області до 2015 року», з метою ознайомлення з інформацією про хід виконання у 2015 році Стратегічного плану розвитку міста Токмака Запорізької області до 2015 року, Токмацька міська рада


ВИРІШИЛА:

1. Узяти до відома інформацію про хід виконання у 2015 році Стратегічного плану розвитку міста Токмак Запорізької області до 2015 року (додається).

2. Відділу економіки розмістити дану інформацію на сайті Токмацької міської ради.

3 Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань соціальної політики та охорони здоров’я, постійну комісію міської ради з питань економічного розвитку, бюджету та фінансів, постійну комісію міської ради з питань життєзабезпечення міста.


Міський голова І.В.Котелевський
Проект внесено

відділом економіки виконавчого комітету

Токмацької міської ради

Начальник відділу Л.М. Аненко


Начальник юридичного відділу

виконавчого комітету Токмацької міської ради Т.Р.Левченко

Додаток

до рішення міської ради

від 25.02.2016р. №8
ІНФОРМАЦІЯ

про хід виконання у 2015 році Стратегічного



плану розвитку міста Токмак Запорізької області до 2015 року
Стратегічний напрямок – створення інвестиційно привабливого клімату міста
«Оптимізація та контроль бюджетних витрат, пошук додаткових джерел»
Місто має власний бюджет, який розробляється, затверджується і виконується органами місцевого самоврядування самостійно, в межах своїх повноважень. Бюджет міста складається з поточного бюджету, який спрямовується на фінансування установ і закладів, що утримуються за рахунок бюджетних асигнувань і бюджету розвитку. Кошти бюджету розвитку спрямовуються на реалізацію програм соціально-економічного розвитку міста та укріплення матеріально-фінансової бази.
Формування та використання бюджету міста


Доходи та видатки

2010 р.

2011 р.

2012 р.

2013р.

2014 р.

2015р.

Сума тис.грн.

%

Сума тис.грн.

%

Сума тис.грн.

%

Сума тис.грн.

%

Сума тис.грн.

%

Сума тис.грн.

%

ДОХОДИ

Податок на доходи фізичних осіб

15461,4

18,8

16242,0

17,7

18545,5

16,5

17782,9

15,4

17809,6

14,9

16035,3

9,9

Дотації

33915,0

41,3

37664,8

41,1

41761,0

37,1

46529,0

40,3

49955,8

41,8

10676,9

6,6

Субвенції з державного та обласного бюджетів

22476,1

27,4

29569,2

32,2

47155,4

41,8

41457,4

35,9

41498,7

34,7

68699,2

42,3

Субвенція з районного бюджету на утримання КУ «Токмацька ЦРЛ»

3802,0

4,6

3131,0

3,4

Х

Х

3174,0

2,8

3634,0

3,1

Х

Х

Освітня субвенція з державного бюджету































21528,2

13,2

Медична субвенція з державного бюджету































27841,8

17,1

Плата за землю

2619,5

3,2

3636,2

4,0

3736,8

3,3

5102,6

4,4

5185,5

4,3

5817,6

3,6

Місцеві податки і збори

798,7

1

188,4

0,2

205,3

0,2

207,2

0,2

215,0

0,2

161,1

0,1

Єдиний податок для суб’єктів малого підприємництва

1252,1

1,5

З 01.01.11 відноситься до надходжень бюджету розвитку (спеціальний фонд)






















4175,4

2,6

Акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів































4861,2

3,0

Інші доходи

1783,2

2,2

1327,1

1,4

1253,9

1,1

1151,0

1,0

1249,1

1,0

2759,7

1,7

Всього загальний фонд

82108,0

100

91758,7

100

112657,9

100

115404,0

100

119547,7

100

162556,4

100

Загальний фонд без урахування трансфертів

21914,8

25,3

21393,7

23,3

23741,5

21,1

24243,7

21,0

24459,2

20,5

33810,2

20,8

ВИДАТКИ

Охорона здоров’я

23445,6

28,2

24269,9

26,3

Х




28448,5

25,1

30059,7

25,2

32791,2

20,7

Освіта

25865,1

31,1

26968,5

29,2

32201,8

30,6

33871,1

29,9

32755,2

27,4

37629,5

23,8

Соціальний захист та соцзабезпечення

21720,5

26,1

29018,9

31,4

34998,4


33,3


37576,4


33,1


42131,6

35,3

68651,4

43,3

Органи місцевого самоврядування

5631,9

6,8

6232,1

6,7

6794,0

6,5

6553,7

5,8


7041,5

5,9

8771,1

5,5

Інші видатки

2737,8

3,3

2247,8

2,4

22482,3

21,4

2695,2

2,4

3073,0

2,6

4801,8

3,0

Житлово-комунальне господарство

778,9

0,8

4850,0


4,6


4850,0


4,6


614,0


0,5


776,4

0,7

1128,0

0,7

Культура

2775,4

3,3

2939,3

3,2

3857,9

3,7

3602,8

3,2

3585,7

3,0

4661,8

2,9

Всього видатки

83254,2

100

92455,4

100

105184,4

100,0

113361,7

100

119423,1

100

158434,8

100

Станом на 01.01.2016 доходи загального фонду бюджету міста Токмака без врахування міжбюджетних трансфертів виконано в сумі 33 810,2 тис. грн., що становить 107,2% до затверджених планових показників на відповідний період. Мобілізовано надходжень на 2 265,2 тис. грн. більше від запланованого.

В порівнянні з відповідним періодом 2015 року, надходження збільшились на 9 252,0 тис. грн., або на 37,7% (у співставних умовах).

Питома вага найбільших доходних джерел в загальній сумі надходжень доходів загального фонду (без врахування міжбюджетних трансфертів) складає:

1. податок на доходи фізичних осіб – 47,4% або 16 035,3 тис. грн., що складає 108,8% до плану на відповідний період, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 1 787,6 тис. грн., або на 12,5%, за рахунок збільшення розміру мінімальної заробітної плати з вересня 2015 року, а також за рахунок надходжень податку, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування та із суми пенсійних виплат фізичних осіб, якщо їх розмір перевищує три розміри мінімальної заробітної плати;

2. акцизний податок з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – 14,4%, або 4 861,2 тис. грн., що складає 91,3% до плану. Податок надходить до загального фонду міського бюджету з 01.01.2015 відповідно до змін до бюджетного та податкового законодавства.

3. плата за землю – 17,2%, або 5 817,6 тис. грн., що складає 107,0% до плану, у порівнянні з 2014 року надходження збільшились на 632,1 тис. грн., або на 12,2%, що пояснюється, насамперед, індексацією грошової оцінки землі. Якщо коефіцієнт індексації у 2014 році становив 1, то в поточному році - 1,249. А також за рахунок збільшення надходжень від ДП Придніпровська залізниця по податку на землю на 393,6 тис. грн., внаслідок змін у Податковому кодексі України (раніше підприємство сплачувало земельний податок у розмірі 0,25% від нормативної грошової оцінки землі, з 01.01.2015 року ставка земельного податку для залізниць дорівнює 1%);

4. єдиний податок – 12,3%, або 4 175,4 тис. грн., що складає 110,5% до плану, у порівнянні з 2014 роком надходження збільшились на 577,8 тис. грн., або на 16,1%;

5. надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності  – 3,3%, або 1 110,6 тис.грн., що складає 111,1% до плану, у порівнянні 2014 роком надходження збільшились на 347,9 тис. грн., або на 45,6%, що пов’язано з передачею об’єктів нерухомості комунальних підприємств-боржників на баланс господарського відання інших комунальних підприємств.

Протягом 2015 року до загального фонду бюджету міста Токмака надійшло офіційних трансфертів у сумі 128 746,2 тис. грн., або 98,8 % до плану, в тому числі: базової дотації – 7 607,7 тис. грн. (100%), субвенцій з державного бюджету – 118 017,4 тис. грн. (98,7%), іншої субвенції з обласного бюджету – 51,8 тис.грн. (99,9%).

До спеціального фонду міського бюджету надійшло доходів у сумі 6 267,4 тис. грн. (177,7% до плану на відповідний період), що на 2 185,2 тис. грн. або на 25,9% менше надходжень 2014 року, що обумовлено внесенням змін до бюджетного та податкового законодавства. Надходження бюджету розвитку склали 899,5 тис. грн., або 99,1% до планових показників, що на 684,7 тис. грн. або на 43,2% менше надходжень за 2014 рік у співставних умовах. Надходження зменшились за рахунок зменшення надходжень коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населенного пункту – на 169,3 тис. грн., або на 92,6% та коштів від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення – на 658,2 тис. грн., або на 77%.

Власних надходжень бюджетних установ надійшло 5 379,7 тис. грн., що на 2 283,2 тис. грн. або на 73,7% більше надходжень за 2014 рік, що пов’язано із збільшенням негрошових надходжень бюджетним установам, у тому числі: від Запорізької обласної організації ТОВ Червоного Хреста України КУ «Токмацька ЦРЛ» отримала ліжка лікарняні у кількості 10 штук на суму 739,3 тис.грн., відділ освіти Токмацької міської ради отримав будівельні матеріали на ремонт шкіл та дитячих садочків, учнівські меблі, дошки та інше, а також збільшенням надходжень коштів від Токмацького МЦЗ на оплату громадських робіт.

Крім того, до спеціального фонду міського бюджету надійшло 1 503,1 тис. грн. субвенцій, що складає 99,5% до плану на відповідний період, в тому числі: іншої субвенції з обласного бюджету – 769,7 тис.грн. (98,9%), субвенції з державного бюджету на погашення заборгованості з різниці в тарифах – 733,4 тис.грн. (100%).

Видатки міського бюджету станом на 01.01.2016р. рік виконані в сумі 171 366,5 тис.грн., з них видатки загального фонду бюджету склали 158 434,8 тис.грн., видатки спеціального фонду склали – 12 931,7 тис.грн.

Для збільшення надходжень до міського бюджету проводиться наступна робота:

1. З початку року проведено 12 засідань комісії, в якому прийняли участь 92 керівників підприємств, організацій, установ незалежно від форм власності. На засіданнях комісії постійно заслуховуються керівники підприємств, що мають заборгованість по виплаті заробітної плати. За результатами проведеної роботи погашено заборгованість по податку на доходи фізичних осіб в сумі 174,4 тис.грн. (100%). За оперативними даними станом на 01.01.2016 статистична заборгованість із заробітної плати по економічно активних підприємствах очікується орієнтовно у сумі 152,7 тис.грн. по філії «Токмацький райавтодор» ДП «Запорізький облавтодор», оскільки виплата зарплат в філії повністю залежить від Запорізького „Облавтодору”.

2. Робота щодо легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення проводиться в рамках роботи міської комісії з питань забезпечення своєчасності повноти сплати податків, зборів і погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. На засіданнях комісії постійно надаються роз’яснення присутнім суб’єктам господарювання щодо ведення прозорого бізнесу та легалізації робочих місць. Міський голова та заступники проводять співбесіди з керівниками підприємств, установ та організацій, де має місце заборгованість по виплаті заробітної плати або ознаки її виплати менше чи на рівні мінімального розміру. За результатами проведеної роботи, станом на 01.01.2016 до бюджету міста надійшло 28,5 тис.грн. від детінізації трудових відносин та легалізації заробітної плати.

3. Фінансовим управлінням Токмацької міської ради здійснюється моніторинг своєчасності та повноти сплати до міського бюджету орендної плати за майно, що перебуває у комунальній власності на підставі звітів комунальних підприємств.

4. Фінансовим управлінням спільно із Токмацькою ОДПІ постійно ведеться робота щодо наповнення місцевого бюджету, вживаються заходи щодо погашення заборгованості по орендній платі за землю та податку на землю та іншим платежам до бюджету міста Токмак. За результатами проведеної роботи погашено 38,9 тис. грн. заборгованості по орендній платі за землю, 24,3 тис.грн. заборгованості по податку на землю.

5. Затверджені плани заходів з енергозбереження по кожній бюджетній установі.
Залучення інвестицій

У Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно за Токмацькою міською радою зареєстровано право власності на земельну ділянку площею 4,500 га по вул. Леніна (в районі будинку № 257) для будівництва об’єкта харчової промисловості.

З метою подальшої реалізації проекту був визначений перелік заходів, спрямованих на проведення робіт із забезпечення об’єкта зовнішніми комунікаційними мережами:

1. Забезпечення об’єкта водопостачанням включає наступні роботи:

- розробка та узгодження проектно-кошторисної документації по бурінню свердловини на воду;

- геолого - технічне забезпечення;

- буріння свердловини;

- комплекс робіт з монтажу та обладнання свердловини для водозабезпечення;

- забезпечення матеріалами, обладнанням.

2. Будівництво об’єктів газопостачання включає наступні роботи:

- розроблення технічних умов на підключення до газової мережі;

- розроблення та узгодження проектно-кошторисної документації з будівництва газових мереж;

- врізка газопроводу;

- монтаж газопроводу і обладнання;

- забезпечення технічного нагляду;

- забезпечення матеріалами, обладнанням; внесок у кооператив, що побудував газопровід.

3. Будівництво об’єктів енергопостачання.

Для забезпечення об’єкту промисловості необхідним резервом потужності з урахуванням майбутнього розвитку підприємства, потребою надійності та енергопостачальної організації з розвитку мереж передбачено будівництво нової підстанції, що включає наступні роботи:

- розробка та узгодження проектно-кошторисної документації на будівництво підстанції та електричних мереж;

- проведення загальних будівельно-монтажних робіт;

- встановлення обладнання, монтаж протиаварійної автоматики;

- роботи з прокладення живлячих кабельних ліній високої напруги від точки приєднання до підстанції.

- проведення пусконалагоджувальних робіт та електровимірювань;

- введення об'єкту в експлуатацію.

Враховуючи те, що на теперішній час вид об’єкта харчової промисловості, його потужності та потреби не визначено, неможливо точно розрахувати вартість робіт по забезпеченню його зовнішніми комунікаційними мережами через відсутність вихідних даних.
Прийнято участь в програмі Посольства Німеччини з надання фінансової допомоги, підготовлено та направлено на розгляд 16 проектів. Проект «Капітальний ремонт покрівлі ЗОШ №2» пройшов відбір і вже профінансований.

Для часті в конкурсі на отримання технічної допомоги в розробці планів дій зі сталого енергетичного розвитку (ПДСЕР), підготовці відповідних інвестиційних проектів та бізнес - планів, впровадженні служб енергоменеджменту та систем енергомоніторингу підготовлено ТЕО проекту «Реконструкція очисних споруд та каналізаційних споруд у м. Токмак із застосуванням новітнього енергозберігаючого обладнання та встановлення біогазової та когенераційної установок».

Прийнято участь в програмі допомоги внутрішньо переміщеним особам Українського фонду соціальних інвестицій (УФСІ) разом з Європейським банком реконструкції та розвитку. 2 проекти відібрані на фінансування, а саме: реконструкція будівлі дитячої поліклініки під житло на суму 13,0 млн. грн. та ремонт загальноосвітньої школи № 5 на суму 4,5 млн. грн.

У грудні місяці в рамках проекту «Реформа управління на сході України», який виконується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку Німеччини, місто Токмак подало заявку на участь у конкурсному відборі об'єднаних територіальних громад для створення центрів надання адміністративних послуг.


Каталог: attachments -> article
article -> Методичні рекомендації до самостійної роботи з дисципліни «історія україни» для студентів окр «Молодший спеціаліст»
article -> Основи теорії літератури
article -> До листа Міністерства освіти і науки України від 17. 08. 2016р. №1/9-437
article -> План роботи методичного об’єднання вчителів-предметників суспільно-гуманітарних наук на 2015/2016 навчальний рік
article -> План роботи методичного осередку вчителів-предметників природничо-математичних наук на 2015/2016 навчальний рік
article -> Рішення щодо оцінювання навчальних досягнень учнів курсів за вибором приймається навчальним закладом
article -> Получение патента на полезную модель


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка