Урок № Тема уроку: Інтернет для навчання Мета уроку: освітня




Скачати 75,28 Kb.
Дата конвертації26.10.2018
Розмір75,28 Kb.
Урок №

Тема уроку: Інтернет для навчання

Мета уроку:

освітня: сформувати поняття освітній сайт, веб-енциклопедія; ознайомити з освітніми послугами в умовах дистанційного навчання;

розвивальна: формувати самоосвітню, інформаційну, комунікаційну компетентності; розвивати науковий світогляд;

виховна: виховувати повагу до інформаційної діяльності людини.

Обладнання: ПК, підручники, картки з завданнями.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу, формування умінь та навичок.

Структура уроку


п/п

Етапи уроку

Час, хв.

Методи та форми роботи з классом

1

Організаційний момент

3

Гра «Гаряча іграшка»

2

Актуалізація опорних знань учнів. Перевірка знань учнів

7

Самостійна робота «Закінчи речення»

3

Мотивація навчальної діяльності

5

«Асоціативний кущ»

4

Вивчення нового матеріалу

23

Робота у групах «Матриця думок»

V

Фізкультхвилинка

2




VI

Узагальнення та систематизація набутих знань

2

Доповнення «Асоціативний кущ»

VII

Підсумок уроку

2

Гра «Спіймай правильну відповідь»

VIII

Домашнє завдання

1





1. Організаційний етап

1.1. Привітання вчителя й учнів, організація уваги.

1.2. Перевірка наявності робочих зошитів, підручників тощо.

1.3 Проведення інструктажів із ТБ та повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

Гра «Гаряча іграшка». (Швидко («щоб не обпектися») передавати іграшку сусідові та сформулювати одне із правил безпеки).

  • До роботи в комп’ютерному кабінеті допускаються...

  • Зайти до кабінету можна тільки...

  • Відстань від очей до екрана...

  • Починати виконувати завдання тільки...

  • Виконувати тільки ту роботу...

  • Під час уроку заборонено...

  • Після закінчення роботи...

  • В аварійній ситуації...

1.4 Повідомлення теми та мети уроку.

2. Актуалізація опорних знань учнів. Перевірка знань учнів

Самостійна робота «Закінчи речення» (Взаємоперевірка)

Варіант 1



  1. Логічне об’єднання комп’ютерів і ресурсів клієнт-серверної мережі під одним іменем – це...(домен)

  2. Адресу, що ідентифікує комп’ютер у мережі, називають...(IP-адресою)

  3. Глобальна комп’ютерна мережа – це...(Інтернет)

  4. Комп’ютер, який використовує ресурси в мережі, називають...(клієнтом)

  5. Набір правил і угод для обміну інформацією між комп’ютерами – це...(протокол)

  6. Пристрій, що застосовується для під’єднання комп’ютерів до глобальних мереж, називається...(модемом)

  7. Сукупність подібних за змістом і оформленням веб-сторінок, які пов’язані між собою гіперпосиланнями та розміщені на одному сервері – це...(сайт)

  8. Об’єкт, що надає відповідні послуги в мережі – це...(сервер)

Варіант 2



  1. Набір правил і угод для обміну інформацією між комп’ютерами – це...(протокол)

  2. Пристрій, що застосовується для під’єднання комп’ютерів до глобальних мереж, називається...(модемом)

  3. Сукупність подібних за змістом і оформленням веб-сторінок, які пов’язані між собою гіперпосиланнями та розміщені на одному сервері – це...(сайт)

  4. Об’єкт, що надає відповідні послуги в мережі – це...(сервер)

  5. Адреса веб-ресурсу в мережі, що складається зі скорочених слів, записаних латинськими символами, відокремлених крапками називається...(доменне ім’я)

  6. Організація, яка обслуговує користувачів, забезпечує їх певним набором послуг, необхідних для використання ресурсів Інтернету називається...(провайдер)

  7. Всесвітній інформаційний простір, що містить документи, пов’язані між собою за допомогою гіперпосилань називається...(Веб, WWW)

  8. Для передавання емоцій в Інтернеті використовують...(Смайлик)

3. Мотивація навчальної діяльності

«Асоціативний кущ»

1. Учні самостійно складають асоціативний кущ за таким алгоритмом:

а) на аркуші паперу посередині учні мають написати словосполучення «Інтернет для навчання»;

б) навколо цього словосполучення учні записують усі слова, які у них асоціюються із зазначеним словосполученням;

в) між словами за допомогою стрілочок учні встановлюють зв’язки.

2. Учні презентують свої асоціативні кущі та складають на дошці спільну схему.



Приклади слів і словосполучень для асоціативного куща: електронна пошта, пошукові системи (Google, Rambler, Мета), співтовариства за інтересами (Мой мир, Twitter, vkontakte), форуми, пошук інформації, електронні пособники, відеоуроки.

Приклад асоціативного куща


Пошук інформації в інтернеті


Електронна пошта



Пошукові системи





Форуми

Групи за інтересами

Електронні посібники

Відеоуроки

Мой мир

Twitter

vkontakte



Google

Мета

Rambler


4. Фізкультхвилинка

5. Вивчення нового матеріалу



Робота у групах «Матриця думок»

1. Учні в малих групах (2–4 особи) опрацьовують матеріал, поданий на картках (файл К_3.doc).



1-ша група: Електронна пошта.

2-га група: Дистанційне навчання.

3-тя група: Електронні бібліотеки.

4-та група: Електронні енциклопедії.

5-та група: Мобільний Інтернет.

Після опрацювання представник кожної групи коротко доповідає матеріал, висуває аргументи для доведення вагомості поданої інформації та необхідності застосування запропонованого засобу у навчанні, наводить конкретні приклади.



6. Узагальнення та систематизація набутих знань

«Асоціативний кущ»

Учні повертаються до асоціативного куща, який було складено на початку уроку, та, за необхідності, доповнюють його.



7. Підбиття підсумків уроку

Гра «Спіймай правильну відповідь» (Плескати в долоні)

Питання:


      1. Інтернет ми використовуємо тільки для гри.

      2. Інтернет можна використовувати для навчання.

      3. Вікіпедія – це країна.

      4. Мобільний Інтернет дозволяє користуватися швидкісним бездротовим доступом до Інтернету в будь-якому зручному для вас місці.

      5. Електронна енциклопедія — це енциклопедія в електронному (цифровому) вигляді .

      6. Дистанційне навчання — це новий вид навчання, в основу якого покладено використання інформаційно-комунікаційних технологій.

      7. Електронна пошта (e-mail) — це швидкий та зручний засіб спілкування

8. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання.

Підручник. Опрацювати §1, виконати вправу 1.5.1 (якщо є Інтернет)



Додаткове завдання. Напишіть есе на тему «Як я використовуватиму Інтернет для навчання».





База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка