Урок №10 Тема. Засоби виразності живопису, ахроматичний, хроматичний колір, насиченість, світлота, відтінок, мазок, пляма, тонова розмивка. Вправи накладання фарб акварелі в техніці «сухим по сухому або багатошаровий живопис»



Скачати 12.91 Kb.
Дата конвертації29.10.2018
Розмір12.91 Kb.
ТипУрок
  • 5 клас
  • Урок № 10
  • Тема. Засоби виразності живопису, ахроматичний, хроматичний колір, насиченість, світлота, відтінок, мазок, пляма, тонова розмивка. Вправи накладання фарб акварелі в техніці « сухим по сухому або багатошаровий живопис» з елементами прийому по сухому та по мокрому.
  • Створення живописної композиції «Осіння симфонія»
  • Підготувала
  • учитель образотворчого мистецтва
  • Новоукраїнського НВК
  • «Дошкільний навчальний заклад –
  • загальноосвітня школа І – ІІ ступенів»
  • Чорнобаївської районної ради
  • Черкаської області
  • Троценко Лідія Костянтинівна
  • 2014
  • Зображення спектрльного (колірного) кола і ахроматичний спектр
  • Відтінок = колір + колір
  • Тон = колір + білило
  • Хроматичні кольори - усі кольори спектра та їх похідні.
  • Порівняйте два зображення.
  • Здається, що одне ми бачимо на екрані кольорового телевізора,
  • а інше – на екрані чорно-білого. Чи не так?
  • Одні й ті самі кольори, залежно від задуму художника, можуть звучати по-різному у різних творах.
  • Колорит разом із сюжетом (те, про що розповідає картина) утворюють цілісний художній образ.
  • Спробуйте проаналізувати, який настрій передано на картинах.
  • Визначте, які кольори переважають. Обґрунтуйте взаємозалежність художнього образу та колориту.
  • В. Бялиницький – Біруля В. Черкасов
  • «Осінній краєвид» «Золота осінь»
  • Техніка акварельного живопису.
  • Світло — предмет — очі — мозок
  • Ахроматичні кольорице ті, які не мають кольорового тону, а тільки світловий, тобто білий, сірий, чорний.
  • Хроматичні кольори - усі кольори спектра та їх похідні.
  • Відмінність за світлотою означає, що одні кольори є світлішими за інші.
  • Колірний тон визначається тією якістю, що дозволяє нам називати колір зеленим, червоним або синім.
  • Насиченість — це відмінність хроматичного кольору від рівного до нього за світлотою сірого кольору, виразність конкретного колірного тону.
  • Мазок технічні властивості виконання, пов’язані зі слідами пензля на поверхні фарбового шару.
  • Композиція побудова художнього твору, зумовлена його змістом, характером і призначенням.
  • Техніка властивості фарб по-різному передавати кольори, а також прийоми роботи з ними.
  • Контраст різко окреслене протиставлення (високий – низький, світлий – темний)
  • Колорит це гармонійне поєднання кольорів у єдине ціле.
  • С. Григор’єв « Осичняк».
  • Зверніть увагу на композицію картини.
  • Що створює ілюзію глибини простору
  • Так дерева змінюються протягом року .
  • С. Шишко « Осінній мотив»
  • Зверніть увагу, як змінюється стан осінньої природи.
  • Ф. Коновалюк « Осінь»
  • Прийом « Входження в картину »
  • Руханка «Буратіно».
  • Розповідати вірш, імітуючи рухи:
  • Буратіно підтягнувся,
  • Раз нагнувся, два нагнувся.
  • Руки в сторони розвів –
  • Мабуть, ключик загубив.
  • А щоб ключик відшукати,
  • Треба нам навшпиньки стати.
  • Фізкультхвилинка.
  • Зразок роботи пейзажиста
  • Роботи мають привабливий вигляд в результаті нанесення багатьох шарів фарби. Також тут застосовувалися прийоми по сухому та по мокрому.
  • Учні малюють роботу за зразком поетапно.
  • Пояснення до творчого завдання
  • Розпочинаючи малюнок, слід пам’ятати про те, що
  • теплі кольори є такими, що «виступають», тобто
  • такими, що здаються нам розташованими ближче за
  • своє фактичне місцезнаходження, а холодні кольори,
  • навпаки,— такими, що «відступають», вони здаються
  • нам розташованими далі за їх фактичне положення у
  • просторі.
  • Підсумок уроку
  • 1.Рефлексія « Підіб’ємо підсумки»
  • На уроці я…
  • дізнався ( дізналася)…
  • зрозумів ( зрозуміла ) ..
  • навчився ( навчилася ) …
  • найбільший мій успіх – це …
  • найбільші труднощі відчулися при …
  • я не вмів ( не вміла ) , а тепер умію …
  • на наступному уроці я хочу …
  • Ріст творчої, пізнавальної активності
  • Виставка робіт « Осіння симфонія »
  • за номінаціями :
  • «Найяскравіша»,
  • «Найакуратніша»,
  • «Найбільш творча»,
  • «Містер суперкомпозиція» ,
  • «Найскромніша»
  • ЗДАТНІСТЬ
  • ОСОБИСТОСТІ ДО ТВОРЧОЇ
  • САМОРЕАЛІЗАЦІЇ
  • Домашнє завдання
  • Поспостерігати за деревами та кущами
  • ( як змінюється їх забарвлення ранком, удень, пізнім вечором).
  • Підготуватися до створення композиції «Стоять веселі соняхи у цвіті»

Каталог: uploads -> editor -> 5098 -> 407825 -> sitepage 11 -> files
files -> Особливості культур заходу і сходу Презентація до уроку (9 клас)
files -> Основи художньої культури
files -> Актуалізація опорних знань Вправа «Прдовж речення»
files -> Н. А. Лємешева, методист Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради навчити людину жити в світі прекрасного
files -> Сайфудінова Г. П., вчитель художньої культури Худяківської зош І-ІІІ ст. Черкаської районної ради Черкаської області технології інтегрованого навчання як один із шляхів підвищення ефективності уроку художня культура
files -> Використання інфрмаційно комунікаційних
files -> Літературний процес на межі ХІХ-ХХ ст. Символізм – один із найзначніших мистецьких напрямів к. ХІХ – п. ХХ ст. Основні естетичні принципи та новаторство поетів-символістів
files -> Використання інформаційно комунікаційних технологій під час вивчення предметів
files -> Зміст уроку музичного мистецтва
files -> Розвиток творчого потенціалу учнів через ікт на уроках художньої культури Підготувала презентацію вчитель художньої культури Городищенської зош і-іііст. №1


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка