Урок 3 Повітря та його властивості




Сторінка1/3
Дата конвертації29.05.2018
Розмір1,32 Mb.
  1   2   3
М.Барна, Н.Щур

Урок 34. Повітря та його властивості.

Демонстрації та досліди (повітря існує, займає частину простору, розширюється за нагрівання).

Вітер як рух повітря.
Ключові компетентності:

вміння вчитися:

навчально-організаційні: своєчасно готується до уроку; співпрацює в групі; переключається з одного виду роботи на інший;

загальномовленнєві: зосереджено слухає вчителя і товаришів, говорить не поспішаючи, чітко, вільно в процесі діалогічного і монологічного мовлення; виконує творчі завдання;

загальнопізнавальні: виконує творчі завдання в контексті навчальних завдань;

інформаційно-комунікативна: фіксує результати проведених спостережень і дослідів;

загальнокультурна: діє згідно з прийнятими правилами поведінки на уроці;

громадянська: прагне охороняти природу рідного краю;

здоров’язбережувальна: дотримується санітарно-гігієнічних норм під час уроку.
Предметні компетентності

(конкретизовані навчальні цілі, очікувані результати):

Початковий рівень:

  • пригадує вивчене про природу, об’єкти живої та неживої природи;

  • пригадує та називає властивості повітря.

Середній рівень:

  • пояснює за схемою причину виникнення вітру.

Достатній рівень:

Високий рівень:

  • характеризує властивості повітря;

- групує об’єкти живої та неживої природи за суттєвими ознаками;

- складає за ілюстраціями розповідь про користь і шкоду вітру й презентує виконане творче завдання.


План уроку


  1. Пригадування вивченого про природу, об’єкти живої та неживої природи.(Додаток 1).




  1. Групування об’єктів живої та неживої природи за суттєвими ознаками.(Додаток 2).




  1. Відгадування учнями вірша-загадки з метою визначення теми уроку. (Додаток 3).




  1. Пригадування й характеризування властивостей повітря. (Додаток 4).




  1. Проведення вчителем інструктажу з правил безпеки життєдіяльності перед початком виконання дослідів.




  1. Проведення дослідів з повітрям. Фіксування результатів дослідів.

( Додаток 5).


  1. Знаходження в текстах необхідної інформації про властивості повітря . Обговорення здобутої інформації. Робота в групах. (Додаток 6).




  1. Презентація учнями отриманої інформації.




  1. Пояснення з допомогою схеми, як над земною поверхнею утворюється вітер. (Додаток 7).




  1. Бесіда-розповідь учителя про причину виникнення вітру. (Додаток 8).




  1. Виконання тестового завдання з метою перевірки вивченого.

(Додаток 9).


  1. Складання за ілюстраціями розповіді про користь і шкоду вітру. (Додаток 10).




  1. Презентування виконаного творчого завдання.




  1. Висловлення оцінних суджень про власну роботу та роботу, виконану однокласниками .




  1. Підведення підсумків уроку.


Додаток 1.

Пригадайте, що ви знаєте про природу. Закінчіть (усно) речення.
Природа – це все, ____________________, окрім ___________________ .

Природа буває ___________ і _____________ .

До об’єктів живої природи відносяться _____________, ____________ і ____________.

Ознаками живих організмів є те, що вони ____________, ___________,___________, _________, ___________, ____________.


Додаток 2.
Згрупуйте об’єкти живої та неживої природи за суттєвими ознаками.





Додаток 3.
Відгадайте загадку, щоб дізнатися, що будете сьогодні вивчати. Підказкою вам може послужити ребус.
Де не ступиш – всюди маєш,

Хоч не бачиш, а вживаєш.



(Повітря)



Додаток 4.

Пригадайте й охарактеризуйте властивості повітря.


Додаток 5.

  1   2   3


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка