Урок №3/3: Каїн та Авель. План уроку: Добро і зло



Дата конвертації25.10.2018
Розмір75,5 Kb.
ТипУрок
Урок №3/3: Каїн та Авель.

План уроку:

Добро і зло:

Перші люди землі Адам і Єва після гріхопадіння вже несли в своїй природі як добро, так і зло.

Їхні діти, Каїн та Авель, уособили в собі: перший – зло, другий – добро.

Братство:

Господь, створюючи світ, задумав людство як єдину велику родину, дружню братерську сім`ю.

Однак, гріх розриває усі зв`язки та порушує єдність: і людей між собою, і людей з Богом.

Жертвоприношення:

Жертвоприношення з давніх-давен було спробою відновити зв`язок із Богом, намаганням стати перед Творцем, простягнути Йому свій дар і чекати відповіді.

Господь бачив усі помисли людські і читав в їхніх душах бажання.

Брат проти брата:

Добрий Авель простягнув Господу в дар своє серце, щире і вдячне. Жертва Авеля була проявом любові до Творця. Тому Бог прийняв його жертву.

Корисливий Каїн, як старший брат, очікував першості, його жертва була не даром Богові, а платою за очікувані Божі дари собі. Тому Бог його жертву не прийняв.

Серця братів могли б об`єднатися в Богові, якби не заздрість. Каїн вирішив встановити своє верховенство насиллям, прибравши з дороги брата.

Грішник і праведник:

Так, ще на початку всіх віків, праведник став жертвою, а грішник – його катом.

І донині праведна кров проливається від рук озвірілих братів.

Війна:

Перша війна в історії людства спалахнула між двома рідними братами. Вона була не випадковою, оскільки людське серце, заражене через гріх заздрістю, стає ненаситним, ласим до чужого.

Заздрість і ненаситність незмінно штовхає не тільки окремих людей, а й народи один проти одного з метою заволодіти, відняти і присвоїти їхнє собі. Замість того, щоби мирно жити в одній сім`ї братніх народів, люди впродовж усієї історії віднімають один в одного землі, ресурси, права і свободи в божевільній одержимості встановити своє верховенство на землі. Справжнє братерство передбачає рівність перед Богом і виключає міжусобну ворожнечу.

Допотопна цивілізація:

За скоєний злочин Господь проганяє Каїна від Лиця Свого. Каїн віддаляється від Бога і влаштовує життя за своїми власними (а не Божими) законами.

Каїн тепер сподівається тільки на себе, тому облаштовується зручніше в побуті, утворюючи і поступово розвиваючи цивілізацію споживання і володіння.

Проте, поряд із ремеслами та мистецтвом, які є похідними від даних Богом талантів, каїнова цивілізація в першу чергу розвиває військову сферу, вважаючи саме її запорукою успішного і безпечного існування на землі. Сусіди в каїновій цивілізації вважаються не братами, а потенційними ворогами і конкурентами.

Приреченість безбожної цивілізації:

Сім`я, в якій день і ніч тривають сварки та бійки, не може врешті-решт не розпастися. Так і людство, в якому народи сперечаються в першості, є в небезпеці.

Цивілізація, в якій є все, але немає Бога і братньої любові між людьми, не вічна.

В кінці всіх віків Господь утворить іншу Цивілізацію – братерства, мира і добра.

Урок №3/3: Каїн та Авель.

План уроку:

Добро і зло:

Перші люди землі Адам і Єва після гріхопадіння вже несли в своїй природі як добро, так і зло.

Їхні діти, Каїн та Авель, уособили в собі: перший – зло, другий – добро.

Братство:

Господь, створюючи світ, задумав людство як єдину велику родину, дружню братерську сім`ю.

Однак, гріх розриває усі зв`язки та порушує єдність: і людей між собою, і людей з Богом.

Жертвоприношення:

Жертвоприношення з давніх-давен було спробою відновити зв`язок із Богом, намаганням стати перед Творцем, простягнути Йому свій дар і чекати відповіді.

Господь бачив усі помисли людські і читав в їхніх душах бажання.

Брат проти брата:

Добрий Авель простягнув Господу в дар своє серце, щире і вдячне. Жертва Авеля була проявом любові до Творця. Тому Бог прийняв його жертву.

Корисливий Каїн, як старший брат, очікував першості, його жертва була не даром Богові, а платою за очікувані Божі дари собі. Тому Бог його жертву не прийняв.

Серця братів могли б об`єднатися в Богові, якби не заздрість. Каїн вирішив встановити своє верховенство насиллям, прибравши з дороги брата.

Грішник і праведник:

Так, ще на початку всіх віків, праведник став жертвою, а грішник – його катом.

І донині праведна кров проливається від рук озвірілих братів.

Війна:

Перша війна в історії людства спалахнула між двома рідними братами. Вона була не випадковою, оскільки людське серце, заражене через гріх заздрістю, стає ненаситним, ласим до чужого.

Заздрість і ненаситність незмінно штовхає не тільки окремих людей, а й народи один проти одного з метою заволодіти, відняти і присвоїти їхнє собі. Замість того, щоби мирно жити в одній сім`ї братніх народів, люди впродовж усієї історії віднімають один в одного землі, ресурси, права і свободи в божевільній одержимості встановити своє верховенство на землі. Справжнє братерство передбачає рівність перед Богом і виключає міжусобну ворожнечу.

Допотопна цивілізація:

За скоєний злочин Господь проганяє Каїна від Лиця Свого. Каїн віддаляється від Бога і влаштовує життя за своїми власними (а не Божими) законами.

Каїн тепер сподівається тільки на себе, тому облаштовується зручніше в побуті, утворюючи і поступово розвиваючи цивілізацію споживання і володіння.

Проте, поряд із ремеслами та мистецтвом, які є похідними від даних Богом талантів, каїнова цивілізація в першу чергу розвиває військову сферу, вважаючи саме її запорукою успішного і безпечного існування на землі. Сусіди в каїновій цивілізації вважаються не братами, а потенційними ворогами і конкурентами.

Приреченість безбожної цивілізації:

Сім`я, в якій день і ніч тривають сварки та бійки, не може врешті-решт не розпастися. Так і людство, в якому народи сперечаються в першості, є в небезпеці.

Цивілізація, в якій є все, але немає Бога і братньої любові між людьми, не вічна.

В кінці всіх віків Господь утворить іншу Цивілізацію – братерства, мира і добра.

Каталог: download.php?file=files
download.php?file=files -> Благовіст Авраамові про народження сина
download.php?file=files -> Авраам повірив Господу, і Він поставив йому це в праведність
download.php?file=files -> Урок Блаженний Августин Запитання до уроку: Від чого застерігала людину Божа заповідь у раю?
download.php?file=files -> Урок Ісав та Яків (Ізраїль) Запитання до уроку
download.php?file=files -> Урок 15. Восьмий член Символу Віри Запитання до уроку: Про що йдеться у восьмому члені Символу віри? Як він звучить?
download.php?file=files -> Урок 15. Преподобні Антоній і Феодосій Печерські Запитання до уроку
download.php?file=files -> Притча про блудного сина. Про двох синів
download.php?file=files -> Урок 3/27: Вавилонський полон. Пророк
download.php?file=files -> Урок 3/7: Содом і Гоморра


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка