Урок 51. Тварини лісу Ключові компетентності




Скачати 264,15 Kb.
Сторінка1/2
Дата конвертації26.05.2017
Розмір264,15 Kb.
  1   2
Урок 51. Тварини лісу

Ключові компетентності:



вміння вчитися:

навчально-організаційні вміння і навички:



загально мовленнєві вміння і навички:

контрольно-оцінні вміння:

інформаційно-комунікативна:

загальнокультурна:

  • діє згідно з прийнятими правилами поведінки учня на уроці;

здоровязбережувальна:

соціальна: співпрацює в групі

Предметні компетентності

( конкретизовані навчальні цілі, очікувані результати)

Початковий рівень:

Середній рівень:

Достатній рівень: - шукає (за завданням вчителя) в енциклопедіях (довідниках чи науково – популярних виданнях) інформацію про тварин лісу;

Високий рівень:

  • характеризує відомих тварин лісу за поданим планом;

  • представляє виконане завдання;

  • висловлює власне ставлення до тварин лісу через образотворчу діяльність;

  • презентує творче завдання;



План уроку

    1. Зачитування учителем вірша про тварин лісу з метою повідомлення теми уроку. ( Додаток 1)

    2. Наведення учнями прикладів тварин лісу. (Додаток 2)

    3. Демонстрування учнями розуміння взаємозалежності представників лісу. Мозковий штурм «Чи є хтось у лісі зайвий?».

    4. Визначення ознак пристосування тварин до життя у лісі. (Додаток 3)

    5. Моделювання учнями ланцюгів живлення представників лісу. (Додаток 4).

    6. Доповнення вчителем знань учнів про тварин лісу. (Додаток 5)

    7. Знаходження учнями (за завданням учителя) інформації про окремих тварин лісу в енциклопедіях (довідниках чи науково – популярних виданнях). Робота в групах.

Група 1: про борсука;

Група 2: про дятла;

Група 3: про вужа;

Група 4: про сонечко.



    1. Складання учнями в групах характеристик вказаних вище тварин лісу за поданим планом (з використанням знайденої інформації). (Додаток 6)

    2. Презентація виконаного завдання.

    3. Висловлення учнями власного ставлення до тварин лісу через образотворчу діяльність (за бажанням).(Додаток 7)

    4. Презентація творчого завдання (за бажанням)

    5. Підведення підсумків уроку

Додаток 1

  • Прослухайте вірш та дізнайтесь, про кого йтиме мова на сьогоднішньому уроці:

Ліс

Ліс - зелений друг людини.


Прохолодний в літню днину.
Він, мов дім, для всіх відкритий.
Дружно тут навчились жити
І звірята, і комахи,
На деревах - різні птахи.
В цім чудовім царстві, діти,
Для звіряток стіл накритий:
Ягоди, плоди і віти,
Є ще й листя соковите.
В нашім лісі є лисичка,
Зайчик, білка невеличка,
Вовк, їжак, бобер, кабан,
А в старім дуплі — кажан.
В лісі гомінкім, малята,
Завжди радісно бувати.
Взимку й літом тут красиво,
Ну, не ліс, а справжнє диво.

Н. Красоткіна

Додаток 2 - Доповніть схему прикладами назв тварин лісу кожної групи:

Тварини лісу

Звірі Птахи Плазуни Комахи

_____________ _____________ _____________

_____________ _____________ _____________

_____________ _____________ ______________

Додаток 3

- Пригадайте, які ознаки пристосування тварин до життя у лісі. Запишіть кілька з них:

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Додаток 4


  • Побудуй ланцюги живлення (хто чим живиться) за зразком Гриби - білка – куниця:

  • сойка, яструб, жолудь;

  • жук , короїд, дуб, дятел;

  • дикий кабан, вовк, жолуді;

  • миші лісові, жолуді, лисиці;

  • коріння дуба, миші, лисиця;

  • квітка, їжак, пугач, слимак.

Додаток 5

Інформація для вчителя


  1   2


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка