Урок казка. Підсумковий урок з теми «Множення і ділення натуральнихчисел»




Сторінка1/11
Дата конвертації25.01.2019
Розмір3,52 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11
Математична казка «Стежками малої батьківщини»

Математика 5 клас. Урок – казка.

Підсумковий урок з теми

«Множення і ділення натуральнихчисел»

Пастушенко Олена Анатоліївна

учитель математики

Нововасилівської ЗОШ І – ІІІ ступенів
Мета уроку:повторити, систематизувати і узагальнити знання учнів із теми «множення і ділення натуральних чисел»; продовжити формування вмінь та навичок застосування знань з теми до розв'язування рівнянь та нестандартних задач. Розвивати логічне мислення, уміння самостійно приймати рішення, діяти в умовах обмеженого часу; розкривати творчі здібності учнів. Виховувати почуття гордості за свою маленьку батьківщину та бажання берегти природні багатства рідного краю.
Тип уроку: повторення й систематизація знань, умінь і навичок.
Очікувані результати: учні повинні знати властивості множення і ділення натуральних чисел, вміти застосовувати набуті знання з вивченої теми до розв’язування рівнянь та інших завдань, уміти розв’язувати задачі на логічне мислення.
Форми роботи на уроці: індивідуальна, колективна.

«Математика цікава тоді, коли живить нашу винахідливість і здатність міркувати.»

Д.Пойа

Хід уроку



І. Організаційний етап.

1.Перевірка домашнього завдання.

(Зібрати зошити)

2.Учитель повідомляє тему та мету уроку, а також, що це буде не звичайний урок, а урок-казка, і на ньому учні будуть допомагати казковим героям і водночас перевіряти свої знання з теми «Множення і ділення натуральних чисел».





ІІ. Актуалізація розумової діяльності.

Жили собі чоловік із жінкою. Мали вони донечку Марічку та трьох синів. Двоє парубків, а третій – Іванко, хлопчик дванадцяти років. Сини були роботящі, сміливі й розумні. Одного разу зібралися старші сини в подорож маршрутами Малої Батьківщини. Та став проситися і молодший до мандрівки. Дуже хотілося Іванкові побачити пам'ятки свого села. Обіцяв, що стане братам у пригоді, бо добре математику знає. Вирішили тоді брати перевірити знання Іванка й задали йому тести з математики. А коли, кажуть, їх виконаєш, то дізнаєшся маршрут нашої подорожі і поїдеш з нами.

Розв'яжемо і ми ці тестові завдання.

Тестові завдання

1.Чому дорівнює частка від ділення 124 на 4?

А) 21; Б) 41; В) 31; Г) 32.

2.Чи можна в результаті ділення деякого натурального числа на8 дістати остачу, що дорівнює 9?

А) Так; Б) Ні; В) Іноді; Г) Не знаю.

3.Остача від ділення числа 124 на 10 дорівнює…

А) 3; Б) 1; В) 2; Г) 4.

4. Яке з поданих чисел дорівнює значенню виразу 3² + 5?

А) 11; Б) 14; В) 64; Г) 13.

5.Значення виразу ( 2 + 3)² - 1 дорівнює:

А) 24; Б) 12; В) 9; Г) 35.

6.Значення виразу 2³ * 4 – 10 дорівнює…

А) 14; Б) 502; В) 22; Г) 2.

7.Серед наведених чисел знайдіть корінь рівняння 3х – 8 = 12 – х.

А) 5; Б) 0; В) 10; Г) 4.

8.Розвяжіть рівняння х + 2х = 12.

А) 3; Б) 4; В) 6; Г) 10.


Розв'язав Іванко тести та отримав план маршруту подорожі.


  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка