Урок математики в 1 класі за навчальним зошитом Скврцової С. О




Скачати 15,36 Kb.
Дата конвертації11.03.2019
Розмір15,36 Kb.

Геометричні фігури

  • Перший урок математики в 1 класі за навчальним зошитом Скврцової С.О.

Встаньте всі рівненько,

  • Встаньте всі рівненько,
  • Вийдіть із-за парт.
  • Урок математики
  • Час нам розпочать.

Науку прецікаву починаємо вивчати,

  • Науку прецікаву починаємо вивчати,
  • Вона навчить нас правильно і швидко рахувати.
  • Берімось за роботу, вже пустувати годі!
  • В житті нам математика ще стане у пригоді.
  • .Математика – королева і слуга наук.
  • Сьогодні у нас з вами перший урок математики.
  • Ця наука дуже точна,
  • Вчить дітей завжди охоче.
  • І не тільки рахувати,
  • Додавати, віднімати.
  • Розвиватиме уміння,
  • Мислення, терпіння,
  • Подарує всім відвагу,
  • До майбутніх знань наснагу.
  • А ще на вас чекають цікаві завдання і зустрічі з казковими героями.

Хто зображений на обкладинці?

  • Хто зображений на обкладинці?
  • А тепер розгляньте навчальний підручник-зошит, у якому ми не тільки будемо писати, а й малювати та креслити.
  • Сорока-білобока та їжачок будуть нашими помічниками.
  • Їжачок кожного уроку буде приносити нам нову тему та завдання, а сорока – підказки й привила.
  • Світ навколо нас… різноманітний!
  • Сьогодні ми досліджуватимемо лише одну із властивостей об’єктів навколишнього середовища – ФОРМУ.
  • Отже, розпочинаємо цікаву подорож
  • у царину геометричних фігур.
  • Вхід до цікавої країни геометричних фігур
  • А що ви знаєте про геометричні фігури?
  • Яку форму має:
  • це геометричні фігури

Які ще геометричні фігури ви знаєте? Покажіть трикутник, прямокутник, квадрат, многокутник, овал, круг

  • Чому остання фігура іншого кольору? Чи може вона бути зайвою?
  • Предмети оточуючого світу об’ємні.
  • Які просторові фігури ви знаєте?

На що схоже?

На що схоже?

На що схоже?

На що схоже?

На що схоже?

На що схоже?

На що схоже?

На що схоже? (ромб)

  • Я чорний, червоний, жовтий, синій,
  • З начинкою твердою в середині.
  • Я з гострим точилом дружу
  • і те, що я хочу – зобразити можу.
  • Якщо торкнутися олівцем аркушу паперу – отримаємо слід – точку.
  • Пряма лінія не має ані початку, ані кінця.
  • “Без початку і кінця лінія пряма. Хай віками нею йдуть – кінця шляху не знайдуть”
  • Аркуш паперу в клітинку розлінований – покритий прямими лініями. Наведемо простим олівцем прямі лінії, синім олівцем прямі лінії, що перетинаються. Червоним олівцем покажемо точку перетину цих прямих.
  • Розгорніть навчальний зошит.
  • Тему уроку приніс їжачок.
  • Знайдіть завдання №1.
  • Розгляньте малюнок. Відшукайте точку, пряму.
  • Відшукайте на малюнку криві.
  • Знайдіть завдання №2.
  • Знайдіть точки, прямі, криві. Покажіть їх одне одному. Якого кольору точки, прямі, криві?
  • Якщо ми будемо не лише торкатися олівцем до поверхні паперу, а, не відриваючи руки, проводити далі, то отримаємо нові геометричні фігури — лінії. Наша нова героїня — Точка-мандрівниця із задоволенням мандрує по аркушу паперу і залишає різні сліди. Крива може бути замкненою і незамкненою.
  • Самостійне виконання завдання №3.
  • Уважно роздивіться малюнок до завдання№3. Знайдіть криві і обведіть їх олівцем.
  • Перевіримо роботу.
  • Скільки прямих можна провести через одну точку?
  • Скільки прямих можна провести через дві точки?
  • Через одну точку можна провести безліч прямих.
  • Через дві точки можна провести одну й тільки одну пряму.
  • Виконайте завдання №4.
  • Поцікавтеся одне в одного, як вдалося виконати завдання.
  • Зробіть висновок.
  • Утворилися дві інші фігури – промені.
  • Формування нових знань і способів дії.
  • Точка хоча і маленька фігура, та від неї багато залежить. За її допомогою можна утоврювати нові фігури.
  • - Що зробила Точка-мандрівниця з прямою?
  • - Чи мають ці частини початок? А кінець?
  • Це – проміні. Промінь – це частина прямої, яка тільки з одного боку обмежена точкою.
  • Поставимо на прямій ще одну точку.
  • Знайдіть на креслені промені. Скільки їх?
  • У нас з’явилася ще одна дуже важлива геометрична фігура – відрізок.
  • відрізок
  • відрізок
  • Як утворився відрізок?
  • Відрізок – це частина прямої,обмежена двома точками.
  • Такі точки називаються кінцями відрізка.
  • Розгляньте завдання №5.
  • Покажіть одне одному промені, відрізок.
  • Розгляньте в завданні №6 малюнок ліворуч.
  • Якого кольору відрізок?
  • Що на малюнку праворуч нагадує відрізки? Промені?
  • Прямі
  • Промені
  • відрізки
  • За якою ще ознакою можна розбити ці фігури на групи?
  • За кольором!
  • Розгляньте в завданні 8 малюнок.
  • Подивіться на фігуру вгорі зліва. Це – незамкнена ламана.
  • Незамкнена ламана
  • Здогадайтесь, як утворилася незамкнена ламана?
  • Замкнена ламана
  • Ламана може бути замкнена або незамкнена
  • Закріплення вивченого. Формування вмінь і навичок.
  • - Як називаються ці фігури?
  • - Скільки на малюнку трикутників? Покажіть їх.
  • - Скільки у трикутника кутів, вершин, сторін?
  • - А в чотирикутника?
  • - Як називається фігура, у якої 5, 6 кутів?
  • Закріплення вивченого. Формування вмінь і навичок.
  • Межа многокутника – це замкнена ламана.
  • На які групи розподілено многокутники?
  • Які геометричні фігури ви знаєте?
  • Що ви можете сказати про трикутник? чотирикутник?
  • Упізнайте зображені фігури
  • Чим відрізняється пряма від променя?
  • Промінь від відрізка?
  • Пряма від відрізка?
  • Рефлексія навчальної діяльності учнів
  • Чим схожі зображені фігури?
  • Чим відрізняються?
  • Незамкнена крива
  • Замкнена
  • крива
  • Незамкнена ламана
  • Замкнена
  • ламана
  • Бажаємо успіхів


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка