Урок математики в 4 класі за темою



Скачати 76,35 Kb.
Дата конвертації11.03.2019
Розмір76,35 Kb.
ТипУрок
ВІДДІЛ ОСВІТИ МЕЛІТОПОЛЬСЬКОЇ РДА

ШКОЛА ПРФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ



Урок математики в 4 класі за темою:

« Ділення чисел, що закінчуються нулями.

Ділення іменованих чисел. Задачі на обчислення площі ділянки

Підготувала і провела

вчитель початкових класів

спеціаліст І категорії

Травневої ЗШ І-ІІ категорії

Павленко О.Є.



Урок – подорож

Тема «Ділення чисел, що закінчуються нулями.

Ділення іменованих чисел. Задачі на обчислення площі

ділянки.»
Мета: удосконалювати навички розв’язування прикладів на ділення і множення чисел, що закінчуються нулями, виконувати дії над іменованими числами, вчити розв’язувати задачі на знаходження площі;

розвивати логічне мислення, увагу, пізнавальний інтерес;

виховувати почуття колективізму, взаємоповаги,відповідальності.

Обладнання: комп’ютер, диск зі слайдами, підручник: Богданович М.В. Математика: підручник для 4-го класу – К.: освіта, 2002.


Хід уроку
І.Організація класу

Оголошення теми і мети уроку. (слайд №1,2)


Пролунав шкільний дзвінок,

Починається урок.

Ось і ти часу не гай,-

Працювати починай.
Сьогодні у нас незвичайний урок – урок-подорож. Подорожувати ми будемо до математичної галактики, а саме мусимо побувати на таких планетах (на дошці записані назви планет):

(слайд №3)



Планета набутих знань,

Планета арифметичних дій,

Планета задач,

Планета фізичних вправ,

Планета іменованих чисел,

Планета величин і дробу,

Планета повторення і узагальнення.
Політ відбудеться на космічному кораблі. Ви знаєте, що космонавти ретельно готуються перед польотом. Ми з вами четвертий рік вивчаємо математику, набули чимало знань, навичок, які стануть у пригоді. Якщо ми швидко, правильно виконаємо всі завдання нашої подорожі, то зможемо уникнути зустрічі з космічними піратами. Наш політ буде відбуватися під таким девізом:

Люблю я свій розум, увагу та память.

Працює мій мозок і вчусь я старанно,

Сприймаю все нове і мислю логічно,

А в зошит роботу пишу каліграфічно.
ІІ Хвилинки каліграфії.
Перед тим як вирушати, ми мусимо розім’яти м’язи, а саме провести хвилинку каліграфії. Яке число ми сьогодні будемо прописувати ви здогадаєтеся, якщо скажете, коли відзначається День Космонавтики і з чим це пов’язано. ( 12 квітня, перший політ у космос Юрія Гагаріна.)

  • А про що ще нам нагадує число 12? ( 12 місяців у році.)

Виконання хвилинки каліграфії.
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
Тепер ми можемо вирушати до планети Набутих знань. ( слайд №4)
Тест-контроль:

- скільки годин в ½ доби?

а) 8 годин; б) 6 годин; в) 12 годин; г) 3 години.


- виконай дію 21*221. Вибери відповідь:

а)4641; б)4541; в)4441; г)4642.


- порівняй числа 30 500 і 3500.
- автомобіль подолав 180 км за 3 години. З якою швидкістю рухався автомобіль?

а) 90 км/год.; б) 60 км/год.; в) 40 км/год.


- ½ числа 42- це:

а)84; б)42; в)21. (слайд №5)


ІV. Узагальнення та систематизація знань

1.Розвязування прикладів на множення чисел, що закінчуються нулями.

а)Повторення правил множення чисел, що закінчуються нулями;

б)Робота за аналогією.

(слайд №6)

Ми з вами побували на планеті Набутих знань, впоралися з усіма завданнями. Тепер наступною планетою, до якої ми помандруємо – це планета Арифметичних дій. Треба пригадати правила множення багатоцифрових чисел на числа, які закінчуються нулями.

(Розв’язування біля дошки з коментуванням, окремі учні розв’язують самостійно).


478∙500 5907∙90

806∙400 2390∙300

1800∙200 6900∙80
2. Розвязування задач на рух в протилежні напрямки.

( слайд №7)

Ось останній приклад розв’язано і ми вирушаємо до планети Задач, на якій нас чекає цікаве завдання, а саме задача:

«Із планети Математичних законів в протилежних напрямках стартували корабель космічних піратів і корабель космічних дослідників. Через 10 с вони були на відстані 650 м один від одного. Швидкість піратів – 30 м/с. Знайти швидкість космічного корабля, в якому були дослідники.»


Розвязування

1)30∙10=300(м)- відстань, яку подолала пірати.

2)650-300=350(м)- відстань, яку подолала дослідники.

3)350:10=35(м/с)- швидкість, з якою летіли математичні дослідники.

Відповідь:швидкість дослідників 35 м/с.
Ось із цим непростим завданням ми впоралися і трохи втомилися. Тож пропоную помандрувати до планети Фізичних вправ. Мешканці цієї планети ведуть здоровий спосіб життя, добре виглядають, займаються спортом. Тож ми проведемо фізкультхвилинку. (слайд №8)

Фізхвилинка

«Встаньте, діти, посміхніться,

Один одному поклоніться,

І до сонця потягніться,

Веретеном поверніться,
Раз-присядьте, два-присядьте,

І за парти тихо сядьте.»



3. Виконання дій над іменованими числами.

Трохи перепочили, час рухатися далі, до планети Іменованих чисел.

Завдання цієї планети знаходиться у підручнику на ст.120 №802 ІІ і ІІІ стовпчики.

(Перевірка завдання.)


4.Рішення задач на знаходження площі фігури, дробу числа.

Сподіваюся,що нам не зустрінуться космічні пірати, тому що завдання ви виконуєте вправно, старанно і досить швидко. Наша подорож продовжується і ми з вами вирушаємо до планети Величин і дробу.



Космодром. ( слайд №9)
«Космодром цієї планети складається з трьох майданчиків прямокутної форми. Площа майданчика, де ми знаходимось, має форму прямокутника зі сторонами 24м і 30м., площа другого складає ¾ площі першого, а площа третього - у 2 рази більша за площу другого. Яка площа космодрому?»


Розвязання:

1)24∙30=720(м2)- площа першого майданчика.

2)720:4∙3=540 (м2)- площа другого майданчика.

3)540 ∙2=1080(м2)- площа третього майданчика.

4)720+540+1080=2340(м2)

Відповідь:площа всього космодрому дорівнює 2340 м2.
5.Запис математичних виразів, та знаходження їх значень.

(слайд№10)

Наша мандрівка наближується до кінця. Залишається остання планета Повторення і узагальнення. На цій планеті нам ще раз треба пригадати правила множення і ділення багатоцифрових чисел на числа, які закінчуються нулями і виконати такі завдання.

Записати числові вирази і знайти їх значення.


- добуток чисел 700 і 50 зменшити у 100 разів;

- різницю чисел 62 і 27 помножити на 30;

- суму чисел 44 і 26 збільшити у 70 разів;

- число 6300 розділити на добуток чисел 35 і 2.
700∙500:100=3500

(62-27)∙30=1050

(44+26)∙70=4900

6300:(35∙2)=90

V. Домашнє завдання. (слайд №11)

Повторити правила додавання та віднімання іменованих чисел, дії з дробами, правила ділення розрядних чисел.


VІ. Підведення підсумків.

(Мозковий штурм)

Ось і закінчилась наша подорож до математичної галактики.

Чому ви навчились сьогодні на уроці? Що повторили? Які завдання викликали труднощі? Як ділити числа,що закінчуються нулями?



Ви сьогодні молодці, дуже гарно працювали на уроці, продемонстрували командний дух, взаємодопомогу. Саме ці риси потрібні у справжніх подорожах, мандрівках. В математичній галактиці ще лишилося багато планет з цікавими завданнями. Сподіваюся, що ми з вами ще помандруємо по них. А можливо хтось із вас стане справжнім космонавтом. Спасибі за роботу на уроці. Бажаю успіхів.
Каталог: dokumenti
dokumenti -> Приватного вищого навчального закладу
dokumenti -> Положення про організацію освітнього процесу у приватному закладі "харківський гуманітарно-екологічний інститут" Затверджено Вченою Радою Приватного закладу "Харківський гуманітарно-екологічний інститут"
dokumenti -> Кпнз «міський палац дітей та юнацтва» «Методичні поради щодо організації освітнього процесу в гуртках Палацу»
dokumenti -> Завдання ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади із зарубіжної літератури 2008-2009 н р 7 клас Напишіть твір на одну із запропонованих тем: а «Людина у творах Р. Бредбері та А. де Сент-Екзюпері»
dokumenti -> Закріплення за науково-педагогічними працівниками навчальних тем на 2016/2017 навчальний рік
dokumenti -> Вступ. Куди ведуть мистецькі стежинки? Відтворення простих форм лінією, плямою, в обʼємі
dokumenti -> Конкурсу «Учитель року 2018» у номінації «Українська мова та література»


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка