Урок міні-проект Тема. Їжа, корисна для здоров'я. Ключове питання. Без чого не можна жити?




Скачати 57,09 Kb.
Дата конвертації08.03.2019
Розмір57,09 Kb.
План уроку з основ здоров ‘я , 2 клас

Підготувала вчитель початкових класів Гереженівського НВК

Заболотня Наталія Володимирівна

Урок міні-проект

Тема. Їжа, корисна для здоров'я.

КЛЮЧОВЕ ПИТАННЯ. Без чого не можна жити?

ТЕМАТИЧНЕ ПИТАННЯ. Чи правильно людина харчується?

ЗМІСТОВІ ПИТАННЯ:

- Які групи їжі ми вживаємо?

- Якими є правила харчування людини?.

- Культура харчування.

КІНЦЕВИЙ РЕЗУЛЬТАТ:

- Глибоке засвоєння матеріалу.

- Формування навичок роботи в парах,навичок роботи з довідковою літературою.

- Створення корисного меню.

ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ:подорож до принцеси Смачнулі.

ТЕРМІН ВИКОНАННЯ:тиждень

ОБЛАДНАННЯ:кросворд, таблиці,ілюстрації, схеми.

ЗАВДАННЯ ДЛЯ ПАР

ПАРА1.Дібрати проблемну ситуацію і розв’язати її.

ПАРА2.Підготувати опис харчових страв.

ПАРА3.Визначити у шкільній їдальні щоденний набір продуктів для учня молодших класів та корисне меню,правила харчування.



Девіз: Хто до ста років хоче жити, той харчуватись має правильно уміти.

МЕТА: учити дітей правильно обирати їжу, корисну для здоров’я і розвитку; розвивати навички збалансованого харчування; виховувати культуру харчування.

ОБЛАДНАННЯ:Предметні малюнки із зображенням продуктів; таблиці:»Корисне меню»,»Смачного»,»Щоденний набір продуктів для молодшого школяра»;кросворд «Вітаміни»

ХІД УРОКУ

I.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Вправа « Комплімент». Вітання в парах (твоя шкільна форма сьогодні має бездоганний вигляд…Твоя зачіска дуже акуратна…У тебе рожеві щічки…)

Вправа «Подаруй посмішку другові» (визначення настрою).

УЧИТЕЛЬ. Для того щоб зростати такими людьми, які всім подобаються,бути здоровими та енергійними,необхідно дотримуватись правил здорового способу життя-здорового і правильного харчування.

II.ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ УРОКУ

- До нас завітав наш знайомий з уроків музики Бегемотик. Він вочевидь має проблеми з фігурою.

- Чим ми можемо йому зарадити?

- А ось і ще гості завітали до нас на урок.

ІНСЦЕНІЗАЦІЯ «Що ж нам їсти?»

МІВІНА Нас обирайте, шановні, привіт!

Одержите виразку шлунка й гастрит.

СУХАРИКИ А як щодня нас будете вживати,

Свій вік готуйтеся в лікарні звікувати.

ОВОЧІ З нами хто буде дружити…

ФРУКТИ Буде дуже довго жити.

ФРУКТИ Й ОВОЧІ (разом) Вітамінів в нас багато,

Це повинен кожен знати!

УЧЕНЬ: До принцеси Смачнулі

Хутчій вирушайте,

Друзів надійних

Мерщій обирайте!

Сьогодні ми вирушаємо на гостину до принцеси Смачнулі, яка разом з учнями нашого класу розповість про корисну для здоров’я їжу.

ПРИНЦЕСА СМАЧНУЛЯ. Людина росте приблизно до 24 років,і в цей час білок будує наше тіло. Наші м’язи, кров внутрішні органи,волосся, нігті, шкіра-все це переважно білки. Найменше білка міститься у рослинній їжі,хоча в соєвих бобах його вдвічі більше, ніж у м’ясі. Для повноцінного формування нашого тіла нам необхідно вживати м’ясо, рибу, яйця, сир - найбільше джерело білка.

III.ОБГОВОРЕННЯ ПРОБЛЕМНОЇ СИТУАЦІЇ

I пара учнів пропонує розглянути ситуацію.

УЧЕНЬ. Хлопчик любить м’ясо. Цілий день він їсть то смажене,то парене,то варене м’ясце. Воно ж таке корисне!



  • Що можна порадити хлопцеві? (відповіді учнів.)

IV.ЧИТАННЯ ТА ОБГОВОРЕННЯ ДЕВІЗУ УРОКУ

Хто до ста років хоче жити,

Той харчуватись має правильно уміти


  • На уроці ми повинні визначитись ,як саме повинні харчуватись учні початкових класів. 1пара підготувала нам апетитне завдання.

ВЕСЕЛЕ АПЕТИТНЕ ЗАВДАННЯ (слухання та обговорення вірша)

Товстий - товстий бегемот

Набивав весь день свій рот.

З’їв сто булок, сто пампушок,

Сто сосисок, сто сирків,

Сто смачненьких павуків.

З’їв він ще сто ананасів

Запив із пляшки квасом.

- Як на вашу думку, поїв бегемот?

- Що б ви порадили бегемоту щодо його харчування?

V.МУЗИЧНА ПАУЗА (танок із бегемотиком)

ПРИНЦЕСА СМАЧНУЛЯ. Харчові жири є джерелом енергії, адже вони беруть участь в обміні речовин, саме в них містяться жиророзчинні вітаміни. Людина повинна споживати тваринні і рослинні жири: сало,вершкове масло, сметану,сир,олії, горіхи, вівсяні,гречані крупи.

II пара учнів пропонує цікаву гру.

ГРА «ВІДГАДАЙ СТРАВУ ЗА ОПИСОМ»

а) Відокремлений від м’яса підшкірний свинячий жир, що зберігають солоним і вживають сирим, смаженим, печеним,вареним. ( Сало)

б) Закручена в листки капусти начинка з каш ( рисової чи гречаної )і м’ясного або грибного фаршу. Начинка може бути овочевою ( Голубці)

в) Популярна в Україні рідка страва, що варять із посічених буряків, капусти,моркви, картоплі та інших овочів і приправ. ( Борщ)

г) Борошняний виріб у формі півмісяця. Начинка є картопля , капуста,каші, сир. (Вареники).

ПРИНЦЕСА СМАЧНУЛЯ (продовжує) Вуглеводи в організмі людини є джерелом енергії для нормальної роботи м’язів, серця та печінки. Вуглеводами нас забезпечують рослини. Тому необхідними для нас є хліб, крупи, цукор, картопля,морква,буряки, фрукти, мед.

Їжа ,багата на вітаміни,допомагає запобігти та уникнути захворювань на простуду та грип. Це хліб, капуста, риба, м’ясо,суниці,цибуля.

Мінеральні речовини беруть участь у творенні тканин,зокрема кісткової,сприяють підтриманню рівноваги водно-сольового обміну, запобігають деяким хворобам.

Корисно готувати школярам сирники, вареники,кашу з молоком, молочні супи,а до м’ясних і рибних страв обов’язково додавати овочеві гарніри

III пара ,ураховуючи знання , отримані на уроках із курсу “Основ здоров’я” та харчування у шкільній їдальні,склала щоденний набір продуктів для учня молодших класів:

1)1-2 скибки хліба,4 печива,250г каші;

2)500 г сирих чи варених овочів та зелені;

3)2-3яблука, апельсини чи банани або 2 склянки фруктового соку;

4)1 склянка молока чи кефіру,50-100 г сиру;

5)80-100 г м’яса, риби чи птиці, 1-2 яйця.

УЧЕНЬ. Пропонуємо тобі , Бегемотику, обрати меню, що корисно спожити на обід.

Корисне обіднє меню



1.Яблуко

Груша


Апельсин

Печиво


Банан

3.Ковбаса

Торт


Морозиво

Шинка


Хліб

2.Жуйка

Зефір


Чіпси

Шоколад


Пепсі-кола

4.Борщ

Пельмені


Сік

Хліб


Булочка

III пара складає корисне меню - «Правила харчування людини»

- Харчуватися слід регулярно (чотири-п’ять разів на день)

- Бажано щодня їсти в один і той самий час.

- Уранці корисно споживати кашу. Сніданок має бути гарячим.

-У школі слід поїсти після другого уроку.

- Бажано,щоб на обід було 2-3 страви.

- На вечерю краще з’їсти страву з овочів або фруктів.

VI. Підсумок уроку

1.Вправа «Мікрофон»

- Їжа постачає організму речовини, що дають йому змогу рости і розвиватись.

- Їжа забезпечує наше тіло енергією.

- Без їжі людина не може жити.

- Вітаміни необхідні нам для нормального обміну речовин і активної життєдіяльності.






База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка