Урок мислення на природі (природознавство, музика, фізична культура, образотворче мистецтво) для 1 класу



Дата конвертації12.12.2018
Розмір40,3 Kb.
Інтегрований урок мислення на природі (природознавство, музика, фізична культура, образотворче мистецтво)

для 1 класу

Тема. Сонце – джерело життя на землі.

Мета. Пояснити учням, що сонце – небесне світило, яке має найбільше значення для життя на землі. Вчити спостерігати різні явища і зміни у природі. Відшуковувати причини цих явищ і змін. Формувати в учнів уявлення про Сонце, про значення сонячного світла і тепла для рослин, тварин, людини, розвивати мислення, розширювати світогляд учнів, сприяти формуванню в них потреби до пізнання світу. Поповнювати словник дітей образними висловами про Сонце. Вчити послідовно і логічно висловлювати думку. Розвивати уяву, фантазію, образне мислення. Виховувати любов і почуття відповідальності за природу.

Місце проведення: шкільне подвір’я, галявина, мікрофон, кольорова крейда.

Учні виходять на подвір’я, стають півколом. Світить весняне сонечко.



І. Організаційний момент.

Реалізація плану діяльності

- Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми вирушаємо у подорож до чарівного світу природи.

- А знаєте, хто буде гостем нашого уроку? А дізнаєтесь, коли відгадаєте загадку.

1. Відгадування загадки.

В небі я труджуся –

Знає мене кожен,

Я на всіх дивлюся,

На мене ж - не можна. (СОНЦЕ)


  • Отже, гостем нашого уроку буде Сонечко. Вірно.

  • Давайте, як гостинні дітки, привітаємося з ним.

Доброго ранку, сонце ясне.

Доброго ранку, сонце красне.

Доброго ранку, сонечко – друже.

Ми тебе всі любимо дуже!

2. Повторення правил поведінки на природі.

ІІ. Оголошення теми уроку. Постановка мети і завдань уроку.

  • Чому ви вважаєте, що це Сонце? А чи існувало б життя на Землі без сонячного тепла та світла? На ці запитання ми знайдемо відповідь на сьогоднішньому уроці.

  • Чого ви очікуєте від цієї подорожі? (Відповіді учнів)Чому?

  • А , давайте ми Сонечку покажемо, як ми вміємо водити хоровод.

Хоровод «Вийди, вийди, Сонечко»

ІІІ. Гра «Мовчанка».

  • Прислухайтесь до шуму води, до голосу птахів.

  • Що вони вам розповіли? Який у вас настрій?

Діти милуються природою.

ІV. Розповідь вчителя.

  • Сонце – небесне світило, величезна вогняна куля з розжарених газів. Там така температура, що до Сонця й на тисячі кілометрів не можна наблизитися. Сонце знаходиться від нас дуже далеко. Щоб до нього можна було доїхати швидким потягом, то на це й життя не вистачило б. Воно безперервно посилає нам на землю світло і тепло, необхідні для життя на землі. Наше життя можливе лише завдяки Сонцю. Сьогодні ми знаємо: Сонце – це зірка, яка дає нам світло і тепло.

Якби Земля наблизилася до Сонця, на ній усе засохло б від спеки. Якби Сонце віддалилося від Землі, то вона вкрилася б кригою.

Сонце в багато разів більше від Землі.



ІІІ. Формування нових знань, умінь і навичок.

  • На що за формою подібне Сонце? До якої природи воно належить?

  • Чи задумувалися ви над тим, що б сталося на землі, якби погасло Сонце? (Настала б темна ніч, усе б загинуло).

  • Пригадайте, які дні і ночі взимку? Яка температура? Чому?

  • Що сталося з деревами, травою? А чому це відбувається?

  • Пригадайте пташок. Чого вони бояться?

  • Як звірі поводяться взимку?

  • Як пристосовуються до зими люди?

  • Отже, взимку чого не вистачає рослинам, тваринам,людям?

  • Що ж треба, щоб існувало життя на Землі?

ІV. Ігри.

  1. «Сонечко сходить»

  2. «Місяці року»

VІ.Робота над казкою В.О.Сухомлинського «Кріт і сонце»

VІІ. Інсценізація казки В.О.Сухомлинського «Півень і сонце»

VІІІ. Хвилинка творчості.

Виконання пісні «Сонечко» учнями .



ІХ. Практична робота. Робота в групах.

Малювання малюнків кольоровою крейдою на асфальті.



Х. Поетична хвилинка.

К. Перелісна

Сонечко

По весняному вже гріє сонечко,



Заглядає до нас у віконечко:

«Гей ви, дітки малі, де ви гаєтесь?

Чом ще й досі в кутку темнім граєтесь?

Нуте швидше в садок, на повітрячко!

Там, як зірка, для вас перша квіточка.

Із під снігу трава пробивається,

Білим пухом верба одягається!

ХІ. Складання казки за спостереженням.


  • Тепер уважно придивіться довкола і доберіть собі казку. В якій би ви довели, що Сонце люблять усі і з нетерпінням чекають . а на наступному уроці кожен напише власну казочку. Домовились.

ХІІ. Підсумок спостережень. Метод «Мікрофон»

  • Всі ви, дітки, молодці, гарно попрацювали. Але наш урок на природі вже закінчується. Треба йти відпочивати.

Я знаю…

Я вмію…


Я ціную…

  • Давайте попрощаємося з Сонечком.

До побачення, сонце ясне.

До побачення, сонце красне.

До побачення, сонечко – друже.

Ми тебе всі любимо дуже!
Каталог: Files -> downloads
downloads -> Урок 2 Тема. Архітектура кам'яний літопис століть
downloads -> Уроках «Художньої культури»
downloads -> Науковий керівник : учитель стасюк о. С. Консультанти: батьки, бібліотекар, вчитель географії
downloads -> Реферат з основ корекційної педагогіки та спеціальної психології на тему: Психолого-педагогічна допомога сім'ям, які мають дітей з порушенням у розвитку
downloads -> Образотворче мистецтво
downloads -> Чернігівська міська централізована бібліотечна система
downloads -> Особливості розвитку культури Галицько – Волинської держави
downloads -> Визначні місця України краю незвіданих красот
downloads -> Розрахунок сил І засобів по ліквідації нс


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка