Урок Повітря, його склад та властивості




Сторінка1/5
Дата конвертації28.10.2018
Розмір0,51 Mb.
  1   2   3   4   5
Урок 9. Повітря, його склад та властивості.

Демонстрації розширення повітря при нагріванні ; теплопровідності, пружності повітря.
Ключові компетентності
вміння вчитися:

навчально-організаційні вміння і навички:

загально мовленнєві вміння і навички:

  • виділяє під час читання і слухання важливі за змістом слова; нове, незрозуміле;

загально пізнавальні вміння:

- робить висновок – узагальнення за допомогою вчителя;

контрольно-оцінні вміння:

- відповідає «своїми словами», ставить запитання до тексту, до

пояснення вчителя, зв’язно й послідовно описує побачене;

інформаційно-комунікативна:

- знаходить у тексті конкретні відомості;



загальнокультурна:

здоровязбережувальна:

  • розпізнає правильне і неправильне сидіння за партою;

соціальна:

  • співпрацює в команді.


Предметні компетентності

(конкретизовані навчальні цілі, очікувані результати)

Початковий рівень:

  • знає склад повітря (азот, кисень, вуглекислий газ та інші гази);

  • називає властивості повітря (пружне, розширюється при нагріванні, стискується при охолодженні, погано проводить тепло) ;

  • називає приклади практичного використання людиною знань про властивості повітря.


Середній рівень:

  • розуміє значення кисню для життя людини;

  • наводить приклади домішок у повітрі (водяна пара, пил, сажа, дим та інші речовини);

  • пояснює за ілюстраціями причини виникнення домішок в повітрі;

  • пояснює досліди, що підтверджують погану теплопровідність повітря, його пружність, розширення при нагріванні.


Достатній рівень:

  • знаходить необхідну інформацію (за завданням вчителя) у підручнику або інших джерелах про склад повітря;

  • спостерігає досліди, які демонструють властивості повітря;


Високий рівень:

- досліджує властивості повітря за допомогою безпечних дослідів;

- узагальнює і робить висновки про способи виконання дослідів, їх результати;

- складає розповідь за малюнком про значення повітря в природі;

- презентує виконане творче завдання;



- оцінює власну діяльність.

План


  1. Розгадування ребуса з метою визначення теми уроку. (Додаток 1).

  2. Проведення спостереження: «Скільки часу людина може жити без повітря?» та формулювання висновку. (Додаток 2).

  3. Читання учнями тексту про повітря. Називання складу повітря. (Додаток 3).

  4. Доповнення вчителем знань учнів про склад повітря. (Додаток 4).

  5. Називання складу повітря за ілюстрацією. (Додаток 5).

  6. Наочна демонстрація складу повітря. (Додаток 6).

  7. Наведення за ілюстраціями прикладів домішок у повітрі (водяна пара, пил, сажа, дим та інші речовини). Пояснення причин їх виникнення.(Додаток 7).

  8. Називання властивостей повітря (за схемою). (Додаток 8).

  9. Спостереження та пояснення дослідів, які демонструють властивості повітря. (Додаток 9).

  10. Самостійне дослідження властивостей повітря за допомогою безпечних дослідів. (Додаток 10).

  11. Узагальнення про способи виконання дослідів, їх результати; записування висновків. (Додаток 11).

  12. Називання за ілюстраціями прикладів практичного використання людиною знань про властивості повітря. (Додаток 12).

  13. Складання за ілюстрацією розповіді про значення кисню для життя людини. (Додаток 13).

  14. Презентування виконаного творчого завдання.

  15. Висловлення оцінних суджень про власну роботу та роботу, виконану однокласниками .

  16. Підведення підсумків уроку.


Додаток 1.

Розгадайте ребус і визначте, що будете вивчати на уроці.
  1   2   3   4   5


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка