Урок розвитку зв’язного мовлення в 11 класі Відгук на музичний твір




Сторінка1/4
Дата конвертації25.11.2018
Розмір0,88 Mb.
  1   2   3   4



Маріупольська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 48



Урок розвитку зв’язного мовлення в 11 класі

Відгук на музичний твір

(Людвіг ван Бетховен. Соната № 14 («Місячна»)


Автор розробки:

Котляр

Світлана Миколаївна,

учитель української мови

та літератури

вищої кваліфікаційної категорії,

учитель-методист

Маріупольської загальноосвітньої школи

І – ІІІ ступенів № 48

Маріуполь, 2013


Тема. Відгук на музичний твір

(Людвіг ван Бетховен. Соната № 14 («Місячна»)
Мета:

  • ознайомити учнів із видами писемного мовлення, які містять оцінку прочитаного, почутого, побаченого; навчити писати відгук на музичний твір;

  • розвивати усне й писемне мовлення, критичне мислення;

  • виховувати в учнів розуміння творів мистецтва, любов до прекрасного, навчити стійко зносити життєві негаразди, уміти чемно поводитися в конфліктних ситуаціях.


Тип уроку: урок розвитку звязного мовлення; урок засвоєння нових знань.
Методи: метод розвитку критичного мислення, інтерактивний метод, евристичний метод, наочний, словесний, аудіометод, метод творчого читання.
Прийоми: бесіда, усне звязне мовлення, «Я знаю – Я дізнався», самостійна робота, словникова робота, робота в групах, аналіз музичного твору, «Мікрофон», інсценізація.
Обладнання: медіапроектор, презентація до уроку, аудіозапис сонати № 14 («Місячної») Людвіга ван Бетховена, поезії І.Франка «Чого являєшся мені у сні?», «Тричі мені являлася любов»; портрети Людвіга ван Бетховена, Джульєтти Гвіччарді, картки до уроку, епіграф, випереджувальне завдання для груп.

Міжпредметні зв’язки: музичне мистецтво, українська література, всесвітня історія.
Епіграфи:

Якби на Землю прилетіли мешканці іншої планети,

і їм було б відведено усього годину на ознайомлення

з нею, потрібно було б зіграти їм «Місячну» сонату.

Автор невідомий



Музика повинна висікати

Вогонь з людських сердець

Людвіг ван Бетховен




Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.

Вступне слово вчителя (під музичний супровід). Мистецтво покликане дарувати людині насолоду. У цьому завжди переконуєшся, відвідуючи концертні зали або слухаючи аудіозаписи.

  • Що належить до творів мистецтва? (Художня література, кіно, спектакль, музичний твір, живопис, архітектура, скульптура тощо).

Робота з будь-яким твором мистецтва потребує не тільки розбору в змісті, але й необхідність дати йому оцінку, зробити певні висновки з прочитаного, прослуханого, побаченого.



Щоб проаналізувати твір мистецтва, необхідно:

  • навчитися визначати точку зору автора;

  • перевіряти достовірність фактичного матеріалу;

  • висловлювати своє ставлення до нього;

  • повязувати прочитане з реальним життя.

Оцінка творів подається переважно в рецензіях і частково – в анотаціях.
  1   2   3   4


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка