Урок у нмк мовна компетенція Мовленнєва компетенція Домашнє завдання



Скачати 363,9 Kb.
Дата конвертації28.10.2018
Розмір363,9 Kb.
ТипУрок
ПОУРОЧНИЙ ПЛАН РОЗПОДІЛУ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ НМК ENGLISH 5”

І с е м е с т р




п/п

Дата

Соціокультурна компетенція

Урок

у НМК

Мовна компетенція


Мовленнєва компетенція


Домашнє завдання


Примітка

Мовленнєві

зразки

Лексика

Граматика

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо


STARTING UP. Знайомство


1




  • Уміти познайоми-тися з іншими дітьми;

  • розуміти команди вчителя;

  • запитувати і надавати необхідну інформацію

Starting Up

Прощавай літо! Здрастуй, школо!


Working together. Look at… Listen to… Share… Ask questions.

Активізація матеріалу вивченого у попередніх класах







Підр.,Впр. 1, с.4







Завести словничок, вивчити пісню (с.4)




2




Starting Up Назад до школи







Підр.,Впр. 1, с.4

Підр.,Впр. 5,6, с.6

Підр.,Впр.2,4, с.2

РЗ,завд.1, с.4 –розшифру-вати повідомле-ння





Unit 1. TIME FOR SCHOOL / ЧАС ДЛЯ ШКОЛИ
Lessons 1,2 All About My Class and Me / Все про мене та мій клас


3




  • Розповідати про себе, свою сім’ю та друзів;

  • запитувати і надавати інформацію;

  • описувати зовнішність людей;

  • надавати коротку інформацію про друзів і школу;

  • орієнтувати-ся у часі;

  • розповідати про шкільні предмети;

  • обговорюва-ти уподобання та інтереси;

  • писати листи друзям;



Про мене та мою сімю

Ознайомлення з новими ЛО






curly, wavy, straight, Art, Gymnastics, member, wizard

a budgie


a parrot

a hamster

a piano

a synthesizer



a guitar




Нові ЛО (с.16,17, 24)




Нові ЛО (с.16,17, 24)

Нові ЛО (с.16,17, 24)

Словникова робота, навчитися читати нові ЛО




4




Розкажу про свій клас

Формування лексичних навичок















Картки

Картки

Вивчити нові ЛО




5




Моя сімя та мої захоплення

Формування навичок читання



I’m…

I’ve got…






Verb ‘to be’

Підр.,Впр. 1, с.8




Підр.,Впр. 2-5, с.9

РЗ,завд.1-3, с.5

РЗ,завд.4, с.6-дати відповіді на запитання




6




Мій друг по листуванню

Формування навичок аудіювання



He is… He has got… Where are you from? Have you got…?




Підр.,Впр. 1, с.10

Підр.,Впр. 1, с.10

Підр.,Впр. 3-5, с.11

РЗ,завд.5, с.7

Підр.,Впр. 4, с.11-доповнити запитання




7




Мій однокласник.

Ознайомлення з новими ГС та формування рецептивних навичок



It’s Tom’s book. This is his book.




Possessive pronouns










Підр.,Впр. 1-4, с.12-13;

ГД (с.258-259)-повторити, РЗ,завд.. 6, с.7





8




Закордонні друзі.

Розвиток навичок говоріння та письма



I’ve got…

I haven’t got…

I’m fond of…








Підр.,Впр. 4, с.15

Підр.,Впр. 1-3, с.14

РЗ,завд. 7-8,с.8


Проектна робота, с.15 або РЗ,завд. 9,с.9





9




Зовнішність моїх друзів.

Розвиток навичок читання та аудіювання



be good at; round the world




Possessive ‘s

Підр.,Впр. 4, с.17; ,Впр. 5, с.18

Підр.,Впр. 1, с.16




РЗ,завд. 1, 2, с.10 РЗ,завд. 3-4, с.11


Підр.,Впр. 7, с.19- усне повідомлення




10




Я, моя сімя та друзі.

Узагальнення вивченого матеріалу



Have I got…?




Object Pronouns

Present Simple of the verb ‘to have’









Підр.,Впр. 4-6, с.20

Підр.,Впр. 1, 2, с.19; РЗ,завд. 5,6, с.12


Правило (с.19)-повторити, Підр.,Впр. 6, с.20-відповісти на запитання




11




Пишемо другові електронно-го листа.

Систематизація вивченого матеріалу



What time is it?

I’m good at…



quarter, half, o’clock




Підр.,Впр. 1, с.23

Підр.,Впр. 3, с.22

Підр.,Впр.2,с.21; Впр. 3-7, с.22

РЗ,завд.7, с.13

Підр.,Впр. 2, с.23-написати імейл




12







Новий учень у класі

Контроль вивченого матеріалу















Підр.,Впр. 2, 4, с.25

Підр.,Впр. 1, 3, с.24

РЗ,завд. 8, с.13

Проектна робота, с.25





Lessons 3,4 Favourite Subject. An English Test / Улюблений предмет. Іспит з англійської


13




  • розповідати про школу, улюблений предмет;

  • розповідати про різні види навчальної діяльності;

  • обговорюва-ти різні шляхи вивчення англійської мови;

- давати поради щодо вивчення мови і підготовки до тестів;

- вести телефонні розмови



Шкільні предмети. Ознайомлення з новими ЛО та формування лексичних навичок




Craft, Geography, History, IT, PE, Religion, Science, timetable boring, different, easy, important, popular, swot, tricky




ЛО (с.26,29)







Словнико-вий диктант

Словнико-ва робота, навчитися читати нові ЛО




14




Мій улюблений шкільний предмет.

Формування навичок читання



What is your favourite school subject? Which is your favourite day?

Cardinal and Ordinal Numbers

Підр.,Впр. 2,с.26




Підр.,Впр. 1, 3, с.26

Підр.,Впр 1-3, p.27; РЗ,завд.1-2,с.14

Вивчити кількісні та порядкові числівники (с.27-28)




15




Улюблений шкільний предмет мого друга

Формування навичок аудіювання



What is Adam’s favourite subject?

I guess…


It hurts…

boring, different, easy, important, popular, swot, tricky







Підр.,Впр. 2, с.28; Підр.,Впр. 4, с.29

Підр.,Впр. 1, с.28; Підр.,Впр. 3, с.29

РЗ,завд. 3, с.15

РЗ,завд. 4, с.15-доповнити речення




16




Порівняння шкільних предметів.

Ознайомлення з новими ГС та формування рецептивних навичок



This book is more interesting than that one.




Adjectives. Degrees of Comparison







Підр.,Впр. 3, 4, с.31

Підр.,Впр. 1-3, p.30; РЗ,завд. , с.16

ГД, §1,с.256-257-повторити, РЗ,завд. 6, с.16- записати правдиві речення




17




Розклад уроків.

Формування навичок говоріння та письма



How many times do we have English?







Підр.,Впр. 4, с. 32

Підр.,Впр. 1, с.31

Підр.,Впр. 2, 3, с.32; Підр.,Впр. 1, 5, с.33

РЗ,завд. 7-9, с.17

Підр.,Впр. 2, с.33-заповнити «ідеальний розклад уроків




18







Поради щодо вивчення англійської.

Розвиток навичок читання



What is your favourite English sound?







Підр.,Впр. 2, p.34




Підр.,Впр. 1, с.34; Підр.,Впр. 3-4, 6, с.35

Підр.,Впр. 5, p.35;с

РЗ,завд. 1-4, с.19



РЗ,завд. 2, с.19-дати відповіді на запитання




19







Телефонна розмова.

Розвиток навичок аудіювання



Have you got problems with spelling? Is it difficult to spell?







Підр.,Впр. 6, с.37

Підр.,Впр. 1, с.36, Підр.,Впр. 4, с.37

Підр.,Впр. 3, с.36;

Підр.,Впр. 2, с. 36

Підр.,Впр. 7, с.37-підготува-тися до гри




20







Вирази класного вжитку.

Розвиток навичок говоріння



What does ‘difficult’ mean?







Підр.,Впр. 1, с.38

Підр.,Впр. 2, с.38

Підр.,Впр. 4,с.39

Підр.,Впр. 3, с.38

Підр.,Впр. 4,с.39-записати 5 речень про вивчення англійської




21







Урок англійської. Частини мови.

Узагальнен-ня та систематизація вивченого матеріалу



How do you learn new words?

nouns, pronouns, adjectives, verbs, prepositions

Parts of Speech

Підр.,Впр. 1, с.40, Підр.,Впр.1, с.41




Підр.,Впр. 2, 3, с.40

Підр.,Впр. 2, с.41;. РЗ,завд.5-6,с.21

РЗ,завд.7,с.21-доповнити лист інформаці-єю про себе




22







Шкільне життя.

Мій клас – найкращий у школі.

Контроль вивченого матеріалу


















Підр.,Впр. 3, 4, с.43

Підр.,Впр 2, с.41; Підр.,Впр. 1-2, с.42; РЗ,завд.7, с.21

Підр.,Впр.5,с.43-повідомлення про навчання у школі




23







Урок домашнього читання










Підр.,Впр. 1, с.44

Підр.,Впр. 1, с.44

Підр.,Впр. 2, 3, с.45




Підр.,Впр. 3, с.45-переказувати текст за малюнками





Unit 2. TIME FOR LEISURE / ЧАС ДЛЯ ВІДПОЧИНКУ
Lessons 1,2 All About My Friends. Hobbies and Іnterests / Все про моїх друзів. Захоплення та інтереси


24




  • Pозповідати про друзів;

  • описувати зовнішність людини і її уподобання;

  • обговорювати улюблені справи, інтереси;

  • розповідати про можливість і неможли-вість виконання певних дій;

  • вести дискусію щодо розуміння дружби;




Мої захоплення.

Ознайомлення з новими ЛО та формування лексичних навичок






nickname, clumsy, curious, helpful, imaginative, lazy, polite, tidy, unusual

message, bully, carefully, invite, kind, lonely, smart






Картки







Картки

Словнико-ва робота, навчитися читати нові ЛО




25



Уподобання британських дітей.

Формування навичок читання



He is a nice boy. She has got an interesting hobby.




Підр.,Впр. 1,с.50

Підр.,Впр. 1, с.50, Підр.,Впр. 5, с.52

Підр.,Впр. 2, 3, с.51

Підр.,Впр. 4, с.51; РЗ,завд.1-3, с.22

Підр.,Впр. 5, с.52- співати пісню; РЗ,завд.2, с.22-розгадати кросворд




26




Улюблені справи та інтереси Формування навичок аудіювання

Do you send e-mail messages to your friends?







Підр.,Впр. 2, с.52

Підр.,Впр. 1, с.52; Підр.,Впр. 3, 5,с.53

Підр.,Впр. 4, с.53; РЗ,завд.4, , с.23

РЗ,завд.5, с.23-доповнити відомостя-ми про себе




27




Можливість і неможли-вість виконання певних дій Ознайомлення з новими ГС та формування рецептивних навичок

I can…

He can’t…






Modal Verb ‘can’







Підр.,Впр. 2, с.54; Підр.,Впр. 5, с.55

Підр.,Впр.1, 3, 4, с.54;

ГД, §7,с.2-повторити, Підр.,Впр. 6, с.55-записати речення.




28




Розповідь про друга.

Формування навичок говоріння та письма



Why do you…? Do you really want…?

I can’t help it.



attention, to cheat, to expect, to join, to tease, to trust




Підр.,Впр. 2, с.56; Підр.,Впр. 5,6, с.57

Підр.,Впр. 2, с.56

Підр.,Впр. 1, с. 56; Підр.,Впр. 3, с.57

Підр.,Впр. 4, с.57; РЗ,завд. 6-8, с.24-25

РЗ,завд. 8, с.25-поставити запитання




29







Незвичайні захоплення. Розвиток навичок читання

to play the piano; to play football, to go swimming; to be fond of; to be interested in

camera, cartoon, coin, stamp, to collect, fair; take pictures (photos)




Підр.,Впр. 1, с.58; Підр.,Впр. 5, с.60




Підр.,Впр. 2, 3, 4, с.59; Підр.,Впр. 5, с.60

РЗ,завд. 1, 2, 3, с.27

Словнико-ва робота, навчитися читати нові ЛО




30







Мій вільний час.

Розвиток навичок письма



Where do you live? What do you do then?




Present Simple Tense







Підр.,Впр. 1b, 2, с.61

Підр.,Впр. 1, 3, с.61;

ГД, §1,с.261-повторити,

Підр.,Впр. 2, с.61-повідомлення про Макса






31







Клуби за інтересами.

Розвиток навичок аудіювання



Which is your favourite one?

aerobics, choir, drama group, yoga




Підр.,Впр. 1, с.62; Підр.,Впр.5, с.64

Підр.,Впр. 2, с.62; Підр.,Впр. 2, с.63;

Підр.,Впр. 1, с.62; Підр.,Впр. 1с.63; Підр.,Впр.3, 4, с.64; Підр.,Впр. 6, с.65




РЗ,завд. 4,с.27 –відповісти на запитання





32







Інтереси та захоплення.

Узагальнення та систематиза-ція вивченого матеріалу



I’m fond of…

pen-friend, survey




Підр.,Впр. 1, с.67

Підр.,Впр. 1, с.66

Підр.,Впр. 2, 3, 4, с.66; Підр.,Впр. 2, с.67

РЗ,завд.5-8, с.27-29


Проектна робота (с.67)




33







Який ти друг?

Контроль вивченого матеріалу












Підр.,Впр 1, с.68; Підр.,Впр.4, с.69




Підр.,Впр. 2, с.68; Підр.,Впр. 3, 4, с.69

РЗ,завд. 9-11, с.30-31

РЗ,завд. 11, с.31 –заповнити таблицю





Lessons 3,4 Free Time. Friends Online / Вільний час. Друзі в мережі


34




  • описувати різноманітні події;

  • обговорювати проведення вільного часу;

  • розповідати про улюблені свята;

  • описувати проведення вечірок;

  • виготовляти запрошення на вечірки;

  • ділитися інформацією з друзями по листуванню;

  • висловлюва-ти власні думки і припущення.



Мій вільний час.

Ознайомлення з новими ЛО






badge, fancy dress, glue, guest, invitation, pastime, theme, contact, experience, freak, to search, to share, useful, message, to waste




Картки







Картки

Словнико-ва робота, навчитися читати нові ЛО




35




Вечірки та свята. Види вечірок..

Формування лексичних навичок та навичок читання



Theme parties are my favourite.




Підр.,Впр. 1, с.70




Підр.,Впр. 4, с.71

Підр.,Впр. 2,3, с.71;

РЗ,завд. 1, 2,с.32



Підр.,Впр. 2 с.71-доповнити речення (письмово)




36




Як ти проводиш своє дозвілля?

Ознайомлення з новими ГС та формування рецептивних навичок



I always talk to my friend.

always, usually, sometimes, rarely, never

Adverbs of Freque-ncy









Підр.,Впр. 1, 2, 3, с.72

РЗ,завд. 3, с.33


РЗ,завд. 4, с.33 –доповнити речення





37




Подарунки та сюрпризи на свята.

Формування навичок аудіювання



What kind of party is it?










Підр.,Впр. 1, с.73; Підр.,Впр. 4, с.75

Підр.,Впр. 2, 3, с.74

РЗ,завд. 5-7,с.34-35

РЗ,завд. 8, с.35-записати інструкцію





38




Запрошення на свято.

Формування навичок говоріння та письма



People spend their pastimes in different way?







Підр.,Впр. 5, с.77

Підр.,Впр. 3, с.76

Підр.,Впр. 1, с.75; Підр.,Впр. 2, с.76

Підр.,Впр. 1, с.77; РЗ,завд. 9-11, с.36-37

РЗ,завд. 10 с.36- написати запрошен-ня другові





39




Друг по спілкуванню через інтернет

Розвиток навичок читання та письма



I’m keen on e-mailing.

contact, experience, freak, to search, to share, useful




Підр.,Впр.2,с.78




Підр.,Впр. 1, с.78; Підр.,Впр. 3,5,с.79

Підр.,Впр. 4,с.79; РЗ,завд. 1, 2, с.38

РЗ,завд. 2, с.38-написати електронного листа





40




Компютер у житті школяра.

Розвиток навичок аудіювання



What advice can you give to the mother?










Підр.,Впр. 2, с.80

Підр.,Впр. 1, 3, с.80

РЗ,завд. 3, с.39-40

РЗ,завд. 4, с.40 -41-відповісти на СМС-ки




41





Думка дорослих про дозвілля дітей.

Узагальнен-ня та

систематизація вивченого матеріалу


I don’t like dancing.

Skating is magic for me.



message, to waste




Підр.,Впр. 4, с.82

Підр.,Впр. 1, с.83; РЗ,завд. 8, с.43






Підр.,Впр. 3, с.82; Підр.,Впр. 4b, с.82

Підр.,Впр. 1, 2, с.81; РЗ,завд.5,6 с.42

Підр.,Впр. 1, с.83



Написати електронного листа про свої захоплення




42







Дозвілля українського школяра.

Контроль вивченого матеріалу












Підр.,Впр. 4, с.84




Підр.,Впр. 3, с.84; Підр.,Впр. 6, с.85

Підр.,Впр. 1, 2, с.84; Підр.,Впр. 5, 7, с.85;

РЗ,завд.8, с.43-44-анкетуван-ня




43







Урок домашнього читання










Підр.,Впр. 1, с.86




Підр.,Впр. 2, 3, с.87




Підр.,Впр. 3, с.87- переказувати за малюнками




44



Контроль навичок читання з теми « Все про моїх друзів. Захоплення та інтереси»




Повторити ЛО теми «»




45




Контроль навичок аудіювання з теми «Все про мене та мій клас»

Підготуватися до контролю письма




46




Контроль навичок письма з теми «Все про мене та мій клас», «Улюблений предмет. Іспит з англійської», « Все про моїх друзів. Захоплення та інтереси», «Вільний час. Друзі в мережі»

Підготувати-ся до контролю говоріння




47




Контроль навичок говоріння з теми «Все про мене та мій клас», «Улюблений предмет. Іспит з англійської», « Все про моїх друзів. Захоплення та інтереси», «Вільний час. Друзі в мережі»

Повторити ЛО, що вивчалися




48



Підсумковий урок за І семестр




Повторити вивчене за І семестр





Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка