Урок, виконати «Завдання для засвоєння матеріалу» стор. 135 №1, 2, Продивитись «Відеоматеріали»




Скачати 27,76 Kb.
Дата конвертації09.09.2018
Розмір27,76 Kb.
Завдання для дистанційного навчання

Хімія 7 клас

  1. Опрацювати § 19, 20, 21:

- прочитати;

- виписати в зошит «Висновки» стор. 142, 145, 149;

- відповісти на «Контрольні запитання» на стор. 142, 145, 149 (усно)

2. Повторити § 18 та записи в зошиті за останній урок, виконати «Завдання для засвоєння матеріалу» стор. 135 № 1, 2, 3. Продивитись «Відеоматеріали»

https://drive.google.com/file/d/0B_fZX_dAR9uZdDNJS3RLcU1LX082SE9UVkJZeFpnTEMtYnJB/view?usp=sharing - про оксиди та окиснення

https://drive.google.com/drive/u/1/my-drive - оксиген, кисень


3. Робота над проектами

7 «Проблема забруднення повітря та способи розв’язування її.»

8 «Поліпшення стану повітря у класній кімнаті під час занять.»

Алгоритм виконання проекту:


  • визначити проблему, що буде вивчатися;

  • спроектувати роботу;

  • знайти інформацію;

  • провести дослідження;

  • презентувати роботу;

  • створити портфоліо




Методи збирання інформаці:





Текстовий опис проекту:


  1. Тема проекту

  2. Мета проекту

  3. Завдання проекту

  4. План роботи над проектом

  5. Одержані результати

  6. Висновки

  7. Джерела інформації (використані ресурси)




Форма представлення (презентація) результатів проекту:
друковані роботи: реферат, буклет, стіннівка,

інформаційний бюлетень, брошура, твір

мультимедійні роботи: мультимедійна презентація,

відеофільм, фільм

творчі звіти: вистава, інсценування, радіопрограма,

фотовиставка, художня виставка,

літературний вечір


Джерела, з яких порібно брати інформацію:


  • первинні документи: книжки, періодичні видання;

  • вторинні документи: бібліотечні каталоги, бібліографічні посібники;

  • унікальна інформація: речові документи, експериментальна інформація; 

  • усне спілкування з людми: опитування, зустрічі, бесіди



Оцінювання проектів




низький рівень

подання роботи (або частини роботи) реферативного характеру, без визначення мети й завдань проекту, а також без висновків за його результатами

середній рівень

фрагментарну участь у дослідженні, хоча й за умови її вчасного виконання

достатній рівень

правильне виконання своєї частини роботи у разі, якщо він не брав участі в підсумковому обговоренні і формулюванні висновків за результатами дослідження

високий рівень

дослідження з повним розкриттям теми, належним оформленням роботи і презентацією індивідуального проекту або точного, вчасного виконання своєї частини спільного дослідження, визначенні мети і завдань, активній участі в аналізі результатів і формулюванні висновків


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка