Урок вивчення нового матеріалу. Обладнання



Скачати 30,31 Kb.
Дата конвертації21.09.2018
Розмір30,31 Kb.
ТипУрок
Б. Лепкий. Казка „ Мишка”

МЕТА: допомогти учням зрозуміти справжні та істинні цінності у

людському житті; розкрити трагізм і комізм ситуації, їхню роль у втіленні головної думки твору; спонукати учнів висловлювати власну думку з приводу прочитаного; формувати життєву позицію.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

Обладнання: текст твору, картки із завданнями для роботи в групах, правила роботи в групах.

ХІД УРОКУ I. З’ясування емоційної готовності учнів до уроку

Обмін усмішками

Ви тихенько підніміться,

Один одному посміхніться,

Посміхніться і до мене,

Привітайтесь: „ Добрий день!”


  1. Актуалізація опорних знань

  • У свідоцтвах про народження пишуть, де людина народилася, і тільки не пишуть, для чого вона народилася.

  • Бог наділив людину правом життєвого вибору. Тому кожен із нас рано чи пізно замислюється над тим, навіщо існує, для чого живе. У чому полягає сенс життя?

  • Проблемне питання

Який сенс у тому, що людина придбає цілий світ, якщо вона при цьому втратить саму себе?

Біблія


В усі часі? жили люди, які вважали, що жати треба ді^я себе і заради себе, часто за рахунок інших. Трапляється, багато людей переступають через тих, хто поруч, не помічають, тих, хто потребує їхньої допомоги.

Б. Лепкого, чи правильно розуміють сенс свого життя ми поведемо мову на сьогоднішньому уроці.



1. Вільне письмо - твір -асоціація за епіграфом.

  1. Сприйняття та усвідомлення учнями змісту твору

1. Перевірка засвоєння змісту

Продовжити думку Учні з однієї групи зачитують початок певного епізоду, інша група продовжує розповідь.

  • Розказували, що в них тепер у городі страх погані часи

  • У моїх господарів не те....

  • А господиня? - питають мишки

  • Раз якось вертає наша мишка і чує в хаті чужим духом пахне

Учитель. Прочитайте

Доростай, мій сину до людини Не буває іншого звання.

Які питання у вас виникають?

Що таке людина?

Чому до неї треба дорости?

Кожен із нас народжується з певними інстинктами. Але розуміння добра і зла приходить згодом. Людину треба у собі виховувати: намагатися розуміти інших, пробачати, бачити власні недоліки.



  1. Робота е групах

  1. група

У який час відбуваються події у творі?

Прокоментуйте фразу:

Люди людей мордують, не мають часу працювати на хліб Доведіть, що „Мишка” - це твір застереження.

Чи добре жилося мишці у господарів?

Чому ж вона та її дітки „шнурочком вибігли крізь відчинені двері на поле”? Твір „ Мишка” казка чи оповідання? Чому письменник назвав так цей твір? Чому змалював такого персонажа, як мишку?


  1. група

Що дало мишці підстави сказати: „ Мій господар страшний?”

ІУ Підсумок уроку

Сьогодні ми переконалися, що у світі існують поруч добро і зло. Якщо людина ставить метою свого життя накопичення грошей , вона перетворюється на їхнього раба. Це розвиває жадібність.

Пам’ятаймо, що існують щирість, любов, милосердя. їх просто можна набути, навчити себе бути людяним.

Запам’ятайте слова М. Стельмаха „ От і проживи, чоловіче, свій вік, щоб твоя дитина, щоб чиясь сирота, щоб люди назвали тебе людиною...”



Справді щасливий той, з ким інші щасливі. Тому вчіться розрізняти справжні і фальшиві цінності.

У. Домашнє завдання

Написати твір „Що я люблю” - сильніші учні Скласти сенкен до слова господиня
Каталог: download -> version
version -> Захист навколишнього середовища від забруднення мийними засобами
version -> «Валеологічне виховання дітей дошкільного віку, як фактор формування здорового способу життя»
version -> Виписка з навчального плану
version -> Методичні рекомендації щодо викладання уроків для стійкого розвитку «Моя щаслива планета» розділ Система уроків-зустрічей для 3 класу курсу за вибором «Моя щаслива планета»
version -> Затверджую директор Зіньківської спеціалізованої школи І-ІІІ ст.№2 Л. В. Литус
version -> Наказ №526 " Про затвердження Науково-методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів та оформлення сторінок класних журналів загальноосвітніх
version -> Методичні рекомендації Донецьк  2006 ббк 64. 9 (ІІ) 722 ш 30
version -> Вимоги до оформлення посібника
version -> Програма бібліотечно-бібліографічних знань для учнів 1-11 класів


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка