Урок як основна форма організації навчально-виховного процесу. З історії формування уроку




Скачати 14,03 Kb.
Дата конвертації28.10.2018
Розмір14,03 Kb.
Практичне заняття № 6–7

Урок як основна форма організації навчально-виховного процесу.


  1. З історії формування уроку.

  2. Основні підходи до типології уроків з української мови.

  3. Структура уроку кожного типу. Інноваційні типи уроків.

  4. Класифікація уроків української мови. Макро- і мікроструктура.

  5. Методика написання конспектів. Типова структура конспекту.

    • Організаційний момент.

    • Опитування пройденого матеріалу; перевірка теоретичного матеріалу; перевірка письмових робіт; перевірка повтореного матеріалу.

    • Вивчення нового матеріалу: методи, за допомогою яких учитель подає новий матеріал.

    • Дидактичний матеріал і вимоги до нього.

    • Закріплення вивчення матеріалу. Система вправ та закріплення.

    • Підведення підсумків вивченого.

    • Домашнє завдання та методика його подачі.



Література:

  1. Бєляєв О. М. Сучасний урок української мови . – К., 1981.

  2. Онищук В. О. Типи, структура і методика уроку в школі. – К., 1976.

  3. Пентилюк М.І. Особливості технології уроку мови // Дивослово. 1998. – № 4

  4. Пометун О.І. Сучасний урок: Інтерактивні технології навчання. – К., 2003.

  5. Голуб Н.В., Дяченко Н., Технологія сучасного уроку рідної мови. – Черкаси, 1999

  6. Плиско К. принципи, методи і форми навчання української мови . – Х., 1995

  7. Пентилюк М.І. Окуневич Т.Г. Сучасний урок української мови. – Х., 2007


Завдання:

  1. Проаналізувати один із конспектів уроків української мови (за вибором), які розміщені в мережі Інтернет (дати вказівку на сайт, з якого конспект уроку завантажено чи скопійовано).

  2. Самостійно написати конспект уроку подання нового навчального матеріалу з української мови для 5–11 класів (за вибором).


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка