Урок з тем «Вода» та «Повітря». Ключові компетентності вміння вчитися



Сторінка1/6
Дата конвертації09.12.2018
Розмір1,07 Mb.
ТипУрок
  1   2   3   4   5   6
Урок 14. Узагальнюючий урок з тем «Вода» та «Повітря».
Ключові компетентності
вміння вчитися:

навчально-організаційні вміння і навички:

- під керівництвом учителя визначає мету роботи і план її виконання;



загально мовленнєві вміння і навички:

- міркує взаємопов’язаними судженнями;



загально пізнавальні вміння:

- робить висновок – узагальнення за допомогою вчителя;

контрольно-оцінні вміння:

- висловлює оцінні судження щодо якості своєї роботи та інших завдань;



інформаційно-комунікативна:

- знаходить у тексті конкретні відомості;



загальнокультурна:

- дотримується правил поведінки на уроці;



здоровязбережувальна:

- розпізнає правильне і неправильне сидіння за партою;



соціальна:

- співпрацює в команді.


Предметні компетентності

(конкретизовані навчальні цілі, очікувані результати)

Початковий рівень:

  • називає три стани води та умови її переходу з одного стану в інший;

  • пригадує температуру плавлення льоду та кипіння води;

  • визначає на фізичній карті частини Світового океану та називає їх;

  • пригадує вивчене про склад повітря;

  • знає склад повітря (азот, кисень, вуглекислий газ та інші гази);

  • називає за малюнками приклади використання людиною вітру для своїх потреб.



Середній рівень:

- пояснює ( за ілюстрацією) існування води у трьох станах як основну умову існування життя на Землі.

- наводить ( за ілюстрацією) приклади використання людиною води у побуті;

- пояснює за схемою рух повітря над сушею;

- характеризує властивості повітря за схемою;

Достатній рівень:


  • виконує діагностичні тестові завдання з теми «Повітря та його властивості».

  • шукає у запропонованому вчителем тексті опис тих властивостей повітря, які людина використовує для практичних потреб;

- знаходить на малюнках підтвердження власним гіпотезам на тему « Як змусити вітер працювати».
Високий рівень:

- класифікує розчинні та нерозчинні у воді речовини; заповнює відповідну таблицю;

- обґрунтовує цінність води за змістом прислів’їв;

- складає власні поради щодо необхідності збереження чистоти повітря та води у природі;

- презентує виконане творче завдання;

- висловлює оцінні судження про власну роботу та роботу, виконану однокласниками



План


  1. Розгадування ребусів з метою визначення теми уроку. (Додаток 1).

  2. Пояснення ( за ілюстрацією) існування води у трьох станах як основну умову існування життя на Землі. Виконання завдання «Доповни речення». (Додаток 2).

  3. Пригадування температури кипіння води та плавлення льоду. (Додаток 3).

  4. Класифікація розчинних та нерозчинних у воді речовин; заповнення відповідної таблиці. (Додаток 4).

  5. Визначення частин Світового океану на фізичній карті та пригадування їх назв. (Додаток 5).

  6. Наведення (за ілюстрацією) прикладів використання людиною води в побуті. (Додаток 6).

  7. Обгрунтування цінності води за змістом прислів’їв. (Додаток 7).

  8. Пригадування вивченого про склад повітря. Виконання завдання «Доповни речення». (Додаток 8).

  9. Характеризування властивостей повітря за схемою. (Додаток 9).

  10. Пошук у запропонованому вчителем тексті опису тих властивостей повітря , які люди використовують для практичних потреб. (Додаток 10).

  11. Пояснення за схемою руху повітря над сушею. (Додаток 11).

  12. Знаходження на малюнках підтвердження власних гіпотез на тему « Як змусити вітер працювати». (Додаток 12).

  13. Виконання діагностичних тестових завдань з теми «Повітря та його властивості». (Додаток 13).

  14. Читання вірша про необхідність охороняти природу (Додаток 14).

  15. Складання власних порад щодо необхідності збереження чистоти повітря та води у природі . (Додаток 14). Презентування виконаного творчого завдання.

  16. Висловлення оцінних суджень про власну роботу та роботу, виконану однокласниками .

  17. Підведення підсумків уроку.


Додаток 1.
 Розгадайте ребуси.  Про що , на вашу думку, йтиметься на сьогоднішньому уроці?

 

 ПО   



Додаток 2.

Назвіть та поясніть ( за ілюстрацією) існування води у трьох станах як основну умову існування життя на Землі..


Каталог: files -> 2013 -> Metodyka -> Poch-shkola -> 3-klas -> Pryroda
Pryroda -> Вміння вчитися: навчально-організаційні вміння і навички
Pryroda -> Урок 17. Корисні копалини, способи їх видобування. Практична робота. Ознайомлення з колекцією корисних копалин
Pryroda -> Контрольна робота №1 з тем «Вода» і «Повітря» ( природознавство, 3 клас ) Програмові вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів
Pryroda -> Вміння вчитися: навчально-організаційні вміння і навички
Pryroda -> Урок 18. Дослідницький практикум. Які корисні копалини є у моєму краї? Ключові компетентності
Pryroda -> Вміння вчитися: навчально-організаційні вміння і навички
Pryroda -> Урок 28. Творчий проект. Захисти природу
Pryroda -> Урок 16. Поняття про гірські породи, їх різноманітність. Ключові компетентності
Pryroda -> Урок Повітря, його склад та властивості
Pryroda -> Вміння вчитися: навчально-організаційні вміння і навички


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка