Уроки Тематика ситуативного спілкування Мовленнєві функції Лінгвістичні компетенції



Скачати 447,38 Kb.
Сторінка1/4
Дата конвертації17.11.2018
Розмір447,38 Kb.
ТипУрок
  1   2   3   4
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

Навчальний. рік___________________ Семестр________ Вчитель___________________________________________________________ Клас ____________________

Підручник: Cambridge English Prepare! Level 7


Дата/

уроки


Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції


Лінгвістичні компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє
завдання

Лексика


Граматика / Вимова

Аудіювання / Читання


Письмо / Говоріння

1

Медіа

(Фільми, музика, онлайн)

Розділ 1

Creative minds



Обговорювати медіа

Виражати свою думку з приводу теми, що вивчається



Ст. 10 Впр. 1-3

Vocabulary: online, films, music, media



Blog, post comments, review, character, scene, cast, soundtrack, voice, compose, lyrics, form, series, version

Ст. 10 Впр 2-5

Ст. 10 Впр 4,5

(аудіювання)

Ст. 10 Впр 1

(читання)



Ст. 10 Впр 1,2,5

(говоріння)



Ст.4 Впр 1,2,3

2

Медіа

(Фільми, музика, онлайн)

Розділ 1

Creative minds



Говорити про креативність

Ставити питання та відповідати на них



Ст. 11 Впр. 1,3

Word profile: not


Ст. 10 Впр. 1,3


Мовлення вчителя

(аудіювання)

Ст. 11 Впр. 1-3

(читання)



Ст. 11 Впр 1, Talking points

(говоріння)



Ст 4-5 Впр 1-3

3

Медіа

(Фільми, музика, онлайн)

Розділ 1

Creative minds



Обґрунтовувати свій вибір

Ставити питання та відповідати на них



Ст. 12 Впр. 1-3

Spelling words



Ст. 12 Впр 1-4

Ст 148


Simple, continuous or perfect

Ст. 12 Впр 1,3,4

(читання)

Мовлення вчителя

(аудіювання)



Ст. 12 Впр 3

(говоріння)




Ст 6


4

Медіа

(Фільми, музика, онлайн)

Розділ 1

Creative minds



Говорити про креативність та шкільні предмети

Ст..13 Впр 3

To sum up, Furthermore, For instance, most people agree that, in contrast



Ст. 12 Впр 3,6


Мовлення вчителя (аудіювання)

Ст. 12 Впр 2,3,5

(читання)


Ст. 12 Впр 1,4

(говоріння)

Ст. 12 Впр 6

(письмо)


Ст 7 Впр 1-5




Медіа

Відеоурок

Розділ 1

Creative minds

Робота з відеоматеріалом

Вміти аргументувати свою точку зору



5

Тест

Розділ 1

Creative minds

6

Мода

Розділ 2


Addicted to fasion

Обмінюватися інформацією щодо модних тенденція та моди загалом

Ставити питання та відповідати на них



Ст. 14 Впр 1-3

Adjective+preposition



Aware of, impressed by, adventurous with, addicted to, cautious about, hopeless at, bothered about, critical of, mean about, loyal to, jealous of, decisive about

Ст. 14 Впр 1-3

Ст. 14 Впр 1,2

(аудіювання)

Ст. 14 Впр 1

(читання)



Ст. 14 Впр 1-3 (говоріння)

Ст 8 Впр 1-3

7

Мода

Розділ 2


Addicted to fashion

Говорити про моду та вплив одягу на настрій

Ставити питання та надавати відповіді



Ст 15 Впр 1,2

Word profile: point

Ст 15 Впр 2, 3


Мовлення вчителя

(аудіювання)

Ст 15 Впр 2-4

(читання)



Ст 15 Впр 1-4

(говоріння)




Ст 8 Впр 1-3

Ст 9


8

Мода

Розділ 2


Addicted to fashion

Реагувати на твердження, відповідно до комунікативної ситуації та застосовувати граматичні конструкції

Ст 16 Впр 1,2

Verbs+preposition



Apologized for, compared with, cope with, depending on, do without, heard of, laugh at

Ст 16 Впр 1-4

Present perfect simple and continuous



Мовлення вчителя (аудіювання)

Ст 16 Впр 1

(читання)


Ст 16 Впр 2,4

(говоріння)



Ст 10


9

Мода

Розділ 2


Addicted to fashion

Знайомитись на задавати питання

Обмінюватись інформацією



Ст 17 Впр 2,3


Ст 17 Впр 2; 2-3

Present tense review




Ст 17 Впр 2,3; 1-2

(аудіювання)

Ст 17 Впр 1,2

(читання)



Ст 17 Впр 1,3,4; 1-3

(говоріння)



Ст 11

10

Мода

Відеоурок

Розділ 2

Addicted to fashion



Робота з відеоматеріалом

Вміти аргументувати свою точку зору



11

CLIL

Культурологія

Мода


Розповідати про відомих дизайнерів

Аналізувати прочитаний текст



Ст 18-19 Впр 1,4


Ст 18-19 Впр 1,7

Ст 18-19 Впр 7 (аудіювання)

Ст 18-19 Впр1,2,4

(читання)


Ст 18-19 Впр 3,5,7 (говоріння)

Підготувати проект

12

CLIL

Культурологія

Мода


Проектна робота

Презентація проектів



13

Тест

Розділ 2

Addicted to fashion

14

Людина і довкілля

Розділ 3


All in the mind

Розповідати про улюблений вид спорту та придбані навички

Ст 20 Впр 1-5

Abstract nouns

Fortune, intelligence, nature, agreement, concentration, determination, belief, success

Ст 20 Впр 2-4

Ст 20 Впр 1-3 (аудіювання)

Ст 20 Впр 1,3,4

(читання)


Ст 20 Впр 1,5

(говоріння)



Ст 12 Впр 1-3

15

Людина і довкілля

Розділ 3


All in the mind

Обговорювати проблему з тексту

Ставити питання та надавати відповіді




Ст 21 Впр 1,2

Word profile: smart

Ability, empathy, tool, command, self-awareness

Ст 21 Впр 3


Мовлення вчителя

(аудіювання)

Ст 21 Впр 1-3

(читання)



Ст 21 Впр 1,2,5,6 Talking point

(говоріння)



Ст 12 Впр 1-3

Ст 13


16

Людина і довкілля

Розділ 3


All in the mind

Реагувати на твердження, відповідно до комунікативної ситуації та застосовувати граматичні конструкції

Ст 22 Впр 1-2

Verb+to infinitives

Ст 22 Впр 1-5

The grammar of phrasal verbs

Мовлення вчителя

(аудіювання)

Ст 22 Впр 2,3; 1

(читання)



Ст 22 Впр 5; 3

(говоріння)



Ст 14

17

Людина і довкілля

Розділ 3


All in the mind

Обговорювати здобуті навички

Написати неофіційного листа



Ст 23 Впр 2,3

An informal letter phrases

Ст 23 Впр 2-5,7

Мовлення вчителя (аудіювання)

Ст 23 Впр 2,3,5

(читання)


Ст 23 Впр 1,2,5

(говоріння)

Ст 23 Впр 5,7

(письмо)


Ст 15

18

Тест

Розділ 3


All in the mind

19

Людина

(Здоров’я)

Розділ 4

Take a deep breath



Говорити про стресові ситуації зі свого життя

Ст 24 Впр 1-3

Stress

Faint, dizzy, get in a panic, go over and over smth in your mind, lose temper, get bad-tempered

Ст 24 Впр 3


Ст 24 Впр 1

(аудіювання)

Ст 24 Впр 2

(читання)



Ст 24 Впр 3

(говоріння)



Ст 16 Впр 1-3

20

Людина

(Здоров’я)

Розділ 4

Take a deep breath



Говорити про стрес у житті дорослих та підлітків

Ст 25 Впр 1,3,4

Word profile: control

Ст 25 Впр 1


Мовлення вчителя

(аудіювання)

Ст 25 Впр 1-3

(читання)



Ст 25 Впр 1, 3

(говоріння)



Ст 16 Впр 1-4

Ст 17


21

Людина

(Здоров’я)

Розділ 4

Take a deep breath



Давати поради другові

Ст 26 Впр 1-2

Phrasal verbs: health

Stay up, get over, get down, cut down on, came down with

Ст 26 Впр 1-5

Modals: necessity and obligation

Мовлення вчителя

(аудіювання)

Ст 26 Впр 1,4;1

(читання)



Ст 26 Впр 5

(письмо)


Ст 18

22

Людина

(Здоров’я)

Розділ 4

Take a deep breath



Пропонувати свою допомогу

Розповідати про справи на тиждень



Ст 27 Впр 2,4

Making offers phrases

Ст 27 Впр 1-3

Ст 27 Впр 1, 1-4 (аудіювання)

Ст 27 Впр 2,3

(читання)


Ст 27 Впр 1-6 (говоріння)

Ст 19

24

Тест

Розділ 4

Take a deep breath

25

CLIL

Біологія


Серце

Розділ 4


Take a deep breath

Говорити про структуру серця та його функції

Обговорювати способи турботи про здоров’я серця



Ст 28-29 Впр 1-2; 4-5

Ст 28-29 Впр 1-3

Ст 28-29 Впр 1,4

(читання)

Ст 28-29 Впр 6

(аудіювання)



Ст 28-29 Впр 3,5,6

(говоріння)



Підготувати проект

26

CLIL

Біологія. Серце



Проектна робота

Презентація проектів



27

Повторення та узагальнення

Розділи 1-4



Повторення і узагальнення вивченого матеріалу

Вміти застосовувати вивчений матеріал та реагувати на твердження відповідно до комунікативної ситуації



28

Повторення та узагальнення

Розділи 1-4



Повторення і узагальнення вивченого матеріалу

Вміти застосовувати вивчений матеріал та реагувати на твердження відповідно до комунікативної ситуації



29

Тест

Розділи 1-4

30

Наука і технічний прогрес

(Історія)

Розділ 5

Past times



Говорити про різницю між століттями

Обговорювати винаходи



Ст 32 впр 1-3

Vocabulary: history

Ancestors, civilization, tribe, century, inhabitants, decade, launch

Ст 32 впр 2-3

Ст 32 впр 2

(аудіювання)

Ст 32 впр 1

(читання)



Ст 32 впр 1,3

(говоріння)



Ст 20 Впр 1-3

31

Наука і технічний прогрес

(Історія)

Розділ 5

Past times



Обговорювати нічний сон та його важливість для здоров’я

Ставити питання та надавати відповіді




Ст 33 Впр 2,3

Word profile: take

Ст 33 Впр 2-4

Мовлення вчителя (аудіювання)

Ст 33 Впр 1-4

(читання)


Ст 33 Впр 1, Talking points

(говоріння)



Ст 20 Впр 1-5

Ст 21


32

Наука і технічний прогрес

(Історія)

Розділ 5

Past times



Реагувати на твердження, відповідно до комунікативної ситуації та застосовувати граматичні конструкції

Ст 34 Впр1-3

Expressing frequency

Constantly, from time to time, most days, occassionaly, once in a while, rarely, regularly, seldom

Ст 34 Впр1-3, ст 152

Present and Past habits

(Used to, would, present simple, past and present continuous)

Мовлення вчителя

(аудіювання)

Ст 34 Впр 1,2; 2

(читання)



Ст 34 Впр 1

(говоріння)

Ст 34 Впр 3,3

(письмо)


Ст 22

33

Наука і технічний прогрес

(Історія)

Розділ 5

Past times



Написати статтю за зразком


Ст 35 Впр 3


Ст 35 Впр 1-3

Present and Past habits


Мовлення вчителя

(аудіювання)

Ст 35 Впр 2,3,5 (читання)


Ст 35 Впр 1,4 (говоріння)

Ст 35 Впр 6

(письмо)


Ст 23

34

Тест

Розділ 5

Past times

35

Людина

(Емоції)


Розділ 6

Strong emotions



Говорити про емоції людини в різних ситуаціях

Ст 36 Впр 1-6

Vocabulary: Expressing emotions

Bright, cheerful, optimistic, pessimistic, scared, furious, concerned

Ст 36 Впр2-4


Ст 36 Впр 4

(аудіювання)

Ст 36 Впр 1

(читання)



Ст 36 Впр 1,3,4,6

(говоріння)



Ст 24 Впр 1-4

36

Людина

(Емоції)


Розділ 6

Strong emotions



Говорити про страхи та фобії

Ст 37 Впр 2-4

Deadly, foolish, distracted, distressing, extreme

Ст 37 Впр 1-4


Мовлення вчителя

(аудіювання)

Ст 37 Впр 1-3

(читання)



Ст 37 Впр 3, Talking points

(говоріння)



Ст 24 Впр 1-3

Ст 25


37

Людина

(Емоції)


Розділ 6

Strong emotions



Реагувати на твердження, відповідно до комунікативної ситуації та застосовувати граматичні конструкції

Ст 38 Впр 1-3

Adverbs:type and position

Ст 38 Впр 1-5

Ст 153


Be/get used to

Мовлення вчителя

(аудіювання)

Ст 38 Впр 1,4

(читання)



Ст 38 Впр 3

(говоріння)



Ст 26

Каталог: plan -> files
files -> Планування
files -> Календарне планування
files -> Календарно-тематичне планування до нмк academy Stars 5
files -> Уроки Тематика ситуативного спілкування Мовленнєві функції Соціокультурні / Загальнонавчальні
files -> Уроки Тематика ситуативного спілкування Мовленнєві Функції (говоріння) Соціокультурні
files -> № уроку, да та Тема / підтема уроку Мовленнєві функції Засоби вираження Лінгвістична компетенція
files -> № уроку, да та Тема / підтема уроку Мовленнєві функції Засоби вираження Лінгвістична компетенція
files -> Календарне планування
files -> Вчитель Клас
files -> Календарно-тематичне планування


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка