Уроки з фізичної культури



Сторінка1/7
Дата конвертації02.12.2018
Розмір0,75 Mb.
ТипУрок
  1   2   3   4   5   6   7

[Лідія Гаврилова]

[2010 рік]





БАСКЕТБОЛ + ФУТБОЛ І РОЗУМОВА ПРАЦЕЗДАТНІСТЬ ЛЮДИНИ

УРОКИ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ




Методична розробка уроків на участь у Всеукраїнському конкурсі на кращий інноваційний урок фізичної культури та урок фізичної культури з елементами футболу




Гаврилова Лідія Михайлівна, вчитель-методист ЗЗНБК № 106 міста Запоріжжя

15.04.2010






Тема інноваційного уроку: «Баскетбол і розумова працездатність людини».
Мета уроку: розширення діапазону розуміння учнями про вплив баскетболу на стан і розвиток людини.
Завдання:

  • Сприяти формуванню компетентностей саморозвитку та продуктивної творчої діяльності учнів на уроках фізичної культури.

  • Сприяти формуванню в учнів навичок самостійної діяльності засобами баскетболу.

  • Продовжувати формувати позитивне ставлення учнів до спортивних ігор шляхом створення позитивного емоційного настрою під час вправляння.


Інвентар:

дидактичні картки – 10 шт.;

малий м’яч – 8 шт.;

секундомір – 1 шт.;

книжка – 1 шт.;

лінійка – 1 шт.;

стаканчик – 1 шт.;

лавка гімнастична – 12 шт.;

м’яч баскетбольний – 12 шт.;

магнітофон – 1 шт.;

фішки – 9 шт.;

олівці – 2 шт.;



протокол – 1 шт.

Місце проведення: ігровий спортивний зал


Частини уроку та зміст завдань учням

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина (15 хв.)

  1. Організаційний момент

До 1 хв.

Учні сидять на лавках. Спитати учнів про самопочуття. Обумовити тему уроку.

  1. Замір ЧСС у спокої за 6 секунд

До 1 хв.

Норма – 70 уд./хв. Розподілити учнів за лігами: 1 – основна; 2 – підготовча; 3 – спеціальна.

  1. Виконання ортостатичної проби

До 1 хв.

10-12 уд. – норма; 13-18 уд. – задовільно; вище 18 – незадовільна. Уточнити лігу.








  1. Інтерактивна гра: «Знайди свою половину».

  • Знайти партнера за половинкою прислів’я.

  • Скласти половинки прислів’я одна до одної та віднести до певного тематичного модулю.

  • Із предметом на голові пройти по лавочці

3-4 хв.

Картка 1.

За жеребкуванням визначити, з яким предметом учням виконувати завдання (книжка, лінійка, стаканчик).



Перемагає команда, яка правильно склала прислів’я у протоколі та утримала предмет на голові.








  1. Інтерактивна гра «Математична розминка»



Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка