Уроку №14 з предмету «Захист Вітчизни» для учнів 10 класу Розділ І v




Сторінка1/19
Дата конвертації24.11.2018
Розмір2,51 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   19


План-конспектуроку № 14

з предмету «Захист Вітчизни» для учнів 10 класу

Розділ ІV. Прикладна фізична підготовка (ПФП).

Тема: Мета та завдання, класифікація вправ ПФП. Заходи безпеки життєдіяльності під час проведення занять з прикладної фізичної підготовки. Виконання комплексних вправ і вправ на розвиток сили.

Мета: Ознайомити учнів з теоретичними засадами ПФП, заходами безпеки життєдіяльності під занять, комплексними вправами, виконати вправи на розвиток сили, сприяти розвитку патріотизму, наполегливості, свідомості.

Завдання:

1. Інформувати учнів про структуру ПФП.

2. Вивчити заходи безпеки життєдіяльності під час проведення занять з прикладної фізичної підготовки, правил самоконтролю.

3. Вивчити комплекс вільних вправ № 1.

4. Розвивати силові якості: виконати підтягування у висі на високій перекладині та згинання та розгинання рук в упорі на брусах.

5. Сприяти вихованню дисциплінованості, фізичної загартованості.



Тип уроку: інтегрований (предмет «Захист Вітчизни», фізична культура).

Методи: фронтальний, груповий, колове тренування.

Обладнання та інвентар: мультимедійний проектор, комп’ютер, плакати, таблиці, висока перекладина, бруси паралельні.

Місце проведення: спортивна зала школи.

Тривалість: 45 хв.

Дата проведення: ________

План уроку

1. Перегляд мультимедійної презентації «Прикладна фізична підготовка».

2. Вивчення комплексу «1 вільних вправ.

3. Колове тренування: підтягування у висі на високій перекладині та згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги.



Хід уроку

І. Підготовча частина – 5 хв.

1. Шикування, рапорт командира відділення.

2. Виконання Державного Гімну України.

3. Перевірка зовнішнього вигляду.

4. Стройове тренування.

ІІ. Основна частина – 35 хв.

1. Актуалізація опорних знань та мотивація навчальної діяльності учнів:

а) опитування учнів щодо узагальнення знань з виконання силових вправ, дотримання заходів безпеки та правил самоконтролю, вивчених на уроках фізичної культури.

б) оголошення теми та завдань уроку.

2. Вивчення нового матеріалу.

2.1. Розповідь вчителя.

Прикладна фізична підготовка є важливою частиною предмета «Допризовна підготовка» і особливим елементом навчання та виховання юнаків — майбутніх воїнів Збройних Сил України.

Мета прикладної фізичної підготовки полягає в тому, щоб учні-допризовники набули фізичної загартованості, необхідної для оволодіння зброєю та бойовою технікою і перенесення фізичних навантажень, нервово-психічних

напружень, несприятливих чинників бойової діяльності.

Загальними завданнями прикладної фізичної підготовки є:

— зміцнення здоров'я, загартування організму і підвищення його стійкості до впливу несприятливих чинників бойової діяльності, удосконалення особистої фізичної підготовки, набутої на заняттях з фізичної культури;

— оволодіння навичками прискореного руху, подолання перешкод, рукопашного бою, плавання, надання допомоги товаришеві;

— розвиток і постійне вдосконалення фізичних якостей — витривалості, сили, швидкості, спритності;

— виховання психічної стійкості, впевненості у своїх силах, цілеспрямованості, сміливості, рішучості, ініціативи, винахідливості, наполегливості, витривалості, самовладання тощо.

Прикладна фізична підготовка має сприяти вихованню дисциплінованості, колективізму, товариської взаємодопомоги і формуванню стройової виправки та підтягнутості.

Чимало з цих завдань і цілей повинно вирішуватись безпосередньо на уроках фізичної культури з першого класу, а для юнаків 10-11-х класів починають діяти ще й вимоги Програми допризовної підготовки, у якій передбачено окремий розділ — «Прикладна фізична підготовка».

Це ускладнює, але й доповнює шкільний курс загальної фізичної культури. У цих класах більше уваги приділятиметься загальній фізичній підготовці юнаків (допризовників) — одному із важливих чинників прикладної фізичної підготовки, програмою якої передбачається:

- подолання перешкод,

- метання гранати в ціль,

- рукопашний бій,

- гімнастика,

- спортивні ігри.

Військово-прикладні рухливі навички – це доведені до автоматизму практичні дії, що виконуються відповідно до поставлених завдань.



До основних військово-прикладних рухливих навичок належать: навички в пересуванні на лижах, здійсненні марш-кидків, подоланні перешкод, військово-прикладному плаванні, рукопашному бою. Навички формуються й удосконалюються шляхом багатократного повторення вправ.

2.2. Перегляд мультимедійної презентації «Прикладна фізична підготовка».

  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   19


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка