Уроку «Будемо думати,будемо розв'язувати, будемо один одному у всьому допомагати.». Зупинка



Скачати 15,31 Kb.
Дата конвертації27.10.2018
Розмір15,31 Kb.
ТипУрок

Девіз уроку

  • «Будемо думати,будемо розв'язувати, будемо один одному у всьому допомагати.».

1. Зупинка «Уважність»

  • 1.Визначте,за яким правилом записані числа і продовжіть ряд двома числами:
  • а) -10; -8; -6; -4;…
  • б) -2; -4; -8; -16;…
  • 2. Дано ряд чисел: -1; 4; 0; -5; -104; 8;16.
  • а) Назвіть додатні числа
  • б) Назвіть від’ємні числа.
  • в) Назвіть всі числа
  • одним словом.
  •  

Розшифруй

  • Обчисліть
  • -3+5
  • Е --- (-4)
  • 12-(-2)
  • Н --- ( - 15)
  • -3+15
  • О --- 12
  • -6+(-1)
  • Ж --- (-7)
  • -7+3
  • М --- 2
  • -13-2
  • Н --- 14
  • 18+(-6)
  • Н --- 12
  • -3+6
  • Я --- 3
  • Множення раціональних чисел

Мета уроку

  • * Навчитися множити цілі числа.
  • *Вивести правила множення цілих чисел.
  • * Навчитися застосовувати ці правила в простих ситуаціях.
  • * Сприяти розвитку уваги, кмітливості, логічного мислення та уяви, виховувати почуття відповідальності за колектив.
  • (-5)·3 ? 15 чи (-15)
  • (- 5) ·(-3) ? 15 чи (-15)
  • 5 · (-3) ? 15 чи (-15)
  • Хто може пояснити виконання даних вправ ?
  • (-5)·3 ? 15 или (-15)
  • Помножимо 5·3=5+5+5=15
  • помножимо
  • (-5)·3=(-5)+(-5)+(-5)=(-15)
  • помножимо
  • (-3)·5=(-3)+(-3)+(-3)+ + (-3)+(-3)=(-15)
  •   помножимо
  • (-5)·(-3)=?
  • Може бути (-15)? Може бути 15?
  • ( + ) · ( + ) = ( + )
  • ( - ) · ( - ) = ( + )
  • ( + ) · ( - ) = ( - )
  • ( - ) · ( + ) = ( -)

Окремі випадки множення

  • а· 0 = 0, а · 1 = а, а ·(-1) = - а,
  • 0· а = 0, 1· а = а, (-1) · а = - а.

Додатні та від’ємні числа було введено в Китаї 2000 років тому. Додатні називалися «чен », а від’ємні – «фу», їх зображали різними кольорами: «чен» - червоним, «фу»- чорним. Однак від’ємними числами спочатку користувалися тільки деякі вчені.

  • Додатні та від’ємні числа було введено в Китаї 2000 років тому. Додатні називалися «чен », а від’ємні – «фу», їх зображали різними кольорами: «чен» - червоним, «фу»- чорним. Однак від’ємними числами спочатку користувалися тільки деякі вчені.
  • У Європі від’ємні числа стали відомими лише в ХV ст. Користувалися ними дуже рідко. Більшість європейських математиків називали їх «несправжніми», «вигаданими», «абсурдними», «хибними» числами.
  • Тільки починаючи з ХVII ст., коли вчені все частіше використовували координати точок, вони поступово звикали до від’ємних чисел . Тепер математика, фізика та інші науки не можуть обійтися без від’ємних чисел.

Мнемонічне правило

  • Друг мого друга - мій друг
  • (+X) · (+X)=(+X)
  • Друг мого ворога - мій ворог
  • (+X) · (-X)=(-X)
  • Ворог мого друга - мій ворог
  • (-X) · (+X)=(-X)
  • Ворог мого ворога - мій друг
  • (-X) · (-X)=(+X)
  • 1 ряд
  • 15·(-1)
  • 1·(-47)
  • 0·(-42)
  • (-12)·(-5)
  • (-4)·3
  • 70·(-6)
  • (-2)·7
  • 2 ряд
  • 1·(-23)
  • 57·(-1)
  • -43·(-2)
  • 53·(-4)
  • (-8)·9
  • 28·(-6)
  • (-4)·5
  • 3 ряд
  • -14·1
  • 0·(-38)
  • 26·(-1)
  • -45·(-2)
  • 7·(-20)
  • (-41)·3
  • 2·(-9)
  • 3. Зупинка “ Кмітливість ” Визначити знак виразу і обрахувати

4. Зупинка “Фізкультхвилинка”

  • 5. Зупинка “ Практичне застосування ”

При збільшенні температури повітря на 10 стовпчик ртуті в термометрі піднімається на 3 мм.

  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  • -1
  • 0
  • -2
  • -3
  • -4
  • -5
  • -6
  • 3 * 3 = 9

При збільшенні температури повітря на 10 стовпчик ртуті в термометрі піднімається на 3 мм. 1) На скільки зміниться висота стовпчика ртуті, якщо температура повітря зміниться на 30С?

  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  • -1
  • 0
  • -2
  • -3
  • -4
  • -5
  • -6
  • 3 * 3 = 9
  • 2) На скільки зміниться висота стовпчика ртуті, якщо температура повітря зміниться на -50С?
  • 3 * (-5) = -15

Турист рухається по шосе з швидкістю v км/год. Зараз він знаходиться в точці О. Якщо він рухається в додатному напрямку, то його швидкість вважають додатною, а у від'ємному напрямку – від'ємною. Значення t = -4 означає «4 год назад»

  • О
  • v = 5, t = 4
  • Де буде знаходитися турист через t год?
  • -10
  • -15
  • -20
  • -5
  • 10
  • 20
  • 5
  • 0
  • 15
  • 20
  • v = -5, t = 4
  • -20
  • v = 5, t = -4

6. Зупинка “ Веселинка ”

7. Зупинка “ Робота з підручником ”

  • www.wondershare.com
  • Company Name
  • §32, ст. 212
  • № 1073 (а,б),
  • № 1077

8. Зупинка “ Цікаві факти про кішок ”

  • Кішка бачить приблизно в шість разів краще людини.
  • Вона впізнає знайому людину на відстані 100 м.
  • Вона може спокійно дивитися на сонце, бо зіниці тварини чудово регулюють кількість світла, що потрапляє на сітківку.
  • Повністю відкрита зіниця дає можливість бачити при такій незначній освітленості, при якій людина вважає темряву вже повною
  • В абсолютній темряві кішка бачити не може

Хочете дізнатися якої породи кішка на слайді? За схемою складіть приклад і розв’яжіть його!

  • www.wondershare.com
  • Company Name
  • -66
  • 206
  • -440
  • 580

Скотіш фолд або Шотландська капловуха

  • m
  • Company Name
  • Родоначальницею породи була біла кішка, що з'явилася на фермі в Шотландії в 1961 році.
  • Подібні мутації виникали й раніше, однак ніхто до того не займався розведенням таких тварин, і вони зникали.
  • Ознаки
  • Вуха спрямовані вниз, частина
  • вуха повністю закриває
  • вушний отвір.
  • Голова: кругла.
  • Очі: великі, округлені.
  • Шия коротка

Рефлексія

  • Я сьогодні на уроці
  • дізнався………
  • навчився…….
  • можу…….

Домашнє завдання

Рефлексія уроку

Дякую всім за урок !


Каталог: attachments -> article
article -> Методичні рекомендації до самостійної роботи з дисципліни «історія україни» для студентів окр «Молодший спеціаліст»
article -> Основи теорії літератури
article -> До листа Міністерства освіти і науки України від 17. 08. 2016р. №1/9-437
article -> План роботи методичного об’єднання вчителів-предметників суспільно-гуманітарних наук на 2015/2016 навчальний рік
article -> План роботи методичного осередку вчителів-предметників природничо-математичних наук на 2015/2016 навчальний рік
article -> Рішення щодо оцінювання навчальних досягнень учнів курсів за вибором приймається навчальним закладом
article -> Получение патента на полезную модель


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка