Уроку. «Що таке права і свободи людини»



Дата конвертації09.12.2018
Розмір9,81 Kb.
ТипУрок

Тема уроку. «Що таке права і свободи людини»

Мета: дати уявлення про поняття «права і свободи людини», види прав і свобод людини, міжнародні документи з прав людини і прав дитини; розвивати вміння тлумачити поняття «права і свободи людини», описувати види прав і свобод людини і наводити приклади; аналізувати зміст окремих статей Загальної декларації прав людини, Конвенції ООН про права людини. Тип уроку: урок вивчення нового матеріалую Форма проведення: урок з використанням мультимедій-них технологій. Обладнання: відеофрагмент новин, мультимедійне облад-нання, електронна презентація, тексти правових доку-ментів.

І. Організаційний момент ІІ. Мотивація навчальної діяльності Перегляд відеозапису одного з телевипусків новин х фрагментами про порушення прав людей. Постановка проблемного питання 1. Що вразило вас у переглянутому матеріалі? 2. Чи відчуваєте ви, що відбулося зараз з людиною?

Права людини це можливості люди-ни існувати й розвиватися як особи-стість, задовольняти свої потреби, здебільшого закріплені законодав-ством.

СЛОВНИКОВА РОБОТА

Завдання На мультимедійному проекторі демонструються слайди з висловлюваннями відомих людей, в яких учням належить встановити пропущене слово. 1. Якою повинна бути людина, якщо скоро Син Божий сплатить за її……….. найвищою ціною? (Папа Іоанн Павло ІІ) 2. Але коли мислителі ХVІІІ ст. проголосили справжню свободу людини, то із християнської традиції разом зі свободою народилася вимога громадянської…… . (В.Янков) 3. Свобода є правом робити все, що дозволено……. (Ш.Монтеск’є) 4. Це не поступка, не милість, не потворство, - це, насамперед, активне ставлення, яке формулюється на основі визнання універсальних прав та основних…… людини (ЮНЕСКО).

Прапор Організації Об'єднаних Націй. Штаб-квартира ООН в Нью-Йорку

Витяг із Загальної декларація прав людини Стаття 1. Всі люди народжуються вільними і рівними у своїй гідності та правах. Стаття 3. Кожна людина має право на життя, на свободу і особисту недоторканність. Стаття 7. Всі люди рівні перед законом. Стаття 13. Кожна людина має право вільно пересуватися і обирати собі місце проживання в межах своєї держави. Стаття 15. Кожна людина має право на громадянство. Стаття 17. Кожна людина має право володіти майном як ' одноособово, так і разом з іншими. Стаття 18. Кожна людина має право на свободу думки, совісті та релігії. Стаття 19. Кожна людина має право на свободу переконань і на вільне їх виявлення. Стаття 20. Кожна людина має право на свободу мирних зборів і асоціацій. Стаття 21. Кожна людина має право брати участь в управлінні своєю країною безпосередньо або через вільно обраних представників. Стаття 22. Кожна людина як член суспільства має право на ; соціальне забезпечення. Стаття 23. Кожна людина має право на працю, на вільний вибір роботи, на справедливі й сприятливі умови праці та на захист від безробіття. Стаття 24. Кожна людина має право на відпочинок і дозвілля. Стаття 25. Кожна людина має право на такий життєвий рівень, включаючи їжу, одяг, житло, медичний догляд і необхідне соціальне обслуговування, який є необхідним для підтримання здоров'я і добробуту її самої та її сім'ї. Стаття 26. Кожна людина має право на освіту. Стаття 27. Кожна людина має право вільно брати участь у культурному житті суспільства, втішатися мистецтвом, брати участь у науковому прогресі.

Запитання: Які із зазначених прав Ви вважаєте найважливішими? Дайте оцінку значенню Загальної декларації прав людини.

Міжнародні документи в галузі прав людини 1948 р.Загальна декларація прав людини 1952 р.Конвенція про політичні права жінок 1954 р. Конвенція про статус апатридів 1959 р. Декларація прав дитини 1965 р.Міжнародна конвенція про ліквідацію всіх форм расової дискримінації 1966 р.Міжнародний пакт про громадянські та політичні права 1966 р.Міжнародний пакт про економічні, соціальні та культурні права 1979 р.Конвенція про ліквідацію всіх форм дискримінації щодо жінок 1984 р.Конвенція проти катувань та інших нелюдських або принижуючих гідність видів поводження 1989 р.Конвенція про права дитини

V. Закріплення вивченого матеріалу Метод «прес» 1.Назвіть основні міжнародні документи про права людини. 2.На які групи поділяють права людини? 3.Що таке права людини? 4.Де можна захистити свої права? 5.Коли була прийнята Загальна декларація прав людини?

VІІ. Домашнє завдання 1.Опрацювати § 7 підручника. 2.Підготуватиповідомлення на тему: «Порушення прав людини в світі і в Україні»


Каталог: Files -> downloads
downloads -> Урок 2 Тема. Архітектура кам'яний літопис століть
downloads -> Уроках «Художньої культури»
downloads -> Науковий керівник : учитель стасюк о. С. Консультанти: батьки, бібліотекар, вчитель географії
downloads -> Реферат з основ корекційної педагогіки та спеціальної психології на тему: Психолого-педагогічна допомога сім'ям, які мають дітей з порушенням у розвитку
downloads -> Образотворче мистецтво
downloads -> Чернігівська міська централізована бібліотечна система
downloads -> Особливості розвитку культури Галицько – Волинської держави
downloads -> Визначні місця України краю незвіданих красот
downloads -> Розрахунок сил І засобів по ліквідації нс


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка