Уроку як засобу розвитку особистості ліцеїста




Дата конвертації27.10.2018
Розмір6,12 Kb.

Удосконалення уроку як засобу розвитку особистості ліцеїста

Урок був і залишається основною формою організації навчальної діяльності, за допомогою якої здійснюється виховання і розвиток особистості

Класифікація уроків

  • Вивчення нового матеріалу
  • Розвитку зв∙язного мовлення (усного й писемного)
  • Контролю знань, умінь і навичок
  • Урок

«Мета школи, - писала Софія Русова, - привчити до життя, розуміти його, знайти в ньому своє місце». І тому учитель на своїх уроках має не просто дати суму знань, а й сформувати життєву компетентність як самоздатність особистості до оптимальних дій, що базуються на знаннях, досвіді, цінностях, здобутих завдяки навчанню.

Ефективні інтерактивні технології на уроці

  • Колективна
  • робота
  • Карусель
  • Акваріум
  • Робота в парах

Ефективні інтерактивні технології на уроці

  • «Мозковий штурм»
  • Мікрофон
  • «Навчаючи – вчуся»
  • «Ажурна пилка»

Ефективні інтерактивні технології на уроці

  • Дискусія
  • «Прес»
  • «Обери позицію»
  • «Зміни позицію»
  • «Дискусія в стилі ток-шоу»

Ефективні інтерактивні технології на уроці

  • Гра
  • Громадське
  • слухання
  • Драматизація
  • “Рольова гра”

Урок є живою клітиною навчально-виховного процесу, все найголовніше для учнів відбувається на уроці.

  • Вправи
  • Відредагуйте
  • Переробіть
  • Доберіть
  • Підкресліть
  • Випишіть

Повторити, систематизувати, узагальнити знання, уміння, навички можна , даючи завдання, усно чи письмово скажи:

  • Повторення,
  • узагальнення
  • систематизація
  • Наприклад
  • Тому що
  • Отже

Успіх сучасного уроку в тому, якщо…

“Хто намагається розібратися в хорошому на своїх уроках, той вже досяг половини успіху” В.Сухомлинський



База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка