Варшик Людмили Василівни 2013 р. II розділ Загальні відомості по викладача Моя анкета




Сторінка1/7
Дата конвертації16.04.2017
Розмір2,89 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7
ВПУ №25

смт. Демидівка

Рівненської області



ПЕДАГОГІЧНЕ ПОРТФОЛІО




Викладача спецдисциплін

Спеціальність «Кухар». «Кондитер»

Варшик Людмили Василівни
2013 р.

II розділ


Загальні відомості по викладача

«Моя анкета»



Дата народження

17 січня 1961 року

Освіта

Вища

Кваліфікаційна категорія

Друга

Спеціальність

Інженер-технолог

Стаж роботи

8 років

Предмети, які викладаю

1. «Устаткування підприємств харчування»

2. «Організація підприємств харчування»

3. «Фізіологія харчування»

4. «Облік, калькуляція і звітність»

5. «Гігієна і санітарія на підприємствах харчування»


Відомості про підвищення кваліфікації

Львівський навчально-практичний центр ПТО, 2010 р.

Винагороди

Почесна грамота обласного управління освіти, почесні грамоти ВПУ №25 смт. Демидівка


Моє педагогічне кредо


«Щоб бути хорошим викладачем, треба любити те, що викладаєш, та любити тих, кому викладаєш»

В.І. Ключевський
Моє життєве кредо:
«Передавати свій досвід не лише у здобутті обраної професії, а й навчати любити і цінувати життя»
Мета створення портфоліо:


  1. Узагальнити, систематизувати і проаналізувати свій педагогічний досвід;




  1. Оцінити об’єктивно свої можливості для подальшого досягнення більш високих результатів;




  1. Передати найбільш значущі результати своєї практичної діяльності до учнів, а також для оцінки професійної компетентності.



Педагогічне есе



Має значення тільки те знання, яке використовується на практиці.

Гордон Драйзен.

Чи мріяла я навчати колись дітей? Якщо чесно – то ще в школі. Волею випадку я прийшла працювати в училище, але згодом мені сподобалось і я зрозуміла, що це моє покликання – навчати дітей, передавати їм свій досвід.



Адже педагогіка – це наука, яка спроможна змінити світ, зробити його кращим. І чому б мені не прийняти участь в цьому процесі?

Пропрацювавши певний час в училищі , я піймала себе на думці, що я не лише навчаю дітей, а й сама вдосконалююсь біля них. Тому успіх своєї педагогічної праці вбачаю у постійному спілкуванні з учнями, у взаємній увазі викладача і учня, у вмінні «запалити» учня не лише до навчання але й до участі в позаурочному житті училища.


Я вважаю, що освіта в училищі відрізняється від освіти в школі, тому що діти приходять до нас здобути професію і , по суті , роблять свої перші самостійні кроки в житті. Тому зрозуміти кожного підлітка, дати йому можливість відчути себе особистістю – це одне з головних моїх завдань.

Користуючись сучасними технологіями на своїх уроках, надаю можливість кожному учневі розвинути власний інтелект, здібність до саморозвитку, мобільність, а оскільки я навчаю майбутніх кухарів, кондитерів , то і конкурентоспроможність на ринку праці.

Стараюсь привити кожному учневі почуття відповідальності перед іншими, виховую взаємоповагу один до одного, щоб група, яку я очолюю, як класний керівник, була згуртованою.

Я дуже люблю свою роботу, мені цікаво працювати з учнями, прислухаюся до порад колег в нашому колективі і вважаю, що саме в цій роботі знайшла себе. «Скільки б ти не жив, усе життя слід навчатися.» - сказав Сухомлинський В.О., адже навчаючи своїх учнів, я можу розвиватись і вдосконалюватись нескінченно.




III розділ


Творче досьє



  1. Проблема над якою працюю.


Впровадження інноваційних технологій під час вивчення предмету «Устаткування підприємств харчування» по спеціальності «Кухар», «Кондитер»

В нинішніх умовах набуває великого значення формування у майбутніх працівників технологічної грамотності. Сучасний працівник повинен мати високий рівень знань як теоретичних так і професійної підготовки, володіти прогресивною технологією і новою технікою.

Тому для високої продуктивності праці кухарів,кондитерів яких ми готуємо, необхідні знання спец предметів, практичних навичок психології і етики спілкування, цього вимагає час і конкуренція. Методик є багато,але в кожного з нас є свій підхід до учнів. Я читаю 6 спецпредметів , тому на кожному з них своя методика подачі матеріалу. Зупинюсь на «Устаткуванні ПХ» і «Організації виробництва та обслуговування».

Так на «Устаткуванні ПХ» особливо на першому курсі , спочатку уроку проводжу технічний диктант на 10 хв. , при цьому ділю групу на 5-6 варіантів, а на наступний урок перевіряю засвоюваність матеріалу. Для кращого засвоєння пройденого матеріалу використовую метод незакінчених речень,тобто учні розв’язують простий кросворд по темі за допомогою вставок пропущених слів у реченні. Наприклад: «Нерухомою частиною сковороди , на якій кріпляться всі вузли є (основа)».

Цього року почала з першим курсом практику вирішення проблемних виробничих ситуацій. Для цього ділю групу на команди і пропоную їм одну ситуацію. Необхідно вказати причини і способи її вирішення. На обговорення даю 1 хв. Після цього відповідь дає спікер. Для узагальнення і систематизації знань кожній з мікрогруп пропоную на сліпий вибір одне із завдань: логічні схеми, пазли, діаграми вибору рішень у підгрупах.

Пазли: повторення будови устаткування яке вивчається на уроці.

Структурно - логічні схеми: це впорядкувати згідно алгоритму експлуатації таблицю послідовності роботи того чи іншого устаткування (етапи роботи записані на окремих стрічках, які потрібно розкласти згідно послідовності у відповідні комірки таблиці).

Оцінювання учні проводять самостійно.

Діаграми правильних рішень: це вирішення виробничих ситуацій.

Для того, щоб виховати в учнів почуття поваги до обраної професії, щоб краще налагоджувати міжособистісні стосунки, взаємоповагу і взаєморозуміння, уміння працювати в колективі використовую фронтально-групове опитування, а також проводжу технічні диктанти по пройденому матеріалу. Важливе значення на уроках устаткування має показ відеороликів з відповідним устаткуванням, принципом його дії, експлуатації і дотримання техніки безпеки при роботі на даному обладнанні. По кожній темі використовую плакати , макети устаткування ,а також наявне устаткування в кабінеті. Ефективним є складання схеми устаткування по темі зі слів викладача , коли я називаю деталі машини , а учень на дошці схематично їх зображає. Це дає змогу розвинути просторову увагу .



Методичні матеріали


Уроки:
I.
  1   2   3   4   5   6   7


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка